Ga naar inhoud

Anominous : 29 augustus 2012 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

..

Nu is alles geregeld en lijkt het zo onrealistisch! Ik denk ook dat ik nog niet echt besef dat het morgen gaat gebeuren, wat me te wachten staat... heb toch zenuwen! Morgen ga ik paniek krijgen denk ik...

Fijn vasthouden aan dit gevoel... gewoon negeren die zenuwen en niet over nadenken :45:

Gooooo with the flowwwwwwwww :P

Heeeel spannend, maar zo leuk om strakjes wakker te worden en als eerste naar beneden te kijken en te beseffen : Yessss!!!! Ik heb het gedaan!! :136:

Gaat goedkomen, veel succes en lekker dromen morgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes straks! Maar je bent daar in zo'n goeie handen, je zal geen kans hebben om zenuwachtig te zijn! :44:

En als je wakker wordt in een lekker warm bedje ga je maar 1 ding doen...naar beneden kijken en ooooo zo gelukkig zijn met je 2 nieuwe vriendinnen :55: ! Het komt allemaal goed! Ik duim mee voor een droomherstel zoals ik! Mooi op tijd je medicatie innemen en heel veel rusten he! Ik kijk al uit naar je verslagje!

Veel liefs,

Tinkerbell

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD...als je dit leest is alles alweer achter de rug en heb je van voren super boops....

Geniet er van en ook van het niets mogen doen de komende tijd....het is voorbij voordat je er erg in hebt.....

En hopelijk loop jij dan na bijna 4 weken ook elke dag met een big smile rond...(daar heb ik namelijk nog steeds "last" van)....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisjes!

Ik heb ze , mijn meisjes! Alles is goed verlopen en was snel terug thuis ! :)

Ik ben echt gelukkig !! Het spant redelijk maar de pijn valt wel mee.. Begint nu pas een beetje door te komen :) hopelijk een goede nacht!

Mijn verslagje volgt morgen of een van de volgende dagen!!

Daag lieve forummeisjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was daar straks begonnen aan mijn verslagje... Maar ben moeten stoppen. Ga er morgen mee verder :) heb vrij veel pijn.. Heb al sinds 12u geen pijnstiller meer kunnen nemen..

Kan niets binnen houden :-( ben helemaal leeg van binnen, het minste dat ik eet komt er na een half uurtje weer uit, dus kan helemaal geen pijnstillers nemen :-( iemand tips voor mij?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het ook stom! De pijn is best draagbaar maar voel het wel feller worden nu. Wil gewoon van die ellendigheid en misselijkheid af! Lig heel de dag op de zetel, als ik recht kom ben ik al misselijk.. Verdorie toch ! Hopelijk morgenvroeg beter na een hopelijk goede nacht :-)

Morgen dan toch maar de zetpil overwegen als het niet betert, of een spuitje :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet hoe je je voel....ik heb ook heel veel last van de narcose gehad.....Ik zou zeker aan de zetpil gaan als je die in huis hebt......

Ik kan alleen maar zeggen dat het elke dag beterder zal gaan.....Ik weet wel dat ik toen even gedacht heb...waar ben ik aan begonnen....en nogwel vrijwillig.....maar nu bijna 4 weken verder ben ik er zo ontzettend blij mee....ik heb echt elke dag een big smile.....

Dus het komt goed..... :38:

Heel veel sterkte....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen bouillon ofzo in huis? Een warm kopje knap je zo van op, wellicht dat dit blijft zitten :(

En idd, die zetpil nemen als je hem hebt!!!! Niet onnodig pijn gaan lijden!.

Of je gewone medicatie met maar een klein slokje water..? Pfff ik hoop dat je wat binnen kan houden want dan voel je je zoveel fijner :71:

Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje allemaal. !

Zetpillen hebben we niet in huis.. Maar misschien heeft mijn mama het wondermiddel gevonden: litican ofzoiets , is voor misselijkheid na narcose :) vind het zo jammer! Ben normaal nooit ziek na de narcose, maar ben wel altijd in slaap gedaan met zo'n lachgasmasker en nu via het infuus, kan dit het verschil maken?

Ondanks dat ik dit nu aant typen ben verloopt de nacht wel goed :D ik word na 2u even wakker maar val snel terug in slaap voor de volgende 2u.. Gisteren was dat maar een uurtje..

Jammer genoeg als ik gisteren mijn pilletje innam kwam dat er ook uit. Dus heb de dafalgan codeïne gelaten voor wat het was, heb geprobeerd met een halve gewone dafalgan maar helaas. Mijn ibrufen heb ik s avonds wel genomen... Allé ik ga mijn nacht verder zetten, en ga proberen morgen mijn verslagje verder te typen want ik ben nog altijd doodgelukkig hoor :D hihihi,

Sleep tight ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis.. owow ik herken je probleem zo erg!! kan ook geen pijnstillers verdragen.. althans niet zoveel als ! voorgeschreven.

vandaag zetpil gepakt dat gaat iets beter.. misschien kan je dat nog eens proberen. vannacht ook alleen maar liggen braken echt zo vervelend met die pijn. hoop dat het jou ook snel goed gaat.

en neem je rust hoe saai de hele dag op de bank ook is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal !

Hier ben ik dan.. :101: Mijn verslagje....

De nacht ervoor, lekker geslapen, totaal niet gepiekerd.. Gelukkig! Eens ik wakker werd tot wat vervelend, kon maar weinig verdragen van de mensen rondom mij :) Onderdrukte zenuwen zeker... Lekker frisse douche genomen, grondig gewassen, haren lekker stevig gewassen, zalig! Moest om half 1 in Tongeren zijn, is een half uurtje rijden van hier uit. Maar was om 10u al helemaal klaar natuurlijk :44: Om kwart na 11 toch samen met m'n mama & vriend vertrokken... Veel te vroeg natuurlijk, maar niemand durfde tegen te pruttelen :P We kwamen dus ruim een half uur op voorhand aan.. Ach, maakt niet uit.. Mooi weer, lekker eindje rond de blok gewandeld, want amai dat is daar een mooie buurt! Super veel mooie huizen daar :) Om kwart na 12 dan toch naar binnen gegaan. Moeten wachten tot half 1 in de wachtzaal.

Toen kwam zijn vrouw ons halen, nog even kort wat uitleg en toen het bodypainten :D Moet eerlijk zeggen dat dit wel allemaal te snel en haastig ging. Had nog een gesprek verwacht waar ze rustig de tijd zouden nemen maar dat was dus niet het geval. Desondanks voelde ik me helemaal op m'n gemak en thuis in hun groot huis!

Kusje hier, kusje daar en afscheid genomen, samen met zijn vrouw naar de kelder :) Nog snel een plasje, sloefjes om mijn voetjes, kleren uit en hop ik lag al op de operatietafel... En toen werd ik alweer wakker, verpleger aan m'n zij om te vragen hoe ik me voelde.. "Goed!, hoelang lig ik hier al?" Oh, 10minuutjes .. haha :D kei snel wakker... Direct bij volle bewustzijn, niet dul of buiten westen :D Moest wel nog even wachten voor m'n bezoek erbij mocht.. even later kwam ie terug "gij zijt echt goed wakker hé, ik zal uw mama eens gaan halen" :P .. en om half 4 mocht ik naar huis... Wel met ups en downs.. Ik ben iemand ik word snel duizelig, zwart voor m'n ogen.. En dat heb ik tot 3x gehad.. De terugweg naar huis verliep ook niet vlekkeloos ... :98: .. 2x even moeten stoppen..

Eens thuis, wat proberen eten want had zo'n honger!... Later alles er weer uitgekomen.. verder ging alles goed, lekker in de zetel gelegen, weinig pijn.. wel letterlijk duwtjes in mijn rug nodig om recht te komen :)

Nacht 1: Oke, hier lig ik dan als een dode.. stokstijf, handjes op m'n buik :D Maar bon, ging nog wel goed.. Heb telkens een uur geslapen, even wakker en meteen terug in slaap tot het volgende uur :) Nacht ging traag vooruit, maar al bij al viel hij goed mee! Wekker netjes gezet voor de pilletjes :D

Dag 1: opgestaan, meteen weer in de zetel gaan liggen, even verder geslapen.. Ellendig tot en met.. Pilletjes genomen omdat het moest, pijn had ik eigenlijk niet.. Ziek, overgeven, proberen eten, overgeven, misselijk, duizelig, slap, overgeven, rondwandelen, duizelig, ziek, .... MEER VAN DAT? :P Heel ellendige dag achter de rug! Kon niets binnen houden, dus medicatie nemen had ik al op gegeven vermits ik dat echt niet kon verdragen op een lege maag. Pijn viel goed mee, kon alleen niet herstellen vermits heel mijn lichaam leeg was.

Nacht 2: gelukkig ging die goed! Telkens 2u geslapen, voelde me pakken beter 's ochtends! zelf uit bed kunnen komen, nog even verder geslapen op de zetel en wat gegeten. Yes! dat lukte... Oef, dat beloofde al veel goed voor de dag :D

Dag 2: Pijn viel goed mee, beetje stijf natuurlijk, spierpijn, niet teveel bewegen... Goed kunnen eten, wel veel gerust en vanaf 16u aardig beginnen rondwandelen in huis. Haren laten wassen en fhonen. Zelf make up op gedaan en naar die feestjes gegaan waar ik over sprak... Ging echt super goed! was natuurlijk wel stijf, maar daar verzin je wat voor he :45: Er leek niets aan de hand, was helemaal de oude, lekker opgemaakt, kleedje goed hoog vastgeplakt en geen tape te zien :D

Die nacht ook vrij goed geslapen en hier ben ik dan nu... Dag 3... Alles verloopt prima. Vandaag weer wat rustig aan doen vermits ik gisteren heel de avond op sjoek geweest ben :)

Al bij al is mijn herstel super! Alleen die ene dag was minder, maar nu, kan echt niet klagen ... Echt pijn heb ik niet, zit wat vast maar daar houdt het op :) Kom alleen recht, probeer zoveel mogelijk zelf te doen, alleen de handelingen waarbij ik echt moet trekken, duwen, of die wat hoger zijn laat ik voor me doen :)

In het begin had ik wel schrik om aan m'n hoofd te krabben ofzo :P of om zelf recht te komen zodat ik al mijn buikspieren enzo moest opspannen. maar dat gaat super goed allemaal :105:

Ben een tevreden meisje :D:55: Ook de maat, ziet er goed uit ! echt... M'n vriend heeft foto gemaakt nog in de kliniek, als hij em vanavond even doorstuurt zet ik hem er straks nog op !

DOedelssss, xxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dag 4: super goed .. Kan mijn armen perfect bewegen.. Doe er natuurlijk niets mee.. Maar het gaat :) amper pijn; alleen als ik perongeluk wat verkeerd doe! Natuurlijk wel nog stijf enzo, maar alles valt reuze mee! Nachten verlopen ook goed, vandaag lekker geslapen tot half 11 :) word wel eens wakker, maar ben dadelijk weer vertrokken! :-) kei blij dus..

Er is enkel maar 1 negatief dingetje.. In lijn rechterarm, bovenaan aan de binnenkant is alle gevoel weg.. Precies of ze een verdovingsmiddel hebben ingespoten ofzo.. Gewoon gevoelloos.. Hoop geen geraakte zenuw ofzo :-s en ter gelijkertijd heb in in diezelfde boven arm ONTZETTEND veel pijn... Brandend, stekend, schurend... Iemand dit ook al gehad ?

Voor de rest alles super met me ! Wou dat iedereen zo'n herstel had!

Foto's volgen snel !

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, jeetje dus die feesten zijn zowaar gelukt!! Ongelooflijk :)

Fijn dat het zo goed met je gaat!!

Dat wat je voelt, is het gevoel wat weer terug komt in je arm... Beetje vreemde plek, maar misschien eens bij de controle vragen hoe dat komt? Het zal van de operatie zijn, maar waarom in je arm, geen idee :)

Pijn is het eerste gevoel dat hersteld in de zenuwen, dus, zal goed komen.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.