Ga naar inhoud

Valleri : 18 februari 2013 : Dr. Hermens : ATS Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ja je profile bepaalt het hele beeld van de borst, maar van 295 medium, kun je niet naar 295 high profile. De high profile is namelijk een stuk smaller en deze zou dus gaan zwemmen in je pocket :)

Je kunt me even een pb sturen met het merk en profile (staat op je paspoortje) van je huidige prothese, dan kan ik voor je nakijken wat de mogelijkheden zijn voor een high profile.

Had je anatomisch of rond?

Na hoe lang je kunt wisselen zodat er meer inpast? Meestal is het het ideaalst als er zeker een jaar (of liever nog iets langer) overheen gegaan is.. Je huid moet zich eerst aanpassen aan je huidige borst en dat duurt toch wel een tijdje :)

Korting kun je idd wel vergeten :) Een wissel is een wissel he ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hi allemaal!

Even een vraagje waar jullie misschien raad mee weten.. Ik heb langer dan een

Jaar geleden mijn borsten laten vergroten. Beide

Borsten 295 cc ronde prothese natrelle onder de spier.. Nu zijn ze nog steeds hard na een jaar en aan de zijkant zie je ook vaak mijn spier zitten.. Worden ze ooit nog zacht? En weet een van jullie per ongeluk ook of je bij een "her-operatie" kan overstappen naar de dual-plane methode?

Bedankt alvast :). ?

Liefs!

Valleri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dan niet dat ze nog zachter gaan worden... ik ben inmiddels een half jaar po en mijn borsten zijn best soepel.. wel steviger dan echte borsten, maar wel kneedbaar zeg maar... en volgens mijn pc worden ze nog zachter...

Het is zeker wel mogelijk om bij een her operatie voor dual plane te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden :). Ja, dat vind ik echt zo jammer @Boobies_iresss zal denk ik komen omdat ze onder de spier zijn geplaatst. Hoop dat als ik opnieuw ga en het dual plane laat doen ze beter zullen voelen... maar dat is altijd afwachtn natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

ik heb anatomische van Natrelle en ook onder de spier en van mij zijn ze best zacht. Schijnt dat er verschillende soorten van zachtheid zijn (cohestive 1 zouden de zachtste zijn). Ik had aan mijn arts gevraagd om de zachtst mogelijke. Bij Natrell heet het blijkbaar : SOft touch (dat staat op het kaartje dat je gekregen hebt, afgekort : ST)Mss even kijken.

Ze zijn wel niet zo zacht als natuurlijke maar dat zijn geen enkele prothesen denk ik. Maar ze voelen echt wel goed zacht aan.

Ik hoop dat ze nog zullen verzachten maar vrees er een beetje voor. Toch succes gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren de anatomische Natrelle Soft Touch, en vind ze ook hard aanvoelen, in mijn borst veel meer dan toen ik ze op consult voelde. Mijn rechterborst is kleiner en heeft een groter implantaat, dat voel je ook echt. Naar gelang je lichaamshouding kunnen ze veel zachter of veel harder aanvoelen, maar erop liggen bijvoorbeeld is echt niet fijn. Het is een van de redenen dat ik nu voor explantatie ga. Het mooiere uiterlijk heeft er lang tegenop gewogen, maar ik laat nu met een lift mijn borsten gelijk maken, dan zijn ze klein maar zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.