Ga naar inhoud

Cecilia : 25 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Nee bij een wissel heb je minder pijn dan bij de eerste keer,omdat de boel al opgerekt is geweest.

Je herstel zal dus vlotter verlopen.

Ik denk idd dat je kapsel had ,maar als je nu vd spier krijgt is dat zowiezo veel fijner qua herstel hoor!!

Je zal dan erna ook veel minder last hebben,waarschijnlijk zat die plaatsing(achter) bij jou gewoon niet fijn in je lichaam!

Zou er niet teveel tegen op zien,denk dat het je heel erg mee zal vallen achteraf.

En nabloeding zal je niet hebben als je je maar aan de regels houdt,rustig aan herstellen en niet te veel doen .

Ook al denk je geen pijn te hebben,je herstel is belangrijk.

Enne...ik snap je angst zeker wel hoor,logisch ook als je een nare ervaring achter de rug hebt.

Maar nu gaat dat goed komen,is dus heel fijn!!

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Echt heel dom, ik lees de titel van dit topic en ik denk aan een ( haar ) kapsel :45:

Super handig artikel in die link van jou Vlinder.

Maar toch verontrustend dat je nu je 6 weken rustig aan doet enzo.. maar dat overmatig kapselvorming nog jaren later ook nog kan optreden..

Maar misschien moet je daar niet teveel overnadenken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel dom, ik lees de titel van dit topic en ik denk aan een ( haar ) kapsel :45:

Super handig artikel in die link van jou Vlinder.

Maar toch verontrustend dat je nu je 6 weken rustig aan doet enzo.. maar dat overmatig kapselvorming nog jaren later ook nog kan optreden..

Maar misschien moet je daar niet teveel overnadenken..

Hahaha,weet je dat ik in eerste instantie precies hetzelfde dacht??? :152:

Lekker blond hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel vlinder

ben welwat opgelucht

ze zitten nu veelste hoog onder de spier ik heb ze dus voledig achter de spier en diana zei dat de prhotese nu ook helemaal plaat word gedrukt want heb letterlijk een borstspiervergroting

en heb ik mijn eigen volume borsten onderin daar zit niks

nu gaat hij de protheses die er al in zitten erachter weg halen en voor de spier plaatsen

zal ik nu wel een gevulde borst hebben of nog niet?

ik maak me echt zorgen en zit er na nu bijna 10 weken mentaal helemaal doorheen kwa pijn en zo verdietig met een paar leleijke borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien zijn er veel vrouwen die na een negatieve ervaring juist het internet op gaan om iemand te vinden die hetzelfde door maakt als hun en vragen te kunnen stellen. Iemand die tevreden is na een operatie en dit forum nog niet kent, zal niet vlug geneigd zijn daarna nog een forum op te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel vlinder

ben welwat opgelucht

ze zitten nu veelste hoog onder de spier ik heb ze dus voledig achter de spier en diana zei dat de prhotese nu ook helemaal plaat word gedrukt want heb letterlijk een borstspiervergroting

en heb ik mijn eigen volume borsten onderin daar zit niks

nu gaat hij de protheses die er al in zitten erachter weg halen en voor de spier plaatsen

zal ik nu wel een gevulde borst hebben of nog niet?

ik maak me echt zorgen en zit er na nu bijna 10 weken mentaal helemaal doorheen kwa pijn en zo verdietig met een paar leleijke borsten

lieverd dat komt echt wel goed hoor!

je zal idd vollere borsten krijgen met vd spier plaatsing ,ook onderin zul je volume krijgen . :1bouncingboobs:

En niet teveel enge dingen lezen en je teveel zorgen maken,vertrouw op je arts ,je krijgt die wissel ook niet voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.