Ga naar inhoud

Carotje: 30 Augustus 2012: Dr Nelissen: Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

nog paar daagjes en dan is het zoverrr :D donderdag ochtend ben ik gelijk als eerste aan de beurt..

ben ik wel blij mee dan ben ik er gelijk vanaf haha.

langzaaam beginnen de zenuwtjes wel te komen..

en vanacht al heeel fijn gedroomd tot ik de operatie al achter de rug had en alles was goed gegaan en het zat allemaal mooi en veilig in het verband hihi en toen werd ik helaas weer wakker met nog steeds dezelfde zakjes :( nog heel ff geduld hebben! als jullie nog tips hebben of ideetjes zo vlak voor de operatie dan hoor ik het graag:) arnica en vitamine c heb ik al. en ibubrufen voor erna. xx liefs caro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Eindelijk tijd voor nieuwe boobies!

doe dat goed he! ben jaloers op je dat je al aan de beurt bent ;) ik moet nog 2 weekjes wachten! en post zeker als je pijn wat minder is hoe het geweest is? ben zo benieuwd! :P

xxx Karo xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caro!

Spannend he, morgen ben je al aan de beurt! Dan heb je ze eindelijk! Heel veel succes morgen meid, komt allemaal goed ;) hoe laat moet je? Hier een paar tips:

-Drink veel water en (brandnetel) thee na de operatie, zo gaat de narcose het snelst uit je lichaam en voer je ook vocht af.

-Neem iets wat veel suiker bevat mee voor de terugreis, zo voorkom je dat je misselijk wordt.

-Haal tijgerbalsem in huis, want door de kussens in je rug krijg je last van je rug.

-Zet alles in huis van te voren op een hoogte dat je er makkelijk bij kan.

-Zorg dat je leuke series en boeken in huis hebt om je te vermaken.

-Hou je bovenarmen echt bij je lichaam, laat je haren door iemand anders wassen of doe er de eerste dagen droogchampoo in.

-Leg in bed een kussens onder je knieholtes, dan zak je niet weg en krijg je minder last van je rug.

-Lekker veel groente en fruit eten en af en toe je benen strekken door een klein stukje te lopen.

-Laat je lekker in de watten leggen en neem echt je rust!

-Neem om de 6 uur 2 paracetamol in, zo bouw je een spiegel op en heb je het minst pijn. Ibuprofen zou ik tussendoor nemen, maar alleen als het echt niet uit te houden is en minstens een uur voor of na je paracetamol. Ibuprofen is niet goed voor je maag op langere termijn.

Hopelijk heb je hier wat aan, en vergeet bovenal niet te genieten van je nieuwe vriendinnen!

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames,

yeaah ik heb ze!!!

allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes! echt fijn om te lezen:)

ik ga het kort houden want heb nog vollop pijn.. en misselijk waarschijnlijk kan ik niet tegen zoveel paracetamols en heb ik vanacht alleen maar moeten braken pff.. ik probeer zo snel mogelijk mijn verslagje te typen.

liefs caro xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caro,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Dat had ik ook de eerste nacht na de operatie, komt door de narcose. Ik kreeg toen de tip van BB om veel water te drinken en dat hielp echt goed! Die troep moet gewoon uit je lichaam, dus veel water en thee drinken werkt echt het beste :) Rustig aan meid en succes met het herstel! Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caro,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Dat had ik ook de eerste nacht na de operatie, komt door de narcose. Ik kreeg toen de tip van BB om veel water te drinken en dat hielp echt goed! Die troep moet gewoon uit je lichaam, dus veel water en thee drinken werkt echt het beste :) Rustig aan meid en succes met het herstel! Liefs Roxanne

:35: Klopt als een bus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy dames,

hier eindelijk mijn verslagje..:)

heeft eventjes geduurd maar voel me sinds gisteravond weer een beetje mens haha.

afgelopen donderdag 30 augustus was dus b day !!

ik had gelukkig goed geslapen de nacht ervoor en was niet eens echt zenuwachtig.. waarschijnlijk

omdat ik nog nooit eerder geopereert ben en dus ook niet wist wat me te wachten stond.

om 8 uur werd ik verwacht in de global care kliniek te zolder, samen met mijn moeder en vriendlief :)

rond kwart voor 8 stonden we al voor de deur en moesten nog even wachten tot 8 uur de deur open ging. en daar kwam dr nelissen aan.. toen begon het lichtjes te kriebelen in m'n buik en besefte ik dat het eindelijk ging gebeuren.. nog gauw even alles besproken over de medicatie enz. en hij vertelde dat hij inplaats van dual plane misschien liever voor de spier wilde doen omdat ik ook doe fitnissen enz zei hij dat hij dan liever niet in mijn spieren wou snijden.. goed alles besproken en mee ingestemd. het was zover ik ging samen met dr nelissen na onder richting de operatie kamer. eerst kreeg ik het wel bekende vieze drankje haha met pijn medicatie en mocht me uitkleden en slofjes aan doen. daarna stond er een bedje klaar voor mij en daar werd ik aan het infuus gelegd en op na de operatie kamer.. zag er mooi uit modern en met een muziekje op de achtergrond. ik was nog steeds heel rustig en toen is de operatie begonnen ik ben niet in slaapgevallen heb het allemaal meegekregen maar het was helemaal niet eng of raar. ik werd goed op mijn gemak gesteld door de lieve zusters en op het begin leek het even of ik door een groene tunnel ging of iets haha heeel raar maar denk dat ik toen een klein beetje weg was dat was het moment dat de protheses erin gestopt werden. ik hebhet wel allemaal een beetje gevoeld maar niet als heel naar ervaren. alleen op het laatst kreeg ik mn tepelcorrectie nog en dst was wel iets gevoeliger, maar omdat ik zo rustig was vond dr nelissen het niet nodig om og een slaapdosering te geven.. onde het opereren waren ze over van alles aan het vertellen met elkaar en beetje meezingen met de muziek haha moest er af en toe om lachen. ondanks dat het natuurlijk wel plaatselijk verdoofd was kon ik wel voelen wat er gebeurde zoals het hechten en nietjes in de tepels. de operatie heeft ongeveer anderhalf uur geduurd. op het einde van de operatie maaktr dr nelissen nog wat foto's en liet hij mij ook een foto zien waar m'n tepel open lag haha ow my god dat hoefde ik nou ook weer net nirt te zien maar oke... ik zei maar ooh ja mooii... toen kleertjes weer voorzichtig aangedaan en mocht ik in een rolstoel zitten en kwam dr nelissen mij nog vragen hoe het ging enz. en toen heeft een van de zusters mij naar de auto gebracht waar mijn moeder en vriend om mij stonden te wachten :) onderweg na huis heb ik volgens mij veel gebrabbeld en vaak over de 'groene tunnel' verteld haha.. eenmaal thuis medicatie gepakt enplt op dr bank gaan liggen.

voelde mij niet slecht alleen wat sufjes natuurlijk. vroeg gaan slapen en om 3 uur begon de ellende braken braken en nog eens braken... om de 5 minuten weer opnieuw:( mn maag kon de hoeveelheid paracetamols niet verdragen dag erna zetpillen geprobeerd en die waren gelukkig beter voor mij. de kliniek heeft mij verschillende keren gebelt en gevraagd hoe het met mij ging:) wat ik toch een goede nazorg vind! nou dit was het voor nu eventjes haha van het lange typen op mijn telefoon slapen mijn handen nu dus de rest komt vanavond..

liefs caro xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt!! Je zit nu zeker nog in de tape? Dan kun je het resultaat nog niet zien : (

Wat goed zeg dat jij er zo goed tegen kon dat je wakker was, ik vond het een hel! Ik voelde inderdaad ook precies waar ze mee bezig waren. de nietjes en dichtschroeien van de adertjes heb ik goed gemerkt maar gelukkig het hechtten niet, ik had een volledige lift, dus wil niet weten hoeveel hechtingen, haha.

Erg jammer dat je zo misselijk bent, valt niet mee denk ik om over te geven mijn ribben deden erg pijn en kon niet lachen en hoesten, laat staan dat je dan moet overgeven.....

Hopelijk gaat het je snel goed!

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carotje

Jeetje... wakker tijdens je operatie?? Wist je dat eigenlijk van te voren, dat dat de bedoeling zou zijn?? Apart hoor. Ik heb wel eens gehoord dat er artsen zijn die dat in Duitsland ook doen, maar het lijkt me maar 10 keer niks hoor hahaha.. Aan mijn lijf geen polonaise ;)

Maar gelukkig vond jij het niet zo erg :)

Dat braken... pff bah.... Moet erg pijnlijk geweest zijn.. En je hebt dus nu je prothesen vóór de spier gekregen?? Hoeveel cc? of heb ik daar overheen gelezen...

Hoe vindt je het zelf dat je prothesen voor de spier geplaatst zijn? Want in eerste instantie zou je ze toch dualplane of achter de spier krijgen he?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey risje,

dat dicht schroeien vond ik ook geen fijn gevoel pff.. dat was gevoelig en het ook nog eens zo'n vieze verbrande geur... ik denk als ik ook nog een lift erbij had tot ik het ool niet zolang had volgehouden dat is toch langer en heftiger!

ik ben vandaag gelukkig verlost van de tape!! pfff jezus wat een opluchting 't zat zooo strak en kon natuurlijk niet zien hoe mn boobs eruit zagen. nou vanmorge was ik nog zenuwachtiger als de dag van de operatie. echt heel spannend die eerste ontmoeting haha en ik was me druk aan het maken voor de tape die ze eraf gingen trekken.. maar viel toch wel redelijk mee. erna zei die en nu ga ik de nietjes eruit halen ik dacht bij me eigen nu gaan we het krijgen.. maar dr nelissen zei direct daar ga je niks van voelen en dat was ook zo haha gelukkig zijn ze eruit.

en dat braken was inderdaad niet zo prettig door de druk telkens deed het ook wel zeer.

maar gelukkig was het alleen de 1e nacht. daarna met zetpillen ging het beter. en nu ga ik het langzaam afbouwen met de medicatie. dan het resultaaat was ff spannend vanmorge durfde eerst niet te kijken haha.. maar het ziet er goed uit. ik vind de maat mooi bij mn lichaam passen in de kliniekbh heb ik een 75D gekregen.

het ziet er nog niet echt heel fraai uit natuurlijk met die hechtingen rondom teprls en het is nog wat gelig. ook vind ik ze nog wat hoog zitten en beetje onnatuurlijk aanvoelen.. maar ben ook pas 4 dagen PO hihi. ik denk dat het wel mooi gaat worden!

bestboobie haha ja ik wist van te voren dat ik alleen een slaaproesje zou krijgen maar dacht wel dat ik meer slaperiger zou zijn eigenlijk.. als ik van sommige mensen hoor dat ze echt geslapen hebben met zo'n roesje vind ik het echt apart dat sommige er wel echt moe van werden hihi.. en ik wou eerst graag dual plane omdat ik ook bang was dat ze anders eerder gaan hangen.. maar heb ze nu voor de spier gekregen omdat ik een moois spier vlies had wilde hij het liever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carotje,

Gelukkig gaat het iets beter al! Maar inderdaad, lijkt me echt niet fijn om alles mee te maken! Als ik eraan denk krijg ik rillingen haha :D Gelukkig vond je het zelf niet erg! Wat fijn dat de tape er nu af is, doe maar lekker rustig aan en succes met je herstel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG!!! Ik begin echt stress te krijgen als ik dat lees, dat je volledig wakker bleef enzo :/ had toch ook gedacht aan meer slapen dan wakker :-o

Mja, ik zal erdoor moeten vrees ik,ben nu al nerveus en nog een weekje te gaan ....zal allesinds niet zo rustig zijn als jij!

en heb je nu druppelvormig of rond ? anyway , ik wens je een heel snel herstel !! xxxkaroxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

ik wil je niet afschrikken hoor ik zeg alleen hoe ik het ervaren heb er zijn genoeg meiden die wel inslaap vallen erdoor.. en als je onrustig bent of je vind het eng kan dr nelissen je nog een keer slaapmiddel geven maar hij vond het bij mij niet nodig omdat ik rustig was. en je word heel goed op je gemak gesteld door de lieve zusters!! laat het rustig op je afkomen het komt allemaal goed hihi je weet waar je het voor doet:)

ik heb gekozen voor ronde. dr nelissen wilde voor mij anatomische pakken (daar werkt hij veel mee) maar ik wilde graag ronde volle boobs en vandaar dat ik zelf ervoor gekozen heb

en wat krijg jij ook alweer? anatomische geloof ik he? en ga je ook voor de tepelcorrectie?

xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de anatomische gekozen, maar na lang "geen" mening gehad te hebben zegt mn vriend gisteren doodleuk "zouden die ronde niet mooier zijn?" 3 consultaties lang geen mening , en nu komt ie daar mee af! was ik niet mee gediend, ben nu al super nerveus en dit helpt er echt niet aan, omdat ik lang getwijfeld heb tussen rond en anatomisch.Kwas weer als een gek door de galerij aant gaan om ze nogmaals te vergelijken, en ik kan geen foto's meer openen dus zal wel een voorteken zijn datk er gewoon mee moet ophouden :D Ik ben al een halfjaar aant plannen, en volgens mij is dat gewoon te lang :)

Dus zal wel blij zijn alst zover is , maar ga mss toch vragen aan de dokter me wat meer te geven als ik na dat drankje niet snel rustig word! want wakker blijven zie ik niet echt zitten :)

Tepelcorrectie ga ik ook doen (dus met kleine lift bij), en denk dat dat wel een groot verschil kan maken...anyway, ik hoop dat je snel wat minder pijn hebt he meid! en dat je heel tevreden bent met het resultaat!

xxxKaroxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Karo, die vriend van jou weet je idd wel aan het twijfelen te brengen!! :17:

@Carotje: Het klinkt inderdaad heel eng dat slaaproesje ;) Had je je ogen gewoon open, kon je dingen zien?! :17: Ik snap dat je de operatie zelf niet kon zien door het laken wat ervoor zit, maartoch?!

Of was het meer een soort slaapdronken, waarbij je vlagen meekreeg?

Zolang je geen pijn hebt gevoeld is het goed :35:

Gefeliciteerd in ieder geval :43: Dat ze nu nog heel hoog zitten komt ook goed hè, maar dat weet je wel :35:

Rustig aan, en enjoy the new boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou karo daar komt je vriend dan ook lekker optijd mee inderdaad!!

je moet gewoon lekker pakken wat jij zelf het mooist vind. it's gonna be YOUR boobies haha :) en ik denk dat die tepel correctie inderdaad een heel groot verschil maakt! ik ben in ieder geval al heel blij dat ik dat erbij heblaten doen zo staan ze weer netjes op de juiste plaats. ik moet ze nu 2 x per dag gied ontsmetten met alcohol en ook het litteken in de borstplooi en erna weer gaasjes erop doen.

het ziet er een beetje vreemd uit nog maar dat heeft tijd nodig om te herzetten allemaal..

als je nog vragen hebt erover kun je altijd vragen he :) hoop dat de tijd gauw voor je gaat en je 2 nieuwe vriendinnen kunt zien haha

piepke ja het begin was ik iets sufjes beetje halfslapend maar al gauw had ik inderdaad mijn ogen open en keek een beetje om mij heen of na de zuster die achter mij stond en mij vertelde wat er allemaal gebeurde.

er hing een groen laken voor mijn gezicht dus kon niet alles meezien.

haha achja heb ik dat ook weer eens meegemaakt hoe zo'n operatie verloopt :P

ze vertelde steeds wat ze aan het doen waren enzo en dat stelt je ook wel op je gemak.

ja dat indalen moet ik nog even geduld voor hebben haha :)

liefs caro xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hij heeft mij ook verteld dat ik zo mooi spiervlies had en heeft het toen ook op de spier gezet, achteraf had ik miss toch liever dual plane gehad omdat mijn borsten na 6 weken alweer zijn gaan hangen.

Bij mijn begonnen ze vrij snel in te dalen, kun je ook wel zien in mijn album.

Die nietjes eruit halen vond ik ook geen zeer doen, al klinkt dat niet echt prettig, nietjes in je tepel, haha!

Ik ben wel veel flauw gevallen toen, maar dat was omdat ze eerst ingetapet zaten en nu hingen ze ineens los, dat vond ik een heel naar gevoel.

Jij had geluk met de lieve zuster, die had ik niet helaas! Ik heb echt geschreeuwd dat ik weer wilde slapen, maar er werd niet met mij gecommuniceerd , dat was echt heel vervelend, want je ligt daar wakker te wezen wat ik echt heel naar vond, ik kreeg op een gegeven moment alleen wat plaatselijke verdoving erbij. Het eerste half uur heeft mijn man mij horen schreeuwen in de wachtkamer, maar daar weet ik niks van, ik dacht dat ik mij nog netjes gedragen had, hihi.

Hoeveel cc heb je eigenlijk gekregen? Hen je al foto's gemaakt?

Gr risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.