Ga naar inhoud

Lie1980 : 8 november 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Lie1980

Aanbevolen berichten

Na 2 zwangerschappen gevolgd door borstvoeding is mijn vroegere volle C niet bepaald vol meer te noemen. Mijn jongste is inmiddels 14 maanden, ik zit onder het gewicht van voor de zwangerschappen (3/4 x sporten per week doet wonderen) en zit eindelijk weer lekker in mn vel. Als je het mij vraagt horen daar dito lekkere boobs bij, want die mis ik enorm.

Na hier zoveel lyrische verhalen te hebben gelezen over dr. Nio heb ik nu 1 oktober een afspraak voor een consult bij het SLAZ (2x vallen bij mij vandaan). Ik vind het superspannend, maar ik ga dit zeker doen!!!!

Het enige waar ik tegenaan hik is de herstelperiode i.c.m. de jongste. M'n man neemt de eerste 2 weken vrij en zodra ik het mijn moeder heb verteld (wacht ik mee tot na het consult) wil die vast ook wel bijspringen, maar 6 weken niet tillen i.c.m. met een dreumes van 1,5 jaar.....ik zie een uitdaging ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lie

Welkom op het forum!!

Veel succes met je consult!

Hoe het met kleine kinderen in combinatie met een bv gaat.... Het is vaak wat pas-en meetwerk. Er zijn je al velen voorgegaan en er zijn vast wel wat verhalen over te vinden.

Las laatst een tip van iemand die een campingbedje gekocht had voor haar dreumes, waar ze hem/haar niet in hoefde te tillen. Met een deurtje :)

Als me te binnen schiet, bij wie die tip stond, laat ik het je meteen weten, maar ik lees zoveel topics, dat ik het je niet kan beloven.... :)

Succes! En nog veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik wil ook naar dr. Nio in het SLAZ. Misschien kun je mij alvast vertellen hoeveel hij voor een BV rekent, dat weet ik namelijk nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip van dat campingbedje, die heb ik nog staan en ik heb deze site nog niet uit, dus kan er ongetwijfeld nog tips op vinden. Heb gelukkig nog even de tijd om dat allemaal uit te vogelen en heb inmiddels mijn moeder bijgepraat en die springt graag bij.

Een borstvergroting kost €3.100,- bij het SLAZ als ik me goed heb laten informeren. Het nadeel is dat daar een wachttijd tegenover staat van zo'n 2,5 a 3 mnd. Dr. Nio werkt ook in de Parkkliniek in Rotterdam (staat ook goed aangeschreven), daar ben je zo aan de beurt, maar daar ben je zo'n 800 euro meer kwijt.

1 okt is nog best ver weg, maar als ik ben geweest hoor je het zeker van me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Muppet,

Mega spannend, zeker! Jij bent gewoon al bijna aan de beurt, wat een heerlijk vooruitzicht! Voor wat voor protheses ga je en hoeveel cc? En fijn om te vernemen dat hij alle tijd heeft genomen en alles goed heeft uitgelegd. T is nogal wat, hoop dat ik straks ook met zo'n goed gevoel buiten sta.

Ik ga je zeker volgen, ben super benieuwd naar hoe jij t allemaal ervaart straks.

Het aftellen is begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren op consult geweest bij dr. Nio in het SLAZ.

Wat een fijne man is dat zeg! Hij ging er even goed voor zitten en heeft me zoveel verteld dat ik blij was dat ik pen en papier bij me had, anders had ik t nu allemaal niet meer geweten, er kwam zoveel info op me af. Ik had een hele waslijst vragen en hij heeft ze één voor één beantwoord. Daarna protheses bekijken en gevoeld, alle voor- en nadelen doorgenomen en uitgekomen op Eurosilicone 85% gevuld.

Toen kwamen we bij het moment dat ik mocht vertellen hoe ik het wilde hebben versus wat hij ervan kan maken. Op basis van de foto's die ik had meegenomen heb ik 300cc en 375cc gepast, waarbij 300cc het echt niet was en van 375cc net iets te groot. Nu twijfel ik zo, 350 zou naar mijn idee een goeie keuze zijn, maar krijg ik dan spijt net als meer meiden hier dat ze niet een tikkeltje groter hebben genomen en moet ik toch voor 375 gaan? Ben dan weer bang dat ze zo groot worden....pffff...lastige keuze, t is niet dat je het daarna even terugdraait.

De operatiedatum staat in ieder geval vast op 8 november. Of t 350 of toch 375 wordt, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb gelukkig nog even....kijk er hoe dan ook enorm naar uit!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik word 16 okt geopereerd door dr nio in de parkkliniek. Een prothesewissel,krijg 300 cc rond. Zo spannend! Hoop voor de spier,hij twijfelde een beetje bij mij en zei dat ik moest kiezen. Voor de spier dus: zachter en mooier dan achter de spier. Ik vind hem ook aardig en hopelijk ook kundig! Keep you posted! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou juist voor de grootste gaan. Want hier hoor je eigenlijk niet anders dan: was ik toch maar voor wat groter gegaan. Met een passessie lijkt het vind ik groter dan in t echt. Ik heb toen de 450 niet gepast, want vond 400 al best groot, Ik heb m toen wel in mijn handen gehad voor te wegen en dacht van: ohhh amai zo groot/zwaar... en nu heb ik toch de 450 (de pc heeft die geplaatst nav de foto's die ik bijhad hoe ik ze graag wilden, en dat kwam overeen, ik ben ook niet zo heel fijn gebouwd, en heb een omtrek van 80) de zwaarte voel je overigens niks van in je lijf. Succes met je beslissing je hebt nog even om te overdenken.

En owja, bloesjes die niet dicht kunnen doe ik gewoon een mooi hemdje onder en dan de bovenste knoopjes bij de buste open, staat nog eens mooi sexie ook :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lucky71.... Heb jij ergens foto's gepost van voor en na? Ben wel benieuwd wat voor verschil die 350 bij jou heeft gemaakt. Wat t ook nog eens lastig maakt is dat veel foto's van kort na de operatie zijn wat misschien ook nog een ietwat vertekend beeld geeft, omdat ze na verloop van tijd zachter worden...

Hoi Lie,

deze reactie heb ik uit een ander topic gekopieeerd...

even verder in jouw eigen topic..

Ik kom van een lege 75c en heb nu met 350 cc een 75e. Het ziet eruit als een volle D cup.

Ik zal je als vriend toevoegen, dan kun je mijn foto's zien

Liefs

@ Lucky71.... Heb jij ergens foto's gepost van voor en na? Ben wel benieuwd wat voor verschil die 350 bij jou heeft gemaakt. Wat t ook nog eens lastig maakt is dat veel foto's van kort na de operatie zijn wat misschien ook nog een ietwat vertekend beeld geeft, omdat ze na verloop van tijd zachter worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misstitty, wat spannend zeg! Jij bent al snel ad beurt. Ik ga je beslist volgen, want ik ben uiteraard heel benieuwd hoe jij het gaat beleven straks en naar het eindresultaat natuurlijk ;-)

Dank meiden voor jullie reacties...grappig om te zien dat iedereen er zo zijn eigen ideeen bij heeft. Ik ben eruit en ga toch voor de 350. 2 cups erbij is prima, van 75B naar een grote C, kleine D moet lukken en voor nog een maatje meer tijdens een avondje uit is een push up een uitkomst. Ik zou bijna inhalig worden van al dat moois aan boobs dat ik hier op t forum voorbij zie komen.

Het aftellen is begonnen. Heb er zoveel zin in en ga tegelijkertijd stuk van de zenuwen! Heb ik straks gewoon weer een goed gevulde voorgevel..kan t bijna niet geloven :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja het is mij best tegengevallen. Het was dual plane geworden,maar er zat veel kapsel wat Nio moest weghalen vandaar iets meer bloedingen en dus ook drains helaas. Die mogen er om 12.00 uit,hoop dat het meevalt. Dat compressievest zit loeistrak waardoor het ademen moeilijk gaat. Gelukkig al weer een dagje en nacht verder. Kan zelf nog niet uit bed komen. Heb een supervriend die me heel goed helpt en lieve vriendinnen die me veel berichten sturen. Maar heel eerlijk vond de eerste keer(was voor de spier) echt een eitje vergeleken met dit. Maar dat kapsel weghalen plus drains die stekenmaakt het ook pijnlijker. Hoop het vandaag even te zien als Nio de drains eruit haalt,ben zo nieuwsgierig! Maar door die pijn gister kon het me echt geen bal schelen hoe het eruit zag..nu wel hihi

Vind Nio echt een kundig en serieus iemand die eerlijk zegt wat kan en wat niet kan,vertrouw hem echt.

Probeer gauw foto's te maken en ze te uploaden.

Keep you all posted!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje joh, heftig verhaal. Zo'n compressievest lijkt me ook niet bepaald een feest. Heb je even kunnen gluren toen je drains eruit mochten? Als t resultaat goed is, is de pijn vast ook net wat beter te verteren ;-)

Fijn dat je zulke lieve en behulpzame mensen om je heen hebt. Ik hoop dat je snel minder last hebt.

Goed om te lezen dat je zo positief bent over dr. Nio. Ik heb er ook echt zo'n goed gevoel bij. Gelukkig gaat de tijd heel snel. Nog 3 weekjes en dan mag ik ook en dan loop jij alweer heerlijk pijnloos te genieten van je nieuwe voorgevel :-)

Succes met je herstel. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de drains zijn eruit! Viel hardstikke mee,heb even snel gekeken en het zag er mooi uit. Even dacht ik: best klein maar Nio zei dat dat door dat vest kwam waar ze zo ingesnoerd zijn. Vandaag een betere dag,lekker beetje rondgescharreld vandaag thuis.. Laat me lekker verwennen, jij telt vast de dagen he? Vind Dr Nio een topper en hij weet echt wat ie doet. Verteld geen waanzinnige gave verhalen maar gewoon hoe het is. Heel veel succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey miss,

Hoe is t nu met je? Blij met het resultaat en ik mag hopen dat je dat compressievest niet meer draagt nu?

Voor mij is t aftellen serieus begonnen nu. Nog 5 nachtjes slapen. Ben onwijs zenuwachtig, maar had er niet meer klaar voor kunnen zijn. Heb stapels boeken en DVD's versierd, dus de eerste paar dagen ben ik wel onder de pannen. Lekker rustig aan doen en dan ben ik hopelijk snel weer de oude.

Hoe is jouw herstel verder verlopen? Kan je alles alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.