Ga naar inhoud

Lie1980 : 8 november 2012 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Lie1980

Aanbevolen berichten

Hoi, ja spannend he? benieuwd naar je ervaringen straks. Ik mocht na 1 week een stevige sportbh aan die ik 6 weken dag en nacht moet dragen,prima,af en toe irriteert het een beetje maar goed te doen. Heb geen pijn meer,na een week al gestopt met alle medicatie behalve de antibiotica. Doe alles weer zelf,verjaardagen,uit eten winkelen maar til echt bijna niks.De eerste 2 dagen waren een hel en daarna bijna geen pijn gehad. Ben nu 18 dagen po. Volgende week lekker op vakantie met m'n nieuwe twins! Heel veel succes! Heb je mijn foto's gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, daar zit ik dan ..... weer in mn eigen bed, met mn nieuwe boobs! En blij, niet normaal!

Zoals beloof een verslagje van mijn belevenissen:

Donderdagochtend moest ik me om 7u melden. Ik had de avond ervoor alles klaar gezet, nog even uitgebreid gedoucht, haren gewassen, etc.... 6u ging de wekker, ff snel onder de douche, aankleden en met de taxi naar t SLAZ (ik had besloten alleen te gaan). Om kwart voor 7 meldde ik me op de afdeling en kreeg meteen een kamer toegewezen en kon me gaan omkleden. Om iets voor half 8 stond een goed gemutste dr. Nio voor mn neus die n foto kwam maken van de voorsituatie en mij veranderde in een levende kleurplaat (hij bleef maar strepen zetten). Daarna schudde hij mij de hand, wenste me heel veel succes en beloofde mij er iets heel moois van te maken. Nog geen 5min later stond de zuster weer voor mijn neus en die reed me naar Recovery. Daar werd ik ontvangen door een paar hele aardige dames die mij in een operatiebed hielpen. Toen zij net waren vertrokken kwam de anesthetist alweer om me op te halen voor operatie. Ik herinner me alleen nog dat ik daar binnen reed en dat het daar vreselijk koud was en na een prik in mn hand voor een infuus was ik in no time vertrokken. Iets over half 10 werd ik wakker van een vriendelijke stem die goeiemorgen zei en vertelde dat alles al achter de rug was en ik moest natuurlijk meteen controleren of er boobs te vinden waren onder de dekens en ja hoor....het verschil was duidelijk zichtbaar. Ik heb zeker nog 5 keer gekeken en toen bedachten ze dat t beter was om mij daar weg te halen, omdat ik daar niet meer ging slapen, ik wilde een foto maken en iedereen die ik kende bellen. De zuster kwam me ophalen en om kwart over 10 heb ik een foto rondgestuurd van mn nieuwe decollete en daarna in diepe slaap beland. Om kwart voor 2 schrok ik wakker, kreeg ik wat te eten en te drinken en om 3u stond ik buiten.

Ik heb nu 2 dagen bij mn moeder gebivakkeerd en ben daar heerlijk tot rust gekomen. Ik kan gewoon niet zeggen dat ik echt pijn heb gehad. Ik heb de eerste avond voor de vorm een diclovenac achterover getikt, omdat ik dacht dat ik nog wel last zou krijgen, maar ik heb geslapen als een os en de day after was er nog niets aan de hand. Mijn moeder moest me eraan helpen herinneren een paracetamolletje te nemen. Heb vanmorgen even gegluurd en t resultaat mag er wezen, ik ben er echt heel blij mee. Precies zoals ik het hebben wilde, een paar goeie exemplaren die passen bij mn lijf, deze hadden echt kunnen zijn. Het voelt wel heel gek, t staat nog strak en toen ik mn beha uit deed was ik bang dat ze eraf zouden vallen, t voelt nog niet bepaald eigen. Met bewegen gaat nog niet alles, ik kan mezelf nog niet aankleden (niet alles tenminste) en met dingen pakken/reiken voel ik ook wel dat ik moet uitkijken, dus doe het rustig aan, maar over het algemeen genomen... Wat valt me dit mee en ik zou het zo over doen. Ik had me er iets heel anders bij voorgesteld. Lucky me!

Nu lekker genieten van mn nieuwe vriendinnen en van de rust, want in bed blijf ik nog wel even, heb niet voor niets een hele stapel boeken geregeld. 50tinten grijs moet nog uit, hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.