Ga naar inhoud

Carotje: 30 Augustus 2012: Dr Nelissen: Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

ja ik vraag me soms ook wel af nu wat ik nou het beste had kunnen doen dual plane of voor de spier.. van deene kant ben ik blij dat er niet in mijn spier is gesneden enzo maar hoop ook niet dat ze daardoor heel erg gaan hangen.. een heel klein beetje vind ik wel mooi en natuurlijk. wat erg dat je geen zusters om je heen had voor je op je gemak te stellen :( !! pff vind het niet gek dat jij de operatie dan ook zo naar hebt ervaren.

ik heb 300 cc gekregen ronde protheses van het merk motiva.

ik had paar fototjes geplaatst weet niet of je die al gezien hebt? zijn nog niet echt duidelijke zal straks proberen paar goede te maken kan je ze eens zien..

wil je nog een keer een bv ondergaan of laat je ze zo als ze zijn?

vind vervelend voor je dat ze anders zijn geworden dan je gehoopt had:(

xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook erg te twijfelen ik wilde wel dual plane, maar was inderdaad ook bang omdat ik veel sport dat ik kracht zou verliezen. Ik heb het aan dr Nelissen overgelaten tijdens de operatie.

Ik heb eurosiliconen gekregen, ik wist niet dat hij ook andere merken had, of had je daarom gevraagd? Ze zijn groot zeg, wauw!! Welke maat had je eigenlijk?

Nee ik wil het niet zo laten bij mij. ik ben tijdens de vakantie een kilo of 2 aangekomen en mijn borsten zijn nu weer een maat groter. Ik vind het verschrikkelijk en ik wil niks liever dan de protheses er helemaal uit hebben en mijn eigen boobies terug, hij kan mij niet vertellen dat ik een a cup over ga houden als ik maar 200 cc heb en nu een grote E (en nu dus F) cup heb.

en anders hou ik maar een A cup over...... Alles beter dan dit, ik voel me niet prettig met die grote borsten. Maar ja, ze zullen dan weer opnieuw gelift moeten worden, en dat gaat weer een hoop geld kosten wat ik nu niet heb. Ik heb er vrede mee om te weten dat ik zodra er weer genoeg geld is me overnieuw te laten opereren (bij een andere chirurg uiteraard!!). Het is en kan niet anders zoals het nu is. Ik had nog gehoopt dat dr nelissen bij een herstel operatie aan zou bieden, maar helaas. Dus sparen...!!!

Hoe gaat het nu met de pijn? Ben je niet meer misselijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik had niet gevraagd voor een speciaal merk.. maar due gebruikt hij nu schijnbaar vaker het zijn protheses zonder naad.

ik had hiervoor een grote b cup en nu in de kliniek bh 75 d. ik weet niet of het ook 75 d blijft?

als ik jou was zou ik inderdaad gewoon na verschillende klinieken gaan en kijken hoe het opgelost kan worden. maar eerst sparen want het is inderdaad een hoop geld:(

met de pijn gaat t wel goed.. het is alleen dat ik soms teveel til of onbewust verkeerde bewegingen maak dat ik er weer even last van heb. en de misselijkheid is over:)

hoelang heeft het bij jou geduurd dat je weer gevoel in je tepels had en dat ze weer mooi genezen waren? en zien je littekens er wel mooi uit?

liefss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh nou dit gaat echt geen D cup worden hoor, hihihi. Ja volgens dr Nelissen wel, want die beweerd dat ik nu een C cup heb, blijft hij vol houden, ook toen ik een bh aantrok met een c cup....

Denk dat jij ook op een F je gaat uitkomen. Ik had voor de operatie een c cup, en ik heb maar 200 cc gekregen...

Het gevoel in de tepels heeft wel lang geduurd. Bij de ene tepel wat eerder dan bij de andere, en ook in verschillende delen van de tepel was het nog doof. Inmiddels is het zo goed als terug (ben in december geopereerd)

De littekens zijn heel mooi, alleen onder 1 borst is er iets niet goed gegaan en daar zit een kuiltje in, maar daar maak ik me niet druk over, dat laat ik bij de volgende operatie wel verhelpen.

Ik zal eens kijken of ik weer een keer nieuwe foto's kan maken, ik zelf vind het verschrikkelijk om er naar te kijken, ik ga moed bij elkaar rapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha pff dat word dan nog lastig met bh's en bikini uitzoeken.. maar eerst eens afwachten wat de uiteindelijke maat word.. moet wel zegge dat alles op foto veel groter oogt dan in werkelijkheid. en ze zijn nog wat opgezwollen. ben eens benieuwd naar je foto's.

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit zelf ook met een ongevoelige tepel na de operatie en als ik jouw uitleg lees kan het dus nog 8 maand duren ... jakkie, afwachten dan maar. wel vreselijk dat je niet tevreden bent met je borsten! ikzelf weet ook nog niet welke cup ik ga hebben, ik heb een c gevraagd, ben begonnen met een 75aa en heb 365 achter de spier gekregen. jouw chirurg zegt dat je een c hebt en jij zegt een e maar is het niet zo dat een protheseborst een grotere cup nodig heeft dan een natuurlijke borst? dus mss is jouw borst als je het natuurlijk zou bezien wel een c maar omdat het prothesen zijn en een grotere cup nodig hebben, draag je een e... niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik ben vandaag 1 week en 2 dagen po. en heb sinds 2 dagen nu ineens pijn aan mn linkerboob aan het litteken..? het litteken is ook ietsje dikker dan de rechterkant. als ik lig of zit heb ik niet echt pijn maar met opstaan rn gaan zitten in dr stoel wel pijn aan het litteken. en ook als ik er voorzichtig over heen wrijf..

iemand idee wat het kan zijn en of het normaal is?

liefs caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

uhm ja dr draadjes zitte er ook nog bij mij. maar mijn linkerborst is ook iets groter dan de rechterr en ook nog harder.. ik heb van de rechter borst nergens last meer van maar links is het echt heel gevoelig en pijnlijk. denk dat ik het maandag toch even wil laten nakijken als het dan nog niet over is.. zijn bij jou de littekens niet harder geworden?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg had gezegd dat ik dezelfde cup zou houden, ik vond het enigszins vreemd omdat er toch iets bij in ging. Maar hij verklaarde dat er veel huid weg genomen moest worden en dat automatisch mijn borsten een cup kleiner zouden worden, door die (kleine) protheses erin te doen zou ik weer op hetzelfde uit komen maar dan voller. Ik ga er toch vanuit dat hij veel ervaring heeft en dat dat dan klopt.

Hij heeft het gemeten en zegt dan een c cup. Inderdaad heb je volgens mij wel een maat groter dan bij natuurlijke borsten, maar het oogt ook absoluut geen c cup!! Ik schaam me echt voor die grote dingen, het past gewoon niet bij mij, ik ben klein en smal. Mijn beste vriendin zei meteen na de operatie al, dit is echt geen C cup, maar ik dacht dat het allemaal nog opgezwollen was dat het nog wel zou bijtrekken, helaas is het alleen maar groter geworden.

Ik draag nu een F cup.

Gevoel in de tepels kan echt wel lang duren, maar als het maar terug komt. Gister had ik voor het eerst geen bh aan omdat ik een halter topje aan had, maar zag er niet uit omdat mijn tepels stijf bleven en dan de tepel en tepelhof erg zichtbaar was door het topje heen. Terwijl het natuurlijk gewoon warm was. Ik werd door iedereen bekeken, dus toch maar weer snel een bh eronder gedaan, zo jammer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee das inderdaad niet leuk! vind het echt erg voor jou! je zou moeten kunnen vertrouwen op je PC! ik vertrouwde plovier helemaal, wist voor de operatie zelfs niet hoeveel cc hij erin ging steken, ik heb gewoon mijn foto's gegeven en hij is beginnen tekenen en toen ik wakker werd kwamen ze me vertellen hoeveel erin zat :P tot nu toe heb ik hier nog geen spijt van, volgens mij worden ze perfect :D. dus erg dat jou pc zegt dat je op een c ging uitkomen en je nu op een F zit! ik vind de mijne er nu ook nog niet direct als een c uitzien, eerder wat kleiner maar naarmate ze gaan zakken gaat dit nog wat veranderen en als ik ergens rond C, D uitkom ben ik heel tevreden. een F daarentegen ... heb je hier met je pc al over gepraat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook alle vertrouwen in dr. Nelissen. Hij leek mij een hele goede arts en was recht door zee, daar hou ik wel van.

Ik heb zeker met hem over gehad, en verteld dat ik helemaal niet blij ben met het resultaat en dat ik ze eruit wil hebben. Maar hij vond ze heel mooi geworden en beweerd dat ik een C cup heb. Nou het zijn echt joekels hoor!! Ik wist dat hij zo'n eigenwijze flapdrol was, dus had ik mijn bh mee genomen die ik voor de operatie droeg, 70C, aan alle kanten staken mn borsten eruit, maar nee bij bleef vol houden. Is net alsof je tegen een muur staat te praten, ik kwam gewoon niet verder. Ik was zo ontzettend verdrietig. Ben ik nog, maar het is gewoon niet fijn om niet begrepen te worden door je arts. Ik was zo ontzettend duidelijk geweest vooraf dat ik absoluut niet groot wilde, omdat ik eerder een verkleining heb overwogen (toen ik nog veel dikker was). Hij snapt ook niet waarom het zo groot geworden is bij mij. Maar ja ik zit ermee.....

Sparen, sparen en sparen en dan op zoek naar een andere chirurg die voor mij de protheses eruit kan halen.

Wat moet het ontzettend fijn zijn om blij te zijn met je boobies.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg... Niet tevreden en niet het geld hebben op dit moment om er iets aan te veranderen.. Sterkte in eik geval. Over een tijdje als ze eruit zijn, ben je denk ik super tevreden! Eindelijk je eigen borsten weer terug! Ik word van hieruit al boos op je pc zeg, als ik lees hoe hij zich gedraagt. Pffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Ik geloof dat dr Nelissen best wel een goede arts is. Maar een lift is zoveel meer dan alleen een vergroting, zo staan mijn tepels bijvoorbeeld allebei op een andere plaats, dat is heel vervelend als ik het koud heb (en dat heb ik het heel veel) dan kun je goed door mijn kleding heen zien dat de een veel verder naar buiten staan dan de ander. Mijn bedoeling was alleen een lift, maar volgens de arts zou dat niet mooi worden en bleef er niks van mijn borsten over. Klinkt voor mij nu zo raar, 3 cup maten gegroeid te zijn met 200 cc, kun je mij niet vertellen dat ik geen borsten meer over had gehouden. Maar goed, ik kom niet verder met hem.

Maar ik ben bij mijn weten de enigste die niet tevreden is over Dr Nelissen, dus laat jullie zeker niet afschrikken! Er zijn veel meiden voor mij geweest die hun droomborsten hebben gekregen. Ik heb gewoon pech denk ik.

Voorlopig is er nog geen geld (moeten thuis het een en ander verbouwen) Maar ik weet zeker dat ook ik ooit mijn droomborsten ga krijgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ris,

Wij hebben dan wel helemaal t omgekeerde verhaal :107: maar ik snap je zoooo goed!

Ik kan niet snappen dat een arts zo zijn verantwoordelijkheid ontloopt, net als de mijne doet.

Ik weet niet of je mijn verhaal kent, maar als je gewoon mijn laatste foto's bekijkt en die van net voor de ( laatste :45: ) operatie vergelijkt met die van gisteren, snap je t wel denk ik.

Ook mij heeft het massa's tijd, consultaties, centen en vooral jaren van mijn leven gekost :107: Maar zoals ik me nu voel is het eindelijk goed :53:

Het is een verschrikking als een arts het probleem niet ziet, bij mij snapt hij niet wat mijn grote probleem is, net als bij jou. T is om bij te janken....

In elk geval zul je t op de een of andere manier achter je moeten laten, plan lekker was second opinions zodat je wat hebt om naar uit te kijken en dat je je goed kan informeren hoe jouw situatie t beste kan opgelost worden.

Stilletjes aan komt de dag dichterbij dat ook jij blij zult zijn met je boobs, en we zullen je allemaal stilletjes van aan de zijlijn aanmoedigen en steunen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ris,

Wij hebben dan wel helemaal t omgekeerde verhaal :107: maar ik snap je zoooo goed!

Ik kan niet snappen dat een arts zo zijn verantwoordelijkheid ontloopt, net als de mijne doet.

Ik weet niet of je mijn verhaal kent, maar als je gewoon mijn laatste foto's bekijkt en die van net voor de ( laatste :45: ) operatie vergelijkt met die van gisteren, snap je t wel denk ik.

Ook mij heeft het massa's tijd, consultaties, centen en vooral jaren van mijn leven gekost :107: Maar zoals ik me nu voel is het eindelijk goed :53:

Het is een verschrikking als een arts het probleem niet ziet, bij mij snapt hij niet wat mijn grote probleem is, net als bij jou. T is om bij te janken....

In elk geval zul je t op de een of andere manier achter je moeten laten, plan lekker was second opinions zodat je wat hebt om naar uit te kijken en dat je je goed kan informeren hoe jouw situatie t beste kan opgelost worden.

Stilletjes aan komt de dag dichterbij dat ook jij blij zult zijn met je boobs, en we zullen je allemaal stilletjes van aan de zijlijn aanmoedigen en steunen :53:

Hai,

bedankt voor je lieve reactie. Ik probeer er niet te vele meer bezig te zijn, omdat ik er nu niks aan kan veranderen, ik ben echt depressief geweest. Ik heb een gezin en die moeten niet allemaal mee lijden. Ik heb me even omhoog weten te krabbelen en moet dit vast zien te houden (hoewel zomer niet echt helpt met de bikini's en topjes). Ik ben daarom ook niet meer zo veel op dit forum aanwezig, ik moet me er nu even niet te veel mee bezig houden. maar het is inderdaad echt verschrikkelijk dat je zo veel geld betaald heb, en nog steeds vreselijke borsten heb, en dat je chirurg je gewoon domweg niet helpt en begrijpt, ik kan me er echt kwaad om maken, daarom geen dr Nelissen meer voor mij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje,

met mij gaat het prima.. de pijn is inderdaad al zo goed als verdwenen.

kan al weer veel doen gister alweer op de motor gezeten haha en probeer wel niet mijn armen veel omhoog te doen enzo. Genezen gaat ook wel goed tot nu toe er zitten paar hechtingen nog in de tepel die worden er 5 oktober uit gehaald. Ben heel benieuwd over paar maanden naar het eindresultaat!! en als ik weer mijn normale bh's mag aandoen

xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn zeg. Ik vond zelf ook dat het vrij snel genas, ik kon ook erg snel weer van alles doen, maar net als jij was ik wel heel voorzichtig met de armen omhoog doen.

Volgens mij mag je bij dr nelissen na 4 weken al gewone bh's aan doen. Hij is niet zo streng, haha!

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's, had jij geen nietjes in je tepels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.