Ga naar inhoud

Cirella: 27 augustus 2012: Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Super bedankt voor de lieve berichtjes!

Ik zal jullie snel op de hoogte brengen over hoe het me vergaan is en nu gaat.

Ik was natuurlijk wel gespannen toen we naar de kliniek reden. Ik probeerde er zo min mogelijk aan te denken maar als je dan binnenloopt en meegenomen wordt naar je kamer, kan je er niet meer omheen!! Het gaat gewoon gebeuren!

Eerst kwam de pc nog langs, de 'slaapzuster' en toen mocht ik naar de ok. Wel gek gevoel die sedatie....

Toen ik weer wakker werd lag ik al weer op mn kamer. Ik werd nagenoeg zonder pijn wakker en mn vriendje kwam ook al snel bij me. De zusters kwamen regelmatig kijken en de pc kwam me vertellen dat alles voorspoedig gegaan was en dat ik 450 cc had gekregen. (Wat ik ook had besproken...)

Na een tijdje begon ik toch behoorlijk wat pijn te krijgen. Toen het erger werd kreeg ik een pijnstiller. Dat werkte wel goed. na een paar uurtjes moest ik nodig naar het toilet. Samen met mn vriend geprobeerd een beetje rechtop te gaan zitten maar dat ging niet al te best. Ik werd duizelig en ben de 1e 2 pogingen bijna flauwgevallen. De 3e poging lukte het wel gelukkig. Ik had super veel dorst en was flauw van het weinige eten. Ik had de avond ervoor het laatste gegeten. ik mocht wat water drinken (inmiddels was het 5 uur 's middags...) en daarna reden ze me met de rolstoel naar de auto. Onderweg continu de ramen open gehad en cola gedronken om wat minder flauw te zijn.

Toen ik eindelijk thuis was de trap op gestrompeld en mn bed in. Daar ben ik dinsdag en woensdag niet uitgekomen dan alleen om naar het toilet te gaan. Ik had als ik goed lag geen pijn. Bij bewegen deed het wel erg veel pijn. Dus gewoon rustig aan gedaan.

Woensdag aan het eind van de dag onder de douche gezeten. Heerlijk!! Even de bh uit gehad en gekeken. Blij!!! Ze zijn best groot :D

Inmiddels kom ik mn bed wel uit en ook al wel een boodschap gedaan. Ik laat me lekker verwennen!!!

Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen.

Nogmaals tanx voor jullie support!!

Liefs Cirel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cirella,

pff..effe een zware start gehad met je boobs...

Maar het gaat nu alweer een stukje beter zo te lezen..

Wens je een goed herstel en we zijn benieuwd naar de eerste foto's.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cirella,

Gefeliciteerd met je boobs, je kunt nu die maximizer aan de wilgen hangen DIE heb je dus voorlopig niet meer nodig!

Vervelend dat je een wat vervelende start had, MAAR dan gaat het iedere dag beter! iedere dag weer zul je merken dat het beter gaat!

we kijken uit naar je foto's!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst kwam de pc nog langs, de 'slaapzuster' en toen mocht ik naar de ok. Wel gek gevoel die sedatie....

Hoiiii,

Is de vrouwelijke anesthesiste weer terug begrijp ik uit je verhaal? :17:

En sedatie...? Heb je geen narcose gekregen?

Lekker blijven bewegen hè, laat je lijf niet stijf worden :35:

Enjoy the boobies!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs..... In het begin vond ik mijn nieuwe boops ook errug groot...maar geloof me het went heeeeeeeeeel snel... ;-)

Blijf wel lekker in beweging, dat scheelt tegen het stijf worden en het is ook wel lekker om een paar keer per dag een stukje te gaan wandelen....

Succes met alles en geniet maar lekker van "ze"....En het nietsdoen..... het is voorbij voordat je het weet.....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cirella, ik heb ook wat afgezien hoor, eerst 2 dagen misselijk en overgeven en dan gewoon overal pijn, ik denk dat ik toch 4 dagen echt heb afgezien en dan begon het te beteren. Mijn pijnstillers heb ik een volledige week genomen. nu 1.5week later heb ik nog wel pijn maar neem geen pijnstillers meer, behalve na de 1e dag werken, heb ik smiddags en savonds toch maar terug eentje genomen. vooral nog steken en soms een branderig gevoel. verder ook spierpijn in nek en rug. maar elke dag gaat het weer een beetje beter, gewoon volhouden. Ik ben 3 dagen voor jou bij plovier geweest :D op 24 augustus.

En ja Piepke het is inderdaad terug de vrouwelijk anesthesiste!! superlieve vrouw is me dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog even een vraagje. Ik heb een kliniek-bh met band gekregen. Die band moest ik volgens mij minimaal 4 dagen om houden. Dat heb ik ruim een week gedaan. Maar nu wil ik ook overdag wel eens een andere minder zichtbare bh aan. Kan ik een gewone sport-bh kopen en die overdag dragen?

Verder weet ik dat ik 4 weken overdag en 's nachts die bh aan moet en daarna nog 2 weken 's nachts. Dat klopt toch?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cirella, moest jij op controle na je operatie bij Plovier? Ik nl. niet en vind dat een beetje raar ...

Je móet niet, maar je kan en mag een datum plannen voor een eindcontrole, én om de hechtingen te verwijderen (meeste doen dit bij de huisarts ivm de afstand naar de kliniek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cirella, moest jij op controle na je operatie bij Plovier? Ik nl. niet en vind dat een beetje raar ...

Apart.. Plovier zei tegen mij het volgende:

Na 2 weken langskomen voor hechtingen verwijderen

Na 6 weken controle

Na 3 maanden controle

Na een half jaar controle

En dan als je een jaar PO bent de laatste controle.

Daarna mag je jaarlijkse langskomen als je wil voor controle.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog even een vraagje. Ik heb een kliniek-bh met band gekregen. Die band moest ik volgens mij minimaal 4 dagen om houden. Dat heb ik ruim een week gedaan. Maar nu wil ik ook overdag wel eens een andere minder zichtbare bh aan. Kan ik een gewone sport-bh kopen en die overdag dragen?

Verder weet ik dat ik 4 weken overdag en 's nachts die bh aan moet en daarna nog 2 weken 's nachts. Dat klopt toch?

X

Ik dacht dat we die bh dag en nacht gedurende 1maand moesten dragen en dat was ook wat de vrouw aan de receptie zei (het was niet Valerie, ik denk dat die nog met bevallingsrust is). Ik dacht ook dat die band het belangrijkst was? Ik volg dus ook nog even mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cirella, moest jij op controle na je operatie bij Plovier? Ik nl. niet en vind dat een beetje raar ...

Ik heb idd ook geen controle staan hoor. Ik laat de hechtingen bij de huisarts verwijderen. Als er iets is ga ik die kant wel weer op maar anders denk ik niet dat ik voor een controle ga. .

XX Cirel

Hebben jullie tips voor goede sport bh's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.