Ga naar inhoud

Margriet2380 : 21 juni 2012 : Dr. Nelissen : Globalcare clinic - Herstel : 27 februari 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


margriet2380

Aanbevolen berichten


Hoi Margriet

Ik zou graag even reageren op dit topic, aangezien ik niet zo goed inzie wat Globalcareclinic hier wil vertellen. Zij hebben jou een lift geadviseerd??? Waarom niet gewoon een grotere prothese, dan is het probleem ook opgelost! Ik heb daar al veel foto's van gezien, vrouwen met wat hang in hun borsten en die dan een wat grotere prothese krijgen, rond wel te verstaan, zodat ook de bovenpool opgevuld raakt en die krijgen prachtige borsten.
Dit resultaat zou je eens moeten laten zien bij een second opinion in een andere kliniek, bij een goed aangeschreven arts!! De prothesen die jij hebt, de PUR prothesen, zijn bij jou te hoog geplaatst, waardoor je een spiervergroting gehad hebt in plaats van een borstvergroting. Ieder zichzelf respecterent plastisch chirurg zou dit moeten erkennen! Hij heeft zo te zien echt een fout gemaakt. Een second opinion bij een andere pc zou dit moeten bevestigen! Doordat de prothesen bij jou op dezelfde hoge manier geplaatst zijn als bij 'gewone' geruwde prothesen, is die prothese meteen gaan vastgroeien op een te hoge plek in jouw lichaam. (aangezien de pur-prothesen niet zakken na plaatsing!)





Het lijkt mij dat de kliniek/de pc hier volledig de plank mis slaat. Ik voeg hier even twee miniaturen toe, die laten zien dat hangborsten wel degelijk mooi opgevuld kunnen worden met een ronde prothese en dat het er dan mooi uit ziet, zonder dat er een lift hoeft te gebeuren. Extra hang zal niet bijster snel optreden, aangezien ook deze ronde prothesen gefixeerd worden door de spier, door de dual plane methode:

gallery_5245_1139_2214263.jpg
tn_gallery_5245_1139_13478.jpg

Zoals hier te zien is, is er wel degelijk met een ronde prothese een mooi resultaat te bereiken!! En dit is 2 dagen PO!!! De keuze van het doorzakken is trouwens, volgens mij, aan de client zelf te bepalen. Als deze geen lift wil, moet het maximaal haalbare tot tevredenheid van de client toch nagestreefd worden??

Om op het gewenste resultaat te komen bij jou, heb ik eens even in de catalogus van Sebbin, Natrelle en Eurosilicone gekeken, omdat Globalcareclinic volgens hun website daar mee werkt.
Ook heb ik even nagekeken welke breedte prothese je nu hebt, met welke projectie.

Je hebt nu van Polytech 420cc. Dat kunnen twee soorten prothesen zijn:
1. Opticon THS high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,7 cm
2. Opticon MHS high profile. Deze is 13,8 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Uitgaande van deze breedte, want die breedte heb je nodig volgens je pc, kom ik op de volgende resultaten als je zou kiezen voor een ronde prothese van Natrelle (mcghan), Sebbin, of Eurosilicone
1. Natrelle: 560 cc extra high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 6,4 cm
2. Natrelle: 520 cc high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm
3. Sebbin: 565 cc high profile. Deze is 13,4 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Optie 1 lijkt mij het geschikste voor jou, omdat je op die manier de bovenpool het beste gevuld krijgt en ook niet overdreven veel cc hebt! Er zijn mensen met 900 cc die minder hang hebben dan jij ;)

Aangezien dit een onafhankelijk forum is, durf ik dit hier wel te schrijven. De enige die aansprakelijk is voor bovenstaande, ben ik. Aangezien de kliniek hier reageert op jouw operatieverslag en vervolg, mag daar best iets tegenover gezet worden.
En Margriet, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Heel veel succes! En ik hoop dat je pc je nog goed gaat helpen, mocht je nog vertrouwen in hem hebben, nadat ze je zelfs op een forum proberen na te lopen. Ik kom er niet over uit, dit maakt me echt kwaad!

xx Spuit12
Wat ben ik blij dat er op dit forum mensen zijn die ook enigzins ervaring hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Margriet

Ik zou graag even reageren op dit topic, aangezien ik niet zo goed inzie wat Globalcareclinic hier wil vertellen. Zij hebben jou een lift geadviseerd??? Waarom niet gewoon een grotere prothese, dan is het probleem ook opgelost! Ik heb daar al veel foto's van gezien, vrouwen met wat hang in hun borsten en die dan een wat grotere prothese krijgen, rond wel te verstaan, zodat ook de bovenpool opgevuld raakt en die krijgen prachtige borsten.

Dit resultaat zou je eens moeten laten zien bij een second opinion in een andere kliniek, bij een goed aangeschreven arts!! De prothesen die jij hebt, de PUR prothesen, zijn bij jou te hoog geplaatst, waardoor je een spiervergroting gehad hebt in plaats van een borstvergroting. Ieder zichzelf respecterent plastisch chirurg zou dit moeten erkennen! Hij heeft zo te zien echt een fout gemaakt. Een second opinion bij een andere pc zou dit moeten bevestigen! Doordat de prothesen bij jou op dezelfde hoge manier geplaatst zijn als bij 'gewone' geruwde prothesen, is die prothese meteen gaan vastgroeien op een te hoge plek in jouw lichaam. (aangezien de pur-prothesen niet zakken na plaatsing!)

Het lijkt mij dat de kliniek/de pc hier volledig de plank mis slaat. Ik voeg hier even twee miniaturen toe, die laten zien dat hangborsten wel degelijk mooi opgevuld kunnen worden met een ronde prothese en dat het er dan mooi uit ziet, zonder dat er een lift hoeft te gebeuren. Extra hang zal niet bijster snel optreden, aangezien ook deze ronde prothesen gefixeerd worden door de spier, door de dual plane methode:

gallery_5245_1139_2214263.jpg

tn_gallery_5245_1139_13478.jpg

Zoals hier te zien is, is er wel degelijk met een ronde prothese een mooi resultaat te bereiken!! En dit is 2 dagen PO!!! De keuze van het doorzakken is trouwens, volgens mij, aan de client zelf te bepalen. Als deze geen lift wil, moet het maximaal haalbare tot tevredenheid van de client toch nagestreefd worden??

Om op het gewenste resultaat te komen bij jou, heb ik eens even in de catalogus van Sebbin, Natrelle en Eurosilicone gekeken, omdat Globalcareclinic volgens hun website daar mee werkt.

Ook heb ik even nagekeken welke breedte prothese je nu hebt, met welke projectie.

Je hebt nu van Polytech 420cc. Dat kunnen twee soorten prothesen zijn:

1. Opticon THS high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,7 cm

2. Opticon MHS high profile. Deze is 13,8 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Uitgaande van deze breedte, want die breedte heb je nodig volgens je pc, kom ik op de volgende resultaten als je zou kiezen voor een ronde prothese van Natrelle (mcghan), Sebbin, of Eurosilicone

1. Natrelle: 560 cc extra high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 6,4 cm

2. Natrelle: 520 cc high profile. Deze is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm

3. Sebbin: 565 cc high profile. Deze is 13,4 cm breed met een projectie van 5,9 cm

Optie 1 lijkt mij het geschikste voor jou, omdat je op die manier de bovenpool het beste gevuld krijgt en ook niet overdreven veel cc hebt! Er zijn mensen met 900 cc die minder hang hebben dan jij ;)

Aangezien dit een onafhankelijk forum is, durf ik dit hier wel te schrijven. De enige die aansprakelijk is voor bovenstaande, ben ik. Aangezien de kliniek hier reageert op jouw operatieverslag en vervolg, mag daar best iets tegenover gezet worden.

En Margriet, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Heel veel succes! En ik hoop dat je pc je nog goed gaat helpen, mocht je nog vertrouwen in hem hebben, nadat ze je zelfs op een forum proberen na te lopen. Ik kom er niet over uit, dit maakt me echt kwaad!

xx Spuit12

Ja dat bedoel ik nu dat ze nog wat doorzakken is een mooi natuurlijk resultaat, erg mooi bij jou. Maar mijn PC wilde eerst maar 340 gebruiken, daarna heeft ie zelf toch nog voor 420cc gekozen, maar als het aan mij had gelegen had ik liever grotere borsten gehad, maar wel mooi van vorm. De mijne zijn nu misvormd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik nu dat ze nog wat doorzakken is een mooi natuurlijk resultaat, erg mooi bij jou. Maar mijn PC wilde eerst maar 340 gebruiken, daarna heeft ie zelf toch nog voor 420cc gekozen, maar als het aan mij had gelegen had ik liever grotere borsten gehad, maar wel mooi van vorm. De mijne zijn nu misvormd.

Idd, dat misvormde waar jij het over hebt, is dus een inschattingsfout van je pc, mijns inziens. Zoals ik al eerder zei, hij heeft je borstspier vergroot in plaats van je borst.

Ik ben benieuwd of hij je nog tegemoet wil komen, nadat hij gelezen heeft hier op het forum, dat er wel degelijk andere mogelijkheden zouden zijn geweest (met voorbeeldfoto erbij!)

Een second opininon.... Misschien dat je eens bij dr. Demeyere kunt gaan! Ik heb al heel veel goede dingen over hem gelezen hier op het forum. Een consult kost 30 euro, als ik me niet vergis. Hij schijnt heel serieus te zijn! Die 30 euro wordt afgetrokken van het operatiebedrag als je zou besluiten bij hem voor je hersteloperatie te gaan, heb ik gelezen in andere topics.

Succes!

Groetjes, spuit12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat Dr Demeyere uit Gent??. Ik denk dat ik niet voor een her ga bij Dr nelissen, ik heb nu geen vertrouwen meer in hem, zeker omdat hij mij beloofd had, en er voor wilde tekenen dat alles goed zou komen met mijn borsten. Ook het personeel wat er toen bij zat vertelde me oh mevr. dit komt zeker goed, u moet minimaal 4 maanden geduld hebben. Nu moet ik maar afwachten wanneer deze PUR prothese er zonder veel bloeding uit kunnen, en of er een arts is die ze eruit wil halen. Dit heeft hij mij van te voren ook niet verteld. Maar is het nu niet zo als de littekens weer opnieuw open moeten ik risico loop dat bij grotere prothese het litteken slechter geneest??

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Idd, dat is dr. Demeyere uit Gent. Zijn kliniek heet Artemedis.

Het litteken dat je nu hebt, wordt hoogstwaarschijnlijk weggehaald en er wordt een nieuw gemaakt. Hoe ze dit precies doen, geen idee, maar dat heeft de chirurg ook bij mij gedaan. Is heel mooi geworden!

Dat het litteken minder mooi zou worden, hoef je dus geen angst voor te hebben :)

Ik kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in je pc. Als ze je beloven dat het mooi wordt en zij hebben een andere voorstelling van wat normaal en mooi is..... Dan kun je er niet meer van op aan dat je op 1 lijn komt met hun he!

Je zou wel kunnen proberen te bereiken dat ze je een gedeelte van de kosten vergoeden! Ze zijn verantwoordelijk voor het gepruts dat je aangedaan is en voor dat je nu opnieuw onder het mes moet!! Als ze nog een beetje hart voor je hebben, betalen ze je de kosten die ze zelf kwijt zouden zijn geweest aan een heroperatie!! Dat zou tenminste nog een beetje fair zijn! Je hebt genoeg gedoe nu en daarbij zul je ook nog eens opnieuw 6 weken moeten herstellen. Dat kost jou ook allemaal tijd en geld, dus een tegemoetkoming van hun kant, zou ze niet misstaan!

Hoe groot het risico op bloedingen is door het gebruik van de PUR-prothese weet ik zo niet... Je moet dit echter niet vergeten te vragen aan de arts waar je je second opinion gaat doen. :)

En heb je nog vragen? gewoon stellen he! Zowel aan je pc als aan ons. Wie weet kunnen we je verder helpen voor je bij een pc geweest bent.

Groetjes, spuit12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim

Ik denk inderdaad dat ze dat bedoelen, maar wat ik ook uit het verhaal begrijp is dat Margriet geen littekens wilde t.g.v een lift. Dat wil dus zeggen, dat Margriet er voor kiest een opvulling van haar 'hangborsten' (wat een negatief woord trouwens, sorry) te krijgen. En dat is haar goed recht, lijkt mij. Correct me if I'm wrong :)

Daar zal ze rekening mee gehouden hebben, lijkt me?

Zoals de foto's in mijn voorbeeld al laten zien, zijn mooie hangborsten niet lelijk :) Ik vind de foto's die ik gebruikt heb als voorbeeld, erg mooi geworden. En de persoon in kwestie zal er heel blij mee zijn!

Groetjes, spuit12

Hoi,

Hangborsten.....mja, hoe moest ik t anders zeggen? Nu was t wel duidelijk ;)

En het klopt zeker, het kan een stuk mooier opgelost worden, als de volume maar onderin zit en niet bovenin!

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja maar volgens hem, en dat kan je ook lezen zijn er geen andere oplossingen. Ik had in het begin al gezegd dat ik vriendinnen had met 500cc, en dat ik dat mooi vond, en niet eens zo groot. Maar hij wil normaliter niet groter plaatsen als 400.Hij vertelde me dat er boven de 400cc alleen maar complicaties optreden. Maar ik ga eind september ook zeker voor een 2nd opinion. Ik heb deze vakantie veel vrouwen gezien met implantaten, en heb ook veel vrouwen gezien die boven de 600 hadden. Ze hadden allemaal mooie grote borsten. Maar niemand heeft de borsten zo hoog zitten als ik. Door ze zo hoog te plaatsen heeft ie mijn borsten nog langer gemaakt, en dit had hij inderdaad kunnen voorkomen. Een arts moet dit zelf in kunnen schatten, en niet nadien zeggen ( Wij zijn overeengekomen dat je anatomische implantaten wilde van 420cc. Inderdaad is dit op papier gezet en overeengekomen, maar ik vertrouw op een arts dat hij de goede beslissing neemt. Ik ben een leek en heb er geen verstand van.

Groetjes Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margriet,

je hebt helemaal gelijk, het kan veel beter gedaan worden dan het restultaat nu is.

Ik bedoelde dat je de PC even moest bellen om door te geven voor een 2nd opinion. Misschien dat hij dan nog wel een her operatie wilde doen.

Aan de andere kant als hij hier op het forum zo bloot en openlijk een persoonlijk schrijven aan jou gaat schrijven, geeft hij min of meer toe dat dit zijn "beste" kunnen is. Dan is het misschien beter om helemaal niet meer naar deze arts te gaan.

Hoop dat je snel ergens terecht kunt voor een 2nd opinion want je hebt gelijk dat het hier niet bij laat zitten.

succes en lees graag mee hoe je volgende arts zijn mening is en wat hij er aan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ken heet probleem maar al te goed. En word hieraan geholpen op 11-10 door dr de meyere. Die van mij zitten ook te hoog. Zie mijn verslag.

Dit wordt door niemand bijna vergoed, als je de oude pc geen kans hebt gegeven om je tegemoet te komen. Ik heb ook totaal geen vertrouwen meer in dr. Verdonk. Ik dacht, laat maar hoor. Alle rompslomp, energie en geld, dan doe ik t liever bij iemand die t meteen goed gaat doen. Had ik eerder moeten weten, maar ja.....

Het beste met jou verdere verloop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo

Ben ondertussen voor 2e opinion geweest 1 in Frankrijk Montpellier en 1 in Belgie. Ik had vandaag naar Dr. Nelissen gemoeten, maar had me vergist in datum dacht dat het Woesdag was. Dus moet ik a.s. maandag.

Beide dokters waren het wel met Dr Nelissen eens dat 1e keus is een lift, MAAR, dat het zeker beter en mooier had gekunt.

Volgens de arts in Frankrijk en in Belgie had ik beslist geen Anatomische prothese moeten hebben maar ronde. De arts in Frankrijk had het over makkelijk 600a 700 cc de arts in Belgie zegt dat zelf 900 bij me past. Ook vinden ze de prothese te ver naar buiten te veel ronding aan de buitenkant, en te weinig aan de binnenkant.

Volgens beide artsen zijn er geen complicaties met grote prothese. Dr Nelisssen plaatst niet groter als 400 bij alles boven 400 komen er complicaties verteld en schrijft hij, wel heeft hij bij mij 420 geplaatst, terwijl hij eerst maar 360 wilde plaatsen.

Ook vonden ze mijn borsten veel te hard aanvoelen, en vroegen ze mij waarom hij PUR prothese heeft geplaatst, dit is onnodig.

Kortom het bevestigd voor mij wat ik al wist dat de prothese te klein zijn.

Ik Draag nu al mijn oude BH's weer, dus heb geen borstvergroting gekregen.

De artsen vertelde mij dat ze op de operatietafel kijken wat ze plaatsen medium of High profile, dit kunnen ze doen omdat ze alle prothese op voorraad hebben. Dr Nelissen heeft bij mij van te voren alles gemeten en speciaal deze prothese besteld, omdat er blijkbaar niets op voorraad is.

Dit is wat beide andere artsen tegen mij zeggen.

Beide artsen hebben wel duidelijk aangegeven dat de prothese beter geplaatst had moeten worden, Rond, en groter.

Liefs Margriet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey margriet,

Wat fijn dat 2 andere artsen het zelfde zeggen en eigenlijk jou alleen maar bevestigen. Ik hoop dat dr. nelissen het wel gaat oplossen.

Ik ben nu 16 dagen po en heb nu al geen constante pijn meer. Dus 4 maanden lijkt mij wel heel erg lang. Maar zover ben ik niet dus ik weet niet hoe het dan is.

Ik ben heel erg benieuwd en ik zal voor je duimen maandag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat wel Margriet, dat komt doordat je spier heel de tijd op spanning staat zeg maar.

Ik had ook ineens lange boobs voor een half jaar. Super ellendig. Dagelijks verdrietig erdoor. Dus ik weet echt hoe je je voelt.

Nu zijn ze voor de spier, maar ik kan er nog niets over zeggen, daar heb ik ze te kort voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest bij Dr Nelissen en een goed gesprek gehad. Hij was zelf ook niet blij met het resultaat en wil de operatie opnieuw doen met grotere prothese. Maar daar het nog te kort dag is zal de operatie hoogstwaarschijnlijk begin volgend jaar zijn. De prothese zullen dan ook rond worden, 650cc met een extra high profile. Ben erg opgelucht na vandaag. Ik had vanaf het begin een goed gevoel bij deze dokter, en was dan ook erg teleurgesteld met het resultaat, maar mijn eerste gevoel is dan toch goed geweest. Vol goede moed ga ik het volgende jaar dan ook tegemoed, en hoop dan wel te kunnen genieten van mijn nieuwe boops.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margriet

Heel goed dat je arts toch geluisterd heeft naar de mening van je second opinion en misschien hier op het forum nog wat opgestoken heeft van wat er geschreven werd! Hij zat hier regelmatig even jouw topic te controleren en heeft dus ook gelezen wat er allemaal gezegd is.

Gelukkig heeft hij begrepen dat er meer mogelijk is voor je en gaat hij je opnieuw opereren!

Fijn dat je er toch een goed gevoel bij hebt! Het heeft wel wat moeite gekost voor je, om begrip van hem te krijgen, maar op de een of andere manier is het dus toch gelukt :)

Nu op naar mooie borsten!

Ben benieuwd hoe het gaat worden

Groetjes, Spuit12

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat fijn! gelukkig gaat het dan helemaal goed komen. Jammer dat er dan nog een operatie nodig is maar dat is nou eenmaal zo.

Een goed resultaat is zoveel belangrijker!

en wat spuit12 zegt: op naar mooie borsten!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat hij het erkent en er wat aan wil doen. Ik dacht even dat het te vroeg was om er al van te zeggen. Ik ken het verhaal en weet hoe je je voelt.

Ik ben van een lege D naar een lange F gegaan. Onderin was het bij mij ook leeg. Mijn verhaal heb je vast wel gelezen.

Hebben jullie al een datum gepland wanneer het gaat worden? Heb jij geen last van je spier waar die prothese constant tegenaan duwt? L

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat goed dat hij het erkent en er wat aan wil doen. Ik dacht even dat het te vroeg was om er al van te zeggen. Ik ken het verhaal en weet hoe je je voelt.

Ik ben van een lege D naar een lange F gegaan. Onderin was het bij mij ook leeg. Mijn verhaal heb je vast wel gelezen.

Hebben jullie al een datum gepland wanneer het gaat worden? Heb jij geen last van je spier waar die prothese constant tegenaan duwt? L

Ja daar heb i zeker last van en vooral met liggen en slapen. Ik moet half december terug en dan gaan we snel een datum prikken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel spijtig om te lezen dat alles niet zo is verlopen zoals je had gehoopt, en ik duim voor je dat de herstel operatie wel positief zal verlopen.

....ik schrok er wel heel even van dat de GCC hier op het forum blijkbaar meeleest...
:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ik schrok er wel heel even van dat de GCC hier op het forum blijkbaar meeleest... :44:

Sja, iedereen kan een account aanmaken he....

En het is aan de kliniek zelf of ze dat willen..... Ik denk dat je niet op die manier moet werken, dat je niet je gelijk moet proberen te halen via een forum, maar goed... Als een kliniek dat doet, dan moet ie dat zelf weten....

Het forum kan niemand verbieden mee te lezen en te reageren :) En dat zijn we ook niet van plan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.