Ga naar inhoud

Kelly88 : 21 september 2012 : Beaucare : Machelen


Aanbevolen berichten

Hey Kelly,

Doe maar lekker rustig aan dan! Vervelend zeg dat je vandaag weer zoveel pijn hebt.

Heb je wel een goed medicijnenschema zeg maar?

Volgens mij zijn ze in het begin altijd nog erg gezwollen toch? En wat ik al bij heeeeel veel dames hier hebt gelezen dat de maat erg snel went en ze het zelfs achteraf wel jammer vinden als de zwelling weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Heb gisteren naar de klinkiek gebeld. Ik kon amper ademen. Gewoon naar wc gaan was al een hele opgave en uitputting. Niet van de pijn want die valt goed mee. Maar de ademhaling was een ramp. In de kliniek zeiden ze dat de bh waarschijnlijk veel te strak zat en dat ik hem 1 stand verder mocht zetten. Moest wachten op de vriend tot die thuis was van het werk. Onmiddelijk de bh verder gezet en voelde me opslag veel beter. Kon terug ademen en recht lopen. Heb wel pijn in mijn linkerborst maar daar zit een blauwe plek en die zal aan het genezen zijn. Deze nacht weer even pijn gehad in de schouder maar nadat het ventje er een spray had opgespoten was het onmiddelijk weg en voelde ik me veel beter. Morgen ga ik ook teurg werken. Heb gelukkig een rustige kantoorjob op 5 min van huis. Moet zelf nog niet rijden dus das ook al positief. Iedereen die dicht tegen me werkt is op de hoogte en zal me zeker helpen. De echte pijn is al veel minder en zeker met pijnstillers te behouden. Ik hoop alleen snel een volledige nacht door te slapen. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn ventje :-)

Vanaf wanneer mochten jullie terug zijlings slapen?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Nu al drie dagen gaan werken en het gaat goed. Sinds gisteren al zonder pijnstillers. Enkel nog Ibrufen. En ik voel me goed. Het op de rug slapen is nog steeds moeilijk maar kan nu tenminste wel een hele nacht in mijn bed slapen zonder te moeten opstaan. :-)

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Nu al drie dagen gaan werken en het gaat goed. Sinds gisteren al zonder pijnstillers. Enkel nog Ibrufen. En ik voel me goed. Het op de rug slapen is nog steeds moeilijk maar kan nu tenminste wel een hele nacht in mijn bed slapen zonder te moeten opstaan. :-)

Groetjes Kelly

super om te lezen dat het je zo goed afging op het werk, ikzelf ben van plan 2 weekjes verlof te nemen (maar wist niet goed of het haalbaar was om zo snel terug te gaan werken). Ben je de sportbh nog niet beu? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.