Ga naar inhoud

mira : 10 september 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi mira

is alles goed met je?

arnicadruppeltjes, vitamine c, littekenmatjes, geen nicotine, je laten verwennen, niet sporten, ben ik nog iets vergeten op mijn boodschappenlijstje?

ja, vind Visser eigenlijk steeds beter worden, zie eigenlijk alleen maar positieve verhalen en dito resultaten!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry had al op reageren gedrukt, maar ik was nog niet klaar......

Hier alles goed, heb alleen last met bukken als ik geen bh aan heb.

Als ik me buk dan is het net of mijn linkerprothese beweegt.. tja of valt.. kweet niet goed hoe ik het moet omschrijven.

Is dit nu wat sommige vrouwen beschrijven als een "schommelende prothese"???

Maar verder gaat het Prima!! Gelukkig!

Probeer om nieuwe foto's te plaatsen :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mira ik zie nu je berichtjes

je borsten zijn mooi geworden :)

ik vroeg in een persoonlijk bericht of je het voor of op de spier had maar ik zie dat het voor de spier is

maar is het hoog of laag profiel?

xxx wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat je de protheses voelt 'schommelen' maar dat gaat over hoor , even tijd geven , ze moeten inkapselen (duurt een 6-tal weken) .

Je bent ook door Dr Visser in de Wellnesskliniek geopereerd en daarom heb ik een vraag ivm cc van je protheses . Normaal wordt de Arion SoftOne Silicone gebruikt maar die bestaat niet in 360cc dus ben ik even verward . Heb je een ander merk mss ? Weet je ook waarom ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je moeite :)

Heb ik ook , er staat ook 'silicone' op (in't zelfde kleurtje als 'implant mammaire monobloc' trouwens) .

Dan zouden we dezelfde moeten hebben (behalve profiel) . Vreemd , vind de 360cc nergens op de site van Arion terug .

Maargoed , ik ben er zeer tevreden over hoor .

Hoe gaat het herstel verder ?

Mag ik je ww , ben wel benieuwd want Dr Visser maakt die littekens altijd zo mooi (is bij mij minder mooi door mijn chirurg gedaan vind ik )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het nog ergens gepost vandaag , dat ik protheses 'op' de spier er meestal wel uithaal omdat die plaatsing 'het minst natuurlijk' (lees : rondst) overkomt bij mij .

Bij deze een rechtzetting : prachtig rezultaat voor een ronde prothese met hoog profiel , volledig voor de spier ? Dacht dat het 'split pocket' was .

Mag je fier op wezen meid :35: zeker in deze fase al van je herstel (want je bent er nog niet) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mira,

Ik lees vol belangstelling jou topic; ik ben namelijk 5 november bij dr Visser aan de beurt :126: !

Heb er erg veel zin in, ben alleen vergeten te vragen hoe ze ze gaat plaatsen.. :huh: Ik denk net als bij jou voor de spier omdat ze zei dat ik daar wel een mooi "laagje" had zitten..

Ben erg blij te lezen dat je zo tevreden bent en dat het zo goed gaat !! :35:

Zou ik je ww mogen ? Ben namelijk ook erg nieuwsgierig naar je foto's !!

Alvast bedankt !!

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mira,

Ik zelf ben ook zeer geinteresseerd in je topic!

mijn bv is gepland voor in februari, bij dr vissers in wellness in genk. bij mij wordt er 320cc monobloc softone ingebracht onder de spier met incisie onder de borstplooi...

mag ik je ww, ben ook zeer benieuwd naar je foto's!

ik ga voor een 2e consult omdat ik niet zeker ben van de maat, 320cc valt bij sommigen nogal groot uit, ik heb nu een kleine b (grote a) en wil naar een volle C gaan, nu had ik hier al gelezen dat een andere vrouw ook 320cc zelfde siliconen had laten zetten, ook onder de spier, en da was uitgevallen naar een volle D. Daar heb ik een beetje bang voor, ik wil groot, maar zeker niet te groot als je begrijpt wat ik bedoel.

ik heb zeer veel gehad aan heel je topic hier, veel info opgedaan! hoop dat het snel februari is :-)

Groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stefanie,

Ik had ook een hele kleine B, en nu heb ik een grote C kleine D.

Ik moet zeggen dat ik het qua grootte best vind meevallen, had het inderdaad groter verwacht toen ik hoorde dat ik 320cc kreeg.

Maar ik stuur je mijn ww en dan kun je het zelf zien.

Ik heb ze wel voor de spier, en ik lees hier op het forum dat als je ze achter de spier krijgt dat je dan een aantal cc's kleiner uitvalt..

Ik weet niet welk postuur je hebt, maar ik was net een peer, smal van boven en breder beneden, nu ben ik weer in proportie!! En ben er super blij mee :101:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die paar cc's die wegvallen als het achter de spier wordt geplaatst had ik ngo niet vernomen... das goed om te weten!

ik heb hier iemand leren kennen, die ook 320cc achter spier heeft zelfde siliconen van slappe b naar volle D is gegaan, toen begon ik me zorge te maken... maar eigenlijk, ik heb zojuist gehoord van iemand dat er bij twijfel meestal toch de grootste maat wordt gekozen...

ik wil natuurlijk ook wel dat het opvalt... ik doe nu van die super pushup bh's aan zodat het lijkt als ik iets heb... maar 1maal de bh uit is, jah, dan blijft er niet meer veel over... ik wil dus dat het na mijn bv opvalt dat ik het heb laten doen, en niet onder mijn kleding hetzelfde lijkt als met als mijn dikke pushups...

dus misschien wel beter te groot als te klein... voor da geld mag het verschil wel gezien worden...

alvast bedankt voor je raad en ww!! vond je foto's zeer mooi en geslaagd!! weer iemand die content is van dr vissers en mooie foto's heeft!

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!!

Ik heb eindelijk mijn sportbh omgeruild voor een gewone beugelbh!!!!! :43:

heb wel nog s'nachts mijn sportbh aan, omdat ik dat toch net iets fijner vind dan geen bh aan

Heb nu maat 80D Woehoe!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

HA Mira,

Mag ik je ww, ik heb 15 december een 1e consult bij dr Visser. Na het lezen van je verhalen ben ik erg benieuwd hoe het er nu uit ziet.

Gr, Lianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lianne,

WW is onderweg, moet er alleen nog foto's opzetten van hoe ze er nu uit zien.

Ik ben zelf heel erg tevreden over Dr. Visser, ze kan alleen heel kort zijn in haar consult, maar dat moet je niet afschrikken, gewoon vragen wat je wilt vragen!

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.