Ga naar inhoud

Littleme : 20 augustus 2012 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal,

BB dat is een goed idee, zal morgen eens bellen of ik nog wat mag drinken.

Dat sigaretje wat ik niet mag vind ik misschien nog wel erger :68: .

Maar een beetje water zou ook zeker niet verkeerd zijn.

Krijg nu wel een beetje kriebels als ik er aan denk dat het morgen eindelijk zover is.Maar net wat twijfeltje zegt, ik laat het maar over me heen komen.

Ik hoop jullie morgen nog iets te kunnen laten weten, maar dat zal wel lukken denk ik.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames.

Nou het is bijna zover!!!!

Spannend!!!!

Ik heb om 7 uur mijn wekker gezet,om toch nog even mijn bakje koffie en mijn sigaretje te kunnen meepikken voor vandaag.

Zo erg zie er zo tegen op om niet te mogen roken.

Ik heb geen verstand van narcose, maar snap niet wat roken hiermee te maken heeft hihi.

Misschien komt er vanavond nog een verslagje.

Weet iemand misschien hoe laat ik ongeveer naar huis zou mogen,ik word om 2 uur geopereerd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he meid, ik zit me ook helemaal suf te roken.

Terwijl ik juist zou moeten minderen.

Mijn ervaring was van verleden jaar, ik werd om 8 uur geopereerd en mocht om 12 uur naar huis.

Je moet even wat eten en drinken en plassen.

Nou heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Nou vannacht best slecht geslapen.

Om 2 uur wakker geworden en om half 6,weet gewoon niet hoe ik moet gaan liggen.

Wat ben ik blij met de pijnstillers hihi.

Nou hier mijn verslagje.

Gisteren om 7 uur op gestaan.kon ik nog even een sigaretje roken en een bakkie koffie drinken.

Vanaf 8 uur mocht ik niets meer hebben.dus mat viel best tegen.

Nog even lekker een douche genomen.en boodschappen gedaan.

Toen om 11 uur aan gereden,wel te vroeg maar we waren bang voor een file.

Geen file gehad,dus een uur te vroeg in de kliniek.

Dat was geen probleem,konden gelukkig meteen beginnen.

Een prettig gesprek gehad met dr van zele,toen naar de ok.

Ik kreeg een infuus,en de anestesist zij dat mijn arm misschien wat kon gaan prikken door de narcose.

Toen hij dat zij voelde Ik het en lag ik al snel te slapen.

Toen ik wakker werd heb ik volgende mijn man vanalles tegen de verpleging verteld hihi.

Ik ben om 1 uur geopereerd en om 4 uur mocht ik lekker naar huis.

Thuis gekomen ben ik nog lekker even gaan slapen,toen ik wakker werd en op moest staan ging het even niet helemaal lekker.

Daarna even een kwartier last gehad,maar daarna ging het prima.

Ik ben tot nu toe heel blij met het advies van de arts.

Mijn borsten waren iets wat mogelijk,daarom heeft hij in de linker borst 365 cc gedaan,en in de rechter borst 335 cc high profile .

.en heel erg benieuwd hoe het er uit ziet.maar dat zien we morgen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boops.....sterkte met de eerste dagen....en geniet maar lekker van het even niets mogen doen.....en onthou dat elke dag een stuk beter gaat dan de dag ervoor.... :38:

Ik vond het prettig om elke dag een paar keer een stukje te gaan wandelen....even lekker naar buiten, maar vooral tegen de pijn in mijn rug.....daar had ik dus ook meer last van dan van mijn boops....

En hou dit big smile vast.....

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is echt lekker hoor......zeker met dit weer ;-).....en die pijnstillers heb je niet voor niets gehad....neem ze gewoon een paar dagen in.....het gaat erom dat je je lekker blijft voelen....en niet wacht totdat je pijn gaat krijgen....Hoewel ik moet toegeven dat ik dus meer last van mijn rug had dan van mijn boops.....zo nu en dan een steekgevoel...maar dat schijnt er ook bij te horen ;-)

Geniet van je wandeling...voordat je het weet moet je weer aan het werk...(daar zit ik nu dus alwee in...en geloof me ik verlang op dit moment wel weer ff naar dat relexe op de bank) ;-)

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

Ben even niet op het forum geweest, had gisteren een trouwfeest.

Het gaat eigenlijk heel goed, heb alleen nog wel last van mijn rechter bostspier.en mijn linker letteken is gevoeliger dan de rechter.

Hebben jullie dat ook gehad?dat de ene meer pijn deed als de andere?

verder ziet het er al wel mooi uit, maar nog heel strak enzo.

Mijn linker borst is ook al iets verder gezakt dan de andere,hoe lang duurt dit voordat het weer een beetje gelijk is.

Ga er van de week even foto's op zetten van voor en na .

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij voor je dat je herstel zo vlot verloopt! Bij mij was het ook zo dat de linker borst pijnlijker was dan de linker borst, er werd me gezegd dat dit kwam omdat het ook 2 aparte wondes zijn die anders genezen, heel normaal dus :)

Ben benieuwd naar de foto's!!! :)

Ciaokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Hier gaat alles heel goed.

Ben vanmiddag bij de dokter geweest om de hechtingen te laten verwijderen, heb ze zelf nog niet gezien maar ze zien er heel mooi uit kreeg ik te horen.

Rechts is nog wel gevoeliger dan links,maar word gelukkig ook al een stuk minder.

Ik heb nu gewoon lekker een stevige triuph bh aan,de mand hoef ik niet meer aan geloof ik.

Daar zou ik al heel blij mee zijn, want dat scheelt me al veel pijn aan mijn rechter borstspier.

Ik ga snel weer foto's maken en hier plaatsen!

x me

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ben vanaf maandag weer aan het werken.en gaat eigenlijk best goed,als ik het op mijn gemak doe.

nu wilde ik nog even iets weten,wanneer sliepen jullie weer op je buik?

ik slaap normaal altijd op mijn buik,maar weet niet wanneer dit weer mag.

x me

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meid,

ik was net je topic aan het lezen en zag dat je net foto's geplaatst had.

Het ziet er heel mooi uit!

ps...hoe was de bruiloft kort na je bv? Heb je je nog aan de wijze woorden gehouden van best_boobie over het drinken van een wijntje? :141:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.