Ga naar inhoud

Strootje : 17 september 2012 : Dr. Maetens : Oostende


Aanbevolen berichten

Ik ben een mama van 34 jaar en doe veel aan sport, met alle gevolgen vandien!

Ik had een kleine maar stevige B-Cup, nu kan ik zelfs geen A-Cup meer vullen. Ik ben het beu en op 17 september krijg ik mn nieuwe borsten, 280 CC heb ik gekozen en hoop hierbij terug een volle B-Cup te hebben. Dr. Maetens in Oostende zal de operatie uitvoeren.

Ik heb wel nog veel vragen over de pijn die ik zal hebben, hoelang zal dat duren, kan ik echt na 10 dagen rust terug gaan werken, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Strootje :101: .

Ik weet zeker dat er een heleboel dames zijn die vragen goed kunnen beantwoorden.

Mag ik vragen welk merk siliconen er gebruikt zal worden?

Ik wens je veel leesplezier toe op het forum en succes met aftellen.....het is al over 2,5 week.

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Strootje!

Welkom hier :)

Je schrijft dat je na 10 dagen weer aan het werk wil? Wat doe je voor werk?

Ik was gisteren 3 weken PO en begin aanstaande maandag weer met werken ( ben ik byna 4 weken PO )

Ik werk in de horeca en had voor mn gevoel ook niet eerder moeten beginnen denk ik..

Hangt er dus echt vanaf wat je doet op een kantoorbaan had het weer wel gegaan..

Succes met aftellen het schiet al op!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Strootje!

Welkom hier :)

Je schrijft dat je na 10 dagen weer aan het werk wil? Wat doe je voor werk?

Ik was gisteren 3 weken PO en begin aanstaande maandag weer met werken ( ben ik byna 4 weken PO )

Ik werk in de horeca en had voor mn gevoel ook niet eerder moeten beginnen denk ik..

Hangt er dus echt vanaf wat je doet op een kantoorbaan had het weer wel gegaan..

Succes met aftellen het schiet al op!

Liefs :116:

Hallo,

Ik heb een kantoorbaan en mn collega's weten ervan dus zware dossiers zullen ze voor mij wel dragen.

Ik vraag me af als ik al na een dag of zes de kindjes naar school zal kunnen brengen, t is maar 3 min met de auto maar toch. Ik heb dus geen enkel idee wat ik van pijn mag verwachten, mn dokter had het over zware spierpijnen en ze heeft me al pijnstillers voorgeschreven. De eerste dagen, wat ga ik wel en niet kunnen? Het gaat over de domste dingen hoor, boterham smeren, douchen, ...

In ieder geval al bedankt voor je reactie!

Ik moet niet lang meer wachten maar ik wou toch dat het morgen al was.

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01:

de 17e wordt je al geopereerd?! Dat is lekker snel al! super.

Hoe worden ze geplaatst? (voor, achter, dual plane) Dat schijnt ook nogal te schelen qua pijn enzo.

Ik heb ze nog niet dus ik kan je weinig over pijn vertellen. Maar er zijn hier genoeg dames die dat wel met je kunnen delen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi welkom!

Misschien kan ik je wel 'wat' vertellen maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je zult voelen.

Wat ik de eerste 3 dagen niet kon was zelf uit bed komen, ik kreeg geen dop van een nieuwe cola fles en kon wel mijn haren wassen enzo maar dat was wel een beetje pijnlijk omdat je ze dan hoger houdt. Ze gaven toen aan niet meer dan 10 kilo te tillen in de eerste 6 weken.

Toch moest ik onverwachts in week 2 met de kat elke dag naar de dierenarts (kat van 6 kilo in een mandje achterop de fiets en dat vasthouden) en daar had ik wel wat last van! Het was niet anders want ik moest wel, maar toch had ik het achteraf liever niet gedaan en het rust gegeven.

Ik heb vrij weinig pijn gehad maar toch heb je er meer last van als je van tevoren denkt. Er zijn vrouwen die best moeite hebben met auto rijden. Bij mij viel het mee, maar 6 dagen na een operatie is op zich vrij kort. Dus ik denk dat je tzt gewoon moet kijken hoe jij je voelt. Het voelde bij mij ook als hele erg spierpijn.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Demeyere zei mij dat ik probleemlood gewichten (mijn kinderen) mocht heffen maar niet boven het schouderblad. Auto rijden na 24 uur. Denk dat het van pc tot pc verschilt.

Maar demeyere plaatst VOOR de spier!! Dat is heel verschillend van achter de spier of dual plane :)

Bij achter de spier ben je veel meer beperkt en dan is het verzekeringstechnisch alleen al niet verantwoord te rijden als je niet accuut kunt reageren :)

Houd dat in je achterhoofd als je het toch doet. Mocht je een ongeluk krijgen, al rijdt iemand anders je aan, dan ben jij schuld, omdat je een beperking hebt!!

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Strootje!

Ik heb ze achter de spier zitten en ik was de eerste 3/4 dagen echt beperkt in m'n dingen. Ik had de eerste paar dagen zelfs hulp nodig bij het naar het toilet gaan..

Kon pas na een aantal dagen ook mijn eigen koffie pas weer zetten..

Als ik jou was zou ik voor de eerste tijd echt wel wat hulp regelen zeker met de kids.

Na 1,5 week begon ik weer wat dingen zelf te doen. Ook pas omdat ik echt een rustig herstel wilde hebben maar ook omdat ik echt niet in staat was om alles

zelf te doen.

Dit verschild heeeel erg per persoon..

En wat BB zei over dat auto rijden.. In de info die IK heb gekregen staat dat je 6 weken niet mag auto rijden.. Dit verschild ook per PC natuurlijk..

Ik zou het in ieder geval niet doen ( en niet gekund hebben ) en daar gewoon even mee wachten..

Veel succes!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01: wat leuk ik krijg ook mn nieuwe boobies 17 september,hardstiklke spannend,ik begin hem

wel langzaam een beetje teknijpen hoor en jij?

groetjes

..

Ja het begint echt spannend te worden! We weten niet echt wat ons te wachten staat en hoe het zal voelen, iedereen is anders natuurlijk.

Ik ga van nog geen A naar een volle B. Ik meet maar 1.63 en weeg een 50 kg, ik loop veel, soms ook wedstrijden dus dat moet comfortabel blijven. 280 CC achter de spier word het van mij.

veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.