Ga naar inhoud

Anominous : 29 augustus 2012 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja, dat is gelukt, echt ongelofelijk! :-) niets aan me te merken die avond :P .. Het gaat echt super.. Alleen dan die pijn in m'n arm. Vind ik wel vreemd, had al gebeld naar de kliniek.. En ik heb de tape onder m'n oksel een beetje mogen weg knippen zodat dat al niet te fel kan spannen :-) ach, beetje afwachten, doorbijten.. Woensdag mag de tape eraf en daar ben ik niet rouwig om! :D ik rust/slaap wel veel door de dag.. Heb toch niet echt iets te doen :) lekker!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai Anominous, super voor jou dat je ook zo'n zalig herstel hebt! Zou het dan toch een wonderdokter zijn??? Een heel leuk verslagje trouwens! Het 'vluchtige' net voor de operatie herken ik wel, idd niet zo heel erg fijn! Maar voor de rest niets dan lof natuurlijk he :101: !

Ja zeg, heel erg fijn dat je naar die feestjes bent kunnen gaan...mij ging dat niet lukken...niet van de pijn maar meer door het krom-lopen! Dus je bent dan toch een wonderwoman haha!

Geniet maar ten volle van je nieuwe meiden! Heb je al ns durven piepen? Ben je tevreden? Ben alvast benieuwd naar je foto's!

Wanneer moet je terug naar D'Hondt? Eenmaal de tape er af is zal je al veel vrijer kunnen bewegen hoor! En pijn in je arm zal waarschijnlijk ook wel daardoor komen! Nog ff op je tanden bijten meid!

Ik moet dinsdag voor mijn laatste controle...jaja, ondertussen bijna 6w geleden...tijd vliegt voorbij!!! Wie weet zien we elkaar daar wel, zou grappig zijn!

Nog een spoedig herstel en vooral...genieten van die super prachtige nieuwe boobs!!!!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tinkerbell , ik denk het wel :106: Hij is in ieder geval mijn wonderdokter!

Nee heb ze enkel in de kliniek gezien voor de bh aan ging.. Voor de rest heb ik eens de bh omhoog getrokken, maar heb hem braafjes aan gelaten! :D Ik moet woensdag terug gaan om te tape te laten verwijderen! Kijk ernaar uit, dan voel je je wss niet meer zo gevangen, en verlost van dat gejeuk :D Heb er wel wat bang voor; man man dat gaat pijn doen! Precies 4jaar geleden heb ik op het moment van tape verwijderen gezworen nooit meer cosmetische operaties te laten doen :45: hier ben ik dus weer!

Zou grappig zijn als we elkaar zouden ontmoeten daar, maar ik vrees ervoor :)

Voor jou ondertussen al 6weken geleden, de tijd gaat echt snel !! Fijn zo :55:

Mijn eerste foto staat erop , benieuwd naar jullie reacties !!

xx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto ziet er goed uit!! Maak morgen maar een nieuwe zonder tape :D

Dat zal een opluchting zijn dat die eraf mag !!! :)

Jaa dat is een mooie wijk hé, waar dr dhondt woont. ik ben in die wijk ook eens ooit bij een architect geweest. heel netjes :Dik woon er eigenlijk op 10 minuutjes vanaf :D

geniet nog van de rust :) Na 6 weken is't weeral werken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :D Ja morgen trek ik een nieuwe foto en als het lukt post ik hem morgen al! Ga morgen met een vriendin shoppen en een hotelletje doen :D Super leuk;

Maar eerst nog het gevreesde bezoek bij de dokter.. De tape ; heb er zo'n bang van :o Die zit echt nog enorm stevig vast gekleefd hoor... Jezus dat gaat pijn doen..

Eerst ga ik even langs bij "De Molder" in Diepenbeek, kennen jullie dat? Eens kijken voor een nieuwe sportBH. Dan kan ik die meenemen naar de dokter en ineens die aandoen als de tape eraf is :) Dan kan deze die ik al een week draag :-/ eindelijk in de was :D:44:

Oh leuk, ja idd mooie buurt :D Je woont er zo kortbij, en toch gekozen voor de wellnesskliniek?

xx liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De molder? Nog nooit van gehoord. Gek :D nochtans is er een groot winkelcentrum vlakbij Dr Dhondt waar je veeeel sportbeha's vindt! Op de luikersteenweg! hoop en al 5 minuutjes rijden van elkaar.

Ik heb voor de wellnesskliniek gekozen omdat ik er eigenlijk óók dichtbij woon (ik woon tussen de 2 in :D) en van dokter d'hondt had ik géén referenties en ik wist zelfs niet dat hij een privé-kliniek had!

Is de tape er inmiddels al af? Of namiddag pas? Veel geluk :D hopelijk heb je niet teveel pijn!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !!

Jep de molder, zo'n winkel waar ze allerlei dingen hebben zoals prothesen, braces, ... Van die dingen je kent da wel :P heb eentje gekocht met sluiting vooraan en dr D'hondt zei dat het een goeie was.. Dus was ik wel blij !

Tape is eraf, had zo bang ma viel goed mee! Wondje verzorgen deed pak meer pijn!! :P het is echt super super mooi ! Post morgen foto's

Hihihi xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anominous,

Super dat je zo blij bent! Maar ja, het is dan ook een wonderdokter die onze bv deed :101: . Anders alles goed met jou? Ook al geen pijn meer? Dus gewoon lekker gezellig gaan shoppen en genieten van het 'niets doen' en rusten en bediend worden! Zalig toch!!!

Oesje, niet zo leuk dat de verzorging vd wondjes pijn deed...misschien was het nog niet helemaal toegegroeid en dat het daarom wat prikte?! Maar daar ben je ook alweer vanaf he! Volgende keer is het gewoon knoopjes ad uiteinde vd draadjes afknippen, doet helemaal geen pijn! Oef!!!

Ik moest gisteren op nacontrole. Hij was erg content met het resultaat. Vroeg wat ik er van vond...i zei: 'ik vind ze heel mooi van vorm maar ze mochten misschien iets groter geweest zijn'...zijn mond viel bijna open van verbazing. Maar ja, je wordt die grootte zo vlug gewoon he! Maar na vandaag zou ik dat niet meer zeggen. Ben 4 nieuwe bh's gaan kopen en ik zit op een 75E...k verschoot me een bult...dus da's wel groot genoeg denk ik! Mij hoor je alvast niet meer klagen :44:

Nog een fijn herstel gewenst! En vooral genieten genieten genieten!!!

Liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve forumvriendinnen!

Even een volledig verslagje van de voorbije dagen.. Ik zat op hotel, dus heb maar kort via gsm wat gepost :)

Ik ben nu 9dagen PO, en sinds woensdag is de tape eraf! Mijn herstel is zo goed verlopen, weinig pijn of andere last. Maar sinds woensdag heb ik echt pijn, sinds die tape eraf is.. WAUW :P Echt veel pijn gehad, en ongemakkelijk, slapen werd al helemaal een ramp. Mijn eerste douche waar ik zo naar uit gekeken had was ook geen droom :D Dju toch.. Ik stond daar, hoe moet ik me wassen? Hoe ga ik dat hier klaar spelen, hoe ga ik bewegen? :P Zo ongemakkelijk .. En idd gelijk ik al bij velen gelezen had, precies of ze eraf vielen :D hihihi....

Gisterenavond heb ik ontdekt hoe het komt dat ik zo pijn had, aan de zijkanten heb ik last van bloeduitstortingen, best veel.. En dat doet pijn.. Ook verschillende wondjes door het schuren van de BH ofzo denk ik. Dus nu hang ik vol compressen :D Gaat al veel beter, en gisteren avond klein pilletje genomen om te kunnen slapen, en dat heeft wonderen gedaan ! :105:

Heb vanmorgen foto's voor jullie getrokken, zet ze er zodadelijk op. Mijn rechterborst lijkt een beetje groter dan de linker. Maar ik denk dat dat het natuurlijk verschil is dat nu een beetje uitvergroot is :) De rechterkant doet ook het meeste pijn.. Waarschijnlijk omdat ik rechtshandig ben, en als ik al verboden handelingen doe is het met rechts :44:

Nog een vraagje; als ik het plat gelegen en dan terug recht moet komen, dat geeft zo'n algemen druk/pijn op mijn borstkas, heel logisch, maar als ik dan echt recht ben gekomen krijg ik zo'n pijnscheut in mijn rechterborst, echte pijn. Terwijl links voel ik nooit iets. Herkent iemand dit? :)

Waar ik ook nog mee zit is die gevoelloosheid in mijn arm waar ik over sprak.. Heb wat opgezocht op internet en het komt volledig overeen met een beschadigde zenuw.. dode plek zonder gevoel, toch pijn als je eraan komt (voelt gelijk je wrijft over een open schaafwonde), pijnscheuten in die plek, branderig/heet gevoel... Heb dit met de dokter besproken en hij hield zich er precies vanaf. Hij zei dat hij geen zenuwen was tegen gekomen, dat hij daar nooit bij komt. Maar hij zei ook dat alles wat ik opnoemde dat dat inderdaad een beschadigde zenuw was en dat daar niets aan te doen is. Het kan weg gaan, na enkele maanden, maar kan ook blijven. Hopelijk gaat de pijn niet verergeren wanneer ik echt de dagdagelijkse dingen weer begin te doen.. :(

In ieder geval , ik ben echt dolgelukkig dat ik het gedaan heb, ze zijn S U P E R :101: En het herstel is een droom... Ben echt tevreden..

Benieuwd wat jullie ervan vinden

xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje; als ik het plat gelegen en dan terug recht moet komen, dat geeft zo'n algemen druk/pijn op mijn borstkas, heel logisch, maar als ik dan echt recht ben gekomen krijg ik zo'n pijnscheut in mijn rechterborst, echte pijn. Terwijl links voel ik nooit iets. Herkent iemand dit? :)

Dat zal de komende tijd nog wel even zo blijven haha... Ik heb daar echt weken last van gehad. Eigenlijk pas sinds een paar dagen (12 weken po) dat ik het niet meer opmerk... Dus het bijna niet meer voel! Het gaat over! Echt waar, maar het kan een tijdje duren :D

Waar ik ook nog mee zit is die gevoelloosheid in mijn arm waar ik over sprak.. Heb wat opgezocht op internet en het komt volledig overeen met een beschadigde zenuw.. dode plek zonder gevoel, toch pijn als je eraan komt (voelt gelijk je wrijft over een open schaafwonde), pijnscheuten in die plek, branderig/heet gevoel... Heb dit met de dokter besproken en hij hield zich er precies vanaf. Hij zei dat hij geen zenuwen was tegen gekomen, dat hij daar nooit bij komt. Maar hij zei ook dat alles wat ik opnoemde dat dat inderdaad een beschadigde zenuw was en dat daar niets aan te doen is. Het kan weg gaan, na enkele maanden, maar kan ook blijven. Hopelijk gaat de pijn niet verergeren wanneer ik echt de dagdagelijkse dingen weer begin te doen.. :(

Normaal gesproken is het zo, dat dat branderige gevoel het eerste gevoel is, samen met andere pijn, dat een zenuw weer doorlaat. Normaal gesproken trekt dit daarna weer bij, en krijg je weer normaal gevoel. Het kan wel een paar maanden duren idd.

In een enkel geval komt het ook voor dat het niet meer veranderd, maar voorlopig moet je je daar nog maar niet druk over maken.

Ik heb nog steeds dove plekken op mijn borsten, en we zullen zien wat die gaan doen. Ik wacht het ook rustig af :)

In ieder geval , ik ben echt dolgelukkig dat ik het gedaan heb, ze zijn S U P E R :101: En het herstel is een droom... Ben echt tevreden..

Benieuwd wat jullie ervan vinden

Prachtige borsten al! En dat al na 9 dagen!! Ik kan me voorstellen dat jij al supergelukkig bent!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, oke, dan weet ik dat :D ..

Ja, de gevoelloosheid in m'n arm... Het stoort me niet echt, maar krijg ooit zo pijnscheuten, beetje geduld hebben :)

jij op je borsten? Jee, doet dat ook pijn? En wat zegt de dokter ervan? Gaat dat nog weg?

Ja ik ben echt tevreden! En heb ook alle geduld, maar ben toch blij dat ik dit forum ontdekt heb, dan kan ik tenminste wat dingen vragen.. Want van sommige dingen weet je toch niet of het normaal is of als je echt de enige bent die dat heeft :D hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, doet geen pijn haha. Het is alleen dat ik daar geen gevoel heb, of weinig gevoel. Kan soms wel tot een jaar of zelfs anderhalf jaar duren! BIJ sommigen komt het gevoel nooit meer terug, en dat is natuurlijk vette pech hebben, maar ook niks aan te veranderen.

Ik ben gewoon superblij met mijn borsten en er mag aan de onderkant wat meer gevoel komen, maar je hoort mij niet klagen als het niet zo zou zijn. Dan heb ik tenminste wel een stel prachtige borsten (ahum al zeg ik het zelf hihi)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij voelt mijn linkertepe hypergevoelig en mijn rechtertepel niks, ben nu 2 weken po, hoop echt dat mijn rechtertepel nog goed komt!

wauw dat jij na enkele dagen al naar feestjes kon! ik kon ook echt 1.5 week niks doen, savonds doodop was ik en pijn! nu heb ikenkel nog pijn als ik mijn arm verkeerd beweeg en verder veel spierpijn in nek en rug.

ook ik had 2 dagen moeite met mijn pijnstillers binnen te houden, heb dan neurofen gepakt die je onder je tong moet leggen en dat ging wel! en dan met yoghurt begonnen om toch wat te eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dan BB dat het bij jou geen pijn doet! Ik heb er wel las van!.. Het ene deel is volledig gevoelloos en een beetje erboven is het super gevoelig en pijnlijk, zelfs mijn kledij die erover wrijft doet pijn.. Voel dat dus wel de ganse dag door.. Vind het vooral vervelend en jammer. Maar het is gelijk je zegt, we hebben wel prachtige borsten, kan er mee leven hoor ! Vind het wel vreemd hoe het komt dat ik dit in mijn arm heb, want de pc zei ook dat bij de operatie geen zenuwen heeft gezien .. Achja.

Woensdag de draadjes eruit, joepie! Begint wel wat te ergeren nu, is ook zo gevoelig...

Voor de rest alles nog dik in orde...! Ben echt tevreden :D

Ja cbr, mijn herstel is echt super goed verlopen, zodra ik mijn eten enzo kon binnenhouden was ik bijna volledig terug de oude! Heb weinig pijn gehad.. Nu 12dagen po heb ik enkel wat pijn als ik mijn armen wat te hoog boven mijn hoofd strek, of bobbels in de auto :) voor de rest alleen wat pijn aan de draadjes..

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Hoe is het met jullie? En ieders herstel? Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest; zo druk gehad met werken enzo :)

Met mij gaat alles prima! Het littekentje ziet er denk ik ook goed uit, moet nog wat genezen he :) Dus ik heb alle geduld!

Heb bijna geen pijn meer, alleen met te snelle en te enthousiaste bewegen verschik ik me toch altijd even :) Hihi...

Op m'n zij slapen gaat ook al sinds vorige week.. ZALIG! Alleen heb ik bang dat ik 's nachts in m'n slaap misschien te fel naar mijn buik draai.. Alles gaat prima, het is nu 3 weken en 3 dagen geleden, time flies! Amai...

Die vervelende pijn in m'n arm is er wel nog steeds, maarja, kan ermee leven!

Ik merk wel dat mijn linkerborst meer kan verdragen dan de rechter, deze is echt gevoeliger.. Voor de rest heb ik wat droge huid aan de zijkanten van de borsten, en nog een doof gevoel rond de snede, maar dat is normaal denk ik :)

Ik zal straks nog wat foto's posten voor de nieuwsgierigen, ik ben in ieder geval super tevreden! :)

Ik gun iedereen zo'n herstel als het mijne!

Succes nog allemaal !!

xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ BB: Ja hoor, echt geen enkel probleem :) Kga morgen al eventjes zondigen en naar de sauna :) Wondje is goed dicht ma ga er voor de zekerheid nog zo'n goede waterdichte pleister op plakken; en het is maar 1,5uurtje.. Lol

Heb stiekem al wat bh's gepast, zalig!! Kijk ernaar uit om er effectief te gaan kopen & te dragen :o:D

@ Femke35: Jep, ben vandaag 4 weken PO, en heb echt bijna geen last meer, af en toe natuurlijk wel he, en slapen gaat ook al een tijdje perfect :) ... Het schijnt zo dat achter de spier een pijnlijk herstel is, maar ik heb er in ieder geval geen last van gehad! Ik zou het iedereen aanraden en gun iedereen een herstel zoals het mijn. Maarja, verschilt natuurlijk wel van persoon tot persoon! Heb net foto's gepost van 15 dagen PO, ben wat achter met foto's maken :P hihi... Ga proberen vanavond wat foto's te trekken en dan post ik ze morgen.... Maar beloof niets :P hihi

Liefs xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm anominous... Weet je zeker dat je naar de sauna mag????

Ik heb ergens gelezen dat het ook vaak pas na 3 maanden mag..... Anders even de kliniek bellen :unsure: Niet dat je dadelijk iets doet wat niet zou mogen en je je herstel daarmee benadeeld.... Ik ben niet overdreven voorzichtig, maar heb vaker gehoord dat het zo vroeg nog niet mag....

Voor de rest: super dat het zo goed gaat!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Njah tis m'n eigen keuze.. Heb de dokter niet gebeld.. Heb zelf het gevoel dat het kan... Ik zou ook niet weten waarom niet eigenlijk? Haha je maakt me nu wel bang! Maja heb op internet opgezocht , vele zeggen van niet, ook vele zeggen dat het wel mag! :)

Het enige wat ik kan denk dat niet goed is, is m'n sportbh enkele uurtjes niet dragen, voor de rest zie ik er eigenlijk weinig slecht in :)

We zullen zien...

Ja ben echt kei blij ! Hopen na morgen ook nog he ;) hihi xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer up-to-date met m'n foto's! :) Ze zijn gisteren getrokken en heb ze er net op gezet !

Wil jullie trouwens ook allemaal bedanken voor de fijne reacties op mijn foto's.. Jullie zijn ten slotte allemaal kenners, voelt super goed om jullie positieve commentaren te lezen!! Dankje! :54:

Ben toch een waaghalsje he :P net terug van de sauna! Was leuk :D geen last gehad, geen pijn, geen ongemak, niks! Heb natuurlijk wel uitgekeken bij bubbels in de jacuzzi, goed ondersteund en max 10min in de sauna :) Dus ben toch braaf geweest :) Hihi, denk da je zelf ook wel wat aanvoelt of het kan of niet.

xx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel lekker ontspannend hoor. Ik zou het denk ik niet durven. Ik ben een schijtert en als er dan iets gebeurd ben ik van het type dat mezelf niet zo gemakkelijk vergeeft. Durfal! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.