Ga naar inhoud

Lieve Mona


Aanbevolen berichten

Lieve Mona,

Ik heb een groot probleem. Mijn man is helemaal verslaafd aan zijn aquarium. Dit is ooit begonnen met een 60cm bakje. In middels hebben we een 3 meter bak, een 150cm bak en dan nog een kweekstelling. En ook nog een hele stelling waar plantjes gekweekt wordt. Is hij niet met het aquarium bezig, dan speurt hij wel de forums af naar informatie. Ik voel me totaal verwaarloost nu. Hij heeft helemaal geen aandacht meer voor mij. Ik probeer van alles, maar niets helpt. Hij blijft maar naar zijn aquarium turen of in forums neuzen. Gisterenavond was echt de wel bekende druppel. Ik had een lekkere luchtje opgedaan, een sexy jurkje, dus ik vraag wat vind je zo van me. Krijg ik te horen “hmm ik zie algen in m’n aquarium, ik geloof dat ik een algenprobleem heb”. Nu vraag ik je een algenprobleem…!!! Ik zie het echt niet meer zitten. Als dit zo doorgaat overweeg ik een echtscheiding. Voor mij is de lol er echt af, ik vind er echt helemaal niets meer aan. Dus Mona wat kan je me voor advies geven?

Groetjes,

J.W. uit Z.

Antwoord van Mona:

Lieve J.

Om je vraag goed te beantwoorden heb ik meer informatie nodig. Hoeveel nitraat en fosfaat zit er in het water. Als de verhouding niet goed is geeft dat vaak algen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Komt een non bij de dokter en ze zegt:

Dokter kunt u is tussen mijn benen kijken, er zit daar een blauwe plek.

De dokter kruipt onder de rok van de non en na 2 minuten komt hij weer tevoorschijn.

En? zegt de non.

Maakt u zich maar niet druk hoor zegt hij, het was een sticker van een chiquita banaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dood van schaamte !

Annie, 5 jaar, komt terug van school.

Zij heeft een eerste les over baby’s gehad.

Haar mama is zeer geïnteresseerd en vraagt:

”Wat heb je zoal in die les geleerd ?”.

Annie antwoord:

”Ik was dood van schaamte ! Stefke heeft gezegd dat men baby’s kan kopen in het weeshuis.

Marie zegt dat men baby’s kan kopen in een hospitaal en Sander zegt dat men ze kan kopen in vreemde landen”.

De mama vraagt al lachend:

”En waarom ben jij dan dood van schaamte?”.

Annie antwoord:

Omdat ik niet durfde zeggen dat mijn Papa en mijn Mama zo arm zijn dat ze mij zelf hebben moeten maken !!!”.

Liefs Cajo :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een

advertentie in een locale krant met de tekst:

MAN GEZOCHT!

MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),

MOET MIJ NIET SLAAN,

MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,

EN MOET GOED IN BED ZIJN!

REAGEREN IN PERSOON ZELF.

Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor

haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel.

"Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw,

"Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!"

De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!

Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!"

Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"

Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog

steeds goed in bed"?

De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij;

"Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wuahahaha ja dat klopt! Ik ben er gek op :45: Ze worden me ook vaak zat op mijn werk :D Wat geeft het nou, denk ik dan.. Een beetje humor kan toch geen kwaad? Ik lach ook de hele dag door om alles.. Ik ben zo iemand die heel hard begint te lachen als iemand op de grond pleurt, en daarna pas gaat helpen :D Maar gelukkig maak ik dat niet zo vaak mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo iemand die heel hard begint te lachen als iemand op de grond pleurt, en daarna pas gaat helpen :D Maar gelukkig maak ik dat niet zo vaak mee ;)

Oh wat ben je toch een lekker wijf :45:

Ik deed dat vroeger ook, maar het werd me niet altijd in dank af genomen :4: Ik ben nu ouder en wijzer (en vond het vroeger vreselijk irritant als mensen dat zeiden, vandaar dat ik het even niet kon laten :152: )

Blijf dit topic maar spekken meid, want ik lach me kapot! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man komt vroeger dan gebruikelijk thuis uit zijn werk. Er is niemand in de kamer. De man loopt naar boven. Daar ligt zijn vrouw in de slaapkamer op bed: spiernaakt, te zweten en te hijgen. "Mien," roept hij uit: "wat ben jij nou aan het doen?"

"O Henk," zegt de vrouw: "ik denk dat ik een hartaanval krijg."

"Ik ga meteen hulp halen," zegt de man en loopt snel weer naar beneden. Hij pakt de telefoon op om 112 te draaien, dan komt zijn zoontje huilend naast hem staan. "Waarom sta jij nou zo te huilen?" vraagt de man aan zijn zoontje.

"Ik ben zo geschrokken," zegt het zoontje.

"Waarvan dan?" vraagt de man.

Waarop het zoontje antwoordt: "Er staat een blote vent in de slaapkamerkast."

De man rent weer naar boven en gooit de kastdeur open en daar staat zijn beste vriend Piet in zijn blootje. "Piet! Fijne vriend ben jij!" roept hij uit, "mijn vrouw ligt met een hartaanval en jij maakt de kinderen aan het schrikken!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man zit in de kroeg en aan de muur van die kroeg hangen wel 10 dierenhuiden. De man zegt tegen de barman: "Als je mij blindoekt en ik voel aan een dierenhuid, dan kan ik je vertellen van welk dier het is en hoe het is gedood."

De barman zegt tegen de man: "Okee, voor elke huid die jij goed raadt, krijg je 3 borrels."

De man bevoelt de eerste huid en zegt: "Deze is van een beer en is geschoten met een geweer." Het antwoord is goed en de man krijgt 3 borrels. De man bevoelt de tweede huid en zegt: "Deze is van een zeehond en deze is doodgeknuppuld." Ook dit antwoord is goed en de man krijgt weer 3 borrels. Zo gaat hij alle huiden langs en raadt ze allemaal goed.

's Nachts gaat de man naar huis en kruipt bij zijn vrouw in bed. De volgende morgen wordt hij wakker en kijkt in de spiegel. Hij vraagt aan zijn vrouw: "Hoe kom ik aan zo'n groot blauw oog?"

"Nou," zegt zijn vrouw, "dat zal ik je vertellen. Dat je dronken bij mij in bed stapt, vind ik nog niet zo erg, maar dat je mij tussen de benen grijpt en zegt: 'Het is een stinkdier en het is doodgeslagen met een bijl,' vind ik niet leuk."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.