Ga naar inhoud

Sophieee : 30 Juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Sophieee,

Ooh dat is inderdaad wel veel :) maar de pc heeft er verstand van, dus ze zal het vast wel weten :) Ik heb bij beaucare ook aangegeven kleine c en ik krijg tussen de 250 & 270 cc.

Je moet wel weten dat cc's altijd bij iedereen anders uitvallen. De een heeft meer cc nodig om dezelfde cupmaat te krijgen dan andere:)

Succes maandag bij Beaucare.. ben benieuwd wat ze daar zeggen?

Wat zeiden ze verder bij ACCZ? onder spier of duel plane? incisie in de borstplooi?

Ben benieuwd:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sophie ik denk dat ik jou vandaag gezien heb, ik had namelijk een afspraak om half 3 maar die gene voor mij liep uit! dat was jij dus denk ik;) ik word 23 aug geopereerd en sta 100% achter mijn operatie!! Ik vond het zo een goede ervaring daar op consult te gaan, vriendelijke mensen, goede adviezen en vooral een luisterend oor! Ben benieuwd waarvoor je gaat kiezen!

Liegs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deborah, jaa over dat cc's bij iedereen anders uitvallen was mij ook al duidelijk. En ik laat het inderdaad maar gewoon aan de plastische chirurg over, dat is tenslotte degene die er alles van af weet! maar ze worden dual plane geplaatst, ze waarschuwde me wel al voor de pijn die de week na de operatie zou volgen maar dat heb ik er graag voor over.

Hoe worden ze bij jou geplaatst?

@Romana, wat een toeval! Dat kan inderdaad niet missen, ik vond het ook een goede ervaring. Ze nam echt de tijd om alles te vertellen, iets te lang de tijd haha ;). Hoeveel cc krijg jij?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deborah, jaa over dat cc's bij iedereen anders uitvallen was mij ook al duidelijk. En ik laat het inderdaad maar gewoon aan de plastische chirurg over, dat is tenslotte degene die er alles van af weet! maar ze worden dual plane geplaatst, ze waarschuwde me wel al voor de pijn die de week na de operatie zou volgen maar dat heb ik er graag voor over.

Hoe worden ze bij jou geplaatst?

@Romana, wat een toeval! Dat kan inderdaad niet missen, ik vond het ook een goede ervaring. Ze nam echt de tijd om alles te vertellen, iets te lang de tijd haha ;). Hoeveel cc krijg jij?

xx

Hihi agh hoe langer hoe beter toch, kan je alle informatie in je opnemen!:)

Ik krijg 380 cc Dual plane high profile...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi agh hoe langer hoe beter toch, kan je alle informatie in je opnemen! :)

Ik krijg 380 cc Dual plane high profile...

Liefs

Ja inderdaad! okee ook zo ongeveer wat ik in gedachte heb dus (: ben jij behalve bij ACCZ ook nog bij andere op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad! okee ook zo ongeveer wat ik in gedachte heb dus (: ben jij behalve bij ACCZ ook nog bij andere op consult geweest?

Ik heb vandaag foto's gemaakt met pasprothese in en hoop dat her resultaat zo gaat worden! Het zal natuurlijk niet precies het zelfde zijn en na de operatie ga ik zeker schrikken! Ik ben alleen bij accz geweest ook omdat ik daar gelijk een goed gevoel bij heb, dacht niet twijfelen gewoon doen, en accz staat goed aangeschreven op internet!:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophieee,

Gewoon vertrouwen in de pc :) Ik wil ze graag onder de borstspier hebben, en krijg ze dus ook onder de borstspier :) Waarom ik ze niet dual-plane wil is puur voor mezelf.. ik wil absoluut niet met drains rondlopen en dan later terug om eruit te laten halen.. pfff.. ik zie dat echt helemaal niet zitten.. ben zelf ook ontzettend bang voor naalden en dat soort dingen :( Zelfs al een aantal keer flauwgevallen.. ja echt heel kinderachtig misschien maar ik kan daar gewoon niet tegen :) dus vandaar dat ik absoluut niet dual plane wou met drains.. denk echt dat ik compleet van mn stokkie ga.. stom eigenlijk nu ik dit zo type, slaat helemaal nergens op:) maar kan er echt niks aan doen, vind het doodeng.. hihihii..

Ik krijg tussen de 250 en 270 (denk dat ik voor 270 ga) ronde protheses onder borstspier:) wil een mooie natuurlijke kleine c :) Wil absoluut niet groter, want dat staat en past me niet:) (wel jammer af en toe, maarja)..

Bekijk het consult maandag nog even bij Beaucare en neem dan rustig je besluit waar JIJ (sorry voor de capslock;)) je echt prettig bij voelt:)

Iedereen vind het ergens anders altijd prettiger, maar jij moet je er goed bij voelen:)

Laat je me weten hoe maandag is gegaan:)? Ben zo benieuwd :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophieee,

Gewoon vertrouwen in de pc :) Ik wil ze graag onder de borstspier hebben, en krijg ze dus ook onder de borstspier :) Waarom ik ze niet dual-plane wil is puur voor mezelf.. ik wil absoluut niet met drains rondlopen en dan later terug om eruit te laten halen.. pfff.. ik zie dat echt helemaal niet zitten.. ben zelf ook ontzettend bang voor naalden en dat soort dingen :( Zelfs al een aantal keer flauwgevallen.. ja echt heel kinderachtig misschien maar ik kan daar gewoon niet tegen :) dus vandaar dat ik absoluut niet dual plane wou met drains.. denk echt dat ik compleet van mn stokkie ga.. stom eigenlijk nu ik dit zo type, slaat helemaal nergens op:) maar kan er echt niks aan doen, vind het doodeng.. hihihii..

Ik krijg tussen de 250 en 270 (denk dat ik voor 270 ga) ronde protheses onder borstspier:) wil een mooie natuurlijke kleine c :) Wil absoluut niet groter, want dat staat en past me niet:) (wel jammer af en toe, maarja)..

Bekijk het consult maandag nog even bij Beaucare en neem dan rustig je besluit waar JIJ (sorry voor de capslock;)) je echt prettig bij voelt:)

Iedereen vind het ergens anders altijd prettiger, maar jij moet je er goed bij voelen:)

Laat je me weten hoe maandag is gegaan:)? Ben zo benieuwd :)

Liefs Deborah

Onder de borstspier? Ik dacht dat je alleen voor en achter de borstspier kunnen Dual plane betekent toch stukje achter de borstspier deel ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een Dual Plane borstvergroting. Dat betekent dat het implantaat half onder de borstspier wordt geplaatst. Deze methode wordt met name toegepast bij dames met weinig borstklier en vrijwel geen borstvorming en/of een zeer dunne huid. Op deze wijze is de overgang aan de bovenzijde van de borst veel natuurlijker en is het implantaat minder zichtbaar..... Een drain?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dual plane is half erachter en half ervoor:)

Ja, omdat ze spier door midden halen komt er meestal een drain wat ik begreep om het overtollige vocht af te voeren:)

Ja bij mij is het achter/onder de borstspier.. eigenlijk allebei hetzelfde:) hihii

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee allemaal, ontzettend fijn dat er al zoveel reacties zijn. Weten mensen die bij Beaucare geholpen zijn/geholpen worden ook hoelang daar de wachttijd is tot een operatie? ACCZ heeft mij al kunnen vertellen dat ik ongeveer binnen 3/4 weken geholpen zou kunnen worden.

hey

ja dat kan idd al heel snel maar ze gaan ook nog met vakantie

Ikzelf word 14 september geholpen door dr Ulens bij beaucare maar had al eerder kunnen komen maar dit kon helaas niet door mijn werk en moest ook nog wat sparen hahahag

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

het is idd heel goed mogelijk dat je heeel snel aan de beurt kan zijn bij beaucare. Maar hou er wel rekening mee dat ze ook vakantie hebben he

Ik krijg 14 sept. mijn boobies geplaatst door dr ulens bij beaucare

gr es

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sophie

ikzelf ben ook bij accz geweest en heb ook 450 (prothese kwam dan op 430) gekregen. ik kom van 75AA en heb nu een sportbh aan en die is 75C dus het hoeft niet altijd te groot te zijn.

je kan even bij mijn foto's kijken of je ze te groot vind.

succes maandag

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag foto's gemaakt met pasprothese in en hoop dat her resultaat zo gaat worden! Het zal natuurlijk niet precies het zelfde zijn en na de operatie ga ik zeker schrikken! Ik ben alleen bij accz geweest ook omdat ik daar gelijk een goed gevoel bij heb, dacht niet twijfelen gewoon doen, en accz staat goed aangeschreven op internet! :)

Liefs

Ja als je zo'n goed gevoel erbij hebt, wat ik kan begrijpen (; moet je er gewoon voor gaan ja!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophieee,

Gewoon vertrouwen in de pc :) Ik wil ze graag onder de borstspier hebben, en krijg ze dus ook onder de borstspier :) Waarom ik ze niet dual-plane wil is puur voor mezelf.. ik wil absoluut niet met drains rondlopen en dan later terug om eruit te laten halen.. pfff.. ik zie dat echt helemaal niet zitten.. ben zelf ook ontzettend bang voor naalden en dat soort dingen :( Zelfs al een aantal keer flauwgevallen.. ja echt heel kinderachtig misschien maar ik kan daar gewoon niet tegen :) dus vandaar dat ik absoluut niet dual plane wou met drains.. denk echt dat ik compleet van mn stokkie ga.. stom eigenlijk nu ik dit zo type, slaat helemaal nergens op:) maar kan er echt niks aan doen, vind het doodeng.. hihihii..

Ik krijg tussen de 250 en 270 (denk dat ik voor 270 ga) ronde protheses onder borstspier:) wil een mooie natuurlijke kleine c :) Wil absoluut niet groter, want dat staat en past me niet:) (wel jammer af en toe, maarja)..

Bekijk het consult maandag nog even bij Beaucare en neem dan rustig je besluit waar JIJ (sorry voor de capslock;)) je echt prettig bij voelt:)

Iedereen vind het ergens anders altijd prettiger, maar jij moet je er goed bij voelen:)

Laat je me weten hoe maandag is gegaan:)? Ben zo benieuwd :)

Liefs Deborah

Drains? De consulente heeft mij nog niets verteld over drains na de operatie.. misschien toch nog even na vragen. Maar ik zal maandag zeker laten weten hoe m'n consult bij Beaucare is gegaan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sophie

ikzelf ben ook bij accz geweest en heb ook 450 (prothese kwam dan op 430) gekregen. ik kom van 75AA en heb nu een sportbh aan en die is 75C dus het hoeft niet altijd te groot te zijn.

je kan even bij mijn foto's kijken of je ze te groot vind.

succes maandag

liefs yvonne

Hi Yvonne, ik heb even je foto's bekeken maar vind het wel erg mooi staan! Ben je er inmiddels al aan gewend? en op welke manier zijn ze geplaatst? :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb zelf a.s. zaterdag een afspraak bij het ACCZ. Spannend hè allemaal? Bij het ACCZ is het trouwens wel zo dat de kosten meestal rond de €3400,- liggen. De actie op de site is alleen de operatie zelf, de implantaten zitten niet bij de prijs inbegrepen.. Laat me alsjeblieft even weten hoe het bij jou gegaan is vrijdag, dan weet ik wat ik kan verwachten hihi.. Succes meid, liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wacht, ik ben echt een beetje sloom hihi.. Je hebt het consult al gehad.. Met wie was dat? Ik ga toevallig ook in Huis Ter Heide, ik hoor er in ieder geval veel goede verhalen over! Succes maandag! Liefs roxanne

Hoi Roxanne. ik had mijn consult bij Mariëlle Maureau, hele fijne vrouw die weet waar ze het over heeft. ben benieuwd wat je er van vind! Laat je ook nog even weten hoe het gegaan is?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net terug vanuit België, consult gehad bij Beaucare maar wat is dat tegengevallen zeg.. Kwam daar aan, hele mooie kliniek mooie locatie luxe uitstraling. Maar toen ik mijn consult had bleef er van die positiviteit maar weinig over. Heb mijn consult gehad met Luc Vrambout, die er erg ongeintresseerd bij zat en niet veel moeite deed om mij dingen te vertellen of uit te leggen. Ik weet niet of het zo gaat bij Beaucare, maar ik heb niet eens gepast?! Alleen een beetje de maat besproken en het soort implantaat, rond!?!! Bij mijn vorige 2 consults in het ziekenhuis en ACCZ is mij telkens anatomische implantaten geadviseerd, omdat ik slank ben (wel breed gebouwd) zouden anders de randen etc zichtbaar zijn. Maar bij Beaucare denken ze daar blijkbaar anders over..

Vind het echt erg jammer dat mijn consult zo is verlopen, vooral omdat ik hier van andere meiden veeeel positievere verhalen lees.. Maarja dit maakt mijn keuze wel erg makkelijk om gewoon voor ACCZ te gaan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrambout....... Bah

Ik zou hem eens googelen en kijken wat je over hem kunt vinden hier op het forum. Ik ken hem niet persoonlijk, maar alleen van verhalen hier. Vreselijke man!

Heeft flink te maken gehad met het hele pip-verhaal en ontkent alles, raakt zogenaamd dossiers kwijt enz enz....

Zou HEM zeker niet nemen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sophieee,

jammer dat je het zo ervaren heb:( ik had wel een leuk gesprek gehad, wel zakelijk maar daar hou ik erg van:) Bij mij is ook rond gezegd en achter de borstspier. nou zoals je mijn foto kan zien ben ik ook vrij slank enzo.. maar wou graag rond, omdat ik anatomisch niks vind:) maar ieder zijn keus..:) Misschien dat hij bij ons gesprek ook heel kort was, maar had eigenlijk al zoveel gelezen op het forum dat ik ook alles wat hij vertelde al wist :) Heb zelf wel voor dr Bosselaers gekozen, omdat ze een fijne en lieve pc is, goede cv.. en via facebook profiel kwam ik erachter dat haar man ook arts is in een ziekenhuis:) vond ik ook wel prettig, dat het echt een ziekenhuis gezin is:)

Jammer dat je gesprek zo is gelopen, wel heel veel succes bij ACCZ:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohja, vergeten te vertellen. hihihi;) pasprotheses doen ze inderdaad niet bij Beaucare:) Maar pasprotheses geven ook niet weer wat het precies wordt, maar wel een mooie schatting natuurlijk:)

Over pip protheses, agh er zijn een heleboel klinieken die er helaas mee hebben gewerkt.. en heb het ook echt te doen met de vrouwen die die hebben gehad:(.. En die dossiers.. ja.. het blijft altijd moeilijk.. er zijn altijd 2 kanten (waarmee ik het absoluut niet goed wil praten natuurlijk:))

Maarja, om dan zo te reageren ''Zou HEM zeker niet nemen!'' ja vind ik best moeilijk om te lezen.. :( Omdat ik zelf wel een hele fijne ervaring heb, en al aantal keer met de receptioniste heb gebeld voor kleine vraagjes en dingentjes:)

Nou ik ga niet zeuren hoor:) ieder zn eigen keus!:) We hebben tenslotte maar 1 doel:) en dat zijn mooie borsten! :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.