Ga naar inhoud

Littleme : 20 augustus 2012 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een paar weken geleden op consult geweest bij beaucare.

had er veel meer van verwacht,maar heb wel alles te horen gekregen wat ik wilde weten.

Mijn bv is gepland op 20 augustus,denk er nu al elke dag aan,dus deze laatste 7 weken gaan heel lang duren ben ik bang.

Ik word geopereerd door dr van zele, heeft iemand misschien ervaring met deze arts?

Ik heb wel een paar dingen gelezen over hem,en was alleen positief gelukkig.

Ik heb 4 dagen na mijn bv een trouwfeest,dat zal niet makkelijk worden.maar ik moet er echt heen.

Heeft iemand tips wat voor kleding ik aan kan,want wil er wel een beetje charmant uit zien natuurlijk hihi.

Hebben jullie veel en lang last gehad na je bv?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr me

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Littleme,

Proficiat met je datum! We zijn hier met een aantal meiden die binnenkort bij BeauCare geholpen zullen worden: Deborah89, twijfeltje03, es1968, tettie en ikzelf! Dus je zal zeker een aantal operatieverslagjes kunnen lezen tegen dat het jou beurt is :)

Geen van ons zal door Dr Van Zele geholpen worden, maar er zijn er een heel aantal die dat wel hebben gedaan: Xalyke, Candii, Kittycat88, weegschaal, etc (typ maar eens zijn naam in bij de zoekfunctie)

Weet je al hoeveel cc's geplaatst zullen worden? Wat volume heb je voor ogen? Goh, zo spannend allemaal he!

Liefs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor de er reacties.

@Best boobie: de aanpassing is helemaal goed,dank je.

Ik vind het ook echt heel spannend ,ben echt benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat.

IK heb na mijn 2de bevalling niet veel meer over gehouden,ik heb nu als ik geluk heb een b cup,maar meeste tijd is het nog te groot.

Wil heel graag gewoon een mooie c cup.

De arts had het over 300 cc achter de spier.

Ik moet ook een paar foto's meenemen,dus ik ga eens een paar mooie c cupjes zoeken hihi.

En wat is bij jullie de bedoeling?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme,

Welkom:) Ik wordt over 10 dagen geopereerd door Dr. Bosselaers bij Beaucare:) Net zoals Aysha hierboven schrijft, zijn er nog een aantal meiden die daar ook geopereerd worden :)

Ik krijg zelf 270 cc ronde protheses achter de spier:) Wil een mooie kleine c cup, niet te groot, en wat mooi bij mijn lichaam past :)

20 augustus is het zo :) Veel plezier met plaatjes zoeken en kijken:)

En hou je ons op de hoogte:)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Deborah,

Ik heb tegen de arts gezegd dat ik een mooie c cup wilde,dus toen adviseerde hij 300cc.

veel succes over 10 dagen,en ik hoor graag je verslag.

Ik ga lekker door met plaatjes zoeken haha.

En ik hoop zeker dat die laatste weken snel voorbij gaan.

Ik heb een stomme vraag voor de dames die bij bewuste geholpen worden, zou iemand van jullie een foto willen sturen van de bh en band die je krijgt als je geopereerd bent.

Ik ben heel benieuwd hoe dit eruit ziet,en dan kan ik vast nadenken wat ik aan zou kunnen met het trouwfeest waar ik 4 dagen later naartoe moet hihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben een paar weken geleden op consult geweest bij beaucare.

had er veel meer van verwacht,maar heb wel alles te horen gekregen wat ik wilde weten.

Mijn bv is gepland op 20 augustus,denk er nu al elke dag aan,dus deze laatste 7 weken gaan heel lang duren ben ik bang.

Ik word geopereerd door dr van zele, heeft iemand misschien ervaring met deze arts?

Ik heb wel een paar dingen gelezen over hem,en was alleen positief gelukkig.

Ik heb 4 dagen na mijn bv een trouwfeest,dat zal niet makkelijk worden.maar ik moet er echt heen.

Heeft iemand tips wat voor kleding ik aan kan,want wil er wel een beetje charmant uit zien natuurlijk hihi.

Hebben jullie veel en lang last gehad na je bv?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr me

hoi

als eerste gefeliciteerd met je datum voor je bv

Ik word 14 september geholpen door sarah ulens bij beaucare

ik heb idd ook gehoord dat dr zele goed is dus komt helemaal goed

gr es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme,

Kijk even op pagina 9 van de Gallerij en dan in het midden ongeveer bij Corrie.. zij heeft zo'n bh aan.. en soms heb je dan ook nog aan de bovenkant een band eromheen zitten..

Maar dan heb je toch een beetje een idee :)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme,

M'n B-day is binnen 3 dagen, zooooooooo spannend!!! :43: Ik zal je dus snel kunnen zeggen hoe het voelt om zo'n drukband te dragen :38: En ook hoe de B-day zelf verlopen is natuurlijk!

Ik heb nu een 70AA en zou graag een natuurlijk uitziende C c-up bekomen. Qua bh maat komt dit op iets meer uit, ongeveer 70D of 70E, maar het ziet er dan eigenlijk een C cup uit... Mijn schatting is dat ik daarvoor 300 - 350 cc nodig zal hebben, maar we zullen zien van de pc zegt de dag van de operatie!

Veel plezier bij het bekijken van de boobie pic's!!! :D

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey aysha,

Wat spannend joh, ben echt benieuwd hoe je dag verloopt.

ik heb nu ook een a cup,soms kleine b,en wil ook graag een mooie c.ben benieuwd hoeveel cc het uiteindelijk bij jou word.

Heel veel succes,en ik wacht op je verhaal.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme,

Je vind vast wel een hele leuke jurk om aan te doen naar de bruiloft:) en anders doe je er een leuke bolero op, of een kort blazertje met korte mouwen:) dan zie je ook niks van de bh:) Je vind echt wel wat leuks:)..

Aysha is over 3 dagen al aan de beurt..:) Ik moet er helaas nog 10 wachten..:) pff.. duurt me eigenlijk veels te lang, maar ben ook wel blij om maandag het verslag van Aysha te lezen:) Dan weet je toch een beetje meer van wat er je te wachten staat:)

We blijven elkaar volgen:)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een bolero is wel een héél goed idee! Is ideaal op een kleedje en kan je ook gewoon aanhouden eens je binnen aan tafel moet zitten, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Marieke1984 zie je de kliniekbh en de drukband die bij BeauCare gebruikt wordt... de bh valt goed mee vind ik, maar de foto langs de zijkant toont heel goed dat de drukband er boven uitsteekt... lijkt me érg moeilijk te verstoppen in de zomer :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 'kiesdejuistesportbh.nl heb ik wel een post-op-band gevonden die je gewoon bovenop een post-op-bh kan dragen en die ook druk geeft op de borsten om ze te doen indalen, en deze is heel plat, dus is wel goed te verstoppen onder kleedjes (die niet te diep uitgesneden zijn weliswaar...):

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/beha-s-na-borstoperatie/post-op-band.html

Ik ga dit voorstellen aan de pc en zie wat ze zegt...

Kan misschien ook een redding voor jouw bruiloft zijn Littleme?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey aysha,

Ja dat zou zeker een redding zijn haha.

Wil er wel graag een beetje netjes uitzien.

Ik ben benieuwd wat ze daar van zeggen.

Ik weet ook niet of je een andere stevige sport bh aan mag.

Je hebt nemelijk wel iets mooiere als de je bij de kliniek krijgt.

Ik hoor het wel van je dan.

In ieder geval vast bedankt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey aysha,

Bedankt voor de tip.

Ik zal eens op de site kijken.

Ik weet ook niet of je een andere stevige sportbh aan mag,je hbt namelijk wel mooiere dan die je bij de kliniek krijgt.

Ik hoor wel van je of deze band mag.

Ben benieuwd.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme,

En? Al druk aan het kijken voor een mooie jurk:)?? lukt het ook een beetje? of zit er niet echt iets tussen:)

Zo te lezen had Aysha ook inderdaad een aantal goede tips:).. En anders inderdaad vragen of je ook een andere sport bh aan mag:)..

Succes met de zoektocht:) en laat je wel aan ons zien wat het dan uiteindelijk is geworden:)?

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah,

ja ben druk aan het zoeken,maar kan eigenlijk toch nog niet echt iets kopen.want weet niet hoe het zit als ik mijn boobies heb haha.

Ik hoop wel dat de pijn een beetje te doen is,want ben heel de dag uit genodigd.

Weten jullie misschien of je bij de huisarts extra pijnstillers kan krijgen voor het geval dat het nodig is?

En hou jullie zeker op de hoogte.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Littleme

Het enige dat ik me kan bedenken wat je aan extra pijnstilling zou kunnen nemen is Zaldiar (een combinatietablet van tramadol en paracetamol. ) of gewoon Tramadol, naast de normale hoeveelheid paracetamol.

T.z.t zou je me altijd nog kunnen contacten, dan wil ik wel even met je kijken naar de juiste dosering aangepast op jouw pijn.

Ik zie dat je al vier dagen na je operatie heel de dag naar die bruiloft moet... Poeh, jeetje, dat is heftig!

Het is niet alleen de pijn waar je mee te maken hebt, maar ook de vermoeidheid tgv de narcose of sedatie. Ik zou het niet gekund hebben na vier dagen. Ik hoop dat het jou wel lukt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.