Ga naar inhoud

Rama: 24 September 2012 : Dr De Walsche : Kortrijk


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! :48:

24/9 is 't zover, mijn boobjob!

Na drie zwangerschappen en drie keer borstvoeding te hebben gegeven waren mijn boobs precies wat 'lusteloos'. Nu ben ik ook nog eens 10 kg vermagerd door intensief te gaan sporten (lopen en spinning) en mja, 't is nu precies helemaal om zeep... Als ik diep inadem haal ik nog net een kleine B-cup :( .

Al 2 jaar loop ik te twijfelen. Zou ik dit wel doen? Is dit niet een decadente oplossing? Ik ben gezond, ik ga het nu toch niet verprutsen zeker?

Maar kijk... Ik ben 35 jaar, best trots op mezelf en mijn lichaam en ik heb de knoop doorgehakt!

Ik ga voor 2 x 185cc, wat me normaalgezien een flinke B, kleine C-cup zal bezorgen. Meer moet ik niet hebben, ik wil gewoon weer een gevulde boezem.

Dr De Walsche uit Kortrijk zal me helpen. Ik kijk er enorm naar uit, al zie ik wel op tegen de pijn en het herstel. Maar ja, pour être belle, il faut souffrir... :6:

Cu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo Rama

Welkom op het forum :viannen_01: en gefeliciteerd met je datum!!!

Super dat je de knoop doorgehakt hebt! De twijfel over het wel of niet doen, kennen we allemaal wel, maar je zult zien, dat je straks denkt: dat had ik veel eerder moeten doen :)

Ben benieuwd hoe je de komende tijd gaat ervaren! Spanning, of net het gevoel hebben: laat maar komen.

Succes met aftellen! En veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Typisch... Terwijl ik druk aan het aftellen ben, slaan de twijfels toe...

Heb ik wel genoeg cc gekozen? 180cc, ronde prothesen. Nu heb ik een kleine 90B.

Heeft er iemand enig idee waar ik ongeveer ga uitkomen? 90C?

Misschien post ik wel eens een foto 'voor' om jullie mening te vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.72m en weeg 61kg, smal bovenlichaam, smalle schouders en helaas naar mijn gedacht een te brede kont (dit terzijde :6: ).

't Is ook wel zo dat ik heel veel sport, en dus ook niet teveel gehinderd wil worden door mijn boobs. Zowiezo wil ik ze niet te groot, maar nu twijfel ik of ik niet beter voor 200cc ga... 't Moet toch ook wel de moeite zijn hé. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh???? Hoe kun jij dan een 90 omtrek hebben????? Zitten jouw bh's niet veel te los dan???

Als die aantal cc, die je noemt in high profile zijn, dan zou het toch een kleine D kunnen worden... Maar daar heb ik echt meer info voor nodig... Ik ging er namelijk vanuit dat je wat zwaarder zou zijn.. Ben dus gefopt door die 90-omtrek.

Weet je toevallig welk merk prothese gebruikt gaat worden?

En ja, het moet wel de moeite zijn, je betaald evenveel voor een C cup als voor een E cup (die er ook vaak uitziet als een Grote C-kleine D

Denk er goed over na ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... net effe gemeten, omtrek net onder de boobs: 76cm. En toch zijn al mijn bh's 90B, maar eh, 'k snap 't al, da's de franse maat...

En jij hebt het waarschijnlijk over de Europese maat. Aha, en die is idd 75B. :42:

Is post straks es een foto.

Ik heb er geen idee van welke implantaten de dokter gebruikt. Ik weet dat 't ronde worden, gezien de vorm van mijn borsten nu, het meeste volume zit onderaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk!! :45: Nu word het me duidelijk haha

Die foto kan al helpen idd.. En je wordt in het ziekenhuis in kortrijk geopereerd? of een kliniek? Als het een kliniek is, is het misschien op te zoeken welke prothesen daar gebruikt worden... maar dan weten we nog niet welk profile... Al neig ik nu meer naar high.

Zal straks eens speuren :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word idd in het ziekenhuis van Kortrijk geopereerd.

Vind je mijn foto's terug? Volgens mij ga ik gewoon wat beter gevulde boobs hebben.

Eerst dacht ik zelfs maar 150cc te nemen, maar de pc zei dat dat niet bij me zou passen, dat ze te smal zouden zijn (of mijn borsten te breed dus), en je de prothesen zou zien zitten.

Misschien een stomme vraag, maar mocht ik nu nog willen veranderen van gedacht, 200cc, dan moet ik dat waarschijnlijk goed op voorhand laten weten, en bvb niet de dag van de operatie? Toch?

Anyway, ik begin er echt naar uit te kijken! En ik niet alleen... :3:

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24/9 krijg ik een bv, om 10.30u word ik verwacht in het Ziekenhuis van Kortrijk.

Ronde prothesen, 180cc, low profile, achter de borstspier.

Maar nu loop ik te twijfelen of ik toch niet beter 200cc neem. Ik wil mijn borsten niet te groot, maar ik wil natuurlijk wel dat er een verschil is met nu.

Wat denken jullie? Mijn 'voor' foto's staan in de galerij...

Jullie mening is heel erg welkom!

Groetjes

Rama :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rama!

Ik heb even gekeken naar je fotos :)

Als je nu al twijfelt over je aantal CCzou je best kunnen gaan voor die 200cc..

Ik heb 350cc gekregen en ik ben heeeeel blij met m'n maat nu. Ik wou ook niet minder dan dit had met passen 375 aangegeven

maar dit oogde het meest natuurlijk tijdens de operatie dus heeft hij besloten 350cc te doen.

Ik zou dan wel van te voren even het ziekenhuis bellen dat je twijfelt over je maat en mss groter wil..

Of heb je nog een afspraak voor je geopereerd word?

Succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

rama,

wat snne zegt...!!

anders bel even de kliniek en vraag om een extra pas-sessie met nog een keer het advies.

je ziet hier veel verschillende resultaten n.a.v. een X aantal CC.

en je kunt beter van te voren nog een keer moeten passen, het e.e.a. overleggen dan als het erin zit en je "spijt" hebt als de grootte je tegenvalt. Het is bij elkaar toch een hoop geld?!

succes!!!

ps... ik had 350CC dual plane... en ben erg blij met het resultaat.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

24/9 krijg ik een bv, om 10.30u word ik verwacht in het Ziekenhuis van Kortrijk.

Ronde prothesen, 180cc, low profile, achter de borstspier.

Maar nu loop ik te twijfelen of ik toch niet beter 200cc neem. Ik wil mijn borsten niet te groot, maar ik wil natuurlijk wel dat er een verschil is met nu.

Wat denken jullie? Mijn 'voor' foto's staan in de galerij...

Jullie mening is heel erg welkom!

Groetjes

Rama :59:

Hoi Rama,

Anders zoek eens een foto op van wat je verwacht, en wat je mooi vind!! Neem dit mee naar je 2e passessie :35: Het is heeeel moeilijk voor een chirurg om in te schatten wat jij voor een beeld in je hoofd hebt.

Misschien heb je wel 240 nodig, who knows!!

Heel goed van je dat je een 2e passessie neemt... spijt achteraf is zoooo eeuwig zonde! nu kun je nog wijzigen, en met een gerust hart naar de operatie toeleven.

Go for it!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Goh jah, de twijfels over de aantal CC's. Ook zo moeilijk om nu een keuze te maken, het is natuurlijk best wel "definitief" dus je moet wel zeker zijn van je stuk.

Mijn dokter heeft me die van 200CC en 240CC laten passen. Bij die van 200CC dacht ik al dadelijk van, wow borsten, hehe... maar vond dat ze precies toch nog een ietsiepietsie dikker mochten. Bij die van 240CC had ik dan weer iets van, oei die zijn misschien TE groot voor mij..

Dilemma's :7:

Ik stel dus ook voor dat je best nog eens terug gaat om te passen.

Ik ga morgen dus ook al terug bellen voor een tweede pas sessie hehe..

Veel succes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Vorige week gebeld voor een extra passessie... Maar euh, nu blijkt dat ook pc's nood hebben aan vakantie! Allé seg, met zo'n jobke... :4:

Dokters eerste werkdag is dus de dag van mijn bv. Nu had ik wel een hele vriendelijke secretaresse aan de lijn die me beloofde de dokter te mailen en me op de hoogte te houden. Vandaag een telefoontje van diezelfde vriendelijke dame, de pc zal voor de operatie nog een half uurtje voor me reserveren voor een extra pas. Oef!

Nog minder dan 2 weken... Whoaa! :43:

Nu nog zoeken naar een excuus voor de 2 weken dat ik niet op het werk zal aanwezig zijn. Ik heb namelijk beslist het aan niemand te vertellen, behalve dan aan een paar close vriendinnen.

Greetz!

Rama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog zoeken naar een excuus voor de 2 weken dat ik niet op het werk zal aanwezig zijn. Ik heb namelijk beslist het aan niemand te vertellen, behalve dan aan een paar close vriendinnen.

Greetz!

Rama

Van de trap gevallen en je ribben flink gekneusd? :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, Piepke, op deze was ik zelf nog niet gekomen. :35:

Ik rij heel vaak met de koerfiets, dus ik had al gedacht te zeggen dat ik ben gevallen en een rib heb gekneusd.

Eigenlijk vind ik dat liegen best lastig hoor. En ik schaam me niet voor mijn bv, ik vind dat dat mijn zaken zijn en heb zoiets van 'So what?'. Maar ik wil geen problemen met mijn baas, die zal zeker niet begrijpen dat ik daarvoor 2 weken niet kom werken. En hoe meer vriendinnen/collega's het weten, hoe moeilijker om het stil te houden naar de directie toe. Dusja, een leugentje om bestwil dan maar hé... :44:

Ik kijk er ZO naar uit! Vooral nu ik weer 2 kg ben afgevallen en een nog minder gevulde BH heb! Laat maar komen, die boobs! :126:

Have a nice day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rama,

Ik heb ook niemand van mijn bv verteld. Ik werk in een mannenwereld en ik heb geen zin in die blikken f eventuele opmerkingen. Ik moest het wel aan mijn chef vertellen omdat ik op vrij korte termijn vrij moest hebben en van hem "mocht" ik de ziektewet in.

Maar verder weet naast twee naaste collega's niemand het. En als ik had geweten dat ik na anderhalve week mezelf alweer zo goed had gevoeld en er bij het werk totaal geen last van heb gehad had ik het zelfs niet aan hen verteld. Dus ik ben maar 1 week thuis gebleven.

Zelfs mijn kids weten het niet....ik heb gewoon gezegd dat door mijn rug was gegaan en daarom een week op de bank moest liggen en niets kon/mocht doen....en ik ben nu 5,5 week verder en ben van niemand een opmerking gehad of gehoord.

Heel veel succes en sterkte met wachten....dat is achteraf gezien nog het ergste van alles ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cajo,

Fijn te lezen dat je zo vlot herstelde! Ik hoop op net hetzelfde. Ik ben nogal een taaie, dus ik denk wel dat het zal meevallen.

Ik ga het mijn kids ook niet vertellen hoor :70: , mijn dochter is 4.5 jaar en die kan NIET zwijgen, dus voor ik het weet ben ik 'hot issue' aan de schoolpoort... :1:

Nog een kleine 2 weken de tijd om de diepvries te vullen, 't huis gepoetst te krijgen, af te tellen en te twijfelen over hoeveel cc...

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.