Ga naar inhoud

Valleri : 18 februari 2013 : Dr. Hermens : ATS Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!Ik ben Valleri en nu 19 jaar, komende winter (dus het duurt nog even i.v.m. schoolvakantie en jaartijd) wil ik dolgraag mijn borsten laten vergroten! Ik heb nu een AA, wel altijd BH maat A75 omdat dat t lekkerst zit qua omvang en natuurlijk een dikke push-up haha..Ik voel mij erg onzeker, en het ergste on"sexy". Mijn vriend heeft gelukkig weinig moeite met mijn cupmaat, maar zelf zou ik toch graag een (kleine) C willen. Ik heb al wat onderzoek gedaan op t forum en op internet. Helaas heb ik geen idee bij welke kliniek ik nu mijn BV uit wil gaan voeren, ik zie en hoor veel over ACCZ, deze is ook qua prijs redelijk. ik wil er het liefst niet meer dan 4400 euro aan uitgeven, maar ben bang dat ik dan dalijk geen goede kwaliteit heb.. En klopt het nu dat je de protheses niet meer hoeft te verwisselen na 15 jaar? Ik ben 1,75 en weeg 57 kilo, zal een C dan mooi zijn? Of groter of kleiner? Ik lees ook af en toe iets over high of medium profile? Wat houd dat in?Ik hoor graag wat jullie ervaringen met klinieken zijn! Alvast super bedankt allemaal!!Liefs! V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valleri,

welkom hier op het forum..

ikzelf ben vorig jaar geholpen en mij hebben ze verteld dat (als alles goed gaat natuurlijk) ik nooit hoefde te wisselen. Het is ook een kwestie van oriënteren en heel...heel veel lezen. Dan krijg je vanzelf een beeld waar je graag een consult wilt hebben. Je kunt ook op meerdere plaatsen op consult gaan. Vaak weet je dan wel door wie en waar je geholpen wilt worden.

En over het geld, volgens mij is 4400,00 wel aan de hoge kant. Ikzelf ben ook in een ziekenhuis geopereerd en was 3700,00 euro kwijt. En dat is al aan de hoge kant, dus ik denk zelf niet dat je zoveel kwijt bent.

Nou meid, veel leesplezier hier..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lucky71!

Dankjewel voor je reactie! Ik ga zeker nog een hoop lezen, en ik denk dat ik inderdaad bij meerdere klinieken op consult.. Ik twijfel altijd erg veel, haha dus dat kan wel eens lastig zijn! Goed om te horen dat je nooit hoeft te wisselen, dat lijkt mij namelijk erg eng idee dat ik om de 15 jaar terug moet, nu is dat natuurlijk wel een lange periode.. Maar toch! :7:

Ik hoorde laatst iemand die op een consult ging waarbij de bv 5400,00 ging kosten! dat waren dan misschien met goud gevulde implantaten! Hihi.. Wel fijn om te horen dat het bij jou dus minder was, zoek ik ook nog even goed door!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi valleri,

Welkom op het forum :)

Misschien ook is een consult waard, bij dr plovier Be Clinic (kosten 2700 euro) BeauCare (kosten 2450 euro)

Maken allebei hele mooie borsten :) ik ben zelf ook in belgie geopereerd :) mijn reden was in principe ook dat het daar goedkoper is.

Maar dat neemt niet weg dat de resultaten ook ontzettend mooi en goed zijn :) er zijn een heleboel meiden daar geholpen :)

Succes met je zoektocht :) en lekker veel lezen :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Deborah!

Dankjewel! En bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad ook al voor dokter Plovier gekeken, die andere kliniek zal ik zo ook bekijken! Vind de resultaten van dokter Plovier erg mooi!

Weten jullie ook wanneer je een afspraak moet maken als je pas van de winter geopereerd wil worden? Kan ik dan nu al op consult of beter nog 1 a 2 maandjes wachten?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi :)

Tuurlijk kan je nu al op consult :) ik zou als ik jou was nu juist een aantal consulten plannen, en als je je lijstje heb afgewerkt kan je bij de meest fijne en prettige kliniek je operatiedatum alvast voor in de wintermaanden vast leggen :)

Je hebt nu alle keus :) en het kan er maar alvast staan :) heb je wat om naar uit te kijken :) en wij tellen de dagen wel met je mee af :D

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. En klopt het nu dat je de protheses niet meer hoeft te verwisselen na 15 jaar? Ik ben 1,75 en weeg 57 kilo, zal een C dan mooi zijn? Of groter of kleiner? Ik lees ook af en toe iets over high of medium profile? Wat houd dat in?

Nee dat klopt niet, je prothesen kunnen feitelijk niet levenslang blijven zitten. Er zijn we prothesen die levenslange garantie hebben, dit betekend niet dat ze je leven lang kunnen blijven zitten, maar dat er een garantie voor 'lekkage' opzit. Mochten ze 'zomaar' scheuren, dan worden de nieuwe prothesen vergoed door de fabrikant, de operatie zelf is echter voor eigen rekening (verzekering neemt een deel van de kosten op zich, de verwijdering van de oude lekkende prothesen).

Ik heb een stukje van internet gekopieerd (scheelt typewerk ;) )

Moeten de prothesen elke 10 jaar vervangen worden :

Nee, alleen als er sprake is van klachten. De meest voorkomende klacht is kapselvorming. Dit is een natuurlijk proces, wat veroorzaakt wordt door de reactie van het lichaam tegen een lichaamsvreemd voorwerp. Bij siliconen is bekend dat deze reactie mild verloopt waardoor bij de meeste mensen een mooi dun kapsel wordt aangemaakt wat goed meebeweegt. Toch kunnen bij 5-10 procent van de patiënten in de loop van de jaren klachten ontstaan ten gevolge van een hard kapsel dat om de prothese heen zit. Indien de klachten ernstig zijn, moeten de kapsels worden verwijderd en de prothesen worden vervangen. De meeste mensen kunnen daarna weer een lange tijd vooruit. Dit wordt soms voor een deel door de ziektekostenverzekering vergoed.

De meeste prothesemakers geven een levenslange garantie op hun product. Dat betekent dat zij garanderen dat de huidige generatie borstprothesen (onder normale omstandigheden) niet gaan lekken of scheuren.

Dan nog het verschil tussen low- medium- high & extra high profile :

Dat is de vorm van de prothese. Low profile is breder......hoe hoger het profiel, hoe smaller de prothesen.

Het bovenste plaatje is xtra high profile.

De chirurg maakt meestal zelf de keuze uit het profiel wat bi je past, afhankelijk van je wensen en wat er past.

Polytech-Mammary-MPS-overzicht.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Valleri en ik ga 18 februari 2013 eindelijk mijn boobies doen! Ik ben nu 19, weeg 58 en ben 1,75 lang.

Afgelopen week heb ik bij twee klinieken consulten gehad, super spannend want ik roep al vanaf mijn 15e als ik 21 ben ga ik eindelijk de borsten krijgen die bij mij nooit zijn gegroeid en dan zijn jullie (vriendinnen en familie) jaloers op de mijne!!! :105:

Ik had in eerste instantie voor drie verschillende klinieken gekozen op basis van hun website en internet research. Mijn keuze was, ondanks dat vriendinnen van mij bij de parkkliniek en ACCZ gingen, gevallen op de Velthuiskliniek, de Contour kliniek en de ATS Kliniek.

Op maandag kon ik terecht bij de Velthuiskliniek in Hilversum bij Linda van Mooien-Zaal. Samen met mijn moeder ben ik ernaartoe gegaan, ik vind het belangrijk dat zij ook mee kiest aan de maat, omdat ik zelf gerust iets raars kies waar ik later spijt van heb. Mama's weten het nu eenmaal het beste!

Eenmaal aangekomen konden we vrijwel direct terecht. Het ontvangst was vriendelijk en de consulente stond ons goed te woord. Het consult kostte 50 euro, wat ik op zich zonde vind want de andere klinieken zijn gratis.. Voor 50 euro had ik dan ook wel een uitgebreid gesprek verwacht! De Arts vonden we ook erg aardig en het advies wat ze gaf paste goed bij mijn idee. Wel ging alles vluchtig en stonden we met een kleine 20 minuten weer buiten. Eigenlijk wisten we ook niet echt wat we moesten weten en vragen.. Zelf weet ik al best veel door t lezen, maar mijn moeder vind t doodeng en ze snapt niks van wat wat is. Nou goed toch een stukje wijzer en omdat ik een goed gevoel had een afspraak voor 14 februari gepland. de arts raadde mij overigens een anathomische prothese aan 310 CC.

Toch wilde ik nog bij een andere kliniek kijken, omdat die site me zo aansprak. De ATS Kliniek in Vlijmen. Dat ging snel want daar konden we dinsdag gelijk terecht.. t moest ook snel want a.s. maandag moest ik laten weten of ik definitief voor de Veldhuis zou gaan.

Dinsdag haalde mijn mam me van school en reden we naar Vlijmen, eenmaal aangekomen wist mijn moeder niet helemaal wat ze moest verwachten, ik ook niet trouwens. Gelukkig werden we warm ontvangen met een heerlijke kop thee en mochten we de consulente volgen naar de consult kamer. Daar legde ze alles heel rustig uit en nam ze ruim de tijd. Denk dat dat al een half uur aan informatie was over de siliconen en de werking e.d. plus uitleg van de termen wat voor mijn moeder erg fijn was. Daarna kwam dokter Hermens om te kijken naar mijn huidige situatie, nou daar hebben we goed om gelachen, want die is er niet haha. Ik heb hem mijn wensen uitgelegd en wil graag naar een C, momenteel ben ik de eigenaresse van een kleine AA :103:. Hij nam ook ruim de tijd en maakte wat grapjes tussendoor, ik vond dat zelf wel geruststellend en prettig, omdat je anders zo serieus alles oppikt (daar krijg ik de zenuwen van). Nou gelukkig wilt hij borsten bij me maken en raad hij me 300 CC aan achter de borstspier, rond medium profile eurosillicone. Zelf ben ik enthousiast over de Natrelle siliconen, omdat deze een goede naam hebben, dat vind ik prettig. Gelukkig heeft de kliniek die ook dus nu wordt het waarschijnlijk 295 CC Natrelle. De arts raadde me eurosilicone aan omdat dat 400 euro scheelt en ik redelijk jonge en strakke borsten heb en het dus geen verschil zal maken. De Natrelle siliconen schijnen iets steviger te zijn. Toch wil ik de Natrelle, geld vind ik voor een operatie als deze niet t allerbelangrijkst omdat ik er toch m'n hele leven mee kan (nouja 20 jaar hopelijk). Mijn moeder en ik hadden bij deze kliniek een goed gevoel en daarom besluit ik ze nu hier te nemen. Op 18 februari zal het gaan gebeuren en ik kan niet wachten! Grappig is wel dat mijn zus nu ook zoiets heeft: hallo straks heb jij grotere nu wil ik ook wel onder het mes!!! Dus wie weet liggen wij strak samen te revalideren... :51:

Graag wil ik nog wel jullie ervaring horen met de verschillende siliconen en wat jullie aanraden?

Groetjes xx V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Valleri,

Fijn voor je dat je de knoop heb doorgehakt!

Spannend hè :)

Goed dat je nog een tweede consult heb gedaan, het is zo belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt.

En dan straks vd zomer mooie bikini's aan!

Ik wordt zelf a.s. woensdag geopereerd in de global care clinic in België.

Heb me voor die tijd helemaal suf gegoogled en kreeg hier een goed gevoel bij en na de consults wist ik het helemaal zeker!

Zelf krijg ik 255cc anatomisch voor de spier (eurosilicone).

En daar moet dan een grote B/kleine C uitkomen.

Dacht nu zelf 75a te hebben, maar bleek zelfs AA te zijn :)

18 februari schiet al op, voordat je het weet is het zover!

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Loedieloe! Ahh wat spannend!! Ik kan niet wachten om bikini's te kopen zonder vulling en bh's hahaha!

Ja straks krijg ik dan wel heel groot als ik 295 cc laat zetten?? Haha.. nou zal bij iedereen wel anders zijn! Ik wil ook een kleine C zegmaar! ja ga nog even wat research doen naar die eurosilliconen, weet t echt niet wat ik nu moet nemen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er een rekening mee dat een silicone c vergelijkbaar is met een echte B. Siliconeborsten ogen altijd een maat kleiner dan ze zijn. Ik ben van een 75b naar een 75 E gegaan en je verwacht nu mega boobs. Naakt zijn ze wel groot maar eens een trui aan zie je amper verschil tussen een B met push up en een E. Ik ben er zeker van als ik de mensen naar mijn maat laat raden met kleding aan dat de meeste gokken 75c à d.

Er bestaan veel misverstanden over die cupmaten. Zet iemand met een 75e naast iemand met een 85e en het lijkt alsof die met 75 mini's heeft.

Had de pc vooraf gezegd een E dan had ik gezegd nee absoluut niet. Nu ben ik blij dat het een E is.

Als ik wil tonen dat ik grote borsten heb dan moet ik al echt naar kleding geen zoeken of geen kat ziet het. Had ik het niet verteld tegen sommige mensen van mijn bv dan had men in 80% van mijn kleding niet gemerkt dat ik een bv heb laten doen.

Je moet dus niet te snel schrik hebben dat het te groot gaat zijn want dan went erg snel. Wat je wel hebt is dat wanneer je van een aa naar een f gaat dat je dan het opgeplakte bollen effect krijgt. Ik denk dat je 300 cc dan ook een goede keuze is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valleri

Welkom op het forum!!

En wat een leuke verslagjes van je consulten! Je hebt er goed over nagedacht :35:

Ik zal je titel zometeen aanpassen, dus geen paniek daarover ;)

Natrelle en Mentor, zijn twee merken prothesen die idd goedgekeurd zijn door de FDA. Ik vond dat zelf ook belangrijk! Dus ik begrijp je keuze. Natrelle is wat steviger, misschien, maar je zult dat echt niet voelen hoor..... Zacht worden ze uiteindelijk allemaal, en ze gaan best goed lijken op de zachtheid van echte borsten. Vergt trouwens wel heel wat geduld. Maar het woord 'geduld' is sowieso HET woord bij een bv :)

Met Natrelle 295cc Medium profile rond, zul je op een mooi C-cupje uitkomen, maar bedenk je goed dat het er waarschijnlijk, zoals Boobies hierboven al zegt, het hooguit als een grote B-cup gaat ogen.... Niet om je onzeker te maken hoor. Maar het is wel belangrijk dat je weet wat je wilt en wat je krijgt :) Wij zijn diegenen met ervaring he ;) En het is bij het grootste gedeelte van de meiden hier.... Eerst willen we niet te groot, maar als we ze eenmaal hebben, blijkt dat we óf een verkeerde voorstelling hadden bij de gewenste cupmaat óf het lijkt opeens zo snel te wennen, dat het lijkt of we nog steeds niet genoeg borst hebben.... :unsure:

Ik heb zelf ook een 75F, van te voren had ik een 75b'tje.... Ik wilde graag een grote D en als mijn pc gezegd zou hebben dat ik een F zou krijgen, zou ik hem voor gek verklaard hebben :45:

Nu kan ik nog wel eens gek in de spiegel kijken en me afvragen waar 'ze' nou gebleven zijn ;)

Heel veel succes!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag was het zo ver, mijn borstendag! Ik moest om half 11 in Boxtel zijn voor mijn operatie, die udag werden er nog 3 andere vrouwen ook aan hun borsten geopereerd door dr. Hermens. Omdat de dr. Iets was ingelopen, mocht ik om 11 uur al naar de ok. Daar eenmaal afgetekend kreeg ik mijn infuusje en sliep ik zo.

Mijn vriend en moeder waren mee, en zaten in spanning te wachten buiten de ok. Na een uurtje was ik klaar, en toen ik wakker werd, was mijn eerste vraag: heb ik ze????!

Nog helemaal suf werd ik naarvmijn kamertje gebracht, waar ik samen met nog een vrouw lag die ook haar borsten had laten doen. Ik heb 295 CC achter de spier geplaatst gekregen en weinig pijn gelukkig.

De 1e x naar het toilet was heel eng, want ik viel bijna flauw van het rare extra gewicht haha. Gelukkig was de zuster erbij. Inmiddels lig ik lekker thuis op mijn kamer, wat mij goed bevalt, want het vrouwtje tegenover mij kwebbelde zo veel, dat ik pas om half 3 snachts kon gaan slapen, en toen ik half 6 weer wakker werd, begon ze weer! Haha. Ik heb wel erg gelachen en het was iig gezellig.

Donderdag gaat het verband eraf en de drains eruit, ik ben benieuwd!!

Dr. Hermens is een zeer kundige man, en heeft veel ervaring. Ik ben zeer tevreden over hem en blij dat ik hem als arts heb gekozen.

Liefs! V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Valleri,

Proficiat met je boobs!! Heerlijk weer thuis, zo kom je aan je rust toe :38:

Kan niet echt een antwoord geven op je vraag, bij mij waren ze in het begin natuurlijk gezwollen maar na verloop van tijd en de zwelling minder werd en ze mooi op hun plek zaten leken ze weer zoals in het begin.. Echt kleiner worden ze volgens mij niet...

Ben je niet tevreden dan nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd!!

Er zit, zoals lucky al zegt nog zwelling in je borsten, dat moet er uit, maar van de andere kant moet je spier ook nog uitzetten.. Normaal gesproken heft dit zich onder elkaar redelijk op. Al heb ik hier borsten enorm zien groeien (op foto's) de eerste weken! ;)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB en lucky!

Nou het had van mij wel groter gemogen om eerlijk te zijn, nu was 295 cc wel het maximale wat er nu in kon..

Helaas over paar jaartjes maar weer! Haha... Hoop dat ze nog een beetje "groeien", maar dat wacht ik dan maar af!

Liefs,

V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Valleri,

datzelfde hoe jij denkt had ik ook wel een beetje in het begin! Maar het is helemaal goed gekomen hoor. :35:

Ikzelf ben 1.74 en 58 kg, dus ongeveer hetzelfde zoals jij bent! Ik had een lege c en nadat ik geopereerd was, was het gelijk vertrouwd omdat ik mijn boobs weer terug had.

En meid, je schreef dat je van een AA cup afkomt, dan kun je nu alleen maar blij zijn! Geef het de tijd, ik hoor je wel als je straks je eerste bh's mag gaan passen en kopen :38:

Voor de rest gaat het goed met je?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lucky gelukkig ben ik dus niet de enige! Haha.

Alles gaat goed, vandaag is de tape eraf gegaan en zijn de drains verwijdert. Heb vrijwel geen pijn en kan eigenlijk al wel weer een hoop, al moet ik uitkijken dat ik t niet overhaast..

Hadden jullie ook een soort van belletjes in de borst? Die zag ik al in de drains hangen, maar als juni net onder m'n hechting duw hoor ik ook belletjes ploppen zegmaar?

Ik wacht lekker rustig af tot over een paar weekjes, ben zo benieuwd hoe het zal zijn om een bh te kopen en deze ook daadwerkelijk op te vullen met "echte" eigen borsten!! Hahaha.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi allemaal,

afgelopen februari ben ik geopereerd in de ATS kliniek, ben erg blij met het resultaat, van een 75AA met 295 CC naar een 70D, die oogt als een C, maar toch niet te vergelijken is met echte borsten.. Ik heb medium profile rond achter de borstspier. Maar eigenlijk zou ik wel groter willen of iig dat je het beter zou zien. ik ben 1,76 en weeg 60 kilo nu na mn BV. Nu vraag ik me af, oogt 295 CC high profile nu al weer anders? Eerst wilde ik het gewoon niet te groot, uit eindelijk is het maximale voor mijn huid erin gegaan, maar het mag dus nog groter, dat het echt wel een goede D is.. Maar ik denk dat dat niet zo zeer aan het aantal CC's ligt maar meer aan de stand en de prothese.. Klopt dat nu zo? En wat zou er dan in moeten ongeveer om op een mooi ogende D uit te komen? Na hoeveel jaar mag je eigenlijk wisselen? En krijg je daar dan eigenlijk ook korting op? Nogmaals, ik ben zeker niet ontevreden over het resultaat, maar groter zou ik gewoon net wat mooier vinden!

Liefs! V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik denk zeker dat de high profile weer een ander resultaat geeft.

Ik heb anatomische prothesen en heb met 'maar' 245 cc ook een 70D. Ik heb aan een kan medium en aan de andere kant high profile ivm een borstverschil. Dus ik denk dat met name de projectie de grootte ook bepaald, maar ik heb er nog niet superveel verstand van hoor, dus als ik het mis heb hoor ik dat graag haha.

Hoe het precies zit met de kosten als je een wissel neemt weet ik niet...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerri,

Een ander profiel zal er zeker anders uitzien. Eens je vel uitgerekt is zal er ook een grotere prothese in kunnen lijkt me..

Nu korting ga je niet krijgen hoor ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.