Ga naar inhoud

Layla : 13 augustus 2012 : Dr.van der Pot : Bloemingdael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Ikheb je topic gelezen en wil je heel veel succes wensen morgen! Het komt allemaal goed, laat het lekker over je heen komen allemaal ;) wie weet worden ze nog wel veeeeeeeeeeeel mooier dan ze nu zijn, dat kan natuurlijk ook he :) Ga maarlekker slapen, nogmaals veel succes morgen! Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben er weer!

Gisteren om 7.15 uur heb ik mij, na een nacht goed geslapen, in het ziekenhuis gemeld. Ik kreeg een bed toegewezen, kon me in een fraai operatiejurkje hijsen, kreeg twee paracetamol en een tromboseprik en daarna moest ik nog even wachten. Nog even een huilbuitje en gierende zenuwen en toen om 7.50 uur naar de uitslaapkamer omdat ze daar beginnen met de eerste patienten van de dag. Ik lag daar op een brancard met een lekkere warme deken en om even na achten werd ik naar de ok gereden waar dr. van der Pot al klaar stond. De anasthesist kwam even later en aan hem heb ik nog even gevraagd of ik meteen na de operatie iets tegen de misselijkheid kon krijgen, dat kon en dat zou hij me via het infuus geven. Infuus aangesloten, denk maar aan wat leuks zeiden ze, lekker shoppen, en weg was ik.

Even later werd ik wakker en schrok me wild omdat ik het idee had dat ik naar het ziekenhuis moest en me verslapen had :lol: . Niet veel later had ik door dat ik op de uitslaapkamer lag en de operatie voorbij was. Er kwam iemand die me wat extra zuurstof gaf en vroeg of ik pijn had, nou dat ik maar heel weinig. Ik heb flink de zuurstof liggen inademen omdat ik dan lekker snel terug kon naar de zaal.

Rond 10 uur was ik terug op de zaal. Ik dacht dat ik nog wel wat zou slapen maar dat lukte niet en om half 12 heb ik 3 crackers gegeten en een kop thee gedronken. Daarna kwam de verpleging mij even controleren en even naar mijn borsten kijken. Ik zat helemaal ingetaped, op mijn tepels na. Toen ik ze zag schrok ik me wild want links (de borst met kapselvorming) was veel groter en had veel meer een puntvorm dan de rechterborst, toen voelde ik me wel even ellendig, echt het idee dat ze nu verpest zijn. Om ongeveer 14.00 uur heb ik twee paracetamol genomen met het oog op het bezoekuur, maar echt nodig had ik het niet. Mijn man kwam gezellig even langs met mijn jongste zoon die toch wel even schrok van mama in het ziekenhuisbed en twee flessen drainvocht naast zich. Na het bezoekuur kwam dr. van der Pot nog even langs om te vertellen dat er veel kapsel was weggehaald en dat mijn linkerborst een stuk meer naar buiten staat en ik aan de binnenkant hoogstwaarschijnlijk een deuk zal krijgen :74: , die deuk kan wel opgevuld worden met vet uit mijn buik zei hij nog. En de blauwe plek die ik onder mijn borst had werd waarschijnlijk veroorzaakt door een stuk kapsel wat daar irriteerde. Ik was dus echt niet zo blij :77: .

s'Avonds heb ik warm gegeten, niet echt lekker maar ik had wel honger en toen kwam mijn man nog eventjes langs, heb ik gezellig met mijn zus gebeld, koffie gedronken even gekletst met de meiden op de zaal en tot ongeveer half 12 Good Christian Bitches en Cougar Town gekeken.

Televisie uitgezet en proberen te slapen wat niet lukt en daarom kreeg ik een slaappilletje, wel redelijk lekker geslapen en vanmorgen om half 7 wakker met behoorlijk wat pijn die voornamelijk van de drains kwam.

Twee paracetamollen, yoghurtje en thee gekregen. Ik mocht al wel gaan douchen als ze het tape en de drains hadden verwijderd maar dat durfde ik niet, dus ben even mijn gezicht gaan wassen en mijn tanden gepoetst. Tape werd er afgehaald en ik wilde eigenlijk niet kijken; links staat veel meer naar buiten in een punt en daar zit ook weinig bolling aan de bovenkant en rechts is mooi rond en zit wat hoger.De drains (twee links, een rechts) werden eruit gehaald en ik kreeg een bh van het ziekenhuis aan met een sluiting aan de voorkant, die sluiting duwt nu ook een deuk in mijn linkerborst en dan ben ik weer bang dat die er ook in blijft staan. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben heel blij met rechts maar links vind ik niet mooi en ik ben echt bang dat ze heel verschillend zullen blijven. 23 Augustus moet ik terug naar dr. van der Pot en ik ben benieuwd hoe het dan is, volgens de assistente van hem is er nu nog niet zoveel over te zeggen. Maar ik weet bijna zeker dat er een groot verschil zal blijven bestaan.

Ben wel blij dat ik me redelijk fit voel en weinig pijn heb.

En dat het kapsel eruit is want daar ging het toch om, het zou alleen fijn zijn als links flink bij trekt.

liefs Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Layla

He verdorie zeg..... :(

Ik hoop echt dat het gewoon goed gaat komen met je borsten. Wat braafmeisje zegt, dat klopt natuurlijk ook. In links hebben ze flink zitten wroeten en deze kan veel meer vocht produceren daardoor.

Dat puntige kan ook komen doordat de prothese nog niet op zn plek zit... Heb wel vaker al foto's gezien waarvan de borsten in de eerste week nogal puntig waren en daarna toch heel mooi bijtrokken, toen de prothese meer plaats kreeg in de borst en beter op zn plek kon gaan zitten.

Probeer wat geduld op te brengen, ook al lijkt het nu allemaal niet goed. Zodra het vocht en de zwelling afneemt, en je borsten gaan indalen en zachter worden, wordt het plaatje al heel anders (ik had dat ook niet verwacht in het begin, maar ik weet uit ervaring dat het er echt nog heel anders uit gaat zien)

Probeer rust te nemen voor je herstel en ik ga je volgen om te zien hoe het met je gaat verlopen!

Heel veel sterkte meid!

En toch.... gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Je kapsel is tenminste weggehaald en dat was ook echt nodig he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey layla,

gossie! wat een vervelend wakker worden. maar wat bb zegt... geef het nog even de tijd. eerst het vocht eruit... laat de boel wat genezen.

zoals je schrijft is het kapsel er nu uit en kunnen je boobs een nieuwe goede vorm aan gaan nemen. ik kan me voorstellen dat je huid veel vocht produceert als er veel weg is gehaald, wat de vorm nu toch enigszins vertekend kan weergeven?!

hoop dat het allemaal goed gaat komen! en dat je strakjes helemaal happy de peppy bent!

succes in ieder geval!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dank voor jullie medeleven en optimistische, lieve woorden!

Ik heb gisteren best veel gedaan en had daar ook best last van in de vorm van spierpijn, dus vandaag wat rustiger aan proberen te doen. Vannacht, wederom met een slaappilletje, wel lekker geslapen, ben in elk geval netjes op mijn rug blijven liggen :35: . Toen ik vanmorgen wakker werd wilde ik wel graag even douchen en tevens even mijn borsten bekijken. Mijn man bleef nog even thuis om mij te helpen wat wel heel fijn was want alleen had ik het denk ik nog niet gedurfd. Ik deed mijn bh uit, keek in de spiegel en ben in huilen uitgebarsten; het is nog veel erger dan ik in eerste instantie dacht. Ik had ze natuurlijk alleen nog maar vanaf de bovenkant gezien, maar nu keek ik ze recht aan. Links is iets bijgetrokken, staat niet meer zo naar buiten gekeerd maar het verschil in hoogte is enorm! De plooi onder mijn rechterborst is, als je een rechte lijn trekt, ongeveer op de hoogte van mijn linkertepel. Ik heb huilend onder de douche gestaan, voel me echt mismaakt, heb heel veel spijt van de operatie, ben heel kwaad dat ik hiervoor 3000 euro voor heb moeten betalen! Kortom, allemaal negatieve emoties door elkaar.

Mijn man probeerde me nog gerust te stellen door te zeggen dat het allemaal nog op zijn plek moet komen, dat het nog moet indalen. Maar als rechts indaalt dan zal links net zo hard indalen en blijft er een enorm verschil!

Ik heb Bloemingdael gebeld met het verhaal dat ik heel erg geschrokken ben en dat ik voor vandaag of morgen een afspraak wil en dat iemand mij dan gaat uitleggen wat er aan de hand is. Gelukkig reageerde de assistente heel lief en heeft mij morgen om 9 uur bij dr. van der Pot gezet.

Ik heb aan mijn man gevraagd of hij nog even een foto wilde maken, dat heeft hij gedaan maar ik kan de foto nog niet uploaden want ik kan er nog even niet mee geconfronteerd worden. De komende dagen ga ik er elke dag een maken in de hoop dat ik uiteindelijk verschil kan zien.

Voel me nu doodongelukkig met mijn borsten en kan me niet voorstellen dat het nog goedkomt.

Sorry voor mijn gezeur, ik zou zelf ook wel willen dat ik leukere berichten had.

Voel me lichamelijk wel erg goed, op een beetje spierpijn aan de rechterkant na.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal........Wat erg dat je je doodongelukkig voel terwijl je eigenlijk de hele dag met een big smile hoort te lopen, dat is toch wel het minste wat je mag verwachten na zo'n ingreep.......

En geen excuses want het is zeker geen gezeur.......en ook daar zijn "we" voor....we hopen natuurlijk altijd op goeie en leuke berichten..maar zo zie je maar dat het dus niet altijd zomaar vanzelfsprekend is.......

Ik hoor/lees wel bij verschillende topics dat men geduld moet hebben en dat er een mogelijkheid is dat boops er toch nog beter uit gaan zien na een paar weken...dus ik kan alleen maar voor je hopen dat dat in jouw geval ook aan de orde is.....

Heel veel sterkte met alles.

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat ontzettend naar voor je! Ik ben het eens met Cajo, kan het zelf niet beter verwoorden.. He bah meis, dit is echt niet leuk! Hopelijk geeft de pc je morgen een goeie verklaring, en kan hij je geruststellen.. Hopelijk heeft het gewoon wat tijd nodig, en kun je over een tijdje wel echt rondlopen met een trots gevoel! Ik gun het je echt zo erg, hou ons even op de hoogte over morgen.. Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Poeh, jeetje, dat is zo k*t als je in de spiegel kijkt en ziet dat het nog erger is dan je al vermoedde....

Ik hoop dat ze morgen goed kunnen uitleggen wat er aan de hand is en hoe je herstel zal gaan verlopen. Het kan wel zijn, dat de ene prothese verder omhoog geduwd wordt door meer vochtproductie, omdat daar dat kapsel weggehaald is. Daar heb je NU niks aan, maar die prothese kan dan wel nog eventueel harder zakken dan die andere als het vocht weg is. Ik weet het ook niet zeker, maar zo iets kan ik me voorstellen.

Ben benieuwd wat je arts morgen te zeggen heeft! Voel hem maar eens flink aan de tand en zeg maar dat je hem niet met rust zult laten voordat het helemaal goed gekomen is!

Ook jij hoort gelukkig en met een big-smile rond te lopen!

Heel veel sterkte!

En succes morgen!!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmorgen bij dr. van der Pot geweest en hij schrok ook van hoe het eruit zag.

Volgens hem heb ik links een flinke nabloeding waardoor die borst een heel stuk groter is nu. Die nabloeding zou komen door het kapsel wat verwijderd is. Hij zei meteen dat dit betekende dat ik opnieuw geopereerd moet gaan worden en hij gaat proberen om dat vanmiddag om 2 uur te gaan doen tenzij er een spoedgeval tussenkomt. Nou, dat hoop ik dan maar niet want ik wil liever niet langer moeten wachten dan nodig.

Hij gaat alletwee de protheses eruit halen, rechts iets lager plaatsen en links goed schoonmaken, proberen de pocket iets kleiner te maken en dan terugplaatsen. Ik hoop zo dat het nu allemaal goed komt en dat ik morgen blij het ziekenhuis uitloop!

Ik ga mijn spullen maar weer bij elkaar zoeken en om 11.45 uur komt mijn man om mij naar het ziekenhuis te brengen.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.