Ga naar inhoud

Layla : 13 augustus 2012 : Dr.van der Pot : Bloemingdael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hey Layla,

Veel succes vandaag! Wat een supergoeie reaktie van je arts. Zo fijn dat hij het niet uitstelt maar gelijk aktie onderneemt. Nu valt t tenminste in je ziekteperiode (ok, het duurt nu ietsjes langer), maar je moet niet over een paar maanden weer van alles gaan regelen. Hopelijk kan hij het helemaal goed maken, maar daar gaan we van uit!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik begon eigenlijk je topic te lezen omdat ik ook in het rkz geopereerd ben maar Jeetje wat kut zeg wel fijn dat hij meteen actie onderneemt!heel veel succes vandaag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal super dat je pc zo reageert....dat geeft ook weer een beetje vertrouwen...en zeker de hoop dat het nu wel goed gaat komen.

We denken aan je....en kijken vol spanning uit naar je volgende story.....hopelijk zien we dan een paar big smiles erin.... :D

Heel veel succes en sterkte....

Liefs Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

neem aan dat je vandaag toch alweer geopereerd bent...

Wel goed dat het meteen opgelost kon worden....fijn...gewoon gelijk actie ondernemen...

Ben benieuwd naar je volgende verslagje,

Sterkte meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ben gelukkig weer thuis.

Ik heb gisterenochtend eerst nog even snel mijn haar gewassen want dat gaat er de komende dagen ook niet van komen en ik voelde me al behoorlijk smoezelig worden.

Om 12 uur was ik in het ziekenhuis en daar was een bed vrij op de afdeling neurologie, ik lag op een kamer samen met een man die er alleen voor een paar uurtjes was in verband met een kuur voor ms. Dus ik had wel even wat afleiding.

Om kwart voor 2 werd ik opgehaald, ik kon nog net even mijn man bellen dat ze gingen beginnen. Ben naar de ok gereden alwaar heel wat te doen was over mijn dossier wat kwijt was :27: , maar er was wel een akkoord voor opereren omdat dr. van der Pot het dossier zou meenemen, lekker onduidelijk allemaal. Wel fijn trouwens dat dr. van der Pot mijn nog ging opereren, hij had eigenlijk een vrije middag maar hij vond het gelukkig belangrijker dat ik zo snel mogelijk geholpen werd. Echt top!

5 over 2 kwam van der Pot binnen en was ik al helemaal aangesloten, narcose erin en lekker slapen.

Ik werd rond kwart over 4 wakker en om half 5 kwam van der Pot nog even op de uitslaapkamer om te vertellen dat er 250 cc bloed was verwijderd aan de linkerkant, de protheses zijn links en rechts opnieuw geplaatst en dat de drains er voorlopig in moeten blijven; maandag mogen ze er weer uit. Wat hij verder heeft gedaan ben ik vergeten, maar hij is toch behoorlijk lang bezig geweest, de eerste keer een uur en nu twee uur.

Rond kwart voor 5 was ik weer terug op de afdeling wat toch ook weer een heel andere ervaring was dan maandag; ik hing er duidelijk maar een beetje extra bij, ik werd niet zo vaak gecontroleerd, kreeg bijna geen drinken. Nou ja, ik begrijp dat ook nog wel. Ze zijn daar toch met heel andere dingen bezig.

Vanmorgen werd het infuus eruit gehaald en heb ik mijn man gebeld dat ik kon worden opgehaald. Hij heeft me geholpen met aankleden, lastig hoor met die drains.

Half 10 was ik lekker thuis.

:) Ik heb het idee dat het nu wel goed zit, heb ze alleen nog niet gezien want het tape zit er ook nog omheen, dat gaat er ook maandag af tegelijk met de drains.

Wat alleen wel een beetje gek is dat ze kleiner lijken dan voor de operaties en dat terwijl er links 450 cc en rechts 500 cc inzit.

Ik wil jullie nog wel even bedanken voor jullie lieve woorden en steun :53: !

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

250cc bloed :107:

Dat is dus nogal logisch geweest dat die borst zoveel groter was, jeetje!

450cc en 500cc wordt echt niet klein hoor ;) Ziet er nu misschien wel zo uit, maar ik heb zelf ook 450 cc en dacht in het begin: huh, is dat alles? :45:

Nu, ze worden echt zachter en krijgen in een gewone bh een BOOST :D

Ik ga jou een heel goed herstel wensen!!! Doe het rustig aan, deze operatie is niet niks geweest en daarbij heb je extra bloed verloren waardoor je je wat extra slapjes kunt voelen!

Die drains zijn vervelend/lastig, maar wel noodzakelijk nu.

Fijn weekend meid en houd ons op de hoogte he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een warm weekend was het zeg! En dat met al dat tape om mijn borsten en die drains, ben blij dat het iets afkoelt nu. :12:

Ik werd vannacht om 3 uur al wakker en kon niet meer slapen, ook vanwege de zenuwen. Ik zat vanochtend stikzenuwachtig in het ziekenhuis, bang voor het uithalen van de drains en bang voor hoe mijn borsten eruit zouden zien. Nou, het uithalen van de drains viel me reuze mee, dat deed de vorige keer meer pijn. Dr. van der Pot heeft het tape eraf gehaald en hij was tevreden over hoe het eruit zag, ik heb zelf nog niet goed gekeken omdat ik toch een beetje bang ben dat het niet zo mooi is :viannen_51: . Vanavond of morgen ga ik kijken.

Dr. van der Pot heeft de pocket van de linkerborst kleiner gemaakt, mijn borstspier vastgemaakt aan het weefsel (als ik het goed begrepen heb) omdat vanwege het kapsel mijn linkerborstpier een stuk slapper was dan rechts, 250 tot 300 cc bloed verwijderd en rechts heeft hij de prothese iets lager geplaatst omdat die anders onnatuurlijk hoog zou zitten.

Links zit er nu 450 cc in en rechts 500 cc.

Hij heeft me nog wel op het hart gedrukt dat ik me echt heel rustig moet houden, ik moet mijn armen zoveel mogelijk tegen mijn lichaam aan houden in verband met het wegschieten van de prothese. Nou dat doe ik dan maar al verveel ik me dood, ik wil gewoon kunnen wassen, strijken, stofzuigen enz., nooit gedacht dat ik daar nog eens naar zou verlangen :45: !

Mag nog niet eens fietsen!

Nou ja, ik hou me maar rustig.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik zou er maar van genieten dat je even helemaal niets mag doen...voordat je het weet mag je weer aan de bak met alles....en dan denk je vast weer terug aan die tijd dat je ff helemaal niets hoefde te doen ;-)

En zeker omdat er ook nog gezegd is dat je je echt heel rustig moet houden....alles voor het goeie doel.

Je gaat er echt spijt van krijgen als je toch teveel doet en het gaat niet zo als het zou moeten gaan....

Dus relex op de bank en een beetje achter de comp......

Neem aan dat je toch ook wel de beruchte band heb om de prothese op z'n plek te houden....

Ik ga voor je duimen dat je het resultaat mooi gaat vinden en dat je ook elke dag met een big smile in de spiegel kan kijken...

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Layla,

fijn dat je alvast verlost bent van die drains....Geloof je graag, dat het een hel van een weekend was met die hitte. Wat heb jij moeten afzien...

Hoop dat je nu aan je "echte" herstel kunt beginnen.

En ECHT rustig aan doen meid!

Liefs

PS...nog effe gespiekt vanavond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Houd je inderdaad maar heel rustig!! Heel belangrijk.

Als hij je pocket kleiner gemaakt heeft, dan houdt je er echt maar aan, want als die hechtingen los gaan, ben je verder van huis!

En dat je al een nabloeding gehad hebt, dat is ook een waarschuwing dat je nu extra voorzichtig moet zijn~!!

6 wken niet fietsen, stofzuigen dweilen ramen lappen!!

Heel rustig aan over 1 of 2 weken pas weer iets beginnen te doen.

Het zijn je boobies en je wilt dat ze mooi worden! Zorg goed voor jezelf! :)

Ik ben benieuwd hoe ze nu geworden zijn en hoe je ze zelf vindt :D

Succes met kijken en misschien dat wij binnenkort mee mogen kijken? ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gezien hoor! Ik ben vanochtend gaan douchen en eigenlijk wilde ik er niet aan, dacht er zelfs even aan om met bh aan te douchen :blink: maar ja, dan zouden de hechtingen nat blijven en dat leek me ook weer niet zo'n goed idee. Dus toch maar die bh uit en voorzichtig gekeken. Nou, ze zien er prima uit hoor! Ze verschillen wel een beetje maar dat had dr. van der Pot ook al wel gezegd, links blijft toch een beetje de lastige borst en die kijkt ook wel iets naar beneden en naar de zijkant maar dat was voor de operatie ook al. Als hij dat had moeten verhelpen dan had hij een stuk huid moeten weghalen en dat heb ik er ook weer niet voor over! Ik vond dit al ingrijpend genoeg :106:. Nu is het wachten op het indalen al vind ik ze geloof ik nu eigenlijk al best goed zitten en hoeft er niet echt iets te veranderen. Onder de douche nog wat lijm weggepeuterd, durfde me toch niet echt te wassen, het was voornamelijk spoelen want het is allemaal wel supergevoelig en ik ben ook een beetje bang dat er iets met de hechtingen aan de binnenkant gebeurd en dat ik weer een bloeding krijg of dat er nog teveel wondvocht zit wat dan weer zou kunnen zorgen voor irritatie en teveel kapsel.

Vandaag of morgen laat ik mijn man wel even foto's maken en die zal ik er dan wel even opzetten, inclusief de foto van hoe het er na de eerste operatie uitzag, kunnen jullie ook nog even schrikken :20: .

Cajo, ik heb trouwens geen band. Het tape en nu de bh van het ziekenhuis moet voldoende zijn om alles zijn plekje te geven.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Wauw ik ben even je topic gaan lezen maar wat een hoop zeg in een korte tijd!

Gelukkig kan je nu wel helemaal tevreden zijn (op het vervelen na hihi)

Ik ben heel benieuwd naar je foto's zou ik die mischien mogen zien?

Rust lekker uit meid en probeer niet al te veel te doen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, kinderen weer naar school en nu even een updateje. Ik heb gelukkig geen pijn meer, op wat steken na zo nu en dan en als ik opsta dan heb ik het gevoel alsof de protheses op hun plaats glijden, heel apart gevoel.

Wat ik wel heel jammer vind is dat mijn borsten zo verschillend zijn. Rechts is toch nog een stuk kleiner en heeft veel meer bolling aan de bovenkant en links is groter en hangt meer. Ik weet wel dat dr. van der Pot heeft gezegd dat hij links veel meer werk had in verband met dat kapsel en een slappe borstspier en dat hij daar aan de binnenkant meer heeft moeten hechten en dat de spier aan de borstklier vast zit nu en ik snap dat ze er daardoor verschillend uitzien, maar toch irriteert het me :93: . Ik word er dan ook best weer onzeker van :69: , als ik een overslagjurkje aan heb dan zie ik toch duidelijk verschil in grootte.

Pfff, wat een gedoe is dat toch zeg; tieten!. Het is natuurlijk ook zo dat als je iets heb laten doen aan je lichaam dat je er dan extra kritisch op bent. Ik heb er zo nu en dan toch nog wel spijt van. Het is moeilijk om in mijn achterhoofd te houden dat dat kapsel weg moest en dat ik daarom geopereerd werd. Ik had toch ook stiekem gehoopt op een paar mooie tieten :21: .

Donderdag ga ik voor het eerst weer werken en ondertussen doe ik thuis nog helemaal niks, mijn twee oudste jongens helpen heel goed met boodschappen doen, stofzuigen, wc schoonmaken enz., lief he :D !

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Layla,

Jammer dat je er zo nu en dan toch een beetje spijt van heb, terwijl je eigenlijk trots rond zou moeten lopen. Maar denk dat je misschien ook nog wat te ongeduldig ben....

Ik was/ben dat zelf ook.......je wilt dat alles snel goed zit, dat ze snel indalen, dat ze perfect worden...maar eigenlijk weet je ook dat dat allemaal tijd nodig heeft en dat het bij de één weer sneller gaat als bij de ander.....en dat je eigenlijk pas naar een paar maanden echt wat kan zeggen....

En bijna niemand heeft volgens mij 2 precies gelijke borsten....

In ieder geval heel veel sterkte met rustig aan doen....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cajo,

Klopt inderdaad hoor dat ik erg ongeduldig ben, maar dr. van der Pot heeft ook wel gezegd dat ze altijd wel verschillend zullen blijven. En ik weet dat bijna ieders borsten wel wat verschillen maar ik heb zeg maar in plaats van twee verschillende maten schoenen, heb ik een sandaal en een pump en verschillend van maat!

Mijn man zei eerst nog; "oh leuk, en dan nu een kwartcup bh", nou dat is dus geen gezicht, je ziet dan 1 tepel wel en de ander niet :( , ook een stom gezicht hoor.

Begin oktober moet ik terug naar dr. van der Pot en dan ga ik toch wel even vragen of er niks aan te doen is, behalve een lift.

Maar in elk geval bedankt voor je lieve, opbeurende woorden :53: .

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.