Ga naar inhoud

Handige lijst mbt Allergan Natrelle (McGhan) implantaten


Aanbevolen berichten

Hoi Wendy

Inderdaad handig he.

De site van de prothesen staat ook hier op het forum vermeld, en van veel andere merken.

Ze staan onder het kopje: Borsten algemeen en dan bij algemene info over borstprotheses. Als je nog interesse hebt in andere prothesen, dan kun je daar de maatvoeringen ervan vinden.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

hebben jullie enige idee betreffende de protheses van Allergan Inspira TRM360 zouden ook Natrelle Zijn, kan wel oude berichten op een Engelse site vinden, daar wordt zelfs gesteld dat het verouderde implantaten zijn. kan verder niet zoveel terug vinden hierover, wie weet er toevallig meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben jullie enige idee betreffende de protheses van Allergan Inspira TRM360 zouden ook Natrelle Zijn, kan wel oude berichten op een Engelse site vinden, daar wordt zelfs gesteld dat het verouderde implantaten zijn. kan verder niet zoveel terug vinden hierover, wie weet er toevallig meer van?

De Natrelle Inspira is geen verouderde prothese, dat is de normale ronde prothese namelijk die nog steeds gebruikt wordt.

TRM wil zeggen dat het een moderate projection is, dat geeft dus aan hoeveel projectie je prothese heeft. De 360 is het aantal cc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb nu de MCghan Style 110 270cc, 12,3 diam, 3 projectie, rond.

Aangezien deze 15 jaar oud zijn en ik last heb van plooien/kapsel, moeten ze vervangen worden. Ik ben zelf erg smal, en met mn huidige cup is het zo dat aan de zijkant ik een volle c heb, maar ik heb helemaal geen decolleté, ben gewoon plat van voren.

Ik wil graag een maatje(s) meer, maar het mag niet de breedte in, en juist wel meer push-up als het ware.

Een andere pc rade mij aan: natrelle 360cc, 12,75 diam en 4,2 projectie (rond). Wat is jullie mening?

(ik heb deze week een afspraak bij mijn pc)

Gr,

Nijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook kiezen voor wat meer projectie naar voren en wel de breedte van je protheses houden. Geen idee hoe ver ze nu naar de zijkant staan, maar als het breder kan zou ik het wel doen. Maar pas wel op dat het niet te breed is. Mijn eigen borsten waren 11 cm en mn protheses 12 cm, ben super tevreden met mn nieuwe borsten en had het niet anders gewilt! Geen push up meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.