Ga naar inhoud

Cynthia92: 18 juli 2012: Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast Cynthia92

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Cynthia92

Gefeliciteerd!!!

Gelukkig dat je drains er nu uitgehaald zijn!!!

Heb je ondertussen al een kijkje kunnen nemen bij je boobies? En Hoe zagen ze eruit?

Ja, zekers. Vandaag in de spiegel @ Bergman Clinics.

Prachtig! Super content mee, niet te groot en niet te klein, precies Cynthia :105: .

Gefeliciteeeeeeerd!!!! Je hebt je BOOBS.

Fijn dat die drains er vandaag al uit zijn gegaan. Voelt toch meteen wat beter.

Dat van het niks zien in de operatiekamer, dat herken ik wel. Heb -8, dus zie ook geen steek zonder lenzen/bril

Doe het rustig aan!

xx BB

Haha, en ik maar denken dat het niet erger kon.

Komt helemaal goed! Wordt lekker verzorgd, door mijn vriend. :55: .

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Hey Cynthia

Hoe gaat het nu met je??

Alles goed en nog steeds supertevreden? :D

xx BB

Hoi BB,

Ja, het gaat helemaal super. Niet verwacht na 4 dagen PO.

Kan veel dingen zelf, maar hier en daar nog wel wat hulp nodig, met zwaardere dingen.

Nadat de drains eruit waren ging het stukken beter!

Vanochtend gekeken of ik zonder paracetamols kan, en dat kan! Geen pijn, en kan gewoon mijn ding doen:D.

Wel veel jeuk! Maar dat lijkt mij juist goed :42: .

Al met al, zeer tevreden! :136:

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Dag iedereen,

Ik ben nu om precies te zijn 12 dagen PO.

Maar nu heb ik een vraagje... weet niet zo goed hoe of wat.

Wanneer ik geslapen heb en ik kom uit bed dat mijn rechter wond/litteken pijn doet.

Alsof die een soort van moet oprekken of iets, of dat er een haartje verkeerd zit, dat die meegaat met de pleister. (zo'n idee)

Althans ik denk dat het het litteken is, maar kan ook de huid daar onder zijn.

Het is niet ontstoken, er komt geen vocht uit en het ziet ook geen rare kleur.

Nu dacht ik eigenlijk misschien ligt het wel aan de BH band, dat die er zo op duwt?

Hoor graag van jullie.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Hoi cynthia,

dat is normaal lijkt mij.

Ik heb nu nog iedere ochtend als ik uit bed kom, zo een drukkend gevoel op het litteken... Gaat na een paar tellen ook weer over. Ik neem aan, hoe soepeler het litteken wordt, hoe minder last je daar van krijgt :)

xx BB

Heb gisteren Bergman gebeld, mocht mijn pleisters er zelf afhalen.

Na wat gehannes en gedoe is het gelukt (ben een held met pleisters!) (not)

Gisteren 1 gedaan, en nu net onder de douche de andere.

En idd beetje irritatie, voelt als exceem.. dus laat het nu even luchten... begint nu een beetje te jeuken (goed teken denk ik zo:-))

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cynthia!

Gefeliciteerd met de boobies! Hoe is het nu 2 weken PO? zijn de zwellingen al wat minder?,

Ik ben heel benieuwd naar de cupmaat die je nu ong hebt.

Ik heb zelf volgende week vrijdag 10 augustus een BV bij Bergman in Den Haag en mn pc is Koopman. Ben zelf 23 en na jaren eindelijk de stap genomen een bv te nemen! Ben 1.60 en weeg ong 50 kg, mn cup is nu 70A, ook ik neem 240 cc dual plane maar dan hoog profiel. Beetje wat jij hebt. Alleen ik zit al weken te twijfelen of ze niet klein uit zullen vallen. PC zei ook dat hij nooit helemaal kan voorspellen hoe ze vallen. Ik wil zelf nl heel graag op een volle B/kleine C uitkomen.

Vandaar dat ik aan jou vraag hoe ze nu bij jou zijn geworden, kan ik het daar een beetje mee vergelijken. Ben bang dat 260 cc weer te groot zal zijn bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cynthia!

Gefeliciteerd met de boobies! Hoe is het nu 2 weken PO? zijn de zwellingen al wat minder?,

Ik ben heel benieuwd naar de cupmaat die je nu ong hebt.

Ik heb zelf volgende week vrijdag 10 augustus een BV bij Bergman in Den Haag en mn pc is Koopman. Ben zelf 23 en na jaren eindelijk de stap genomen een bv te nemen! Ben 1.60 en weeg ong 50 kg, mn cup is nu 70A, ook ik neem 240 cc dual plane maar dan hoog profiel. Beetje wat jij hebt. Alleen ik zit al weken te twijfelen of ze niet klein uit zullen vallen. PC zei ook dat hij nooit helemaal kan voorspellen hoe ze vallen. Ik wil zelf nl heel graag op een volle B/kleine C uitkomen.

Vandaar dat ik aan jou vraag hoe ze nu bij jou zijn geworden, kan ik het daar een beetje mee vergelijken. Ben bang dat 260 cc weer te groot zal zijn bij mij.

Dag Nika,

Het gaat prima. Zoals je misschien wel hebt gelezen heb ik mijn pleisters eraf.

Dus nu heb ik mijn boobs gezien zonder pleisters, alweer heel anders.

De zwelling is stukken minder. Stond vanochtend op en het zag er alweer anders uit, dat ik echt verschil kon zien.

Mijn cupmaat komt nu uit op 75C, kan ook nog wel 70D zijn.

Ik kon ook 260cc krijgen, glad he didn't! Ze zijn groot, maar ze passen wel bij me.

Ben zelf 1.63 en weeg (nu!) 56 kilo.

Hopelijk is je vraag een beetje goed beantwoord, anders hoor ik wel van je!

Ik ben in ieder geval content, maar ben blij wanneer ik echte bh's kan dragen.

Want zo'n kliniekbh geeft niet echt vorm aan je eigen boobs... :97:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cynthia,

Goed om te horen dat je boobies er nu goed uitzien en je er zo tevreden mee bent.

En wat betreft de antwoord op mn vraag... :) Thanx! Ik heb nog een weekje te gaan en ben ook echt aan het aftellen. Ik hou het lekker bij 240 cc, denk dat het perfect zal zijn. Volgens mn moeder,vriendin,pc en coach past dat het best bij me dus ik zal het maar lekker zo laten!

Bedankt voor je reactie meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen!!

Op dit moment gaat alles goed met mij.

Pleisters zijn eraf, mag 's avonds zonder BH slapen en volgende week beginnen met ECHTE bh's.

Wat gaat de tijd snel zeg!!

Maar nu heb ik een vraag en mijn vriend viel dat ook al op... :56:.

Sinds ik die operatie heb gehad en dus onder narcose ben geweest.. transpireer ik echt meer dan daarvoor.

Heb ik na 3 weken PO dan nog vocht wat er uit moet..? Of wat is dat nu!?

Bijwerking van de narcose? Of is het geen bijwerking...?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cynthia

Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord/gelezen.... :106:

Ik kan het ook niet voor je opzoeken, omdat ik niet weet welk middel bij de narcose gebruikt is... Misschien even bellen met de kliniek om te vragen of dat een bijwerking kan zijn?

Je bent toch niet je siliconen eruit aan het zweten he, ben je die boobs dadelijk kwijt :97: (grapje)

Misschien dat iemand anders het wel meegemaakt heeft en je daar nog een reactie van krijgt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cynthia,

bij mijn vorige operatie had ik het wel! was na 3,5 a 4 wkn al erg verminderd en na 6 wkn was het niet erger meer als voorheen. (alhoewel ik sowieso al makkelijk transpireer!)

bij mijn operatie van afgelopen week heb ik het niet! wel heb ik een vette huid (alsof er vaseline) zit op mijn gezicht.

je zou de kliniek eens kunnen bellen, of het een reactie kan zijn op de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen,

Zo... ik ben nu precies 1 maand PO! De tijd vliegt voorbij zeg!

Hoe ik op de afgelopen maand terug kijk.. heb ik een spoedig herstel gehad!

Het transpiratie probleem is opgelost, het heeft zich vanzelf opgelost! :105:

Man wat een narcose doet met je lichaam..

Ook heb ik vorige week donderdag BH's gekocht. Maar het verschilt behoorlijk per BH hoor.

Maar ik ben super trots! Ben van een AA(aaaaaa?) naar een B75/C75 gegaan!

Wanneer ik dr. de Blecourt weer zie, in oktober, geef ik hem een big hug!

Erg mooie maat!

Verder ben ik lekker aan het smeren met zalfjes voor de littekens, dat verloopt ook voorspoedig.

Leuke truitjes aantrekken, aandacht genoeg van mannen.

Dahm, zegt mijn vriend: en ze blijven maar kijken hea!

Ik vind het heerlijk die aandacht. Moet wel zeggen dat de eerste x met bh, mij wel een rood hoofd opleverde, haha.

ZO WENNEN!! :56:

Nu heeft mijn vriend een vrouw met heupen, billen EN boobies!! :63:

In ieder geval, dit wilde ik jullie even vertellen, omdat ik gewoon trots ben op mijn boobies.

En dat zullen er vast meer zijn! :108:

Groetjes,

Cynthia92.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag iedereen,

Ben hier enige tijd niet meer geweest.

In de tussentijd ben ik, 18 oktober 2012, naar Bergman geweest voor een nacontrole.

Alles was goed, geen kapselvorming! Alles zag er goed uit.

Hoef pas over 13 jaar terug te komen, goed nieuws dus!

Ben er erg blij mee, ze worden steeds mooier en mooier.

Dr. de Blecourt zei dat het nog 1 jaar kan duren voordat je van alle pijnprikkels, steekjes en dergelijke af bent.

Daar was ik wel blij mee om dat te horen, aangezien ik daar wel last van had.

Niets aan de hand dus.

Verder geen nieuws, gaat allemaal zo zijn gangetje!

Groetjes,

Cynthia92

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag iedereen.

Ik heb even een vraag.

18 Juli jl, heb ik een borstvergroting gehad.

Nu is het zo dat ik, wanneer ik voor over buk, mijn siliconen kan vast pakken (als in onderaan, bij het litteken.)

Is dit normaal of... what?

Groetjes,

Cynthia92

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cynthia

Bedoel je dat je echt je huid eronderin kunt duwen?? Bij mij kan dat namelijk niet...

Misschien anders toch even contact opnemen met je pc.. Die weten daar toch net iets meer van.. Misschien dat het vaker voorkomt en normaal is hoor, maar ik heb er geen idee van :106:

Laat je het dan hier ook nog even weten, zo leren wij ook bij ;)

En hoe gaat het verder met je?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Gast Cynthia92

Dag iedereen,

Om jullie op de hoogte te houden....

Alles verloopt nog steeds voorspoedig, 18 Juli vorig jaar was mijn grote dag.

Maar nu heb in sinds eergisteren plekjes op mijn borst ontdekt, laat zeggen dat het niets ernstigs is. (weet niet hoelang ze er al zitten)

Er zit er 1 links van mijn litteken, op de rechterborst, en dan nog 3 die van het litteken (iets aan de zijkant ervan) naar de zijkant van mijn borst loopt.

Het jeukt niet, het prikt niet, is niet rood, niets nada noppes.

Gisteren gebeld met Bergman, kreeg een vrouw aan de telefoon die mij vertelde dat dit littekenweefsel is en dat dit een plekje moet vinden, ofzo iets.

Wilde toch nog naar Bergman, dus heb maar meteen een afspraak gemaakt bij de verpleegkundige, zodat zij even kan kijken en ook naar het litteken.

Beetje ter controle en mijn eigen gemoedstoestand.

Kon eigenlijk direct al terecht, als in de volgende dag (vandaag), maar helaas woon iets te ver weg, om zo maar 'even' langs te komen.

Dus ga ik er volgende week naar toe, het zal wel niets ernstigs zijn. Maar goed, ik houd jullie op de hoogte.

Who knows herkent iemand anders dit?!

Groetjes!

Cynthia92.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cynthia!

hmm wat raar.. de blecourt is nu geloof ik ook op vakantie heb ik gelezen, dus die kan er sowieso niet naar kijken.

maar goed dat je het ff laat checken. just to be sure!!

x

nog ff een vraagje gezien jij nu 1 jaar po bent. hoe veel zijn jou borsten veranderd? zijn ze dezelfde maat gebleven als 6 weken na de operatie? of ben je nog een maat gegroeid/geslonken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha cynthia!

NOg gefeliciteerd met je 1-jarige boobs ;)

Plekjes... als in 'bobbeltjes' of hoe? Ben benieuwd wat ze in Bergman gaan zeggen dat het is... Misschien kun je er hier een foto van plaatsen en naderhand erbij schrijven wat het is? Kunnen anderen weer van leren ;)

Succes volgende week en geniet verder van je boobs :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.