Ga naar inhoud

Sophieee : 30 Juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Over pip protheses, agh er zijn een heleboel klinieken die er helaas mee hebben gewerkt.. en heb het ook echt te doen met de vrouwen die die hebben gehad:(.. En die dossiers.. ja.. het blijft altijd moeilijk.. er zijn altijd 2 kanten (waarmee ik het absoluut niet goed wil praten natuurlijk:))

Maarja, om dan zo te reageren ''Zou HEM zeker niet nemen!'' ja vind ik best moeilijk om te lezen.. :( Omdat ik zelf wel een hele fijne ervaring heb, en al aantal keer met de receptioniste heb gebeld voor kleine vraagjes en dingentjes:)

Ik begrijp wat je zegt idd Deborah. Ik schrijf ook alleen dat het me gewoon niet handig lijkt om dr. Vrambout te nemen, daarmee zeg ik niks over Beaucare he ;)

Die Vrambout laat heel veel vrouwen in onzekerheid en doet niet zijn best om eerlijk te zijn. Natuurlijk zijn er altijd twee kanten aan een verhaal, maar zijn kant van het verhaal zal hij niet vertellen, tot nu toe tenminste nog niet en dat is het oneerlijke aan hem.

Maar ach, waar maak ik me ook weer druk om haha, wilde alleen even aangeven wat ik over deze pc gehoord heb. En heb het alleen over de pc :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hmm verschillende meningen over Vrambout dus, fijn dat jou gesprek wel gewoon goed gegaan was Deborah!

Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat bij ACCZ. Mariëlle zou vandaag telefonische contact opnemen omdat ze de foto's nog moest laten beoordelen door van Onselen of de grootte wel haalbaar is en wat hij er van vindt. Heb alleen nog geen telefoontje gehad! Dus morgen maar even zelf bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Yvonne, ik heb even je foto's bekeken maar vind het wel erg mooi staan! Ben je er inmiddels al aan gewend? en op welke manier zijn ze geplaatst? :)

xx

hoi sopie

ben maandag eindelijk op m'n 6 weken!!!

ben er wel aan gewend maar toch sta ik soms voor de spiegel en denk ik ow ja die zaten er ook nog. haha

bij mijn zijn ze dual plane geplaatst ( zonder drain want dat doen ze niet meer bij accz.) en heb nu eigenlijk nergens meer last van.

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sopie

ben maandag eindelijk op m'n 6 weken!!!

ben er wel aan gewend maar toch sta ik soms voor de spiegel en denk ik ow ja die zaten er ook nog. haha

bij mijn zijn ze dual plane geplaatst ( zonder drain want dat doen ze niet meer bij accz.) en heb nu eigenlijk nergens meer last van.

liefs yvonne

Hi Yvonne! haha eindelijk die 6 weken. Hoe is jou herstel verder gegaan, veel last gehad?

Weet je al welke bh maat je nu hebt?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden,

Morgen is het dan éindelijk zover, om 9 uur moet ik aanwezig zijn in Bocholt voor mijn borstvergroting. Ik vind het erg spannend en ben vooral bang voor de pijn waarover ik lees de eerste dagen, maar behalve dat kijk ik uit naar morgen!

Gepland staat 430 cc dual plane, hier heb ik nog wel een beetje mijn twijfels over aangezien ik het echt niet te groot wil hebben. Maar ik ga dit morgen ook zeker nog met van Onselen bespreken.

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag, ik hou jullie op de hoogte!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sophie, zie nu opeens dat jij een operatiedatum hebt en dat dat morgen al is!!!!

Heel veel succes!

Ik zal ook even je topictitel aanpassen, dan kan je operatieverslag straks ook in dit topic :)

Word jij trouwens geopereerd door dr. van Onselen of door dr. Kruppa, kan dat nergens terug vinden in je topic

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meiden! nou ik heb ze hoor, en de pijn valt me tot nu toe heel erg mee. Alleen die vreselijke bh, pfffff onder me borst ziet het er nu al helemaal blauw omdat het zo strak zit. maar hier komt mijn verslagje:

Rond 6 uur opgestaan, alle laatse dingen bij elkaar gezocht en nog even gedoucht. Toen om 6.45 vertrokken naar Bocholt, waar we iets voor 9 uur aankwamen. Nog even gewacht in de eerste wachtruimte, maar snel daarna kwamen ze mij en nog een andere vrouw al halen. Toen ben ik eigenlijk direct doorgegaan naar het kamertje om me om te kleden en te wachten op de anesthesist en van Onselen, dat duurde alleen langgg want de operatie voor mij liep behoorlijk uit. dus uiteindelijk, om iets voor 11 uur kwam van Onselen om af te tekenen en foto's te maken. Hij vertelde me dat de 'geplande' 430 cc lastig zou gaan worden, ik had op mijn consult alleen Marielle gesproken en hij had beoordeeld vanaf de foto's. Maar goed, dat vond ik eingelijk totaal geen probleem, omdat ik zelf ook al m'n twijfels had.

Nadat hij bij me geweest was kon ik eigenlijk meteen mee naar de operatie kamer. Ik had een heel lief, wat ouder duits vrouwtje als anesthesist, die me nog even in het duits moed toe sprak toen ze het infuus aansloot haha, vrijwel meteen was ik weg. En toen werd ik alweer wakker, het eerste wat ik dacht was hehh lig ik hier nou nogsteeds, maar daarna merkte ik dat ik de bh en band al aan had, dus meteen voelen. Hmm weinig verschil dacht ik toen nog haha.

Daarna naar de uitslaap kamer gebracht waar ik wat te eten en te drinken kreeg, voelde me toen best wel goed. Totaal geen last van de narcose of pijn.

Na anderhalf uur gaan omkleden, nog even wat informatie gekregen en toen naar huis. De bochten waren geen pretje, maar het was best te doen. Onderweg ook nog even gestopt bij de mac om een hamburger te halen, kon het echt niet laten en had ontzettend honger.

De avond ging alles goed, al even snel gekeken en wauw wat zag het er al mooi uit! Rond half 11 naar bed gegaan. Alleen wat een vreselijke nacht was dat zeg, niet van de pijn aan m'n borsten maar aan me rug! Slaap normaal nooit op m'n rug, en kreeg dus na 10 minuten al vreselijk last.

Vandaag valt de pijn me nogsteeds mee, wel is m'n hele bovenlijf stijf. En is een rib helemaal blauw en pijnlijk?!

De verzorging en aandacht die je krijgt in de kliniek vond ik heel fijn, er word echt goed voor je gezorgd. Ik heb trouwens uiteindelijk 385 cc, anatomische, moderate projection gekregen. En nu al helemaal blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophie,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Ik heb zelf een rugsteuntje bij de vegro geleend en deze onder mijn matras gezet.

Zo hoef je niet helemaal plat te slapen, hij is in meer standen te verstellen.

Het heeft mij iig geholpen want heb iedere nacht lekker doorgeslapen. :-)

Dus wellicht een ideetje?!!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.