Ga naar inhoud

Babemilena : 1 oktober 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Beste meiden!

Ik heb deze week een consult gehad bij de ACCZ kliniek in Zevenaar.

Ik heb maat 75A en wil ze laten vergroten naar Cup C (kleine D).

De operatie word uitgevoerd alleen in Duitsland, in Bochelt. Alle andere afspraken, consulten, nacontroles etc worden in hun vestigingen in Nederland gedaan.

Ze hebben 4 vestigingen ofzo in Nederland.

Ik vraag me af wat die reden zou zijn. Hoe zit het dan met de garantie en aansprakelijkheid?

Ik krijg ruwe druppel prothese's achter de borst spier. Nu krijg ik reacties dat ze in de loop der tijd dan ver van elkaar af kunnen gaan staan (door het aanspannen van je borst spieren).

Ik lees allemaal dat er veel voordelen zijn hoor, dat je de silicoon niet kan zien zitten en voelen. Omdat je eigen borstspier er overheen zit.

Bij implantaten voor de borstspier ligt de silicoon direct onder de huid, ik heb nauwelijk borstweefsel dus dan zou je alle fijne dingetjes erdoorheen kunnen zien.

Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn! Zowel over de borstvergroting en over de Accz kliniek!

XXXXX

Milena

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi BabeMilena

Welkom op het forum.

Er zijn hier al veel vrouwen voor jou bij ACCZ geweest en inderdaad, alle operaties worden uitgevoerd in Bocholt.

Zoek eens rechtsboven in de zoekfunctie, dan zul je versteld staan van de hoeveelheid verhalen over ACCZ.

Je zult op die manier ook al heel veel info tegen komen, die je bij je consult niet gekregen hebt.

Succes en veel leesplezier

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Milena,

Ik heb op donderdag 28 juni een consult borstvergroting gehad in Zevenaar bij ACCZ Kliniek.

Ik krijg ook een druppel gevormde prothese geruwd oppervlak, gedeeltelijk onder de borstspier.

Nee ik herken niets dat ze verder van elkaar zouden staan.

Ik heb juist van de consulente begrepen dat te grote protheses de neiging hebben om de tepels naar buiten te laten kijken.

Waarom Bocholt?

Ik heb begrepen dat er elke maandag een vast team is zodat er geen wachttijden zijn.

Nee ik heb geen onrust over ACCZ ..voelt erg fijn en duidelijk consult. Gewoon zoals t is.

Over t resultaat kan ik je nog :) niets zeggen maar de reacties die ik lees zijn erg goed.

Wanneer wil jij jouw operatie laten doen?

Groetjes Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

ik heb eerst getwijfeld of ik bij een ziekenhuis of een kliniek een bv moet doen.

Aangezien de eerste consult bij ACCZ goed verliep. En de reacties die ik gelezen heb over ziekenhuizen waren niet al te zeker.

Wel positief over de plastisch chirurgen, want die werken vaak ook ernaast in een kliniek.

Maar de hygiene en bacterien zijn wel nadeliger in een ziekenhuis. Heb ik volledig besloten om bij de priviekliniek te laten doen.

Ik heb mijn 2e consult met de plastisch chirurg Dr. van Onselen op 28 augustus in Zevenaar.

Alle puntjes op de i bespreken. En als het weer niet te warm voorspeld is daarnaar, zsm de operatie doen!

Ik vind het heel spannend. Vind het mooi om de verslagen van anderen te lezen, en ik zie dat hoemeer dagen verstreken hoe mooier de implantaten op de plek komen.

Ik zal van mij ook alles up to date houden hier. Foto's komen eraan!

Groetjes Milena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

He babeMilena, ik ben inmiddels alweer 3 jaar geleden geholpen bij ACCZ, ook in Bochelt en ben erg positief.

De kliniek was erg netjes en het resultaat is ook mooi geworden. Ik heb ze achter de spier. Ze staan idd wat uit elkaar dan en niet als 2 ballen op je lijf, maar ik vind het wel mooi en natuurlijk zo. Het valt ook niet echt op dat ze nep zijn vind ik. Heb helaas geen foto's online dus kan het niet laten zien haha.

Als je nog vragen hebt of iets wil weten, dan mag je me wel een privé berichtje sturen. De reden waarom ze in Bocholt zitten weet ik ook niet.. zal wel goedkoper zijn in duitsland ofzo? Het is opzich niet ver rijden vanaf Arnhem.

Mijn 75D met 360cc oogt meer als een C (in kleding dan, zonder kleding lijken ze wel weer groot, of ik ben gewoon al veel te erg aan het formaat gewend haha) maar ik ben wel lang, 1.81 meter. Ik heb geen idee hoe 360cc er bij een kleiner iemand uit zou zien, misschien wel echt als een grote D ofzo.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je geen foto's hebt Excella. Ben best benieuwd hoe ze eruitzien aangezien ze door dezelfde chirurg zijn gezet en achter de spier. Ben je tevreden dat ze achter de spier zitten? Ik lees veel meiden die ze daarna voor de spier gaan zetten omdat ze niet meebewegen en harder aanvoelen. Hoe zit het bij jou? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik heb vandaag mijn tweede consult gehad bij accz met Charlotte Werner. Dit keer met de pc, dr.onselen erbij. Vriendelijke man. Ik kreeg de vorige x als advies 380cc en nou vroeg ik of ik ze groter kon. Ben bang dat ze klein uit gaan vallen. Maar onselen zei dat niet meer kan dan 385cc. De grotere prothese zal dan te breed voor mij zijn. Jammer. Ik hoop zo dat ik ep een cup d krijg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik heb vandaag mijn tweede consult gehad bij accz met Charlotte Werner. Dit keer met de pc, dr.onselen erbij. Vriendelijke man. Ik kreeg de vorige x als advies 380cc en nou vroeg ik of ik ze groter kon. Ben bang dat ze klein uit gaan vallen. Maar onselen zei dat niet meer kan dan 385cc. De grotere prothese zal dan te breed voor mij zijn. Jammer. Ik hoop zo dat ik een cup d krijg..

Ik heb nog geen datum. Het zal eind sept of oktober worden. Heb nog paar dingen die ik eerst moet doen. En dan is het 6 weken vakantie. Ik ga dan ook de eerste twee weken bij mijn moeder logeren met mijn zoontje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bovenstaand bericht naar je eigen topic verhuisd, het stond nu bij iemand anders in het topic ;)

Ik heb even in de catalogus gekeken.

Advies was 380cc en druppelvorm hè... ?

Dit zou dan de Moderate Hight / High profile zijn..

Deze zijn 12,2 cm breed en 12,4 cm hoog en 5,5 cm 'dik'

Je hebt ook nog de Tall Hight / High Profile..

Deze is er in 405cc

Deze zijn 12,2 cm breed en 13,5 cm hoog en 5,5 cm 'dik'

Zoals je ziet, heb je dan meer cc's...met precies dezelfde breedte als de 380cc die geschikt was voor jou bovenlijf.

Echter heeft deze precies dezelfde 'dikte' dus zul je niks winnen aan cupmaat.

Hij is alleen 1,1 cm hoger dan de 380cc.

Je chirurg heeft gelijk. Iedere andere prothese die kwa cc's hoger ligt dan de 380cc is ook meteen een halve centimeter breder.. op twee borsten is dat een hele centimeter, en dat is soms echt net teveel als je al op het randje balanceert :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je het even hebt nagekeken! Dus het klopt wat die zegt, ik zat eerst te balen maar nu ik dit weet, weet ik dat het niet groter kan.

Ben zeker gerustgestelder nu ik weet dat ik het max krijg wat ook bij mijn bovenlijf past.

Dankjewel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Super dat je het even hebt nagekeken! Dus het klopt wat die zegt, ik zat eerst te balen maar nu ik dit weet, weet ik dat het niet groter kan.

Ben zeker gerustgestelder nu ik weet dat ik het max krijg wat ook bij mijn bovenlijf past.

Dankjewel.

xxx

Ooooh lees nu pas je reactie :o

Graag gedaan!

Maarre... heb je nu al een datum vastgelegd?

Of moet je nog overleggen met je werkgever, man/vriend, ouders, huishoudelijke hulp, hondenuitlaatservice enz enz ? :P

Ik wil je topic onderhand eens verhuizen richting die operatie verslagen ;):45:

We horen het wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii ! Ik heb 1 oktober de operatie. Ik heb het ook in de kalender gezet. Op mijn computer doe helaas deze website niet. Hij loopt telkens vast. Ik heb een nieuwe pc, Windows i7. Hebben meer mensen er last van? Op mijn telefoon werkt de site prima en op de tablet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiske. Ja klopt, we zijn op dezelfde dag! De tijd krijg ik paar dagen van te voren te horen.

Ben nu deze week bezig met alles schoonmaken rn werken. Zodat ik strx zo min mogelijk hoef te doen. Ik neem 6 weken vakantie. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.