Ga naar inhoud

Littleme : 20 augustus 2012 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Het best boobie,

Ja ik kan tegen die tijd de dokter es bellen,en eens vragen.

Ik weet het het is al heel snel na de operatie, maar het kon niet anders,ik wilde eigenlijk een week eerder geholpen worden,maar dan is de praktijk gesloten voor vakantie.

Dus nu ben ik de eerste dag dat ze week open zijn aan de beurt.

Ik word om 2 uur geopereerd,dus moet er om 1 uur zijn.

Nu moet je nuchter zijn,vanaf hoe lang van te voren mocht jij niets eten en drinken?

Is wel heel lang als ik vanaf s'morgens tot 2 uur niets mag eten of drinker.

Hoelang heb jij er ongeveer last van gehad?van de vermoeidheid en de pijn dan.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Littleme

De vermoeidheid... bij mijn eerste bv heb ik daar wel enkele weken last van gehad en bij mijn wissel laatst vooral de eerste twee weken. Douchen was al een opgave op zich...

Je leest het in meer topics.. vrouwen die na twee weken weer gaan werken en na een werkdag helemaal totallos thuis komen....

Eten en drinken voor de operatie: Normaal gesproken mag je tenminste 6 uren voor de operatie niet meer eten en tenminste vanaf 4 uren van te voren niks meer drinken. Als je pas tegen de middag geholpen wordt, dan mag soms nog een licht ontbijt genuttigd worden. MAARRR Je moet dit navragen in je eigen kliniek, want ieder anesthesist heeft zijn eigen voorwaarden!

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah,

Nou da word voor mij nog iets dan haha.

Mijn vriendin is 3 dagen na haar borstvergroting al uit geweest,Niet zo wild als normaal natuurlijk maar toch.

Vind het knap van haar haha.

Ik ben ook echt benieuwd,hoop echt dat ik wel een beetje iets kan.

Ik ga gewoon lekker aan de redbull die dag, en s'avonds een lekker wijntje :3:

Maar dan moet ik natuurlijk wel opletten dat ik niet te veel medicatie inneem haha.

Wil zo graag bij het trouwen zijn, maar wil ook zo graag mijn nieuwe boobies,dus moet ik maar even een dag lijden haha.

Heb jij ook z'on band gehad na de operatie?

Weet jij misschien of je je daar een beetje op kunt kleden.

Want als ik het zo zie op de foto, heb ik het idee dat ie overal bovenuit komt.

Ik zou natuurlijk ook kunnen vragen of ik hem s'avonds een paar uurtjes uit mag.

Er zijn genoeg vrouwen die er niet eens een krijgen toch, wat denk jij.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat ik me ermee bemoei he..... maar een wijntje 3 dagen po... je moet het zelf weten, maar het is niet zo goed voor je herstel :(

Ik wil niet betweterig overkomen meid, maar wees wel voorzichtig he. Je geeft een hele smak geld uit voor een bv, laat het je niet verpesten door een dagje op je tanden bijten... Je borsten hebben tijd nodig om te herstellen, er moet een kapsel gevormd worden dat alleen goed kan gebeuren als je je rustig houdt, je wond zal moeten genezen en daar moet je niet al te dun bloed voor hebben (door bijvoorbeeld het nuttigen van alcohol). Het zijn allemaal factoren die mee wegen. Het gaat er misschien pas in de laatste plaats om, of je het kunt.

Verder zal ik je niet meer lastig vallen met mijn zorgen :D

Je moet het allemaal zelf weten, maar wees je wel bewust van het feit dat je een operatie aan gaat, die heel veel invloed op je kan hebben.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah.

Je hebt ook helemaal gelijk over die wijntje!!!

Ik loop weer te hard van stapel haha.

Ik ga die dag ook zeker wel naar mijn lichaam luisteren,en als het niet gaat hebben ze gelukkig altijd nog stoelen.

Was net een topic aan het lezen van iemand,waar jij ook hele goede tips hebt gegeven over het medicijn gebruik.

Je krijgt van de kliniek wel medicatie mee naar huis toch,als ik dat dan kan combineren met paracetamol, zal ik me hopelijk wel een beetje goed voelen.

Het is ook niet de bedoeling dat ik niets voel natuulijk, want dan ga je al snel te veel doen denk ik.

Ik ben echt alleen maar blij met je advies.Ga zo door haha!

Had jij ook zo'n band?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi littleme,

Ik ben Deborah, en de andere is bb.. Hahaha maar geeft niet dat je ons door elkaar haalt hoor:)

Wel zou ik als ik jou was, toch een beetje ons advies opvolgen en geen alcohol drinken:) ik drink van mezelf al geen alcohol en ik ga ook nog is voor mijn nieuwe boobs stoppen met roken:) om aan te geven dat ik gewoon een goed en voorspoedig herstel wil:) heb ook 2 weken lang helemaal niks gepland:)..

Wat je ook bij de trouwerij kan doen, is 's ochtends aanwezig bij de ceremonie, 's middags even paar uurtjes naar huis, om 's avonds weer een paar uurtjes naar het feest te gaan:) als dat natuurlijk allemaal mogelijk is:) maar zo zou ik het doen:) het is inderdaad niet niks om na 3 dagen po alweer een bruiloft te hebben, waar je de hele dag bij moet zijn:( hoop voor jou natuurlijk dat dat wel kan, en dat je je goed voelt:)

Succes met zoeken naar een oplossing:)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah!haha

Ja ik volg jullie advies zeker op.ik drink normaal ook bijna nooit alcohol,dus is voor mij ook niet ze moeilijk om een sapje te drinken.en wat je zij over die bruiloft is misschien ook wel een idee.we hebben toch een hotel geboekt in de buurt.

Bedankt jullie tips gaan me zeker helpen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Littleme,

Luister gewoon naar je lichaam jij bent degene die dat het beste kan bepalen. Ik heb 3 weken na mijn operatie een bruiloft van mijn neef en ik ga zeker wel maar heb wel zoiets van ja trek ik het niet dan ga ik lekker zitten in een hoekje bij de oudjes zitten hahahahaha.

Mijn oma is zelfs benieuwd hoe ze eruit komen te zien. ( hippe oma van 84 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine

Ja ga ook zeker naar mijn lichaam luisteren.kan ook altijd nog bij de oudjes gaan zitten, is nog niet zo'n slecht idee haha.komt goed.

Waar word jij geopereerd?en wanneer?

X

Ik word 28 augustus geopereerd door de haaglanden kliniek in het Medisch centrum haaglanden ziekenhuis. Moet nog de definitieve bevestiging krijgen maar vind het zoooo spannend en eng. Ik ben in januari al op consult geweest maar heb een huis gekocht dus moest eerst klussen enz en nu denk ik wel ineens jeetje nog 2 maanden en eerst was het nog pff 5 1/2 maand. Ik krijgt trouwens 320 of 350 cc high probiel op de spier ( heb nu twee uitgezakte borstjes door 2 zwangerschappen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Germaine,

Ik ken het ik heb ook 2 kinderen gekregen,het was van tevoren al niet veel,maar nu is het echt niets meer.

Ben nu 26 en weet dat ik 2 kinderen genoeg vind.

Dus nu de knoop door gehakt om het te laten doen.

Ben ook echt al heel zenuwachtig,nog 7 weken...

Mijn advies was 300cc achter de spier.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Littleme,

ik ben twee weken geleden geopereerd door Van Zele, dus ik kan je wel mijn ervaring over hem geven:)

Ik was de laaste patient op die dag, en kwam pas 2,5 uur later dan gepland was aan de beurt.

Bij het gesprek met Van Zele had ik een beetje het gevoel dat hij haast had, maar dat kan ook aan mij liggen hoor, of omdat het al helemaal uitgelopen was.

Maar hij is een hele aardige en professionele man die weet wat hij doet.

Hij adviseerde mij high profile,(hij zei niks over cc) terwijl ik de voorkeur had voor medium profile, want ik wilde een zo natuurlijk mogelijk resultaat, en uiteindelijk had hij mij toch nog overtuigd toen ik op de operatietafel lag. en ik ben heeeeel blij dat ik naar zijn advies heb geluisterd. Hij zei zelf ook dat ik nog spijt ga krijgen als ik niet naar hem had geluisterd haha. uiteindelijk heb ik 265 cc high profile gekregen, hij zei dat ik hiermee wel op een c cup uit zal komen wat ik graag wou.

Bij het consult gesprek zei Vrambout dat ik fotos mee moest nemen voor de operatie, maar Van Zele heeft hier bij mij niet om gevraagd, hij zei dat iedereen andere borsten heeft en dat dat niet te vergelijken valt met fotos.

Kortom, ik vind hem een hele aardige, goede en professionele chirurg. Hij heeft ook een goed cv en is geregistreerd, dus je bent in goede handen.

Ik weet niet of ik alles heb verteld wat je wilde weten, ik hoop dat je er wat aan hebt.

x Keelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ben vorig jaar 23 december ook door dokter Van Zele geholpen, alles heel goed verlopen 300cc.

's Morgens om acht uur geopereerd en om twee uur al terug naar huis, naar omstandigheden weinig last gehad.

's anderendaags al rustig kerst gevierd. Zou direct terug bij dr. van Zele gaan.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He muisje,

Bedankt voor je reactie,altijd fijn om te horen dat iemand tevreden is.

Stomme vraag,maar welke cup maat had jij voor je bv en welke heb je nu?

En heb jij het voor of achter de spier laten doen?

Ik zou 300 tot 350 cc achter de spier krijgen,maar begin nu te twijfelen of ik het nie dual plane zou laten doen.

Gr me

Link naar reactie
Delen op andere sites

He muisje,

Bedankt voor je reactie,altijd fijn om te horen dat iemand tevreden is.

Stomme vraag,maar welke cup maat had jij voor je bv en welke heb je nu?

En heb jij het voor of achter de spier laten doen?

Ik zou 300 tot 350 cc achter de spier krijgen,maar begin nu te twijfelen of ik het nie dual plane zou laten doen.

Gr me

Had kleine A nu kleine C, achter de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Littleme je bent eindelijk aan de beurt!!! Een vlotte operatie & een goed herstel toegewenst meid!

Laat zeker weten hoe het gegaan is he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

bedankt voor jullie reactie.

Ben eigenlijk heel de tijd niet zenuwachtig geweest,maar nu begint het toch wel een beetje.

Het ergste vind ik dat ik vanaf morgenvroeg 8 uur niets meer mag eten of drinken.

Dat zal niet meevallen met dit weer ben ik bang.

Ik word pas om 2 uur geopereerd.

Zou ik ook niet een paar slokjes water mogen nemen?

moeten ook nog een uur in de auto zitten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.