Ga naar inhoud

Zehra : 12 September 2012 : prof. dr. van der Hulst : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik geholpen ben door petra oudere vrouw met kort blond haar.. Nou je kent ze allemaal Hahaha ;))

Ik heb juist gehoord dat als ik misselijk werd VAn de meloxicam ik hiermee kon stoppen. Vind t lasti om in te schatten of ik moet stoppen met de codeïne wil niet onnodig pijn lijden :P echt pijn heb ik als ik hard lach zucht en hoest.

Heb je Mss gehoord van oedeemtherapie of zoiets? Heb nu t blaadje niet bij de hand maar dacht dat t zo heette :P Is me aangeraden een soort van massage waardoor de zwellingen en vocht sneller zal afnemen???

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je stopt met de meloxicam, zou ik nog even doorgaan met de codeine, maar je bent al drie dagen po he.... Als je de paracetamol maar blijft slikken, dan zou je eens kunnen kijken wat het doet als je stopt met meloxicam en/of codeine. Die meloxicam of codeine kun je direct weer nemen asl je meer pijn zou krijgen, gaat binnen een half uurtje weer werken.. Dus is altijd te proberen.

Oh ja, die oedeemtherapie. Heb ik ook gehad idd! Ik vond dat heerlijk, want ik had erg veel last van vocht/stuwing! Na de eerste behandeling stond mijn blaas op knappen eer ik thuis was (en het was maar 20 minuten rijden :45: ) Had dus echt goed geholpen!! TIP: ga nog ff plassen voor je naar huis gaat, vanuit de kliniek :P

Daisy heet die vrouw geloof ik, en ze is echt wel lief! Kost wel geld, want wordt niet helemaal vergoed door de verzekering!! Ze zeiden toen tegen mij dat het vergoed zou worden, maar de kosten worden dus niet helemaal gedekt, weet niet meer precies wat ik zelf betaald heb... Maar als het nodig is, dan is het echt heel prettig!!

En als je vragen hebt: shoot he :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah goede tip zal ik ook doen ff plassen voordat ik vertrek. Ik moet ook maar 20 min rijden zul je zien dat t dan fout gaat Hahah :P

Hb mijn zorgverzekering gebeld wordt voor 80% vergoed em denk ook dat t mijn herstel versneld dus ga t gewoon doen. Doet t geen pijn?

Is idd Echt een lieve vrouw. Luisterd naar mijn wensen en steld me gerust echt fijn. Maar bb waar was jij nou geopereerd dat je zoveel weet van de kliniek :D

Ik ga binnenkort ook foto's plaatsen maar moet eerst zelf eens mijn borsten for bestuderen haha heb mijn kliniek bh nog niet uit gehad thuis en heb mijn borsten maar een keer gezien. Vis t eng om de bh uit te doen :S

Tot snel weer xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dan mijn verslag

Ik moet me afgelopen woensdag om 10.00 uur melden. Ik was op tijd vertrokken en was samen met mijn moeder gegaan. Ik heb al de nodige formulieren ondertekend en kon naar boven om me voor te bereiden.

Daar zat ik dan in mijn badjas, lelijk ondergoed aan. Mijn moeder nog zenuwachtiger dan mij :S kwam er eenenveertig om 11.30 uur met de mededeling dan prof van der Hulst iets later zou zijn. Zoals jullie ook al weren was het een heel gedoe om een datum te prikken in september omdat de pc op vakantie zou gaan en er heel slecht os gecommuniceerd tussen het azm Maastricht en valkenhorstkliniek maar goed. De pc was er kwam binnen vroeg hoe t met me gong en begon te tekenen op mijn borst. Het ging snel maar vond dat wel prettig. Ik hem gezegd dat ik had gedroomd dat ze te klein zouden worden :) begon hij te lachen en zei dan gaan we er boor zorgen dat ze net wat groter worden. Ik gerustgesteld ..

Daarna ging alles heel snel. Ik laf op de Operatietafel en werd afgeleid en ik was aan t praten en praten en torn was ik weg haha.. Toen ik wakker werd was t volgens mij rond 13.00 uur heb daar even gelegen. Toen ik naar mijn kamer mocht hielpen ze mij om rechtop te komen. Dat moment vond ik t verschrikkelijkst .. Ik werd misselijk en dacht ooo myy goooddd dit gaat niet goed. Half in paniek gezegd dat ze me terug moesten laten liggen dit hebben ze ook snel gedaan en toen was alles goed :))

Eenmaal op mijn kamer viel t reuze mee met de pijn wel kreeg ik enorme rugpijn !! Ik ben dus een macht in de kliniek geeeest en heb dat bed Mss 100 keer versteld haha Mss wel vaker.. Die drains vond ik ook verschrikkelijk .. Maar goed de nacht overleefd , niet veel geslapen maar overleefd :D de volgende ochtend naar huis.

De dag erna dus tweede dag po drains verwijderd .. Wat een vies gevoel os dat zeg! Weet niet of ik jet pijn kan noemen maar gewoon vies gevoel.

Verder is t me allemaal mee gevallen. Ik merk wel dat ik mijn medicatie structureel op tijd moet innemen anders beginnen de pijntjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er ging iets mis maar hier t vervolg

Ik heb vooral in de nacht last van mijn rug. Ik ben nu 5 dagen po en heb eigenlijk Vrijwel niks gedaan wat inspanning zou geven. Ik denk dat vooral hierdoor mijn herstel goed verloopt. Mijn moeder heeft goed voor me gezegd dag en nacht heel erg lief. Vanaf vandaag krijgt mijn zusje de taak Hahah :P:p ook erg lief natuurlijk dt ze dat voor mij willen doen.

Morgen krijg ik oedeemtherapie wat het genezingsproces zal bevorderen (hope soo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor van zoveel mensen dat ze zo'n last hebben van de rug?!

Misschien een domme vraag maar is dat van het onhandig kunnen liggen of heeft het iets met de operatie zelf te maken?

Super dat je zo'n goed herstel hebt zeg!

Enne....zijn ze inderdaad groot genoeg geworden?? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bb waar was jij nou geopereerd dat je zoveel weet van de kliniek :D

Mijn eerste operatie was in de valkenhorstkliniek, door dr. Malfeyt... Helaas ben ik binnen drie maanden weer ergens anders onder het mes geweest, doordat dr. Malfeyt een fout gemaakt had. Heb daar wel een redelijke vergoeding voor gehad van de kliniek, na een paar gesprekken met de directrice! Ik kon namelijk aantonen dat de info die dr. Malfeyt verteld had en dus naar gehandeld had, niet klopte met de informatie die op congressen verteld wordt :)

Loik verslach trouwems, dat je dat vanag je telefooo getupt had, was wel doidelik :4:

Maar dat is geen probleem, want het is leesbaar en leuk :)

Een goed herstel meid!

En lief dat iedereen zo goed voor je zorgt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bb lig dubbel maar moet niet te hard lachen :P

Ahh oke. Je tweede operatie was wel goed gegaan zag ik aan de foto's ;) Mooi hoor!!!

Dankjewel meid!

@stones

ET ligt aam het onhandig kunnen liggen/slapen. Mijn lichaam is erg stijf en kan me moeilijk ontspannen. Hierdoor ook last van mijn nek. dus uiteindelijk ook door de operatie :S de pijn wordt wel elke dag minder

Volgens mij zijn ze groot genoeg geworden. Volle c cup denk ik. Binnenkort foto's :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niks te doen hebt, lees gerust mijn verslag van toen.... Maar weet niet zeker of ik op het laatst precies verteld heb wat er fout ging... Heb nu even geen tijd om het zelf te herlezen. Neem een kan koffie en amuseer je zou ik zeggen haha.

Als ik tijd heb, kijk ik zelf binnenkort ook wel even. Als je het niet kunt vinden, dan vertel ik het je wel :)

Maar aangezien je toch tijd zat hebt nu ;)

http://www.borstenforum.com/topic/4908-best-boobie-20-maart-2012-dr-malfeyt-valkenhorstkliniek/

Het is wel een lang verhaal, maar je kan het met etappes lezen he haha. En je kunt het begin natuurlijk wel overslaan.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bb ik ga binnenkort je verslag zeker lezen ben benieuwd ! En bedankt nog voor de tip om eerst te plassen voor vertrek na de oedeemtherapie haha ;)

Ik heb nog een vraag ik had een kliniek bh en heb een nieuwe aangeschaft toen ik daar was voor de therapie want dat is wel zo fijn als je m 24/7 aan moet he :P De maat was een l en heb de tweede ook in dezelfde maat gekocht maar hij zit veel losser dan de eerste. Twijfel nu of t wel stevig genoeg is. Hoe strak moet een kliniekbh zitten? Iemand tips?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo? Moest je toch alweer plassen eer je thuis was? :45:

En die kliniekbh, is dat die met dat klitteband aan de voorkant? Die moet wel gewoon strak om je boobs zitten, niet knellen, maar ze mogen zeker niet te los zitten... Daisy kan dit ook wel beoordelen, als je het haar laat zien... denk ik. En anders even bellen of je hem nog kunt ruilen, dan weten ze er in ieder geval vanaf en kunnen ze het misschien even in de computer noteren. Niet dat ze dan zeggen: ja mevrouw, maar die heeft u gedragen :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb en alle andere dames :)

Klopt t is de kliniek bh met klittenband aam de voorkant.

Ik heb nu idd een maat medium gekregen maar volgens mij zit ik echt er tussenin qua maat want deze is weer goed strak maar kan dat kwaad? Het is niet zo dat t pIjn doet maar het ziet er uit alsof ze in een push up bh zitten :))

Verder kan ik zeggen dat ik bijna pijn vrij ben. Neem natuurlijk wel mijn paracetamol in :) bij de tweede oedeemtherapie behandeling heb ik wel pijn gehad aan mijn borsten. De druk die erop zat deed pijn maar nu een dag later is de druk weg.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oedeemtherapie heeft zeker geholpen! Echt fijn dat de druk weg is:)

Weet idd niet wanneer ik moet stoppen met de paracetamol :S ik heb vrijwel geen pijn behalve dan dat met rechter borst nog wel eens pijn doet en dat Ik moet blijven opletten met de bewegingen die ik maak.

Zal ik dan al stoppen?

Xx zehra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra,

wat spannend allemaal! Ik denk dat wij ongeveer dezelfde cup hebben..ik heb 325cc high profile achter de spier gekregen..ik moet zeggen op dit moment vind ik ze niet echt als een c-cup ogen. Ik had van tevoren ook voor een c-cup gevraagd..en denk toch echt dat ze een B worden. Wat zijn je omvang maten eigenlijk? laat je daarom goed adviseren van te voren..en ik moet zeggen..de grootte went wel heeeeeel snel, ik heb spijt gekregen dat ik niet meer cc heb gevraagd.. :93:

Hallo'

Ik heb dus het het elfde probleem. Mijn Omgeving vindt dat ik me niet o moet aanstellen. Maar ik ben echt teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadine

Heb jij ook 325 cc gekregen ? Op welke maat kom je uit!

Wat balen zeg dat je bent teleurgesteld!!!

Ik denk dat ik zeker op een cup c uit kom en ze zien er niet al te klein uit. Ikbel tot nu toe niet teleurgesteld gelukkig. Ik zet er volgende week foto's op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè dames had een vraag ben vandaag 14 dagen po en wilde net mijn kliniekbh recht trekken. Ik merkte op dat er iets trok en het voelde niet prettig aan :s ik dacht in eerste instantie dat ik een korstje open trok dus heb meteen gekeken naar wat t was. Nou zag ik een draadje van de hechtingen uitsteken maar de wond is niet open.. Het draadje is ongeveer 1,5 cm voor zover ik t kon zien en aan een zijde.. Is dit normaal?? Of iig schadelijk ? Zal ik morgen de kliniek bellen hier over? Of moet ik me niet druk maken..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zehra

Het gebeurd wel eens dat een stukje hechtdraad naar buiten komt.. Jouw hechtingen waren verwijderd in de tussentijd? Ik heb het niet terug kunnen vinden namelijk.

Als jouw hechtingen eruit zijn en dat stukje hechtdraad komt van onder je huid, dan kan het een stukje oplosbare hechting zijn, dat niet wil oplossen. Normaal gesproken zit dat redelijk los, dan kun je het er zo uittrekken. Als het vast zit, moet je niet te hard trekken, maar dan komt het wel vanzelf naar buiten. Wel even in de gaten houden dat het geen vocht gaat produceren.

Maar voor je eigen geruststelling, kun je beter even de kliniek bellen, zij weten er wel raad mee ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.