Ga naar inhoud

Cynthia92: 18 juli 2012: Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast Cynthia92

Aanbevolen berichten

Gast Cynthia92

Dag iedereen,

Mijn naam is Cynthia, ben 20 jaar.

Al 5 jaar lang loop ik met de gedachte rond om mijn borsten te laten vergroten.

En de afgelopen 2 jaar is dit drastisch toegenomen, vooral het laatste half jaar.

Van mijn 13e tot aan nu is mijn cup maat nooit veranderd.

Heb altijd gedacht dat ik een A70 had, maar zelfs dat nog niet eens :44: .

Ik ben afgelopen donderdag, 28 juni, op eerste consult geweest bij dr. De Blecourt, Bergman Clinics te Bilthoven.

Mijn moeder was zo lief om mee te gaan met mij.

Er werd mij gezegd 240cc-260cc. Wilde zelf graag een mooie C-cup hebben, maar dat zit er helaas niet in.

Heb van mezelf weinig ontwikkeld, vandaar dat het niet mogelijk is.

Ben 1.63 cm lang en weeg 55 kilo.

Dus wordt het een mooie B-cup, denk maar zo bij iedere vrouw valt het anders uit... toch??

Na er goed over nagedacht te hebben was ik ook wel blij met hoe het zal gaan kunnen worden, in hoeverre je dat nu al kunt weten (??)

In ieder geval, de datum is geprikt.

18 juli 2012 wordt mijn dag! Eindelijk na 5 jaar.

Kom maar op boobies :105:.

Liefs,

Cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Cynthia,

Gefeliciteerd met je datum :43:

Jammer dat je niet precies kan krijgen wat je had gehoopt. Maar misshien valt het wel lekker royaal uit bij je ;)

Krijg je ronde prothesen...en voor of achter de borstspier?

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cynthia,

wauw 16 Juli al! dat gaat opschieten!!!

zoals je zelf al schrijft, is het heel moeilijk voor te stellen hoe het er uit gaat zien, 1 ding is zeker... MOOI!!!!

je krijgt eindelijk na 5 jaar nieuwe boobies...

ga je met veel plezier een lingerie zaak in!

Gefeliciteerd met je datum!

nu aftellen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Hoi Cynthia,

Gefeliciteerd met je datum :43:

Jammer dat je niet precies kan krijgen wat je had gehoopt. Maar misshien valt het wel lekker royaal uit bij je ;)

Krijg je ronde prothesen...en voor of achter de borstspier?

Groetjes Piepke

Ja, inderdaad wie weet. Ben allang blij dat de stap er naar toe gezet is.

Ik krijg ze dual plane, dus inderdaad achter de borstspier.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cynthia,

Ik ben vorige week op consult geweest bij Dr. de Blecourt, mijn grote dag wordt 24 juli !! :)

Ben erg benieuwd en beetje zenuwachtig voor het resultaat maar heb er wel een goed gevoel over...

Nu vroeg ik mij af, hebben jullie op het consult het profiel besproken(hoog/laag)?

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Hallo Cynthia,

Ik ben vorige week op consult geweest bij Dr. de Blecourt, mijn grote dag wordt 24 juli !! :)

Ben erg benieuwd en beetje zenuwachtig voor het resultaat maar heb er wel een goed gevoel over...

Nu vroeg ik mij af, hebben jullie op het consult het profiel besproken(hoog/laag)?

Groetjes Nathalie

Dag Nathalie,

Gefeliciteerd met je datum!

We hebben het niet gehad over hoog/laag.

Meer gehad over het aantal cc's.

Ja, dat zal best. Denk er zelf veel aan, te bedenken dat het nog maar 12 dagen duurt :101:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Ik heb een vraag over mijn medicatie. Heb vandaag mijn medicatie opgehaald, ben alles even aan het doorlezen.

Heb volgende week woensdag mijn operatie.

Nu staat er in mijn medicijnenlijstje:

paracetamol: zonodig na de behandeling innemen volgens de gebruiksaanwijzig. Max 6 x 500 mg.

Meloxicam: na de ingreep 1x daags 1 tablet a 15 mg. Vanaf de dag na de ingreep tot 5 dagen na de ingreep innemen als pijnstiller. NIET op de operatiedag. Nu heb ik dus 5 van die dingen meegekregen, houd dat in dat ik dus donderdag t/m maandag dat moet slikken??

Mag dit uberhaubt gecombineerd worden? Bedoel beide zijn pijnstillers, dus je komt wel aan een aantal mg's. (?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Nou, mijn tijd is bekend hoor.

Volgende week woensdag 18 juli:

15:00 uur aanwezig zijn in Bilthoven.

16:00 uur word ik geopereerd.

Nog wel uitslapen dus, en dan om 14:00 uur vertrekken :44: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Bedankt iedereen.

Kan in ieder geval nu al zeggen dat ik een aparte nacht heb gehad...

Ging slapen rond 00.30 - 01.00 uur...

Werd alweer om 03.00 uur wakker, dan weer om 05.00 uur. En toen merkte mijn vriend dat ik een behoorlijk 'goede' nacht had, dus werd ik weer om 07.00 uur wakker.

Erg zenuwachtig, veel naar de wc:$. En denken dat je moet overgeven. Maar goed, that's me haha.

In ieder geval... jullie horen van me:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Een hele goedemorgen iedereen.

Zo nu heb ik toch tijd zat, laat ik maar eens wat typen.

Gisteren was het zo ver, de dag van mijn operatie.

Ik ging samen met mijn vriend richting mijn ouderlijk huis, om 13.00 uur.

Ben samen met mijn moeder en mijn vriend vertrokken om 13.45 uur naar Bilthoven.

Rond 15.00 uur kwamen wij daar aan, mooi op tijd.

Heb mijzelf gemeld, en moest even wachten voordat ik werd opgehaald.

Ik werd naar mijn kamer gebracht, lekker luxe, i love it.

Eigen douche, wc en een lekker bedje.

Dokter Blecourt kwam mij aftekenen, de laatste dingen werden gezegd, bloeddruk werd opgemeten.

Ready to go, vriend en moeder kus gegeven, en weg.

Aangekomen bij de operatiekamer, heb ik gauw mijn bril afgezet, dan zie ik toch niets met mijn -6.

Ik wilde die hele entourage niet zien joh, en ben maar lekker gaan liggen.

Ondertussen werd er in mijn arm geprikt, voor dat verdomde infuus, en ja hoor ze konden niets vinden.

Ben dus met kapje onder narcose gebracht, heerlijk!

Om 10 voor 5, i guess, werd ik wakker, heerlijk geslapen! Laat mij nog maar even liggen.

Ging allemaal prima, nergens geen last van. Even gekletst met de verkoever-persoontje.

En mocht al gauw mijn vriend en mijn moeder zien, die waren wezen terras hangen @ Utrecht, haha.

Ik mocht om half 9, kwart voor 9 naar huis. Maar dat werd half 10.

Ben tijdens mijn verblijf 2 keer onwel geworden, namelijk: zwart worden voor mijn ogen, oren die begonnen te suizen, transpiratie. Dus geen pretje... had niet veel gegeten, dus na een broodje met kaas ging alles weer prima! En mocht ik lekker naar huis.

Lig nu op bed met 2 bagger drains, iets wat ik niet tof vind. Maar dat is iets van mij, iets van jezelf uit je lichaam zien lopen, ben ik sowieso geen fan van..

In ieder geval, net heel iets gespuugd. Maar niet noemenswaardig.

Straks om 10 uur weer richting Bilthoven, en dan mogen mijn drains eruit! Thank God.

Hopelijk gewoon wat mobieler.

En owh ja, niet in zijn geheel onbelangrijk: 240 CC Dual Plane. Volle B, 75C waarschijnlijk.

Kliniekbh: 80B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd!! Hoe voel je je verder vandaag? Niet teveel last van pijn??

Ohh ik heb dat ook wat jij hebt, kan er niet tegen als er iets uit je lichaam komt/loopt, zelfde met bloedprikken, kiezen trekken brrr.... Want een gewone prik vind ik helemaal niet erg en de bv ook niet, want dan zetten ze er wat in en halen niks eruit :D hahah...

Doe lekker rustig aan de komende dagen!!

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.