Ga naar inhoud

Zehra : 12 September 2012 : prof. dr. van der Hulst : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewelllll BB :D:D Je maakt me happy :D Hoop ook wel dat ik een volle C cup of een kleine D cup haal....

Zie alleen op tegen de pijn :S

Ik mag nu officieel zeggen dat ik twee dagen ben gestopt met roken!! Ben een beetje trots op m ezelf hahah en buiten dat hoop ik dat ik de kans op complicaties verminder...

Ik heb ook al medicatie gekregen: Meloxicam en codeine daarnaast natuurlijk paracetamol ... Denk je dat ik nog wat nodig zal hebben?? Wil me goed voorbereiden :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lucky,

Jaaa nog 2 nachtjes :D

Niet echt onder controle hahaha vannacht gedroomd dat ik dus veel te kleine borsten had na de operatie en dat ik daar pas achter kwam toen ik thuis was :S:S:S en mijn nek zit vast, denk dat ik stiekm toch aan het stressen ben...

Lief dat je het vraagt :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zehra!!

Heel veel succes morgen!! Gaat natuurlijk helemaal goed komen :35:

Probeer nog wat te slapen vannacht en laat het morgen maar aan de pc over. Dan kun jij lekker onder zeil ;) T zou pas echt eng zijn als je bij zou zijn en hij zou zeggen: hey Zehra, houd eens even deze tang vast :D

Stomme bb houd je stomme grappen voor je :104:

Succes meid

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zehra,

heel veel succes morgen.

Na je slaapje morgen heb je droom-boobs...die pakken ze je dan niet meer af.

Liefs

Stomme bb houd je stomme grappen voor je :104:

Doe dat dan ook... :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB dat zou idd eng zijn en hoop dat het natuurlijk niet gebeurd anders moet ik een spoedcursus nemen om te assisteren bij mijn eigen operatie Hahaha

Bedankt voor je berichtje bb ik probeer om rustig te blijven en hoop dat ok morgen niet al te veel pijn zal hebben maar goed dat komt hopelijk ook wel goed :D :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee heb zelf niet geassisteerd :P

Ik heb het overleefd :D vandaag de drains eruit gehaald wat redelijk pijnlijk was mar nu gaat het stukken beter met me. Ik moet wel mijn medicatie op tijd innemen dan os het wel te doen met de pijn. Maloxicam neem ik dus niet meer want wordt daar misselijk van.

Mijn uitgebreid verslag zet ik binnenkort op mijn profiel.. En ik hb dus uiteindelijk 325 cc high profile gekregen.

Lief dat jullie aan me hebben gedacht;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb en lucky

Ja meloxicam en dat was volgens de verpleegkundige een bijwerking maar ken de medicijn ook verder niet. Ik neem nog codeïne en daarnaast antibiotica die ik de dag van de ingreep nog heb meegekregen .. De pijn valt me bu reuze mee.. Gelukkig :)))

Leon? Nee een vrouwelijke verpleegkundige was het maar ben har naam kwijt Hahah wie is Leon ? Mss dat ik hem nog tegen kom als ik terug moet voor controle en hechtingen

Thnx lucky ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leon is een verpleegkundige daar, aardige man van uhm rond de.... achteraan in de vijftig haha.

Nou dan heb je nog Petra, en Kim.... Weet niet of er nog anderen zijn die de drains verwijderen. Petra is ook al wat ouder, Kim is nog jonger. (lekkker duidelijk he haha)

Fijn dat je van die rotdingen af bent ;)

Als de pijn meevalt he, kun je met de codeine ook stoppen. De meloxicam zou je het best wel gewoon even door kunnen slikken die vijf dagen (dat advies kreeg ik toen tenminste) als het tenminste te doen is met de misselijkheid :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.