Ga naar inhoud

Cirella: 27 augustus 2012: Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hi Everyone,

Ik ben 27 en vind mijn borsten al jaren te klein. Ik ben 1.80m en weeg ongeveer 65 kilo.

27 Augustus gaat mijn droom eindelijk in vervulling.

De meeste dingen zijn al besproken met dr. Plovier en ik heb er vertrouwen in.

Ik heb nu een bescheiden (lees kleine) A cup. Er komt ongeveer 450cc bij, high profile.

Binnenkort zal ik even wat foto's plaatsen van de 'situatie nu'.

Zijn hier ook mensen die zoutwaterprothesen hebben laten plaatsen?

Cirella

O, nog ff een plaatje van hoe ik het zou willen... (misschien een beetje te 'mooi') (ik zie het wel :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je datum :35:

Gaat dr Plovier zoutwater prothesen plaatsen dan, omdat je na ervaringen vraagt? :D

Weet je ook van welk merk de prothesen zijn die je krijgt?

Ik lees dat je 400-450cc krijgt, dat zal vast mooi worden en zekerrrr in de buurt komen van je voorbeeldplaatje :43:

Veel plezier met de voorpret :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oe leuk ! ik herken hier helemaal mezelf in (1, 80m cup a 63 kilo en wil dus ook degene die je op t plaatje liet zien) heel benieuwd hoe je alles gaat ervaren:D ik ben nog niet zo thuis in de cc maar op wat voor cup zou je uitkomen dan? in ieder geval succes en alvast gefeliciteerd natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Cirella,

Ik ben de 17e door Plovier geopereerd. Ik heb zoutwater protesen gehad. Omdat ik ongelijke borsten had heb ik 475cc en 500cc gehad. Merken: Sebbin en Cereform (volgens mij ook deze enige twee merken die hij gebruikt). Ik heb High-Profile en Extra High-Profile gekregen. Ook heb ik een tepellift gehad aan 1 kant. Zo lees je maar; Plovier heeft er alles aan gedaan om mijn ongelijke borsten recht te trekken. Je kunt foto's zijn in mijn fotoalbum.

Ik ben erg tevreden over het verloop en mijn herstel tot nu toe.

De protesen moeten natuurlijk wel erg zakken nog. Ze staan nog erg hoog, maar dat komt de komende 3 maanden. Daar moet ik even geduld mee hebben ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He LadyMillion: Heb je zelf gekozen voor zoutwater? En hoe voelen ze? Schijnt wel een beetje hard aan te voelen.... De 17 is nog aardig recent zeg. Kan je al weer alles doen? Ik heb 2 weken vrij na mn bv. Zou dat genoeg zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

450-500cc jaja, en omdat ik ze mooi rond en vol aan de bovenkant wil heb ik gezocht naar een wat steviger prothese. Jij ervaring

Administrator?

Administrator heet Piepke :45: (boven de profielfoto staat de naam van het lid ;) )

Ja daar heb ik zeker wel ervaring mee, ik heb 900cc en die zijn 100% gevuld, dus zeker stevig.

Maar Plovier heeft me zeker geen zoutwater gegeven hoor :17:

Hij gaat bij jou zoutwater plaatsen , op verzoek dan...? Want hij werkt zelf ook met een merk, wat steviger is én 100% gevuld :17:

Dat hij gaat afwijken van zijn eigen merk vind ik erg bijzonder (om de reden dat het steviger moet zijn dan he...)

Vind je zijn eigen merk niets?

Heel veel succes met de operatie :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He LadyMillion: Heb je zelf gekozen voor zoutwater? En hoe voelen ze? Schijnt wel een beetje hard aan te voelen.... De 17 is nog aardig recent zeg. Kan je al weer alles doen? Ik heb 2 weken vrij na mn bv. Zou dat genoeg zijn?

Ik heb er zelf niet bewust voor gekozen, Plovier werkt alleen maar met 2 merken protesen. Nu voelen ze nog hard, maar het is ook niet lang geleden dat ik geopereerd ben. Ze staan nog hoog, dus vooral aan de bovenkant voel je de rand, maar het moet allemaal nog gaan indalen dus komt zeker goed. Als je herstelt bent van je BV is het ook raadzaam om je borsten te masseren/kneden. Zo worden de protesen ook zachter en natuurlijker. Maar om eerlijk te zijn stoor ik me nu niet aan harde borsten hihi. Vind het stevige wel iets hebben.

Ik ben juf, en heb dus in de zomer 6 weken vakantie. Voor mij een uitgelezen kans om genoeg tijd te hebben om te herstellen. Het nadeel is dan wel dat je met mooi weer met een lelijke kliniek-bh moet lopen haha. Maar dat heb ik ervoor over.

Het is nu precies 2 weken geleden en ik kan zeker alles wel weer doen. Ook op m'n zij slapen gaat nu goed! Autorijden is nog wel lastig, vooral de trillingen, de gordel en het sturen/schakelen vraagt veel van mn borstspier.

Maar krijg je dual-plain? Want dat herstel is namelijk het zwaarst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Administrator heet Piepke :45: (boven de profielfoto staat de naam van het lid ;) )

Ja daar heb ik zeker wel ervaring mee, ik heb 900cc en die zijn 100% gevuld, dus zeker stevig.

Maar Plovier heeft me zeker geen zoutwater gegeven hoor :17:

Hij gaat bij jou zoutwater plaatsen , op verzoek dan...? Want hij werkt zelf ook met een merk, wat steviger is én 100% gevuld :17:

Dat hij gaat afwijken van zijn eigen merk vind ik erg bijzonder (om de reden dat het steviger moet zijn dan he...)

Vind je zijn eigen merk niets?

Heel veel succes met de operatie :35:

He Piepke!! haha fun, ik had dat van die namen eerst helemaal niet gezien..... lkkr blond. Vond het al wel raar hoor :3:

Ik krijg van dr. Plovier gewoon zijn eigen merk, maar dan zoutwater. Die bestaan schijnbaar ook! En ik wilde dat zelf graag, zoutwater. Just for safe... Hij moest ze wel bestellen, maar dat wilde hij wel voor me doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cirella,

proficiat met je datum.

Ik zag jouw profielfoto en dacht dat je al je bv had laten doen..maar dat bleek een Maximizer te zijn...

Wel mooi decollete al zo, en dat gaat alleen maar beter worden. Straks vind je geen maximizers meer die passen :154: , maar die heb je dan ook zeker niet meer nodig!

Je krijgt ong. 450 cc, dat gaat zekers heel mooi worden. :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Cirel,

Achter de spier is wel pijnlijker dan ervoor Cirel, iets langer herstel helaas....Weet alleen niet of achter de spier pijnlijker is dan dual plane.....

Maar eigen merk van hem? Zou voor de zekerheid toch even het merk vragen meis.....gewoon voor de zekerheid.... :35:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg van dr. Plovier gewoon zijn eigen merk, maar dan zoutwater. Die bestaan schijnbaar ook! En ik wilde dat zelf graag, zoutwater. Just for safe... Hij moest ze wel bestellen, maar dat wilde hij wel voor me doen :)

Oke... zou je eens kunnen vragen naar het merk wat je dan krijgt? Een niet onbelangrijk detail voor jezelf om te weten, toch? Of maakt het je weinig uit wat erin komt ?

De 2 vaste merken ( Eurosilicone & Sebbin) waar hij normaal mee werkt zijn er niet in zoutwater variant namelijk :17:

Sebbin heeft dit wel zag ik, maar die moet je inbrengen en daarna worden ze gevuld.

Achter de spier betekend bij Plovier meestal 'dual plane' :45: Een man van weinig woorden zullen we maar zeggen ;)

Maar ach, het geeft in beide gevallen spierpijn... bij dual plane wat meer dan bij volledig achter de spier. Maar daar zijn de pijnstillers voor die je krijgt :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Piepke,

Ik vertrouw dr Plovier gewoon... haha :45: Ik heb niet het idee dat hij iets raars gaat doen. Hij heeft genoeg ervaring en als hij zou denken dat het niet mooi wordt zou hij het echt niet doen. Het merk maakt mij niet uit omdat er zoutwater in zit. Mocht het lekken wat haast onmogelijk is, dan is het niet gevaarlijk.

Werd jij nou wakker met zoveel meer cc dan je doorgenomen had? hm, dat lijkt me toch een bijzondere verrassing..... haha... had hij er een reden voor?

Liefs,

Cirella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.