Deborah89 Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Hoi Dames, Na een aantal keer te hebben gezocht naar de matentabel van Sebbin, heb ik die eindelijk gevonden Vond (omdat er meerdere vrouwen Sebbin protheses hebben) dat deze ook maar op de site vermeld moeten worden Kon van Cereform en Mcghanen etc. vanalles vinden, maar deze nog niet hopelijk hebben jullie er wat aan Liefs Deborah http://www.promedix.cz/soubory/Naturgel.pdf 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Thanks Deborah. Heel toevallig kwam ik deze site gisteravond laat ook tegen! Heb namelijk ook al vaak gezocht naar die tabel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 Hahhaa, ja ik kwam hem net tegen omdat ik bij google mijn ref. nr van de implantaten intoetste en toen kwam dit eruit rollen Nou hebben we volgens mij van alle 'belangrijke/grootste' merken wel de tabellen Toch fijn om even na te kijken .. ik dacht dat ik projectie 4,1 heb.. maar heb 4,9.. hihihii Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 haha, dan zou ik, als ik jou was, niet te veel B-cups gaan kopen! Die kunnen dan binnenkort allemaal in de verkoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 Zou je denken BB? Het is ook nog maar kort geleden, maar heb niet echt het 'idee' of 'gevoel' dat ze nog 'groeien' zeg maar.. hihihi Maar volgens de tabel zou het 4,9 moeten zijn Ze hebben dezelfde ref, en als enige dezelfde cc's.. Nou ik hoop stiekem een klein beetje dat je gelijk heb .. hihihii.. Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Ik heb 5,2 cm projectie met een breedte van 12,7. Dit even ter vergelijking....... (Had wel iets meer dan jij van te voren, maar ik zit nu op 70F he...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saartje1989 Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Heeee die van mij staan er ook bij onder Classic - high 6.1 projectie en 12.2 breed Leuk om te weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 een 70F? Jemig Dat zou je echt niet zeggen zo op de foto? dacht meer dat je een goed gevulde D cup had.. hihihi agh we zien wel Moet voorlopig nog minimaal 2 weken wachten voordat ik weer een keertje ga shoppen hihihi.. Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Jij hebt mijn topic niet bij-gelezen he Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 Betrapt.. !! Nou dat ga ik dan maar is heel gauw doen.. hihihii.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 jeetje heb is ff in die tabel gekeken...eigenlijk weet ik met 300/350 cc nog helemaal niks. Nou ja, ik vertrouw erop dat de pc wel weet wat ze nodig heeft bij mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ikketje Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 jeetje heb is ff in die tabel gekeken...eigenlijk weet ik met 300/350 cc nog helemaal niks. Nou ja, ik vertrouw erop dat de pc wel weet wat ze nodig heeft bij mij. heb je sebbin prothese ronde of anatomische ? en welk profiel heb je ? dan kun je aantal projectie zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Ik weet alleen dat ik ronde krijg, welke profiel en de exacte inhoud wordt voor de operatie bekeken en ingemeten. Ik wordt ook door Stefanie Bosselaers geopereerd, net als jij zie ik. Lees over haar veel goede berichten en ben al eerder bij beaucare geopereerd dus vandaar mijn keus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ikketje Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ik weet alleen dat ik ronde krijg, welke profiel en de exacte inhoud wordt voor de operatie bekeken en ingemeten. Ik wordt ook door Stefanie Bosselaers geopereerd, net als jij zie ik. Lees over haar veel goede berichten en ben al eerder bij beaucare geopereerd dus vandaar mijn keus. wat leuk ! Dan komt het allemaa in orde ;-) ben er heel tevreden over toffe meid xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
lizyy Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/sebbin_breast_implants.html De tabel werkte niet meer dus bij deze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahira89 Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Op 15-8-2017 om 13:23 zei lizyy: http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/sebbin_breast_implants.html De tabel werkte niet meer dus bij deze. Doet het ook niet meer x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chikawahwah Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 https://www.sebbin.com/uploads/Article/25/CATALOGUE IM FR-EN GS107-FA-V07-201701 LIGHT PAP.pdf ik heb even snel gegoogeld en dit kon ik vinden. Ik ben ook bij Verdonck geopereerd en mijn implantaten beginnen met referentie LSC 73. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts