Ga naar inhoud

Sophieee : 30 Juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb toch ook maar besloten een profiel aan te maken hier na al enkele verhalen gelezen te hebben.

Ik ben (pas) 18 jaar oud, en heb de meest ernstige vorm van tubulaire borsten. Mijn aa cup en het misvormde is voor mij de rede om op deze jonge leeftijd toch al een borstvergroting te doen.

Nu heb ik als student een vrij laag budget, ik ben op consult geweest bij een plastische chirurg in een ziekenhuis maar daar kwamen de kosten toch wel erg hoog uit. Nu heb ik voor vrijdag aanstaande (22 juni), Mijn consult staan bij ACCZ. En voor aanstaande maandag (25 juni) bij Beaucare. In vergelijk met klinieken in Nederland ligt hier de prijs een behoorlijk stuk lager.

Ik zou graag mensen horen over hun ervaringen bij deze klinieken, ook weet ik niet of hier mensen op het forum zitten die ook tubulaire borsten hebben nouja hadden. haha maar ik zou graag jullie verhalen horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sophieee,

Welkom op het forum:) Je zult hier zooooveeeeeel informatie vinden! :) En verhalen lezen.. je kan al je vragen stellen.. echt super prettig:)

Ik wordt zelf 18 dagen geholpen bij Beaucare in Machelen:) Door dr Bosselaers.. fijne arts en mooie cv:)

Net als Twijfeltje03, Es1968, Aysha.. hun gaan ook bij beaucare..

Bij Accz kan je misschien het topic van Essie lezen? Die is daar een tijdje geleden geholpen, en heeft een super mooi resultaat:)

De prijs ligt inderdaad behoorlijk lager in Belgie dan in Nederland:) Wat ik altijd heb begrepen waarom dat is, is omdat je in Belgie minder kosten betaald voor de Narcose, en de pc's verdienen daar gemiddeld minder dan de nederlandse pc's :)

Heel veel succes met de zoektocht naar een goede pc :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja Deborah helemaal mee eens ,...... maar ik word door dr sarah ulens geholpen ook een goede arts met een mooi cv

En ja je kan hier idd altijd terecht voor je vragen er is altijd wel iemand die je kan helpen (heel fijn van die meiden)

Ik krijg dus zelf 14 september nieuwe boobies (joepie) Ik had dus een goed gevoel bij Beaucare en net wat deborah al zei met ons nog wat andere meiden hier op het forum

Nou heel veel succes met je zoektocht en natuurlijk veel plezier hier op het forum

gr es1968

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1968;

Ogh ja, helemaal vergeten dat jij door Dr Sarah Ulens wordt geholpen :) Weet ook niet hoe ik erbij kom dat jij op 17 september door dr Bosselaers geholpen wordt.. hihihi..

zal het nu niet meer vergeten!!! 14 SEPTEMBER Dr. ULENS..:)

trouwens ook die heeft een hele mooie cv:)

maar ik blijf je volgen hoor Es:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

welkom hier,ben ook in Belgie geopereerd (hair & beauty clinic) ook omdat ik geen Goldmine heb en geen narcaso wilde.

Ben super tevreden met het resultaat!

Succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.... ik ga ook naar beaucare en ook dr Ulens, het gaat ook over hoe jij je voelt bij dat eerste gesprek natuurlijk...

je kan gerust je gedacht opmaken na de tweede afspraak, deze met elkaar vergelijken en zien waar jij je het beste bij voelt.

Is een klik die je moet voelen, heb ook verschillende artsen gezien en nergens had ik het gedacht van : ja!!! enkel bij beaucare, en is niet om de prijs geweest( dat mag je niet leiden)

Hier kan je veel terugvinden van info en meningen lezen!

Alvast veel succes en laat ons iets weten wie het wordt.

Dikke knuffel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook in Belgie geopereerd (hair & beauty clinic) ook omdat ik geen Goldmine heb en geen narcaso wilde.

huh geloof dat ik dit niet snap....is het in belgie anders?geen narcose?

vertel....ben erg benieuwd :38:

dacht namelijk dat het altijd onder volledige narcose ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjikkie,

Jawel hoor.. in Belgie hebben ze ook Narcose.. maar er bestaat ook een slaapsedatie.. narcose is duurder.. en sommige mensen doen liever slaapsedatie.. Bij slaapsedatie ben je gewoon in een diepe slaap, en narcose ben je echt de tijd buiten bewustzijn.. :)

Kan allebei:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee.. ik doe het liever niet.. ik ben zelf liever gewoon helemaal onder narcose:) Dat is zeker weet dat ik er echt niks van mee krijg.. Heb hier wel is verhalen gelezen van meiden die ondertussen wakkeer zijn geworden.. pfff doodeng:)

Maar he..ieder zijn keus toch:) hihihi:)

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd dat zou dus ook mijn angst zijn.

wilde al niet weten dat ze gingen knippen met me bevalling dus laat staan dat ik er weet dat ze me borsten aan het volproppen zijn haha ieuwwwww.

nee geef mij maar narcose al vind ik dat ook niet iets waar ik vol van ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tjikkie,

Narcose merk je helemaal niks van:) Ik ben zelf ooit 1 keer onder narcose geweest.. en toen ik wakker werd had ik echt voor mn gevoel super heerlijk geslapen.. wou nog wel wat langer. hihihi:) Ja alleen die naald ben ik niet zo kapot van:) En er zit de hele tijd iemand bij je hoofd, houd alles in de gaten :) Komt allemaal wel goed:)

Ik zie meer tegen de pijn op na de operatie.. aangezien ze bij mij onder de borstspier worden geplaatst.. auw..auw..auw..:(

Maar wie mooi wil zijn, moet pijn lijden:) Dus dat nemen we er maar bij:)

hihihii..

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben ook 1 keer eerder onder narcose geweest toen was ik een jaar of 11 dus dat is al lang geleden maaaaar.....

toen ik wakker werd en naar mijn ouders werd gebracht heb ik de arts geschopt en hem uitgescholden dat hij me pijn had gedaan oepssss

en toen paps reed in de auto heb ik hem ook helemaal lam gescholden omdat hij stopte voor een rood stoplicht ,hij moest doorrijden van mij haha.

dus je begrijpt ik ben er niet vol van toen was ik klein maar stel dat ik me nu ook zo gedraag haha stal je voor paal dan :106:

maar gaan een beetje off topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet overal werken ze met narcose,

waar ik geopereerd ben werken ze alleen met een slaaproesje.(Belgie dan he,in Nederland is het altijd narcose)

Vandaar dat de prijzen in Belgie lager liggen dan in Nederland,

informeer goed bij de kliniek of ze slaaproesje of narcose gaan toepassen,

let ook op de uiteindelijke prijs.

Heb hier een aantal verhalen gelezen over extra kosten voor de narcose.

Over de pijn,tja die heb ik wel gehad ja..maar goed ben uiteindelijk super blij met het resultaat en zou het zo over doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jersey,

ja ik ga zelf ook in Belgie omdat het daar gewoon goedkoper is:) ik krijg gelukkig wel volledige narcose, en zit bij de all in prijs ingebgrepen.. ja bij sommige klinieken komen er daar inderdaad nog extra kosten bij :(..

Ja daarom! Ik neem die pijn voor lief.. want ik wil ook eindelijk boobies.. die pijn gaat weer weg.. die boobies blijven voorlopig;) hihihii..

liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sophie

ik ben 4 juni geholpen bij accz en dat is met echt super bevallen!

eerte consult werden mijn vragen echt goed beantwoord en kon 3 weken later al geholpen worden

dr van onselen is ook een prima pc alleen heb hem alleen gezien op de dag van de operatie.

ben op consult geweest in utrecht en ben geopereerd in bocholt(duitsland) en onder volledige narcose.

heb de eerste week pijn gehad of eigenlijk maar 3 volle dagen en daarna eigenlijk niks meer.

ben nu bijna 3 weken verder en het resultaat is super, als je foto's wilt zien moet je even in mijn album kijken.

succes ermee

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik ben bij accz geholpen en het was een super ervaring!

Aardige mensen, goede chirurg.

Ze kijken echt naar wat iemand wilt en ze leveren goed resultaat!

Ik ben echt super blij me me nieuwe borsten en ik kan accz echt aanraden.

Als je wilt kan je me fotos zien in me gallerij

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte welkom :-)

Ik ben ook door Accz geholpen ( Dhr Kruppa )

Mij is het prima bevallen en het resultaat is prachtig !

De pijn viel mij achteraf ook allemaal mee ( alleen de eerste 4 dagen )

Succes met je keuze !

Liefs Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee allemaal, ontzettend fijn dat er al zoveel reacties zijn. Weten mensen die bij Beaucare geholpen zijn/geholpen worden ook hoelang daar de wachttijd is tot een operatie? ACCZ heeft mij al kunnen vertellen dat ik ongeveer binnen 3/4 weken geholpen zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Ik word op 2 juli door Dr Bosselaers van Beaucare geholpen. De wachttijden vallen inderdaad erg goed mee daar! Veel succes met je consults!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ook ik word geholpen bij Beaucare op 16 juli door Dr Bosselaers.

De wachttijden vallen best mee ik ben 5 juni geweest op consult en heb daar de operatie vast gelegd.

ik weet ni of er vroeger plaats was dat kon best zijn want de 16de had ik al in mijn hoofd omdat ik dan 4 weken verlof heb.

Ik weet wel dat ze een paar weken sluiten maar weet ni precies wanneer (denk: eind juli begin augustus)

Alvast veel succes

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii meiden! vandaag mijn consult gehad bij ACCZ, "Huis ter Heide". Werd netjes ontvangen en het zag er allemaal erg luxe en verzorgd uit, heb ruim een uur met consulente Mariëlle Maureau gepraat. Een hele aardige vrouw die me ook erg veel kon vertellen. Heb hier dus zeker een postitief gevoel bij, en de operatie zou op 30 Juli zijn. Zij had het idee om tussen de 370 en 450 cc te gaan zitten. Nou lijkt mij dit wel een beetje groot aangezien ik van niks af kom, maar wil er wel een mooie gevulde C aan overhouden, zouden dit dan de juist cc's zijn?!

Maandag heb ik in ieder geval nog mijn consult staan bij Beaucare, ben ook erg benieuwd wat me daar te wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.