Ga naar inhoud

Layla : 13 augustus 2012 : Dr.van der Pot : Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

Na de geboorte van mijn tweede kind 11 jaar geleden, heb ik een borstvergroting laten uitvoeren bij Mediconsult in Haarlem. Van een 70 A naar een 70 E, een beetje te groot vond ik toen want ik had gehoopt op een C-cup. In eerste instantie was ik toch wel blij met een paar mooie borsten maar na een paar maanden, toen de zwelling afnam voelde ik de randen van de prothesen zitten en zag ik op sommige plekken ook plooien. Ik ben toen teruggeggaan en de pc zei dat dat probleem kwam omdat ik weinig vetweefsel had. Na zwangerschap nummer 3 (8 jaar geleden) is de huid van mijn borsten behoorlijk uitgerekt, dat trok later wel weer wat bij. Twee jaar geleden kreeg ik ineens een pijnlijk gevoel in mijn linkerborst, hij voelde ook een stukje harder dan de rechter, op mijn buik liggen ging niet meer omdat dat pijn deed en vreemd hard aanvoelde. Ik ben toen naar de huisarts gegaan die een echo en een MRI heeft laten doen. Bij de echo dachten ze aan lekkage, maar daar bleek bij de MRI niks van, daar zagen ze wel vouwen in de prothese. In principe niks aan de hand dus, totdat ik begin dit jaar een soort bloeduitstorting onder de borst kreeg. Ik dacht dat het wel weg zou gaan als ik stopte met het dragen van beugelbh's maar na een paar maanden sportbh's te hebben gedragen is het nog steeds niet weg. Ik heb nu eindelijk Mediconsult gebeld met het verhaal en heb nu a.s. woensdag een afspraak. Ik ben erg zenuwachtig want ik ben bang dat ik weer onder het mes moet, ben als de dood voor de narcose en ben ook bang voor hoe mijn borsten er uit komen te zien. Heeft er iemand ervaring met een wissel, is Mediconsult de juiste plek daarvoor, of heeft iemand ervaring met een pijnlijke borst met bloeduitstorting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Layla,