Ga naar inhoud

Cecilia : 25 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ik ook als ik de medicijnen heb ingenomen. Staat op dat je ze bij voorkeur een half uur voor het eten in moet nemen en als je er misselijk van wordt, dan mag je ze na het eten innemen. Kan inderdaad natuurlijk ook van de narcose komen Succes met je herstel! Je merkt dat het met de dag al snel beter gaat.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste nacht viel mee, pas na 4u kreeg ik rugpijn :(

en dan ook mn vriend wakker gemaakt om me recht te helpen...

heb bovenaan ook veel pij, zelfs tot aan mn sleutelbeen.. zal wel normaal zijn zeker?????

nu hopen dat alles vlot geneest en ik niet terug moet gaan...

de pijn zal binnen paar dagen wel beter zijn hoop ik:)

heb nog niet veel gegeten dus mss idd van de medicatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!

Steeds kleine beetjes eten en HEEEEEEL VEEEEEEL water drinken!! Dan gaat die rotzooi van de slaapverdoving het snelst uit je lijf.

Pilletjes op tijd innemen, dan komt het vast goed. (had jij schema van kliniek?)

En dus toch de EHP hahahahahahahahahahaha, al die moeite van te voren, ten spijt :45:

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ze zeiden allemaal dat het moooier zou zijn... dus hoop da ze gelijk gaan hebben :D

nee heb geen schema gekregen.

vooral pijn boven en onder de borsten en zere rug van de hele tijd te liggen.

en ja pijn om mezelf rechttezetten enzo maar dat duurt hopelijk maar een paar dagen :)

hopen dat alles goed komt met mooi resultaat he :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag een week later.

nog steeds verband aan.

heb rechts af en toe pijn, mss door verban mss iets anders.. weet het niet goed, beetje ongerust.

maar zal moeten afwachten denk ik... hopelijk alles goed..

maandag verband eraf!!! ben benieuwd!

en sportbeha van marie jo gevonden, hopelijk is het een goeie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel opvallend om te lezen dat de diverse klinieken andere werkwijze gebruikt...Eerlijk gezegd vond ik het ook wel prettig dat ik direct een goeie bh aangemeten kreeg. Heb er gelijk nog maar één genomen....kon ik voorlopig vooruit.... :38:

In ieder geval heel veel succes maandag.....blijft toch altijd spannend een controle.......

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cajo: ik heb geen controle maandag :)

@ BB: i know!!! kan er nie aan doen dak zo vlug stress.. :)

plekje is er nog maar niet veel veranderd, beetje jeuk nog, maar zou al erger moeten zijn zeker als het iets ernstig is?? :)

deze nacht wel wat meer pijn gehad aan die borst.

vandaag sportbh van kiesdejuistesportbh.nl binnen gekregen, straks eens proberen, hoop dat hij past :)

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet dat je het nie slecht bedoeld. :)

weet ook dat nie goed is voor mij maar kan er nie aan doen.

denk da jeuk nog steeds normaal is... zal gewoon normaal zijn.

en als het erger wordt stuur ik je wel foto :D (met diene chrome zie ik nu de lijst smiley's nie meer :))

pas paniekeren als er koorts komt zeker :)

ga hem straks eens passen :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ze al veel gebruikt en nu ga het niet :(

sinds dak da drukverband lager draag op mn rug heb ik snacht iets meer last.. druk/spanning/pijn.. weet het niet.. maar zal er wel bij horen.

en da rood plekje is precies een klein wondje ofzo... raar.. mss van die sportbh??

kwerd deze morgen wakker... alle veel wakker geweest... kstond deze morgen dus op en keek naar mn bed... wat zag ik op mijn kussen????

een SPIN!!! AAAAAAAAAAAA!!!!!

da heeft naast mij gekropen en zo JAK JAK JAK!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhh cecilia!

een spin....

jakkes... getsie derrie!

iiieeeekkkssss...

en dan te bedenken dat ie gewoon naast je heeft geslapen?!

bah bah...

aan de andere kant blij dat ie nog op je kopkussen lag! want ik heb ooit eens gelezen dat wij mensen 's nachts nogal eens een spin opeten!

:98: :98: :98: :98: moet je toch niet aan denken!!!!

ben jij blij dat ie nog op je kopkussen lag!!!! :46: :46:

miss is dat rode plekje idd wat irritatie van een pleister die er eerder heeft gezeten. misschien eens insmeren met bio-oil of een goede creme?

ik heb het drukverband vanaf dag 1 laag op mijn rug gehad... en weet dus niet beter dan dat ie zo moet zitten. went toch wel.

het helpt me ook nog eens om recht te zitten!

zou het niet kunnen dat het niet je drukverband is, maar een kussen die niet zo lekker in je rug lag? waardoor je wat meer last heb van je rug?

schud vanavond alles maar eens goed op... jaag die spin je huis uit!

slaap lekker in ieder geval!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.