Ga naar inhoud

Rama: 24 September 2012 : Dr De Walsche : Kortrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat ze niet even groot zijn is normaal,helemaal niet vreemd.

Ik ben gisteren naar eerste controle geweest alles zag er prima uit,had links meer pijn en nu blijkt dat niet zo raar te zijn,links was ook meer zwelling te zien.

Links is bij mij dus ook wat groter,niks ernstig en trekt wel bij.

Bij mij zitten ze wel op gelijke hoogte dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.

Anders kun je het altijd navragen bij je pc.

X lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rama

Twee wonden genezen niet gelijk helaas. Ook het 'zak-proces' kan verschillen, vandaar dat het een hele tijd kan duren eer ze op gelijke hoogte zitten.

Ook kan het zijn dat er van te voren al een verschil was, maar dat dat toen niet goed zichtbaar was. Ik heb even je foto's niet bij de hand omdat mijn wifi hier op de camping nogal traag is, dus kan daar niet over oordelen. Het komt na een paar weken wel goed, dan zitten ze net zo gelijk als voor de operatie :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dit te lezen!

Intussen al bij de pc geweest, en die stelde me idd ook gerust.

En eerlijk gezegd, ik vind het precies al beter!

En ik moet drrrrringend foto's posten, maar telkens ik eraan denk, is het te donker, zijn er kids in de buurt of is mijn fotograaf nergens te vinden!

Komend weekend maak ik er werk van!

Wat zou ik toch doen zonder dit forum?

Bedankt voor de respons, de verhalen, foto's,... :35:

Grtz

Rama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.