Ga naar inhoud

Zehra : 12 September 2012 : prof. dr. van der Hulst : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na een lange tijd berichten van jullie gevolgd te hebben ivm interesses voor een borstvergroting heb ik besloten om me aan te melden op deze site.

Een goed initiatef trouwens om zo meer informatie te winnen over dit soort onderwerpen!!

Ik ben 27 jaar en ben op dit moment bijna afgestudeerd. Al jaren ben ik aan het twijfelen om een BV te ondergaan. Ik ben zo'n 9 jaar terug in een ziekhuis geweest voor een consult maar dit is me zeer tegen gevallen. Ik voelde me slecht behandeld door de chirurg en erg onpersoonlijk terwijl het voor mij iets HEEL persoonlijks was/is.

Nou heb ik er een hele lang tijd over nagedacht en gezien de omstandigheden denk ik dat dit een ideaal moment is om de knoop door te hakken (bijna afgestudeerd). Na veel surfen op het web en informatie in te winnen bij familie/vrienden vond ik het nog lastiger om een keuze te maken. Ik heb vanmorgen mijn eerste consult gehad in het AZM Maastricht bij Dr. van der Hulst. Misschien omdat dit mijn eerste consult was, weet ik niet wat ik er precies van moet vinden maar ik heb er geen slecht gevoel over. Zijn er hier andere dames die bekend zijn met deze chirurg?

Ik heb jullie vragenlijst, die in een van de topics vermeld staat, goed kunnen gebruiken... :D

Nou, dit was dan mijn voorstelrondje en ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Zehra

Goed dat je de knoop doorgehakt hebt zeg! En inderdaad misschien wel een ideaal moment om het nu te doen!

Over dr. Van der Hulst is hier verder niets bekend. Ik heb toevallig laatst zelf zitten zoeken naar deze arts en op het forum is niemand door deze professor geopereerd. Hij werd mij aangeboden door de Valkenhorstkliniek om een hersteloperatie te laten doen, nadat ik door dr. Malfeyt geopereerd was in dezelfde kliniek. Ik was niet tevreden met het resultaat en zoals je in mijn topic, dat te vinden is in mijn profiel, kunt lezen, heeft hij ook fouten gemaakt.

Helaas kon ik over deze arts dus niets vinden, behalve dat hij professor is.

Ik zou je sowieso aanraden om nog op andere plekker op consult te gaan. Zo hoor je toch meerdere meningen en kun je daarna zelf bepalen bij wie je het beste gevoel hebt.

Mijn nichtje is bij dr. Meesters (vrouwelijke arts) in Orbis, Sittard geweest en zij is erg tevreden. Ikzelf ben voor mijn hersteloperatie bij dr. Demeyere in Gent geweest, en op zich ben ik tot nu toe tevreden, maar kan er verder ook nog weinig over zeggen, omdat ik pas afgelopen maandag bij hem geopereerd ben. Ook dit topic is te vinden in mijn profiel.

Via de zoekfunctie hierboven kun je zoeken op artsen en/of klinieken.

Veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra,

ikzelf ben geopereerd door Dr. Sawor, voor mijn bv.. Volgens mij zit die samen met dr. van der Hulst in één team en opereren beiden in verschillende ziekenhuizen en klinieken in Limburg..

Ik heb hier een plaatje van beiden heren van Internet afgehaald.

Ikzelf ben dus door die kleine smurf geholpen. Die heeft vast op een krukje moeten staan tijdens de operatie. Als ik (1.73) voor hem ga staan, staat hij precies op de juiste hoogte.. :45: Die heeft er kijk op hihihi..letterlijk en figuurlijk

Ik ben supertevreden. Dr. Sawor doet ook veel borst-reconstructies en had vanaf dag 1 een heel goed gevoel over hem...en terecht. Ben superblij. Hij heeft goed ingeschat welke maat mooi bij mijn lijf past. Over Dr. van der Hulst weet ik eigenlijk niets.

Succes...

Team plastisch chirurgen van MOOIVitaal

21G2HP0904280079.jpg

Prof. dr. René van der Hulst (links) en drs. John Sawor (rechts)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra

Goed dat je de knoop doorgehakt hebt zeg! En inderdaad misschien wel een ideaal moment om het nu te doen!

Over dr. Van der Hulst is hier verder niets bekend. Ik heb toevallig laatst zelf zitten zoeken naar deze arts en op het forum is niemand door deze professor geopereerd. Hij werd mij aangeboden door de Valkenhorstkliniek om een hersteloperatie te laten doen, nadat ik door dr. Malfeyt geopereerd was in dezelfde kliniek. Ik was niet tevreden met het resultaat en zoals je in mijn topic, dat te vinden is in mijn profiel, kunt lezen, heeft hij ook fouten gemaakt.

Helaas kon ik over deze arts dus niets vinden, behalve dat hij professor is.

Ik zou je sowieso aanraden om nog op andere plekker op consult te gaan. Zo hoor je toch meerdere meningen en kun je daarna zelf bepalen bij wie je het beste gevoel hebt.

Mijn nichtje is bij dr. Meesters (vrouwelijke arts) in Orbis, Sittard geweest en zij is erg tevreden. Ikzelf ben voor mijn hersteloperatie bij dr. Demeyere in Gent geweest, en op zich ben ik tot nu toe tevreden, maar kan er verder ook nog weinig over zeggen, omdat ik pas afgelopen maandag bij hem geopereerd ben. Ook dit topic is te vinden in mijn profiel.

Via de zoekfunctie hierboven kun je zoeken op artsen en/of klinieken.

Veel succes!

xx BB

Hoii BB,

Bedankt voor je reactie!!

Jammer dat er niks bekkend is van deze professor! Maar het klopt idd dat de ingreep in Valkenhorstkliniek uitgevoerd zou worden als ik voor deze professor kies... Ik ga eens de topics lezen op je profiel (ben nog niet zo bekend op de site:))

Ik heb ook twijfels over een mogelijke ingreep in Belgie! Veel slechte ervaringen gehoord :S waardoor het nog lastiger wordt om te kiezen.. maar iig bedankt voor de informatie. Ik ga eens verder zoeken! Beterschap nog! Nog maar net geoppereerd dus, spannend! Hoop niet dat je al te veel pijn hebt.

Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra,

ikzelf ben geopereerd door Dr. Sawor, voor mijn bv.. Volgens mij zit die samen met dr. van der Hulst in één team en opereren beiden in verschillende ziekenhuizen en klinieken in Limburg..

Ik heb hier een plaatje van beiden heren van Internet afgehaald.

Ikzelf ben dus door die kleine smurf geholpen. Die heeft vast op een krukje moeten staan tijdens de operatie. Als ik (1.73) voor hem ga staan, staat hij precies op de juiste hoogte.. :45: Die heeft er kijk op hihihi..letterlijk en figuurlijk

Ik ben supertevreden. Dr. Sawor doet ook veel borst-reconstructies en had vanaf dag 1 een heel goed gevoel over hem...en terecht. Ben superblij. Hij heeft goed ingeschat welke maat mooi bij mijn lijf past. Over Dr. van der Hulst weet ik eigenlijk niets.

Succes...

Team plastisch chirurgen van MOOIVitaal

21G2HP0904280079.jpg

Prof. dr. René van der Hulst (links) en drs. John Sawor (rechts)

Hoi Lucky,

Bedankt voor je reactie!

Leuke foto :P Dat gezicht komt me bekend voor :) en idd ze werken in een Team dat klopt.

Hahahah de kleine smurf... Ja is wel handig dan, die lengte van hem. Heeft hij iig goed zicht :)

Wat fijn dat je goed bent geholpen door dr Sawor. Maar jammer dat er zo weinig te vinden is over dr van der Hulst! Beetje vreemd ook... Ik ga maar eens verder met mijn zoektocht, bedankt voor de informatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra

Ik was voor mijn eerste bv ook heel huiverig voor Belgie. Ook ivm het MRSA gedoe. Maarja...... Nu ik voor een hersteloperatie moest gaan, heb ik gewoon alle opties opengehouden, en tot nu toe denk ik echt dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Het is een kwestie van geluk of pech hebben, denk ik..... Over dr. Malfeyt was ook niets te vinden voor mijn eerste bv en had eigenlijk meteen vertrouwen in die man, dus dacht: het zal wel goed zijn. Achteraf gezien, was dat niet de beste keuze in mijn leven :D Voor iemand anders kan het natuurlijk weer helemaal anders uitpakken. You never know!

Heel veel succes met uitzoeken en ik zou je echt adviseren gewoon wat consulten te plannen! Al is het alleen al maar voor informatie. Hoe meer je weet, hoe beter je voorbereid bent!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Allemaal,

Ik heb mijn eerste conculst gehad bij dr. van der Hulst en had gevraagd of jullie bekend waren met deze chirurg maar er was jammer genoeg niet veel over bekend.

Na een afspraak met mijn huisarts heb ik besloten om mijn BV toch uit te laten voeren door dr. vann der Hulst. Ik had al een goed gevoel bij deze chirurg en wilde eigenlijk naar meerdere consulten maar heb beslten om dit niet te doen. Enkele jaren geleden ben ik in het ziekenhuis in Venlo geweest en dit was me niet bevallen dus is dit eigenlijk mijn tweede consult. Hoe meer ik lees hoe moeilijker ik het vind om een keuze te maken :S

Ik heb niet veel informatie kunnen vinden over dr. van der Hulst maar ik ehb gelezen dat hij zelf chirurgen begeleid en al meerderre jaren ervaring heeft. Dus ik ben benieuwd hoe het gesprek a.s. donderdag zal verlopen.

Ik wil mijn borstvergroting midden september laten doen. Eigenlijk kon het per direct en wilde ik dit ook maar ik ben in tussentijd aangenomen en kan fulltime werken dus dat is natuurlijk ook belangrijk. Hier al bespreekbaar gemaakt dat ik een operatie wilde ondergaan. Als het goed is gaat alles goed verlopen.

ik zal jullie op de hoogte houden! Vind het erg spannend!!

Zehra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi Zehra :D

Ik wordt 17 juli door dr. van der hulst geopereerd in kliniek valkenhorst dus ik ben heeel zenuwachtig ,

Maar het klopt dat er weinig te vinden is over de kliniek van cliënt ervaringen en de dr zelf .

Maar heb al van alles gehoord en blijkt toch dat hij idd professioneel in zijn vak is en hoog geleerd :D

Ik zelf heb over 2 weken al de borstvergroting en ik vondt het een hele prettige man .

heb jij je datum al ik zal je ook op de hoogte houden hihi

Groetjes en succes xxx Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi Zehra :D

Ik wordt 17 juli door dr. van der hulst geopereerd in kliniek valkenhorst dus ik ben heeel zenuwachtig ,

Maar het klopt dat er weinig te vinden is over de kliniek van cliënt ervaringen en de dr zelf .

Maar heb al van alles gehoord en blijkt toch dat hij idd professioneel in zijn vak is en hoog geleerd :D

Ik zelf heb over 2 weken al de borstvergroting en ik vondt het een hele prettige man .

heb jij je datum al ik zal je ook op de hoogte houden hihi

Groetjes en succes xxx Miranda

Hoi Miranda,

Wat fijn om te horen dat je ook door dr van der Hulst wordt geoppereerd. Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaring dus let me know :D

Over twee weken is al bijna... Aftellen dus!

Hoe was je consult gegaan en wanneer heb je de keuze gemaakt? Heb je meerdere consulten gehad?

Ik heb nog geen datum maar heb as donderdag een tweede consult dus ik ben benieuwd. Ik wil de ingreep midden september laten uitvoeren maar even kijken of dit mogelijk is.

Groetjes en succes met aftellen x

Thnx BB en Wendy :D

Ben zelf ook benieuwd ik zal jullie op de hoogte houden.

xx zehra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb eindelijk een datum !!! :D

Na heel wat gedoe heb ik dan eindelijk een datum. Via het AZM ben ik doorverwezen naar de valkenhorstkliniek en ze waren me in eerste instantie vergeten. Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen en is me beloofd om me terug te bellen. Na een week had ik er genoeg van en heb ik een mail gestuurd. Ik had de datum nodig omdat ik dit ook op tijd moet doorgeven op mijn werk. Op mijn mail had ik ook geen reactie gekregen en heb op dag 2 zelf gebeld en eens verteld wat ik er van vond. Uiteindelijk is er telefonisch contact geweest met dr van der Hulst en staat mijn datum vast. 12 september gaat het dan gebeuren. Ik krijg ongeveer 290 CC High profile achter de borstspier. Ik heb van mezelf een 75 aa en ik hoop hiermee toch op een volle C uit te komen.

Ik weet nog niet of ik nog eens op consult zal gaan om nogmaals te "passen". In het ziekenhuis heb ik mijn wensen wel bespreekbaar gemaakt maar kon ik niet goed passen omdati k de verkeerde bh aan had :S Wat zouden jullie aanraden? Toch nog een keer extra gaan of ervan uitgaan dat ik met 290 CC wel op een cup C uitkom?

Ik ben ondertussen bijna gestopt met roken ::S:S Vind het nog lastig om helemaal te stoppen. Ik ben van de 17 sigaretten nu ongeveer op de 4 sigaretten op een dag. Ik heb ook al meerdere topics gelezen over dit onderwerp en zag dat sommigen van jullie helemaal niet zijn gestopt en anderen wel. Voor het genezingsproces zal het natuurlijk beter zijn om helemaal te stoppen maar goed ga mijn best doen. Het zal toch ook al effect hebben als ik van 17 naar 3 sigaretten ben gegaan???

Nog precies 6 weken :D Ben al begonnen met aftellen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via het AZM ben ik doorverwezen naar de valkenhorstkliniek en ze waren me in eerste instantie vergeten. Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen en is me beloofd om me terug te bellen. Na een week had ik er genoeg van en heb ik een mail gestuurd. Ik had de datum nodig omdat ik dit ook op tijd moet doorgeven op mijn werk. Op mijn mail had ik ook geen reactie gekregen en heb op dag 2 zelf gebeld en eens verteld wat ik er van vond. Uiteindelijk is er telefonisch contact geweest met dr van der Hulst en staat mijn datum vast.

Ik weet nog niet of ik nog eens op consult zal gaan om nogmaals te "passen". In het ziekenhuis heb ik mijn wensen wel bespreekbaar gemaakt maar kon ik niet goed passen omdati k de verkeerde bh aan had :S Wat zouden jullie aanraden? Toch nog een keer extra gaan of ervan uitgaan dat ik met 290 CC wel op een cup C uitkom?

Nou zeg... je moest wel smeken om een datum hoor :( Jeetje... ;) ;)

Maarre over een consult bij hen : Zekerrrrrrr nog een keer doen!!!!! Ze hebben jou niet gezien, jij hebt hun niet gezien? Al is het maar om een betere indruk te krijgen van ze, en om met vertrouwen naar je operatie toe te leven :35:

Neem eventueel foto's mee met wat je een mooie maat/vorm vind, en vraag of ze dat kunnen behalen.

Het is zo jammer als je zegt "ik wil een c cup" en hun beeld van een c-cup blijkt dan anders te zijn.

Dan weet je hun advies, en zul je misschien ook een compleet andere maat te horen krijgen?! Dan kun je ook fijn op zoek naar fotos van dames die dezelfde hoeveelheid gehad hebben. Leuk voor de beeldvorming ;)

Succes :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra

Wat een gedoe om een datum te krijgen zeg.... Pfff, dat had wel wat professioneler gemogen. Maar, gelukkig heb je je datum nu en kun je er naar toe gaan leven.

Ik zou ook zeker nog voor een passessie gaan! Ik weet niet of in het AZM hetzelfde merk prothesen gebruikt wordt als in de Valkenhorst? In de Valkenhorst werken ze met Eurosilicone.

Ga gewoon nog een keer ernaar toe en dan nog eens goed passen, dan ben je tenminste zeker van wat je gekozen hebt ;)

Succes met aftellen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ NANA Bedankt!

@ Piepke

Het leek ook een beetje alsof ik moest smeken maar ik heb nog een consult gepland en daar ga ik eens mooi klagen over de feiten en als het me niet aanstaat dan annuleer ik de operatie wel. Ik heb absoluut een geod gevoel bij de PC maar er is gewoon wat fout gegaan met het plannen en ze hebben blijkbaar bepaalde dingen laten liggen.

De pc heeft mij wel gezien maar toch besloten om idd nog eens langs te gaan.

@ BB

Bedankt! idd een heel gedoe maar goed datum staat vast :D:D:D

Ja ze gebruiken daar eurosiliconen. Ik heb er wel wat informatie over gevonden en bijna alle informatie is positief dus ga er eigenlijk vanuit dat dat wel goed komt.

Thnx voor jullie reacties!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Zehra,

wat spannend allemaal! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde cup hebben..ik heb 325cc high profile achter de spier gekregen..ik moet zeggen op dit moment vind ik ze niet echt als een c-cup ogen. Ik had van tevoren ook voor een c-cup gevraagd..en denk toch echt dat ze een B worden. Wat zijn je omvang maten eigenlijk? laat je daarom goed adviseren van te voren..en ik moet zeggen..de grootte went wel heeeeeel snel, ik heb spijt gekregen dat ik niet meer cc heb gevraagd.. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Strawberry,

Thnx voor je reactie! Ik heb van mezelf een cup 70/75AA (ligt een beetje aan de soort BH)en ik krijg 290 CC en wil echt een grote cup C (het liefst) Maar omdat de datum van de operatie een heel geregel was ga ik over twee weken nogmaals om al mijn wensen te bespreken zodat er geen miscommunicatie is.

Jji hebt 325 Cc gekregen en het oogt niet echt als een c cup? Wanneer ben je geopereerd? WAnt wat ik hier vaker lees is dat naarmate de tijd alles nog moet zakken waardoor je borsten groten lijken// ? Wat waren jou omvang maten?

xx

Hoi Zehra,

wat spannend allemaal! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde cup hebben..ik heb 325cc high profile achter de spier gekregen..ik moet zeggen op dit moment vind ik ze niet echt als een c-cup ogen. Ik had van tevoren ook voor een c-cup gevraagd..en denk toch echt dat ze een B worden. Wat zijn je omvang maten eigenlijk? laat je daarom goed adviseren van te voren..en ik moet zeggen..de grootte went wel heeeeeel snel, ik heb spijt gekregen dat ik niet meer cc heb gevraagd.. :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het forum zoek op 290 CC kan ik vrijwel niks vinden. Op het internet kan ik wel het eea vinden maar dan vind ik de cup maat zo klein uitzien :S:S

Denken jullie dat ik de cup c ga halen met een high profile 290 cc eurosiliconen?? Ik heb zelf een 70/75 AA?? Ben benieuwd :D:D

Nog vier weken te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm :unsure:

290 cc high profile van eurosilicone bestaat niet.. wel 280 en 300 cc....

De 280 geeft 4,3 cm projectie en de 300 geeft 4,4 cm projectie

Bij elk merk vallen de cc's anders,omdat ze een andere projectie hebben, dus:

Met beide prothesen zul je een C cup halen!

Maar ben benieuwd hoe het passen gaat :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Bedankt voor de info maar bestaat 290 CC niet???? HUH?? Ik kan me eigenlijk weinig voorstellen met de gegevens die je hebt gegeven maar vind t well vreemd dat ze niet bestaan aangezien hij me dit heeft aangeraden :S

Ik heb aankomende dinsdag nogmaals een consult dan zal ik het wel aangeven. THNX!! Ben ook benieuwd :D

xxx

uhm :unsure:

290 cc high profile van eurosilicone bestaat niet.. wel 280 en 300 cc....

De 280 geeft 4,3 cm projectie en de 300 geeft 4,4 cm projectie

Bij elk merk vallen de cc's anders,omdat ze een andere projectie hebben, dus:

Met beide prothesen zul je een C cup halen!

Maar ben benieuwd hoe het passen gaat :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiii allemaal,

Ik ben afgelopen dinsdag bij mijn p geweest met wat foto's... Nou zijn we dus uitgekomen op een 300c of 325cc. Dit zou de pc tijdens de operatie beslissen. Maar goed dat ik nog eens ben geweest want mijn pc zei nog dat hij niet wist dat ik dat resultaat wilde hebben. Uiteindelijk krijg ik een volle C of een D cup... Ik weet niet of het realiseerbaar is met mijn maten maar goed ik ehb het iig aangegeven :D

BB, dat van 290cc heb ik niet meer gevraagd... heb eerst heel lang geklaagd over de assistent en het plannen van een datum. Heb aangegeven dat ik het niet correct vond en het hele verhaal en mijn pc heeft het genoteerd. Ze wordt er iig op aangesproken :D

Nog drie weken te gaan :D:D:D Ik merkte op dat ik nu toch wel zenuwachtig aant worden ben.. Ik vind het erg spannend! Vind het erg fijn om mijn ervaringen op deze forum te delen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.