Ga naar inhoud

Babemilena : 1 oktober 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, Ja ik zit nu op Google Chrome. Werkt indd goed !!

Ja nog maar 2 dagen. Pff... Wat gaat de tijd in een keer snel zeg.

Ben best zenuwachtig, vooral voor het moment dat ik op het bed lig en de narcose toegediend word.

Volgens mij ga ik echt trillen, vind dat doodeng. Maar dat is slechts maar paar minuutjes.

Mijn schoonzus heeft ook bv laten zetten een tijd geleden, en ze zegt dat ze het zo weer zou over doen.

Ze ervaarde geen pijn, alleen heftige spierpijn. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat.

Maandag moet ik om 13.00 aanwezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... spannend!

Maar veel minder eng dat je denkt hoor.

Ik had het net van tevoren ook steenkoud en dan zweette ik me weer rot.

Infuus is niks om bang van te worden en als ze de narcose toedienen HUP en je bent weg!

En dan is voor jou de klus geklaard en begint je herstel.

Het komt goed.

Geniet de laatste 2 nachtjes er nog van dat je op je zij en buik kunt slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Eindelijk ik heb ze! Hierbij mijn operatie verslag.

op 1 oktober moest ik om 13.00 in Bocholt aanwezig zijn.

Ik woon in Arnhem, ben samen met m'n moeder om half 12 vertrokken met de auto.

Het is een uurtje rijden dus we kwamen mooi op tijd aan.

We werden vriendelijk ontvangen door de Duitse medewerkers van het kliniek.

Gelukkig is mijn moeder goed in Duits spreken, ik alleen in het verstaan.

We werden gebracht naar de wacht ruimte. Een hele luxe trouwens. Met leren lounge banken en aantal plasma schermen aan de wand.

Al gauw kwam de film ploeg ook aan, ik ben namelijk bezig met een korte documentaire over mijn borstvergroting.

Dit voor een bekende tv programma, welke? Daar kom ik loop van November op terug, ik mag daar namelijk niet als eerste over uitkomen.

Ook zal 't eind november uitgezonden worden.

Daar werden ik en mn moeder ook ondervraagd door de present actrice hoe we het vinden. Ik zei dat ik doods benauwd ben voor de narcose. en voor de hele operatie. Of ik er niks van zou merken. en dat ik het eng vind om op de operatie tafel te gaan liggen.

Dr. Onselen kwam me ophalen voor de tekeningen met de markeerstift. Hij stelde me gerust dat het allemaal erg zal meevallen maar dat hij begrijpt dat het eng is voor iemand die nog nooit is geopereerd. We hebben op de consult afgesproken dat er 385 cc geplaatst zou worden. Ik gaf toen al aan dat ik bang was dat het te klein zou zijn. Maar hij zei dat ik niet genoeg breedte had voor grotere cc's.

Ik vroeg aan hem, Dr, zou u alsjeblieft kunnen kijken of het groter kan? Ja dat zou die zeker doen en hij zei dat er altijd alle implantaten op voorraad zijn en dat hij het zou proberen.

Hij verlaatte de kamer en kwam een vrouwelijke dokter, zij ging mij de operatie kleding aangeven en van die plastice voetsokjes aantrekken.

Ze deed ook alvast mij de infuus prik in mn arm zetten, zodat op de operatie tafel alleen het slangetje gekoppeld moet worden. Even later kwam de Anesthesist binnen. En ja hoor, zoals ik bij andere operatie verslagen had gelezen van dezelfde kliniek, kwam de grote vriendelijke reus. Letterlijk echt een grote man, en zeker heel vriendelijk en hij heeft een heel rustgevende manier van praten. Hij legde alles stap voor stap uit in het Duits.

Ik nam afscheid van mn moeder, want ze mog verder niet mee naar de operatie kamer. Samen met de gvr ging ik naar de OK. Daar moest ik dan op de operatie stoel gaan liggen. Het klinkt raar, maar het leek alsof ik al in een soort roes zat. Ik vond het doodseng maar op een of ander manier liet ik het allemaal gebeuren en kon ik rustig gaan liggen. Ik zag de camera ploeg ook allemaal in steriele kleding verpakt. De presentactrice hield mn hand vast terwijl de anestesist mij het infuus aankoppelde. Hij zei dat ik me eigen moest gaan voorstellen dat ik op een strand zit met een cocktail. Ik keek de presentactrice aan en ik voelde dat ik aan het wegdommelen was, ik zei tegen haar tot straks en ze lachte; hihi voor jou wel ja tot straks milena.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohh wat een uitgebreid verslag, net of je er zelf bij was, lijkt wel op een boek :)

Deel 2 straks?

Leuk hoor zo meedoen aan een tv-programma, ben benieuwd! (maar zal het wrs niet kunnen zien omdat ik in Belgie woon?)

Hoop dat je niet teveel pijn hebt meis,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag inderdaad! Ben ook heel benieuwd naar de rest, het ontwaken en hoe je je voelt enzo! En natuurlijk hoeveel cc je uiteindelijk hebt gekregen en wat je er van vindt.

Ooohh...en de programma, wat gaaf zeg! Hoe hebben ze je daarvoor gevraagd? En word je nu ook nog gevolgd tijdens je herstel? Wat een vragen..haha! Ben ook meteen ontzettend nieuwsgierig. Ik kom uit NL dus zou het zeker moeten kunnen zien. Houd ons op de hoogte hoor over hoe en wat!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk om zulke reacties te ontvangen! Ik maak me alleen de hele tijd zorgen of ik de spier niet teveel belast. Ik til niks en doe mn armen ook zeker niet omhoog. Maar door de flinke spierpijn lijkt het alsof ik heel vaak mn schouders aanspan. Ik doe dat niet expres of bewust, lijkt wel alsof die houding automatisch word gestuurd door de pijn. Geef ik daardoor mijn borstspieren erge belasting? Ik probeer zo vaak mogelijk erop te letten dat mijn armen ontspannen zijn. Adem in, schouders naar achteren, adem uit, schouders loslaten... Bij het opstaan van de bank of van het bed, voel ik ook spanning en pijn bij de borsten!!! ondanks dat ik hoge kussens in mn rug heb en dat ik mn buikspieren aanspan. Is dat ook schadelijk voor het herstel??

Deel 2 schrijf ik later, ga weer even rust nemen en liggen. Het is nu dag 4 en hoop dat ik snel minder pijn heb. Voor de Belgische lotgenote, het word uitgezonden op Ned 3, dus ook jullie hoeven de uitzending niet te missen. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.