Ga naar inhoud

Rama: 24 September 2012 : Dr De Walsche : Kortrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel succes morgen! Maar o wat ben ik jaloers :) Ik kan pas 25 oktober gaan voor een eerste pasbeurt :)

Hopelijk kan je deze nacht toch lekker slapen en ben je morgen snel klaar! En dan kan je genieten van je nieuwe mooie borsten!

Ik ben heel benieuwd naar je verhaal morgen!

Groetjes Me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!! Woehoew!!! :43:

Gisteren werd ik om 13.00h opgehaald. Na nog even met de dokter te hebben gepraat, toch beslist om 200cc te nemen, ipv 180cc. Dokter vond het een wijze beslissing van mij... En ik vond dat ie een mooie wegenkaart had getekend op m'n voorkant, en zo deelden we wat complimentjes uit... :45:

Om 16h was ik terug op de kamer. Pijn, heuse pijn, maar draaglijk. Vannacht een nachtje in het ziekenhuis geslapen, en zolang ik stil lig, pijnvrij. Ik krijg voltaren en paracetamol.

En was me dat heerlijk ontwaken vanmorgen, hier in m'n kamertje met zicht op de bergen! :125:

So far, so good,

Happy Rama!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 Dagen PO.

Pijn valt mee, mits op tijd de medicatie in te nemen. Ik heb zelfs al de vaatwas geleegd, voorzichtig afgestoft,...

Het grootste deel van de dag breng ik wel door op de bank. Ideaal om eens wat series en filmpjes in te halen!

Slapen valt tegen :134:, pfff, niks voor mij hoor, dat op de rug slapen , mannekes...geen oog dicht gedaan.

Vanavond een slaapptabletje innemen.

Maar nog steeds zo blij dat ik de stap heb gezet!!!

Ik ben wel helemaal ingetaped. Ik zie dat niet bij de meesten van jullie. Ik zal in elk geval blij zijn als ik hier vrijdag as vanaf ben en een sportbeha kan aantrekken! En dan zie ik mijn boobs ook voor het eerst! Ongetwijfeld volgt er dan een fotoshoot!

Groetjes

Rama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rama,

Spannend hoor vanmiddag.Heb je ze ook niet direct na de operatie gezien?Waren ze toen al ingetaped?

Bij mij is de pijn wisselend.Zijn vooral mijn spieren die ik voel,en nu ook het trekken van het litteken.

Ben wel erg tevreden met mijn nieuwe boobies! Had op mooi gehoopt maar vind ze perfect geworden!haha

Hoop dat jij vanmiddag ook erg blij zal zijn! Nou nog een paar uurtjes wachten dan...ben benieuwd wat je er van gaat vinden.

X Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, mannekes... Ze zijn grooooot! Ik hoop eigenlijk dat ze nog een beetje krimpen!

Wel heel mooi hoor!

Pc was onder de indruk van mijn soepele moves! Tja, ben nu eenmaal pijnvrij... :44:

Hihi, effe wennen, die borsten... :4:

Ze gaan zowiezo toch nog een beetje zakken en zachter worden zeker?

Toch?

Grtz

Rama

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.