Ga naar inhoud

Cynthia92: 18 juli 2012: Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast Cynthia92

Aanbevolen berichten

Gast Cynthia92

hey cynthia!

hmm wat raar.. de blecourt is nu geloof ik ook op vakantie heb ik gelezen, dus die kan er sowieso niet naar kijken.

maar goed dat je het ff laat checken. just to be sure!!

x

nog ff een vraagje gezien jij nu 1 jaar po bent. hoe veel zijn jou borsten veranderd? zijn ze dezelfde maat gebleven als 6 weken na de operatie? of ben je nog een maat gegroeid/geslonken?

Dag I233.

Ja, hoefde Blecourt zelf niet te spreken. Alles gaat verder prima, dus ga gezellig langs bij de verpleegkundige.

De boobs zijn groter geworden, in eerste instantie had ik een B75... maar dat werd al gauw een C70 en daarna een D70.

Dus ja, royaal uitgevallen dus.

Geslonken zijn ze dus zeker niet!:-) Zijn alleen maar mooier geworden:-)

Hoe is het verder met jou?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Cynthia92

ha cynthia!

NOg gefeliciteerd met je 1-jarige boobs ;)

Plekjes... als in 'bobbeltjes' of hoe? Ben benieuwd wat ze in Bergman gaan zeggen dat het is... Misschien kun je er hier een foto van plaatsen en naderhand erbij schrijven wat het is? Kunnen anderen weer van leren ;)

Succes volgende week en geniet verder van je boobs :)

xxx BB

Dag BB,

Het rare is, dat als ik een foto maak het niet duidelijk zichtbaar is.

Zo gauw ik duidelijk heb wat het is, laat ik het meteen weten!

Het voelt ook niet zo zeer als een bultjes, meer als ronde witte plekjes.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow ze zijn inderdaad royaal uitgevallen!

Ik ben dolblij met mijn 70c maar als het in de komende jaren uitgroeid tot een D lijkt meook prima haha.

Herstel gaat goed. af en toe ineens wat steken achter mijn tepel of onder mijn spier. maar ach als dat alles is wat bij het herstel hoort:)

27aug mijn laatste controle:)

Ben benieuwd wat die bultjes zijn.. zijn het geen warmte bultjes ofzijn ze daar te groot voor?xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cynthia92

Wow ze zijn inderdaad royaal uitgevallen!

Ik ben dolblij met mijn 70c maar als het in de komende jaren uitgroeid tot een D lijkt meook prima haha.

Herstel gaat goed. af en toe ineens wat steken achter mijn tepel of onder mijn spier. maar ach als dat alles is wat bij het herstel hoort:)

27aug mijn laatste controle:)

Ben benieuwd wat die bultjes zijn.. zijn het geen warmte bultjes ofzijn ze daar te groot voor?xx

Dat is mooi! Is ook een mooie cup, bedoel als ik sommige hoor in mijn omgeving, die hebben moeite met het vinden van geschikte bh's.

Oke dan! Gaat helemaal goed komen dus!?

Ja, ik ook. Ze zitten er in ieder geval nog steeds.... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Nou, gisteren naar Bergman geweest.

Schijnt niks bijzonders te zijn. De verpleegkundige wist zelf niet eens wat het was, had het ook nog nooit gezien.

Maar het was in ieder geval niet iets om zorgen over te maken. Dus dat scheelt weer.

Dacht van vraag even naar mijn littekens, hoe dat zit? Of het een beetje goed eruit zag?

Ja, ze zien er wel goed uit. Maar ik vind ze niet mooi, zegt ze.

Ik denk van nou, bedankt! Ja, de 1 maakt hele mooie littekens, en jij blijkbaar wat dikkere.

Ik vind ze aan de dikke kant, misschien dat je nog even een afspraak kunt maken met dr. de Blecourt, dat hij er nog even naar kan kijken en misschien voor een mogelijke reconstructie ervan! (:o!?1?)

Ho eens even, ja dag!

1. Niemand die het ziet, ik zie het zelf ook niet eens.

2. En besides het is pas 1 jaar geleden, en ik weet dat littekens er heel lang over doen om ook maar enigszins "mooi" te worden.

Dat was het enige, vond het wel minder dat ze het zei, maar goed.. als dat het enige schokkende is (?)

Groetjes,

Cynthia92!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm vreemd! naja als je er later nog last van heb nog maar eens naar laten kijken, of bij de huisarts? misschien weet die wat het is.

en wat stom dat ze dat zegt over die littekens:s en geef het de tijd en langzaam blootstellen aan de zon worden ze vanzelf steeds vager.

je kan altijd nog blecourt laten checken of het mooier kan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een jaar heeft een litteken doorgaans zijn definitieve vorm aangenomen, dat zij dat advies geeft vind ik nog niet eens zo heel gek. Het zal haar eerlijke mening zijn en misschien wil zij ook alleen maar het beste voor de patient.

Dagelijks kom ik ook dingen tegen waarvan ik niet altijd vast kan stellen wat het is, maar ik kan wel vast stellen of het ernstig of niet ernstig is door de kleur, omvang, efflorescenties e.d. dat is iets wat je leert... ook al kunnen we er niet altijd een labeltje aan plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Goedendag iedereen,

Het is een hele lange tijd geleden dat ik hier ben geweest! Ik post nu weer even een berichtje gezien er nieuwe ontwikkelingen zijn.

3 Jaar geleden heb ik mij borsten laten vergroten. Niks aan de hand alles gaat goed en dat gaat het nu nog steeds.

Maar....

Sinds vorig jaar december een knobbeltje ontdekt onder mijn oksel. Naar de huisarts geweest en het verhaal uitgelegd. We houden het even in de gaten met 3-4 weken zou het weg moeten zijn. Nou...niet dus. Ik ben 8 weken later weer naar de huisarts gegaan en heb in maart 2015 een echo laten maken. Uitkomst: reactief kliertje (lymfeklier).

Vandaag (16 oktober 2015) weer naar de huisarts gegaan gezien het kliertje er nog steeds zit en best wel zeer doet. Het goede nieuws daaraan is, is dat een kliertje dat pijn doet geen rare gekkigheid is (lees: kanker). Dus wat dat betreft goed nieuws. Maar wat is het dan? Mijn borsten doen niet zeer zijn niet rood, niet opgezwollen, niks geen gekkigheid.

Nu is wel het advies om even met Bergman te bellen.

Ik vroeg mij af.... zijn hier nog meer dames die zo iets dergelijks hebben meegemaakt...!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.