Ga naar inhoud

Snoopyke: 12 september 2011 : Dr. Vanoorbeek


Aanbevolen berichten

*** Ah, fijn dat die rotdingen eruit mochten nu, dat lucht echt op he! Dan mag je vanaf morgen zeker weer lekker douchen? Of zitten je pleisters nog op de wonden? Wanneer gaan je hechtingen eruit? Bij mij a.s. donderdag (van mijn armcorrectie).

Is het al een klein beetje ontzweld heb je het idee?

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid, vandaag moet ik terug op controle. Ik mag niet douchen,maar hoop dat hij straks gaat zeggen dat het nu wel mag. Alle pleisters hangen er nu nog op ja. Ik weet niet of hij nu straks de hechtingen er al uit gaat doen. Of is dat nog te vroeg? Het is nu juist 8 dagen. De zwelling is helemaal weg ja.ze zijn al serieus gekrompen,spijtig want ik was het nu zo gewoon:) morgen ga ik nog eens nieuwe fotoos trekken,hopelijk zonder pleister. Jou hechtingen mogen er vandaag uit? Of volgende week donderdag? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Snoopeyke,

Als je zwelling zo goed als weg is zullen vandaag dan jouw hechtingen ook verwijderd worden. Dwz de knoopjes ervan af geknipt, want je hebt waarschijnlijk ook oplosbare hechtingen. Dan knipt hij alleen het knoopje wat uitsteekt er ff af. Ja, op een gegeven moment ben je gewend aan dikke borsten vol met vocht, en als ze dan nog slinken dan heb je zoiets van, moet dat nou? ;)

Ik moet vanmiddag ook voor mijn hechtingen, bij mij worden ze er wel uitgehaald omdat ik ander hechtdraad heb gehad deze keer, moet er om 17.20 zijn, jij?

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, dan heb je er echt ineens zicht op he! Niet verschieten als t er geel uitziet hoor, zou kunnen, dat zie je wel vaker bij lifts, maar dat trekt weer vanzelf weg! Ben benieuwd wat je ervan vind zonder de plakkers, dan wordt t nog echter ;)

Jammer dat ik je weer net mis dan hihi.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** En? Heb je een eerste blik kunnen werpen op je new boobies?

Knoopjes afgeknipt? En tevreden?

Bij mij zijn de hechtingen eruit, ziet er goed uit, hopelijk blijft dit zo en gaat t niet terug hypertroferen, ik hou me in ieder geval heel rustig, nog bijna 4 weken ni sporten pfftt ;)

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ingrid, goh ja niet sporten! Das niet leuk he, ben ook aan het aftellen. Op de 4 de week ben ik toch van plan elke dag op ne ligfiets te trainen ze. Had nu net een goede contitie voor de operatie. Nu waarschijnlijk terug van 0 beginnen. En ooh ja , ik heb ze gisteren gezien ja! Het ziet.er fantastisch uit!! Hij heeft de knoopjes verwijderd, wel nog plakband geplakt over de wonden voor extra steun. Die moet ik om de 3 dagen vernieuwen, dus als hem eraf is maak ik nieuwe fotoos. Ik ben echt super tevreden! Alles is ook perfect verlopen bij mij eigenlijk! Wat is hypertroferen eigelijk? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ah, gaaf dat je zo enthousiast bent :) Ik vind t ook echt een toppie pc hoor, zou hem echt iedereen aanraden!

Die papieren pleisters moet ik inderdaad nu ook plakken voor de stevigheid.

Hypertrofisch littekenweefsel heb ik vorige keer aangemaak bij mijn armen, da's een stuk dikker litteken, komt doordat je teveel littekenweefsel aanmaakt als t ware. Er staat ook een foto van in de galerij. Komt niet veel voor hoor, voor de rest over heel m'n lijf heb ik supermooie fijne lijntjes als litteken, alleen die stukken bij de armen waren dus hypertrofisch geworden. Dat heeft ie er nu vorige week uitgesneden en nu zijn t weer mooie fijne lijntjes. Ik denk zelf omdat er best veel druk op staat als ik mijn armen buig, en dat met gewichten dat dat de reden ervan is dat t lelijker is geworden, omdat er dan teveel spanning op is komen te staan. Dus dat gaan we nu vermijden ;)

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's straks zonder de plakkers.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat voor jou het resultaat zo mooi is geworden, ik heb net even in de galerij gekeken naar je foto's. Die drains lijken me wel eng. Krijg je die altijd of heeft dat met je protheses te maken? Op je rug slapen lijkt me inderdaad heel lastig. Ik slaap altijd op mijn zij en ik ben bang dat ik dat in mijn slaap automatisch zal doen, hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Snoopyke,

Ik zag je nieuwe foto's en dat je je een beetje zorgen maakt over de ongelijkheid en stand van de tepels. Ik heb in mijn album ook ff een foto van mn lift gezet, 1 week po, dus even ver als jij nu bent. Dan kan je zien dat het toch nog heel veel veranderd, nog niet teveel in paniek schieten meis! Ik vind je borsten echt mooi hoor! En je littekentjes zien er ook echt heel goed uit!!

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid, ik heb juist je foto gezien ! En ja ze zagen er idd ook nog niet gelijk uit.

Amai, das een hele geruststelling nu ik jou foto gezien heb!! En das allemaal nog perfect geworden!

Oke, gedaan met paniekeren en afwachten maar.

Het is niet zo, dat ik die van mij niet mooi vind, maar op dit moment gewoon wat ongelijk en laag...Maarrrrrr daar komt gelukkigluk nog verandering in dan :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.