Ga naar inhoud

Margriet2380 : 21 juni 2012 : Dr. Nelissen : Globalcare clinic - Herstel : 27 februari 2014 : Dr. de Meyere : Artemedis


margriet2380

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Wilde eigenlijk een nieuw topic starten, maar is niet mogelijk, of ik kijk er helemaal overheen.

Vandaag bij Dr Bruno de Meyere geweest, had al een afspraak voor operatie op 17 maart, en hiep hoi, er was iemand uitgevallen kan volgende week donderdag al geopereerd worden. Hij bevestigde wat de andere dokters ook vertelde dat het duidelijk een fout is van de Global care Clinique. Hij verzekerde dat ik zeker geen borstlift nodig heb, en de borsten ga krijgen die ik wil. Hij gaat voor minimaal 800 cc, en misschien tijdens de testprothese moet het zelfs groter worden, daar ik veel ruimte over heb. Mijn man mag dan ook komen kijken tijdens de operatie als de testprothese erin zit, en ik rechtop wordt gezet. Heb een fijn gevoel bij deze Dokter, en het volste vertrouwen in hem. Op naar volgende week donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat fijn dat er wat aan gedaan gaat worden voor je

Dr. de Meyere is inderdaad een erg fijne en goede pc.

Ik heb je titel een beetje voor je aangepast ;)

Heel veel succes volgende week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een verslagje van mijn herstel gisteren. Alles is perfect verlopen en 800 cc gekregen. Zoals ik nu kan zien zien ze er heel mooi uit, en ben ik eindelijk verlost van die driehoekige borsten. Operatie is 100% meegevallen, bij thuiskomst gelijk een grote zak friet gehaald, weinig pijn, en nog geen pijnstillers genomen. Probeer er morgen even een foto op te zetten. Javaantje was voor me gisteren, en we hebben elkaar nog ff gesproken na de operatie. Het enige is dat ik de griep heb, en veel moet hoesten wat pijn doet door de druk die erop komt.

Verder tot nu toe heeeeeel tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ik had 420 cc, Hij wllde zelf ook perse anatomische prothese plaatsen, hij had moeten weten als je al anatomische borsten hebt die enigzins wat leeg zijn, niet weer moet vullen met anatomisch maar met rond. Ik ben nadien bij 2 andere artsen geweest die zeiden ook ten eerste gaan wij nooit voor pur, dat is onzin, en ten tweede moet iedere chirurg weten dat een uitgezakte borst geen anatomische prothese kan hebben. Als hij goed nagedacht had, en niet alleen maar aangegeven dat grote prothese problemen geven, dan had hij moeten zeggen , ga maar naar een ander die wel grote prothese plaatst. Ook zit ik nog steeds met het probleem dat hij ze heel erg naar de kant van mijn schouders heeft geplaatst, de prothese zit helemaal aan de achterkant van mijn oksel, en de binnenkant van mijn borst is leeg zit niks.

Haha dit verhaaltje was ik dus weer aan het zoeken. Inderdaad bijna op mijn schouders was het geplaatst, verklaard een hoop van mijn 3e Herstel nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.