Ga naar inhoud

Margriet2380 : 21 juni 2012 : Dr. Nelissen : Globalcare clinic - Herstel : 27 februari 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


margriet2380

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben net nieuw op dit forum. Ik heb 21 Juni een dual plane gekregen 420 cc had een 80 dd cup nu een 80 E cup.

Ik heb anatomische prothese met een PUR laag. Nu had ik wat afhangende borsten, maar vindt mijn borsten nu lelijk heeft veel te veel volume aan de bovenkant, en het lijkt of er onder niets inzit. Heb daardoor erg lange borsten. Ik hoop dat die bolling aan de bovenkant nog weggaat want ben er nu doodongelukkig mee. Mijn PC zegd dat het met Pur prothese langer duurt, en dat het allemaal goed komt, maar zelf denk ik dat het niet goed komt. Ik kan hier op dit forum ook niets terug vinden over Pur prothese. Misschien weet iemand hier meer over.

Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Margriet

Ziet ernaar uit dat jouw implantaten nog te hoog zitten! Kijk eens bij Kim75, zij heeft dit ook gehad. Zij had echter geen polyurethaan prothesen. Of het zo is dat de PUR prothesen langer tijd nodig hebben om te zakken, lijkt me een sterk verhaal. Ik heb namelijk gehoord dat deze juist sneller en beter ingroeien met je eigen weefsel. Ik heb de site van polytech gevonden waar een en ander verteld wordt over deze prothesen.

http://www.polytechhealth.com/wp-content/uploads/2011/05/Patientenbrosch%C3%BCre-nl-2010-11.pdf

Hopelijk dat je hier iets wijzer van wordt.

Heb jij ook een band boven je kliniekbh moeten dragen en bij wie ben je geopereerd??

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margriet

Ziet ernaar uit dat jouw implantaten nog te hoog zitten! Kijk eens bij Kim75, zij heeft dit ook gehad. Zij had echter geen polyurethaan prothesen. Of het zo is dat de PUR prothesen langer tijd nodig hebben om te zakken, lijkt me een sterk verhaal. Ik heb namelijk gehoord dat deze juist sneller en beter ingroeien met je eigen weefsel. Ik heb de site van polytech gevonden waar een en ander verteld wordt over deze prothesen.

http://www.polytechh...-nl-2010-11.pdf

Hopelijk dat je hier iets wijzer van wordt.

Heb jij ook een band boven je kliniekbh moeten dragen en bij wie ben je geopereerd??

xx BB

Nee ik heb geen band gekregen, hoefde alleen maar 4 weken een sport bh te dragen. Ben naar Global care clinique geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad apart uit. Maar 3 weken po... ik zie je spier er ook nog dik bovenop liggen, als deze loslaat en de zwelling hiervan trekt weg dan denk ik toch dat het wel wat anders gaat ogen?!

En ze lijken idd zoals bb zegt wat hoog te zitten, maar waarom wilde je geopereerd worden? Puur voor de vullling, het slappe weghalen...of een meer ronde vorm, of simpelweg grotere boobs (even voor het idee zodat ik snap wat de chirurg heeft willen bereiken?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad nu dat je pas een maand po bent.... Had ik niet zo goed op gelet :)

Het kan zijn dat het nog goed komt, even in contact blijven met je pc. Is dat toevallig dr. De Boer? Of werken er nog andere pc's in Global care?

En waarom wilde de chirurg eigenlijk die PUR prothese plaatsen? Ze worden niet zo heel veel gebruikt, maar misschien was er wel een goede reden voor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde geen borstlift,maar alleen een vulling zodat ik mijn eigen volume van vroeger weer terug kreeg. Dr Marc Nelissen wilde deze pur prothese gebruiken omdat deze minder kapselvorming hebben, en beter op hun plaats blijven zitten. Maar ik heb zelf het idee dat hij veel te hoog zit, en aan de onderkant zit te weinig. Als er meer aan de onderkant was geplaatst was het beter geweest. Het blijkt 9 maanden te duren eer de Pur prothese zacht worden. Ik hoop zelf dat het goed komt, want vindt ze veel te hoog. Hij zegd dat het goedkomt, maar dat het minimaal 4 maanden duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik las net je verhaal, en zoals BB al schreef, ik had t ook, te hoog blijvende protheses, bij mij veranderde er zo goed als niks in de weken na de operatie. Ik heb inmiddels een her gehad en nu zitten ze prachtig.

Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim

Had jij ook Pur prothese???

Hoi,

Ik las net je verhaal, en zoals BB al schreef, ik had t ook, te hoog blijvende protheses, bij mij veranderde er zo goed als niks in de weken na de operatie. Ik heb inmiddels een her gehad en nu zitten ze prachtig.

Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel.

Groetjes Kim

Hallo Kim had jij ook PUR prothese???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de chirurg aan de telefoon gehad, en deze vertelde me doodleuk dat ze niet meer gaan zakken, omdat ik hoog profile wilde zei hij, maar hij gebruikt altijd hoog profiel, ik heb hier niet om gevraagd, wel om wat volume aan de bovenkant.Maar onder in mijn borst zit niets de prothese zit boven mijn tepel waardoor ik nu onder een slappe borst heb, en boven veel te veel. Maar zo zie je maar de PC heeft altijd het laatse woord hij had gewoon moeten zeggen ik doe het niet bij je. Nu is het wel zo dat deze prothese 9 maanden nodig hebben om zacht te worden, misschien wordt het dan nog wat minder. Nou 'n heroperatie wil ik zo ie so niet meer in deze clinique, dus zal in september voor een second opinium moeten gaan bij een andere PC. Misschien had het wel groter gemoeten dan 420 cc. Jammer dat er zo weinig lotgenoten zijn met PUR prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als je er zelf zo mee zit, zou ik het hier ook niet bij laten... Been there done that!

Er is altijd een oplossing!

Zwaar klote dat je arts hier zo op reageert ( opnieuw been there done that :) )

Ik ga nu zelf bij iemand anders omdat t vertrouwen bij mij zoooo zoek is in me eerste arts, maar ik raad je toch aan het even te laten bezinken en dan nog een consult te vragen.

Als je ontevreden bent, voor welke reden dan ook, is t zwaar klote!

Misschien dat t inderdaad nog veranderd in de komende maanden, ik hoop het in elk geval voor je!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Margriet,

Wat naar voor je meid hoe je pc met de hele toestand omgaat! Hij heeft ze gewoon van in het begin verkeerd geplaatst, hij had moeten weten dat hij ze meteen op de juiste plaatst moest doen omdat dergelijke prothesen nadien niet meer zakken! Ik denk dan ook dat nog enkele maanden afwachten helaas geen verdere verbetering meer zal brengen! Veel succes met je second opinion meid en hoop dat je toch spoedig zult kunnen genieten van mooie nieuwe boobs!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ben nu ruim 6 weken verder, en heb zoveel volume bovenaan en zoveel aan de zijkant dat ik mijn armen niet langs mijn lichaam kan houden. ook daardoor veel pijn als ik ietwat op mijn zij lig. ik heb echt spijt van mijn borstvergroting. En inderdaad de Dr Nelissen heeft niet van te voren bepaald dat het achter de spier dual plane zou komen, toen ik wakker werd werd verteld het zit achter de spier. Na mijn mening had hij ook geen PUR prothese hoeven gebruiken als het toch achter de spier kwam. ook denk ik dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt, en ronde prothese had moeten gebruiken. Nu is mijn vraag als de prothese geplaatst worden lig je, weet iemand of je ook recht gezet wordt tijdens de operatie, want dan kan een chirurg pas het resultaat zien. Ik heb wel eens op een you tubu filmpje gezien dat een patient werd rechtgezet. Nog even nieuwe foto van voor en na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Margriet,

Graag had de Global Care Clinic een reactie op uw verslagen op dit borstenforum geplaatst, zoals we ook meermaals telefonisch en via email uitgelegd hebben aangezien u nu enkele maanden in het buitenland verblijft!

We vinden het erg jammer dat u momenteel niet tevreden bent. Nochtans heeft u met de plastisch chirurg meerdere keren de verschillende opties vooraf besproken en de eerste keus was en blijft een klassieke lifting met ankerlitteken en een prothese voor meer projectie. Dit zag u absoluut niet zitten wegens de littekens en daarom was u samen met de dokter overeengekomen om:

1. een anatomische prothese te gebruiken om zo een hogere vulling te hebben bovenaan dan een ronde prothese,

2. een polyurethaan (=PUR) gecoate prothese omdat deze zich beter vastzet en zo minder onderhevig aan de zwaartekracht is, wat bij elke prothese speelt en zeker bij groter dan 400cc ,

3. bij een pur prothese is de kans op draaien veel minder dan een ander prothese en de kans op rotatie is des te groter bij een slappere huidenveloppe,

4. onder de spier voor betere fixatie van de prothese tegen uitzakken en geleidelijke overgang bovenaan.

Een PUR-prothese is zeker goed te verwijderen maar zit beter vast dan een andere prothese, men spreekt van een velcro effect, wel is het zo dat dit de eerste maanden, door de grotere ingroei, meer kans op diffuse bloedingen geeft bij verwijdering. Uw prothese is geplaatst met de basis op de hoogte van uw borstplooi en door de anatomische vorm geeft deze bovenaan een hogere vulling. De prothese die u nu hebt is, voor de breedte van uw borst, diegene met de meeste projectie naar voor. Je kan een ronde high profile prothese ook plaatsen maar dan heb je meer dan 500cc (en zelfs 600cc) nodig en dan is de bovenpool niet meer gevuld en door het gewicht heb je ook meer kans op doorzakken.

Tegen de zwaartekracht kan je niet op door meer gewicht toe te voegen maar wel juist door minder gewicht te gebruiken en de huidenveloppe te verkleinen.

Achter de spier geeft een mooiere overgang bovenaan maar geeft initieel wel zwelling van de spier zelf, maar die is nu ook al bijna volledig verdwenen lijkt mij op de foto, en geeft ook minder kans op uitzakken van de prothese, bij jouw is de prothese deels onder de spier en deels achter de klier geplaatst, zogenaamde “dual plane” techniek!

De positie van je tepels nu kunnen enkel hoger gebracht worden door een lifting waarbij de huidenveloppe ook wordt aangepast aan het volume van jezelf met de prothese maar dit kan helaas enkel met nieuwe littekens…

We hopen u nog op een volgende controle te zien om te kijken en bespreken wat de eventuele opties zijn. Ons doel was en is om u gelukkig te maken met uw nieuwe borsten en vinden het ook erg spijtig dat u zich nu niet goed in uw vel voelt.

Met vriendelijke groeten,

Global Care Clinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margriet

Ik zou graag even reageren op dit topic, aangezien ik niet zo goed inzie wat Globalcareclinic hier wil vertellen. Zij hebben jou een lift geadviseerd??? Waarom niet gewoon een grotere prothese, dan is het probleem ook opgelost! Ik heb daar al veel foto's van gezien, vrouwen met wat hang in hun borsten en die dan een wat grotere prothese krijgen, rond wel te verstaan, zodat ook de bovenpool opgevuld raakt en die krijgen prachtige borsten.

Dit resultaat zou je eens moeten laten zien bij een second opinion in een andere kliniek, bij een goed aangeschreven arts!! De prothesen die jij hebt, de PUR prothesen, zijn bij jou te hoog geplaatst, waardoor je een spiervergroting gehad hebt in plaats van een borstvergroting. Ieder zichzelf respecterent plastisch chirurg zou dit moeten erkennen! Hij heeft zo te zien echt een fout gemaakt. Een second opinion bij een andere pc zou dit moeten bevestigen! Doordat de prothesen bij jou op dezelfde hoge manier geplaatst zijn als bij 'gewone' geruwde prothesen, is die prothese meteen gaan vastgroeien op een te hoge plek in jouw lichaam. (aangezien de pur-prothesen niet zakken na plaatsing!)

Een PUR-prothese is zeker goed te verwijderen maar zit beter vast dan een andere prothese, men spreekt van een velcro effect, wel is het zo dat dit de eerste maanden, door de grotere ingroei, meer kans op diffuse bloedingen geeft bij verwijdering. Uw prothese is geplaatst met de basis op de hoogte van uw borstplooi en door de anatomische vorm geeft deze bovenaan een hogere vulling. De prothese die u nu hebt is, voor de breedte van uw borst, diegene met de meeste projectie naar voor. Je kan een ronde high profile prothese ook plaatsen maar dan heb je meer dan 500cc (en zelfs 600cc) nodig en dan is de bovenpool niet meer gevuld en door het gewicht heb je ook meer kans op doorzakken.

Het lijkt mij dat de kliniek/de pc hier volledig de plank mis slaat. Ik voeg hier even twee miniaturen toe, die laten zien dat hangborsten wel degelijk mooi opgevuld kunnen worden met een ronde prothese en dat het er dan mooi uit ziet, zonder dat er een lift hoeft te gebeuren. Extra hang zal niet bijster snel optreden, aangezien ook deze ronde prothesen gefixeerd worden door de spier, door de dual plane methode:

gallery_5245_1139_2214263.jpg

tn_gallery_5245_1139_13478.jpg

Zoals hier te zien is, is er wel degelijk met een ronde prothese een mooi resultaat te bereiken!! En dit is 2 dagen PO!!! De keuze van het doorzakken is trouwens, volgens mij, aan de client zelf te bepalen. Als deze geen lift wil, moet het maximaal haalbare tot tevredenheid van de client toch nagestreefd worden??

Om op het gewenste resultaat te komen bij jou, heb ik eens even in de catalogus van Sebbin, Natrelle en Eurosilicone gekeken, omdat Globalcareclinic volgens hun website daar mee werkt.

Ook heb ik even nagekeken welke breedte prothese je nu hebt, met welke projectie.

Je hebt nu van Polytech 420cc. Dat kunnen twee soorten prothesen zijn:

1. Opticon THS high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,7 cm

2. Opticon MHS high profile. Deze is 13,8 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Uitgaande van deze breedte, want die breedte heb je nodig volgens je pc, kom ik op de volgende resultaten als je zou kiezen voor een ronde prothese van Natrelle (mcghan), Sebbin, of Eurosilicone

1. Natrelle: 560 cc extra high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 6,4 cm

2. Natrelle: 520 cc high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm

3. Sebbin: 565 cc high profile. Deze is 13,4 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Optie 1 lijkt mij het geschikste voor jou, omdat je op die manier de bovenpool het beste gevuld krijgt en ook niet overdreven veel cc hebt! Er zijn mensen met 900 cc die minder hang hebben dan jij ;)

Aangezien dit een onafhankelijk forum is, durf ik dit hier wel te schrijven. De enige die aansprakelijk is voor bovenstaande, ben ik. Aangezien de kliniek hier reageert op jouw operatieverslag en vervolg, mag daar best iets tegenover gezet worden.

En Margriet, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Heel veel succes! En ik hoop dat je pc je nog goed gaat helpen, mocht je nog vertrouwen in hem hebben, nadat ze je zelfs op een forum proberen na te lopen. Ik kom er niet over uit, dit maakt me echt kwaad!

xx Spuit12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margriet,

Inhoudelijk zegt t me niet zo veel want heb n bvk gehad. Bijzonder vind ik het dat de pc en spuit12 iets heel anders lijken te zeggen. Ik kan alleen maar hopen dat ze nog steeds van jou een tevreden klant willen maken. Wanneer heb je weer n controle?

Succes. Groetjes anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Margriet,

ik lees dat je op vakantie bent. Dit schrijft je chirurg in ieder geval hier op het internet.?!

Laten we hopen dat na je vakantie, de chirug je uitnodigt voor een gesprek aan tafel, om tot een oplossing te komen. spuit12, lijkt namelijk veel verstand te hebben van verschillende soorten implantaten en zoals zij al aangeeft in haar verhaal, zouden er veel opties zijn die tot een beter resultaat kunnen leiden.

Ik hoop dan ook van harte dat jullie tot een oplossing kunnen komen waarna je borsten er beter uitzien dan dat ze nu doen.

misschien dat ik mijn zin hiervoor wat krom uit druk. maar ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van hoe er je borsten nu uitzien!

succes en hopelijk kan je toch nog genieten van je vakantie!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Een vraagje? Is het niet zo dat als je behoorlijke hangborsten hebt en daar volume in zet zonder een lift, dat de hang dan blijft? Bedoelen ze dit bij de post van globalcareclinic?

Ik hoop echt dat alles goed opgelost wordt!

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Een vraagje? Is het niet zo dat als je behoorlijke hangborsten hebt en daar volume in zet zonder een lift, dat de hang dan blijft? Bedoelen ze dit bij de post van globalcareclinic?

Ik hoop echt dat alles goed opgelost wordt!

Groetjes Kim

Hallo Kim

Ik denk inderdaad dat ze dat bedoelen, maar wat ik ook uit het verhaal begrijp is dat Margriet geen littekens wilde t.g.v een lift. Dat wil dus zeggen, dat Margriet er voor kiest een opvulling van haar 'hangborsten' (wat een negatief woord trouwens, sorry) te krijgen. En dat is haar goed recht, lijkt mij. Correct me if I'm wrong :)

Daar zal ze rekening mee gehouden hebben, lijkt me?

Zoals de foto's in mijn voorbeeld al laten zien, zijn mooie hangborsten niet lelijk :) Ik vind de foto's die ik gebruikt heb als voorbeeld, erg mooi geworden. En de persoon in kwestie zal er heel blij mee zijn!

Groetjes, spuit12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

ja dit antwoord kreeg ik ook per mail van mijn PC.

Ik ben naar deze PC gegaan voor een borstvergroting, hij adviseerde een borstlift ik heb verteld dat ik dat perse niet wilde. Hij vroeg wat mijn wensen waren, en ik vertelde hem dat ik mijn maat van vroeger terug wilde, dat het ietwat zou doorhangen vond ik niet zo heel erg. Ik had enkele jaren terug nog een ruime E cup van mezelf. Hij vertelde me daarna dat hij het met een anatomische prothese ietwat kon liften, en zou in eerste instantie 340cc gebruiken. Ook dat hij liever PUR prothese gebruikte. Ik heb er totaal geen verstand van en heb dan ook alles in goed vertrouwen aan Hem overgelaten. Wel heb ik gevraagd dat er vriendinnen van mij waren die 500cc hadden, en dat ik dat niet eens zo groot vond, maar hij wilde eigenlijk niet meer als 400 gebruiken, daar volgens hem boven de 400cc alleen maar problemen ontastaan. 3 dagen na de operatie zag ik het resultaat en schrok heel erg. Ik vroeg hem toen de prothese gelijk te verwijderen. Hij vertelde dat dit onterecht was en dat deze prothese pas na minimaal 4 maanden een goed resultaat gaven. Daarna stuurde ik hem foto's waar ik eigenlijk geen duidelijk antwoord kreeg. ik heb hem toen gebeld, en toen vertelde hij dat ze niet meer zouden zakken, en dat mijn envelop te groot was. Ik vroeg hem of hem met ronde grotere prothese niet beter was geweest, en hij vertelde daarop het bovenstaande antwoord. Nou ik heb inderdaad ook heel wat vrouwen gezien die uitgezakte borsten hadden, en dit verhoplen is met grotere prothese van 500 en 600 cc deze hebben nu een F cup en is heel mooi. Maar ik denk dat hij alleen risicoloze operaties wil uitvoeren. Na mijn verblijf in het buitenland zal ik ook een second opinion gaan vragen. Of zijn er hier misschien dames die een PC weten die wel grote prothese plaatst.

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.