Ga naar inhoud

Wie maakt de beste (bescheiden) druppelvormige borsten?


Aanbevolen berichten

Zo, bij 3e pc geweest en m'n 3e advies binnen.

Adviezen:

1) v/d Weij: 245cc / anatomisch / Natrelle / voor de spier / 4600,--

2) Beaucare: 250 - 280cc / rond / Sebbin / achter de spier / 2650,--

3) d'Hondt: 245 cc / anatomisch / Natrelle of Sebbin / achter de spier / 3600,--

Tijd om te beslissen....

Lijkt me eigenlijk dat het wel meevalt met de verschillen :)

1. 245 cc/ anatomisch/ Natrelle/ voor de spier : vd Weij plaatst altijd voor de spier als het mogelijk is. De rest is gelijk aan wat D'hondt ook wil doen

3. 245 cc/anatomisch/ Natrelle (of Sebbin)/ achter de spier: D'hondt plaatst ALTIJD achter de spier. Kijkt dus niet of je genoeg weefsel hebt of niet.

2. 250-280 rond achter de spier... Rond kan altijd achter de spier, of je weinig of veel eigen weefsel hebt. Weet niet of beaucare met anatomische prothesen werkt, want als dat niet zo is, is dit advies natuurlijk heel gemakkelijk verklaarbaar.

BB: help!!!!! :)

Haha, dit zie ik nu pas! :45:

Nou, zal ik dan ook nog even de maten erbij pakken, dan maken we het maar meteen allemaal wat duidelijker :D

1 en 3: 245 cc anatomisch van Natrelle: Er zijn hierbij twee opties.

je hebt 245 FX en 245 MM

Eerst de 245FX: breedte 10,5 met een projectie van 5,1 cm

Dan de 245 MM: breedte 11,5 met een projectie van 4,2 cm

2. 250-280 Sebbin: breedte tussen 10 en 10,5 ongeveer (omdat ik niet zeker weet welk profile ze daar zullen kiezen) met een projectie van 4,7 tot 5,0 cm

Uitgaande van wat ik net geschreven heb, denk ik dat zowel vd Weij als D'hondt voor de 245 FX zouden kiezen. Dan komt het erop neer, dat de adviezen helemaal niet verschillend zijn. Ze komen heel goed overeen!

De vraag is nu alleen? Maakt dat de keuze gemakkelijker of niet haha?

Je komt dus op ongeveer 5 cm projectie uit. Dat wil zeggen dat je toch wel op een D-cup uit zult komen.... Maar wat ik in het begin van je topic lees is dat je niet groot wilt....

Wat is eigenlijk jouw lengte en gewicht? Want het zou natuurlijk kunnen zijn, dat nr 1 en 3 toch voor de MM gaan.... Die heeft 4,2 cm projectie en daar zou je wel eerder een C cup mee krijgen. Dus het zou kunnen dat deze keuze voor jou beter zou zijn.

Bij welk consult had je eigenlijk het beste gevoel? En waar je ook rekening mee moet houden, misschien. Jij bent alleenstaande moeder he? Als je kiest voor achter de spier, ben je langer uit de roulatie dan als je kiest voor vóór de spier! Daarbij is het zo dat vd Weij heel precies de pocket maakt, dus dat de kans op draaien heeeeeeel klein is (zegt ie zelf)

Heel veel succes met beslissen. Hoop dat ik het niet moeilijker voor je gemaakt heb, maar net iets makkelijker.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij van der Weij en d'Hondt is het advies MM 245cc (maar meen me te herinneren dat van der Weij aangaf dat eentje die hoger is eventueel ook zou kunnen). Ik ben 163 cm en 58 kg en heb een A of AA cup. Volgens van der Weij heb ik genoeg weefsel volgens de pinchtest en d'Hondt raadt voor de spier af ivm randen zien, eerder draaien, eerder zien van rimpelvorming en eerder kans op kapselvorming. Van der Weij zegt juist 'niet achter de spier als het niet nodig is'. Beaucare meent dat anatomisch achter de spier geen zin heeft; het anatomische zou wegvallen door de spier, dus kan je net zo goed rond nemen. Beaucare gaf aan weer steeds meer rond te gebruiken ivm draaien.

Beaucare valt iig af, mede door korte gesprek, geen ontmoeting met chirurg en ze hebben geen portfolio van het eigen werk van de gewenste chirurg. De andere twee namen beiden de tijd.

Voor de spier klinkt idd minder heftig (en zachter), maar ik twijfel daaraan door mijn huidige kleine cupmaat.

Oh ja, d'Hondt raadde aan een half jaar niet op de buik te slapen/zwaar te sporten. Sporten doe ik niet en ben geen buikslaper, wel een zijslaper. Sebbin zou garantie geven op kapselvorming. Natrelle niet. Bij d'Hondt betaalde ik 40,-- voor het consult (wist ik niet van tevoren of heb het niet goed verstaan) en bij van der Weij niets.

Ik heb een lichte voorkeur voor één van de twee door de resultaten en het verhaal / de betrokkenheid, maar vind het wel zo netjes dat eerst aan de afvaller te laten weten (zodra ik het zeker weet). Voor het geval ze meelezen : ). Ga iig niet verder zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan stiekem al raden aan wie je de voorkeur geeft haha. Ben bij beide zelf op consult geweest :D

Succes met kiezen :)

Wilde alleen maar aangeven dat voor de spier qua herstel makkelijker is met je kinderen. Maar kan me voorstellen dat achter de spier je voorkeur heeft.

Het verhaaltje van Beaucare zou bij mij om dezelfde redenen afvallen. En er klopt ook niet veel van. De anatomische zijn iets stugger, maar wel zacht hoor, maar behouden dus ook meer hun vorm, ook achter de spier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog bedankt voor je uitleg trouwens!

Ps. Ja, voor herstel/kindje zou ik het graag voor de spier willen. Zit nu erg vaak op schoot, liefst liggend met hoofd tegen mijn borst, stoeit ook meer, weigert soms verder te lopen = dragen, en klimt heeeeel traag (via alle andere stoelen) in autostoel zodat ik vaak ga tillen. Dat wordt wat : ).

Oh, en in de winter lijkt me ook niet zo handig, met schrappen van autoramen. Nou ja, het komt nooit goed uit eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje. Kan er wel het eea over terugvinden op het forum, maar voor de zekerheid.

Klopt het dat zowel bij plaatsing volledig achter de spier als bij plaatsing dual plane de onderzijde en zijkant (buitenzijde) van de prothese niet door de spier bedekt worden, maar dat dit onbedekte deel bij dual plane groter is? Zag een link naar een dual plane fimpje hier op het forum en dat maak ik eruit op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt dus op ongeveer 5 cm projectie uit. Dat wil zeggen dat je toch wel op een D-cup uit zult komen.... Maar wat ik in het begin van je topic lees is dat je niet groot wilt....

Wat is eigenlijk jouw lengte en gewicht? Want het zou natuurlijk kunnen zijn, dat nr 1 en 3 toch voor de MM gaan.... Die heeft 4,2 cm projectie en daar zou je wel eerder een C cup mee krijgen. Dus het zou kunnen dat deze keuze voor jou beter zou zijn.

Ik heb een projectie van 4,9 cm, heb zeker geen d-cup, hangt ook af van hoeveel eigen weefsel je al hebt natuurlijk. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een projectie van 4,9 cm, heb zeker geen d-cup, hangt ook af van hoeveel eigen weefsel je al hebt natuurlijk. :106:

Ja zeker, klopt, en de breedte van de prothese speelt ook een rol! :) Hoe breder, hoe groter de cup... Maar ik beweer ook nooit dat ik een cup kan garanderen he hihi. Dat zeg ik er wel altijd bij ;)

Maar thanks voor de aanvulling Eefje!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Het is d'Hondt geworden. Voornaamste redenen: minder kosten en beter beeld bij eindresultaat (bijv. waar wordt het ongelijk). Gekozen voor Natrelle MM245cc achter de spier. Voor van der Weij had ik overigens ook kunnen kiezen, lijkt me prima chirurg. Later dit jaar word ik geopereerd, zal tzt een operatieverslag aanmaken met do's en don'ts voor alleenstaande moeders : ).

Ps. Ander topic, maar zat net het FDA rapport over Natrelle te lezen en vind dat je best veel kans hebt op complicaties en heroperatie binnen 7 jaar. Voor de geinteresseerden: http://www.fda.gov/downloads/MedicalDevices/ProductsandMedicalProcedures/ImplantsandProsthetics/BreastImplants/UCM245625.pdf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 years later...
On 7/17/2012 at 9:12 PM, Kaar said:

Ik zeg volmondig van der Weij. Ik ben door hem geholpen, anantomisch en voor de spier geplaatst. Ik ben echt meer dan tevreden over zijn consults, de operatie, de nazorg en natuurlijk het resultaat!

Ik raad je een consult bij hem dan ook absoluut aan. Ik wilde ook minimaal 2 consults bij verschillende p.c.'s, maar na 1 consult bij dr. van der Weij wist ik zeker dat ik door deze p.c. geholpen wou worden.

Succes met je keuze.

Hoi Kaar! Deze post is van 8 jaren terug ? maar ik vroeg me af of je nog tevreden bent met je borsten en zou ik in jouw album mogen kijken? Ik word in april ook door Vd Weij geholpen: 305cc moderate plus. Ben bang dat dit te klein is :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.