Ga naar inhoud

Kelly88 : 21 september 2012 : Beaucare : Machelen


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Mijn naam is Kelly en ben 24 jaar. Al een hele tijd denk ik na over een borstvergrooting. Nooit heb ik de stap durven zetten maar nu ik ouder ben en een hele goeie vriend achter me heb staan heb ik toch de stap gezet. Ben op 25 juli op eerste consult geweest bij beaucare in Machelen. Het gaf me een goed gevoel met als resultaat dat ik op 21 september mijn nieuwe borsten mag verwachten :-)

Ik heb al heel wat opgezocht en veel info. Het enige waar ik mee zit zijn de cc's. Ik wil niet te klein gaan. (natuurlijk niet gigantische)

Voor een C raadde de arts me 270 - 300 aan maar zou toch naar een D willen gaan. Nu heb ik een kleine A.

Is het zo dat de behamaat uiteindelijk groter is dan dat de borsten er echt uitzien?

Hoeveel CC hebben jullie gekregen?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Bedankt

Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly

Welkom op het forum, leuk dat je je hebt aangemeld:)

Het verschilt bij iedereen best wel.

Ik had een B cup, 240 en 255 cc erbij gehad, en nu heb ik qua BH maat een E nodig.

Als je mijn borsten zonder BH om ziet, zou je zeggen een grote C kleine D. Maar met een BH aan zien ze er wel echt als een E uit.

Heel verwarrend:) Ik heb begrepen dat dat ook komt omdat een ' natuurlijke borst' anders is dan een borst na een borstvergroting.

Dat is wat de lingeriewinkel mij vertelde in ieder geval.

Je kan het ook proberen door een zakje met rijst te vullen met bijv 300 gram, wat ongeveer gelijk staat aan 300cc.

Ik heb dat zelf niet gedaan, maar ik las op dit forum dat vrouwen het wel gedaan hebben, en zo een beter beeld daarvan hadden.

Heb je een pasprothese geprobeerd bij het consult?

Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

welkom hier.

Ikzelf kom van een lege C,op het laatst was het eigenlijk een slappe B en ik heb 350 cc gekregen en kom nu uit op een bh-maat 75E. Het ziet er inderdaad uit als een volle D-cup en niet als een natuurlijke e-cup. Ze zien er vaak een maatje kleiner uit als het bh-label doet vermoeden.

Het is wel moeilijk in te schatten voor ons op welke maat je straks uitkomt. Het kan ook nog anders uitvallen. Sommige meiden gaan met weinig cc's veel maten omhoog, terwijl anderen met veel cc's maar een maatje omhoog gaan. Gewoon duidelijk zijn tegen je pc, als hij jou wensen weet zal hij vast je droomboobies kunnen maken...

Liefs en op naar de 21e september!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kelly, :48:

Ik wordt een dag voor jou geopereerd, de 20e......!!

Bij Dr. Demeyere in Gent (ik kom zelf uit Amsterdam)

Wel leuk, dan kunnen we elkaar er misschien een beetje doorheen slepen? :rolleyes:

Het aantal cc's blijft voor iedereen een struikelblok, bij de 1 valt bijv. 300 cc heel anders uit qua maat, dan bij de ander..... :unsure:

Maar als je nu al een D in je hoofd hebt, zou ik daar zeker voor gaan hoor, je wilt achteraf geen spijt hebben....

Het moet allemaal wel passen natuurlijk, dat is ook nog een dingetje...Het is je 1e bv...bij een evt. wissel kun je altijd voor nog een maatje meer gaan, dan is je huid wat meer opgerekt....

En het is idd zo dat wanneer je een D(beha) koopt, het vaak oogt als een C..... :39:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik toch voor de D ga gaan. Heb al enkele foto's opgezocht en weet goed wat ik wil. Die kan ik dan meenemen naar de pc en met haar bespreken. Het is inderdaad wel dat iedereen een ander resultaat krijgt met dezelfde CC's. Zou dan eigenlijk wel liever iets te groot dan te klein willen. Maar we blijven dus denken aan die CC's :-)

Ik vind het best wel spannend.

Tetenmiep, jij één dag voor mij. Leuk, hopelijk gaat alles goed. Heb jij al gekozen voor de CC's?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kel,

Je hebt gelijk om voor die D te gaan hoor, denk dat je achteraf heel blij zult zijn....

Nee ik moet nog te horen krijgen hoeveel cc er in kan, ik hoop iets van 500, maar even afwachten of dat lukt....Ik heb op 5 september mijn consult, dan weet ik meer.

Ik had na mijn 1e bv een volle D....Maar daar raak je al snel aan gewend, dus ik wilde nu wel iets groter....Misschien volle E, kleine F...

Praktisch gezien is het handiger om het op een E te houden, alles wat daarboven komt is lastiger om bh's in te vinden...maar heb TOCH liever wat grotere borsten....

Heb al een aantal sites genoteerd van de meiden hier waar ik grotere bh's kan kopen, dus dat zal vast wel goedkomen....

Nou nog even aftellen he? Voor jou nog 7 weken en 7 dagen vandaag!! Spannend!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Iedereen,

Hier ben ik terug. Heb geprobeerd een tijd niet te denken aan de bv om de tijd sneller vooruit te doen gaan en hier zijn we dan. Overmorgen is het al zo ver. Heb zitten zoeken om mijn topicnaam aan te passen maar dat lukt niet :-(

Op 20 spetember om 7u30 moet ik bij Beaucare in Machelen zijn. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.

Dat het maar snel vrijdagmiddag is dan hebben we nieuwe boobies.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

spannend meid, nog maar 2 nachtjes....

Hoeveel cc's wil/krijg je nu dan?

Over de topic-titel; die kun je zelf niet aanpassen, even een pb-tje sturen naar een moderator. dat zijn die waarvan de naam in het rood staat vermeld.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heel veel succes met je operatie!!!

Ik zal je titel even aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen, dan kun je straks hier gewoon verder. Als je je naam veranderd wil hebben, stuur je me maar even een pb, dan zal ik dat voor je in orde maken :)

xx BB (best_boobie)

ps: welke arts gaat het kunstwerk maken? dan zet ik dat in je titel erbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

ben je vandaag al geopereerd of is het toch morgen die big-boobie-day?

In je topic-titel staat de 20e september terwijl jij het zelf soms hebt over 20 september en soms over 21 september...

Of zijn het de zenuwen??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Het zullen inderdaad de zenuwen zijn. Het is spetember. Morgen dus. ZOnet alles klaargezet want we worden al om 7u30 verwacht.

De zenuwen zijn sinds gisteren echt toegeslagen. Ik heb ze nog onder controle maar voel ze zeker aanwezig. Ik kijk er best naar uit. Weet nog niet hoeveel CC's ik ga krijgen. Dat ga ik morgen voor de operatie met dr Ulens bespreken. Heb enkele foto's klaargelegd van waar ik naar toe wil en hopelijk zal het een mooi resultaat geven. Ik zal vandaag snel mijn bed inkruipen want het hier ook een zieke oartner zitten. Wil dat hij ook wat rust. Hopelijk kunnen we beide goed slapen.

Hopelijk ben ik hier morgen met een leuk verslagje.

Alvast bedankt voor de raar. heb hier heel veel tips opgedaan.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

eindelijk de moed en de fut gevonden om een verslagje te schrijven. Gisteren om 7 uur hier vertrokken en mooi om 7u30 aangekomen. Was onmiddellijk aan mij. Operatie goed verlopen. 365 CC gekregn. Achteraf ging het wel even mis. Last van te lage bloeddruk waardoor ik steeds duizelig werd en niet naar huis mocht. Uiteindelijk toch om 15u30 naar huis gemogen. Viel goed mee alleen slecht geslapen. Vandaag ernorme pijn in buik en zij. Was gewaarschuwd voor deze pijn maar hoop dat het niet lang meer gaat duren. voor de rest voel ik me goed.

Ik kom snel terug met meer nieuws.

XXX Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Hey iedereen,
  • Vrijdag en zaterdag enorme pijn geleden. Gisteren dan weer een hele goeie dag gehad, zelfs even buitengeweest met mijn ventje. Maar vandaag terug met enorme pijn opgestaan. Hopelijk gaat het snel wat beter want ben vandaag alleen thuis en het ventje is natuurlijk zeer ongerust gaan werken. Normaalmoet ik dat morgen ook doen :(
  • Heb gisteren wel heel even de bh uit gedaan. Was verschoten van het resultaat. Waren veel groter dan dat ze er uitzoen in de bh. Nu afwachten hoe ze er na voldoende herstel gaan uitzien.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.