Ga naar inhoud

mira : 10 september 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Over 3 dagen is het zover (10 september)!!!!!

En ik begin nu toch wel een beetje te stressen :107: haha. Twijfels heb ik ook al, doe ik hier wel goed aan, word ik nog wakker enz. enz.

Maar ik lees dat ik niet de enige ben die dit heeft. :blush:

Doet wel goed om jullie verhalen te lezen, en ik ben hier al zolang mee bezig, dat ik het ook echt doorzet!!

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe ze hebben gebeld met de tijd.. Ik mag al om 06.00 uur daar zijn!!!!!!

Heerlijk zo vroeg, weer n ochtend minder om te stressen whaha.

Ben ook al begonnen met de vitamines, en met arnica (tegen blauwe plekken) deze tip heb ik hier op t forum gelezen.

Heeft er nog iemand goede tips om me voor te bereiden?

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mira,

Wat spannend! Die laatste dagen voor de operatie was ik zoo zenuwachtig! Toen ik er eenmaal was niet meer, gek genoeg. Ik heb niet echt tips voor je. Ikzelf heb goede verzorging haha. Dat is denk ik de beste tip; iemand in huis die je goed verzorgd! Verder wat makkelijke kleding als je naar de operatie toe gaat.

Spannend hoor, het viel mij achteraf best mee. Alleen ik had gehoopt dat ik vandaag wel weer van alles kon, dat is nog niet zo <_< Dus maar de zoveelste dvd erin vrees ik...

Met andere woorden, je moet het ook weer niet onderschatten het herstel!

Succes met voorbereiden en wachten! Groetjes Claar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey mira!

spannend zeg! ik denk dat je een gelukje hebt dat je ze voor de spier krijgt haha;)

schijnt een stuk minder zeer te doen.

want ik moet zeggen dat ik me de eerste dagen echt hondsberoerd gevoeld heb!

van welke cupmaat naar welke cupmaat ga je nu?

liefs,

Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Claar!

Heb voor de eerste week hulp geregeld, want ik heb twee kids, een van 4 en een van 11 maanden.

Daar maak ik me toch ook ongerust over, hoe moet dat met tillen enzo, want die kleine wil nog niet lopen haha!

Denk je dat een week hulp genoeg is? Want het gaat nog niet zo nu met je?

Nou ja even lekker bank hangen met dvd's lijkt me ook wel fijn (zonder de pijn dan)

@Jamie

Hey hallo

ja ik krijg ze gelukkig voor de spier, want erachter is toch veel pijnlijker heb ik gelezen...

Ik heb nu een kleine B of grote A haha en ga naar een volle C (hopelijk een kleine D)

Zal proberen om al foto's "voor" te plaatsen.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mira!

Ik kom je alvast even succes wensen ;) en gelijk wat antwoorden te geven op je vragen:

Een week hulp is niet echt veel, zeker met hoog reiken en tillen... hoe zwaar is je kleine? Probeer het optillen te vermijden, maar als het niet anders kan, even door je knieen zakken, de kleine zo dicht mogelijk tegen je aan houden, m dan op je arm nemen en dan pas omhoog komen. Ze zeggen, dat je niet zwaarder dan 10 kg mag tillen, maar hoe minder je uberhaupt tilt, hoe beter, zeker de 1e 3 a 4 weken!!

Zet alvast spullen, die je vaak nodig hebt en hoog in kastjes staan, naar beneden: uit keukenkastjes evt op de aanrecht dus ;) en in badkamer bijv op of bij de wastafel. Je zal merken, dat je dit soort dingen pas ontdekt, wanneer je zonder nadenken iets wil pakken ;)

Verder heb ik (als moderator) het dubbele berichtje van Claar verwijderd. Weet niet of het je opgevallen was, maar dan weet je waar hij gebleven is ;)

Succes met voorbereiden :119:

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici,

Bedankt voor de tips, ik heb daar nog niet overnagedacht, maar inderdaad staan veel spullen "hoog" in verband met de kids!

Mijn kleine man weegt nu 11 kilo! dus das iets te veel he!! Denk wel dat ik het daar moeilijk mee ga krijgen, dat ik hem niet meer zo kan oppakken enzo....

Maar alles voor een goed herstel!

ben nu wel nerveus hoor.... komt steeds dichterbij! Concentreer me nu op de kinderen dat leidt ook goed af hahaha

Thanks voor de goede tips!! :116:

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAAHH Morgen is het zover, als het goed is heb ik ze morgen al rond deze tijd!!!!

Ben vandaag nog vanalles in het huis aan het doen :wacko:

Het is net of ik nestelingsdrang heb hahahaha

Weet er iemand wat ik mee moet nemen naar de kliniek? (sportbh heb ik al ingepakt)

Groetjes van zenuwachtige Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blikje cola : je krijgt een spuit - antibiotica - na de operatie wanneer ze de pleister komen verschonen . Je wordt er helemaal duizelig van en vies in je maag , ik ging zweten en kreeg het benauwd > suiker ! Na enkele slokjes voel je je weer beter .

Boekje om te lezen mss , ook al is er tv op de kamer , veel is er niet op voor de middag (normaal ben je rond 9u al terug op je kamer) .

Gsm of course :38:

Maar vooral iemand die je wat kan (recht-) helpen en je kleren kan helpen aandoen .

Nog een deugddoende nacht gewenst en toitoi morgen , loopt allemaal wel vlotjes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mira

Sorry beetje late reactie.

Maar heel veel suc6 gewenst.

ondertussen zal je wel je nieuwe boobies hebben!! :cheer:

we wachten op je verslag

Spannend

Groetjs Selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal!!

Hier mijn verslagje

Ik moest al om 06.00 in de kliniek zijn, even wachten in de wachtkamer en toen werd ik opgehaald.

Nog enkele vragen beantwoorden en foto's maken. Daarna werd ik naar een kamer gebracht waar ik het bekende groene operatieshort aan mocht doen, en n leuk mutsje voor over mijn haren. Erg charmant :blush:

Om 06.55 mocht ik mee naar de ok, waar dr. Visser nog naar me gekeken en leuk op me getekend heeft.

Ik mocht gaan liggen, kreeg infuus in :139: en ze spoot er iets in om mij te ontspannen en weg was ik!!!!

Ik werd wakker en kon niets zien, ik hoorde ze wel praten, en voelde ook iets :107: maar gelukkig was ik klaar, ze tilden me hoog en ik werd ingetaped!!

werd naar de uitslaapkamer gebracht, en daarna naar de kamer waar mijn vriend aan het wachten was, het was toen 08.10

Was nog nog niet goed wakker en draaierig in mijn hoofd :147: Dr. visser is nog komen kijken en om 11.30 mocht ik naar huis!!!!

Maar goh, ik heb ze nog niet gezien..... ze zitten nog onder de tape, mag er zondag pas vanaf!!

Het voelt net of er een olifantenpoot op me staat, en slapen op mijn rug valt toch meer tegen dan dat ik gedacht had.

Ben zo benieuwd, kan niet wachten tot zondag. Zal wel even eng uitzien met die nietjes in mijn tepels.....

Maak zondag foto's en dan ga ik proberen om ze te plaatsen hier.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Kom je even feliciteren. Proficiat :116:

Lijkt me toch een rare dag, en ook de dagen die volgen.... Wat werd je al weer vroeg naar huis gestuurd!

Er zijn heel wat cc's ingegaan bij jou, voor de spier. Waar denk je op uit te komen?

Doe maar rustig aan, laat je maar lekker in de watten leggen

Veel succes de komende dagen, ben benieuwd naar het resultaat!

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mira!!

Gefeliciteerd met je tweeling!! :D

Hoe voel je je?? De olifantenpoot staat er nog zeker ;) Vooral in de ochtend als je wakker wordt?

Probeer een beetje zittend te slapen, gewoon veel kussens in je rug en evt eentje in je knieholtes, dan lig je redelijk hoor!!

Is het tape er al af?? Zo ja vertel vertel!! Hoe is het geworden??

Ben benieuwd naar je foto's :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Hier ben ik weer!! WOW de tape is er van af!! Wat n opluchting, kan weer ademhalen haha.

De druk is nu ook n stuk minder, gelukkig

Toen ik in de spiegel keek, schrok ik van de nietjes, goh ff wennen, kan al niet zo goed tegen dat soort dingen :blink:

Toen ik goed naar mn borsten keek, vond ik het wel meevallen, ze zijn niet zo groot.... maar toen ik naar de "voor" foto keek zag ik duidelijk het verschil :blush: JOEHOE ik heb vorm!!!!!!

Ben aan het proberen om de foto's te plaatsen, maar lukt nog niet echt <_<

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Morgen gaan de nietjes eruit!!!!!

Kan niet wachten, want het begint toch wel te trekken.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst, alleen vind ik ze op de foto's toch niet zo mooi als in de spiegel haha.

Zal morgen foto's maken zonder de nietjes, dan ziet het misschien al een stuk beter uit.

Heb alleen een fout gemaakt met de foto's te plaatsen, ik heb nu ineens 2 albums :unsure:

Moet nog kijken hoe ik dat weer goed krijg, iemand tips??

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je album :

je zal toch je tweede moeten verwijderen en daarna de nieuwe foto's in je eerste moeten uploaden hoor , gaat niet anders .

Je klikt (na verwijderen 2de) dan op 'mijn album' en dan verschijnt er een kader met 'albumopties' waar je op 'foto's toevoegen' kan klikken . Achteraf kan je de foto's rangschikken (indien je dat wenst) door op 'bewerken' te klikken in die 'albumopties' .

Heb je foto's ff bekeken en in vooraanzicht lijken die idd niet groot (foto is niet écht dus verkeerd beeld) maar in profiel wel hoor :38:

Je ziet ook duidelijk dat rechts al wat meer ingedaald is (minder bolling bovenaan) dan links .

Zal morgen minder 'trekken' eens die nietjes eruit , kan je beginnen littekenolie te smeren en je zal merken dat die littekens vlug vervagen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo

Thanks voor de tip, foto's staan nu in een map!

Vandaag ga ik proberen nieuwe foto's te plaatsen.

Mag nog niet smeren met littekenolie, want de korstjes zijn er nog niet af... Hoelang duurde dit bij jullie?

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mira,

vind de grootte nu al erg mooi bij je staan, vorm is natuurlijk, heel goed geslaagd! en het wordt alleen nog maar mooier.

sta ervan te kijken hoe bont en blauw je gekleurd was en een week later al weer redelijk naturel gekleurd was.

hoeveel heb je precies gekregen, ik zie 2 verschillende maten bij je handtekening staan.

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mira, Ik ben ook benieuwd naar je foto's.. mag ik je ww???

Zelf zit ik op het moment tussen drie pc's aan het twijfelen, vind het echt zo moeilijk, binnekort maar eens consults gaan afspreken (enige nadeel, ik woon niet meer in Limburg, dus niet dichtbij Venlo/Genk voor dr. Visser)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

Ik heb mijn ww via een pb naar je gestuurd!!

Ik ben zelf niet in Venlo geweest maar in Genk, en ik ben heel tevreden over Dr. Visser.

Maar ik zou gewoon eens een paar consults doen bij verschillende pc's.

@ Kaat

Hey Kaat,

Ik ben een week voor de operatie begonnen met arnica tabletten, en moet zeggen dat dat goed geholpen heeft tegen de blauwe plekken!!

Ik heb inderdaad verschillende cc's gekregen, omdat mijn linkerborst kleiner was en meer omlaag hing, heeft ze links 360cc en rechts 320cc gedaan.

Er is nu nog wel verschil in grootte, maar niet meer zoveel als vantevoren!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.