Ga naar inhoud

Twijfel enorm, advies nodig!!


Aanbevolen berichten

Ik ben Zoe, 1.66 met een cup 75 B. Ik heb een consult gehad bij dokter van der Weij, bekend om zijn anatomische borstvergrotingen en deze heeft mij een Natrelle 410 FM, 450 cc aangeraden.

Nu twijfel ik enorm of dit bij mijn lichaam past en of het niet te groot word.Ook twijfel ik of rond niet mooier is... Met het passen kon ik mij niet goed een voorstelling maken en ik twijfel dan ook of dit de beste keus is. Natuurlijk vetrouw ik wel op het oordeel van mijn PC maar toch....

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dokter van der Weij of met een borstvegroting met Natrelle 450 CC. Of ander advies hebben dat misschien helpt??

Al het advies is welkom want ik twijfel nog enorm of ik het moet doen.

Hiernaast zit er ook borstkanker bij mij in de famillie en ik vind het daarom lastig om de keuze te maken of ik implantaten neem of niet. Ik lees namelijk op veel website dat vroegtijde ontdekking van borstkanker hierdoor belemmerd/vertraagd wordt... Ik ben dan ook benieuwd of er meer vrouwen zijn die hiermee te maken hebben gehad....

Alvast heel erg bedankt!!

Liefs

Zoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je hier wat aan hebt.

ik heb precies jou lengte en cupmaat.

Ik krijg 350 cc en zal op een D uitkomen waarschijnlijk.

Ik heb van BB een tip gehad en dat is op de site kijken van het merk van je prothese en daar kun je in de folder de precieze diameter en projectie in cm vinden.

Ik twijfelde of ik geen grotere protheses moest doen, maar na het zien van de maten was mij duidelijk dat ze dan veel te breed zouden worden voor mijn borst.

Helaas heeft een aantal cc bij iedere borst verschillende uitwerkingen en kan je eigenlijk dus niet praten over de precieze cupmaat die je krijgt na je bv.

Heb je al een datum voor de operatie gemaakt of alleen een consult gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zoe, ik ben wk geleden geholpen aan m'n 320cc. Dd/e geworden. Tevens ook borstkanker in de familie. Voordat ik mijn bv kreeg werd mij verzocht vooraf een echo te laten verrichten. Lees verder mijn topic. Ik ga 6-6 voor een gen test, omdat er wel iets is gevonden. T beste met jou bv ervaring.

Ik geniet er vollop van. Ik hoop jij ook binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je hier wat aan hebt.

ik heb precies jou lengte en cupmaat.

Ik krijg 350 cc en zal op een D uitkomen waarschijnlijk.

Ik heb van BB een tip gehad en dat is op de site kijken van het merk van je prothese en daar kun je in de folder de precieze diameter en projectie in cm vinden.

Ik twijfelde of ik geen grotere protheses moest doen, maar na het zien van de maten was mij duidelijk dat ze dan veel te breed zouden worden voor mijn borst.

Helaas heeft een aantal cc bij iedere borst verschillende uitwerkingen en kan je eigenlijk dus niet praten over de precieze cupmaat die je krijgt na je bv.

Heb je al een datum voor de operatie gemaakt of alleen een consult gehad?

Bedankt voor de tip! Ik denk alleen dat een vollere projectie misschien mooier is maar goed dat weet je van tevoren nooit.

Wanneer is je operatie gepland> SPANNEND! En heb jij voor een anotomische prothese gekozen?

Ik heb alleen een consult gehad bij dokter van der Weij, Ik twijfel of ik nog een consult bij een andere arts moet aanvragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.60 m en heb ook een 75B (zie voorfoto's in gallerij). Ik heb aan de pc gevraagd om natuurlijk ogende volle D cup te krijgen. Hij dacht aan 350cc (ronde) maar zou de juiste hoeveelheid op de dag van de ingreep bepalen.

450cc lijkt mij groot als je nu nog een volledige 75B hebt. Denk dat je dan op een E of zelfs een F cup uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip! Ik denk alleen dat een vollere projectie misschien mooier is maar goed dat weet je van tevoren nooit.

Wanneer is je operatie gepland> SPANNEND! En heb jij voor een anotomische prothese gekozen?

Ik heb alleen een consult gehad bij dokter van der Weij, Ik twijfel of ik nog een consult bij een andere arts moet aanvragen...

Bij twijfel zou ik altijd nog een gesprek ergens anders aangaan. Ik had na mijn eerste consult meteen een heel goed gevoel bij de arts en aangezien ik op gevoel afga.. ik kwam bij die arts door twee vriendinnen dus dat doet ook veel natuurlijk, bij hun was het heel mooi geworden.

Ik krijg ronde implantaten van eurosilicone op 11 juni.. high profile..

Het is idd heel spannend.. pff ben er iedere dag mee bezig en zenuwachtig..

Ik ben 1.60 m en heb ook een 75B (zie voorfoto's in gallerij). Ik heb aan de pc gevraagd om natuurlijk ogende volle D cup te krijgen. Hij dacht aan 350cc (ronde) maar zou de juiste hoeveelheid op de dag van de ingreep bepalen.

450cc lijkt mij groot als je nu nog een volledige 75B hebt. Denk dat je dan op een E of zelfs een F cup uitkomt.

Idd dat denk ik ook. Ik heb ook een 70B 75B en krijg 350cc ronde. Ik heb ook de wens uitgesproken op een D uit te komen.

Mja nogmaals... het pakt bij iedereen anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi zoe, ik ben wk geleden geholpen aan m'n 320cc. Dd/e geworden. Tevens ook borstkanker in de familie. Voordat ik mijn bv kreeg werd mij verzocht vooraf een echo te laten verrichten. Lees verder mijn topic. Ik ga 6-6 voor een gen test, omdat er wel iets is gevonden. T beste met jou bv ervaring.

Ik geniet er vollop van. Ik hoop jij ook binnenkort.

Bedankt voor je bericht! En heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.60 m en heb ook een 75B (zie voorfoto's in gallerij). Ik heb aan de pc gevraagd om natuurlijk ogende volle D cup te krijgen. Hij dacht aan 350cc (ronde) maar zou de juiste hoeveelheid op de dag van de ingreep bepalen.

450cc lijkt mij groot als je nu nog een volledige 75B hebt. Denk dat je dan op een E of zelfs een F cup uitkomt.

Ik heb me vergist, het moet 350cc zijn! Hoop op een volle D uit te komen,,,

Waarom heb jij gekozen voor ronde in plaats van anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij twijfel zou ik altijd nog een gesprek ergens anders aangaan. Ik had na mijn eerste consult meteen een heel goed gevoel bij de arts en aangezien ik op gevoel afga.. ik kwam bij die arts door twee vriendinnen dus dat doet ook veel natuurlijk, bij hun was het heel mooi geworden.

Ik krijg ronde implantaten van eurosilicone op 11 juni.. high profile..

Het is idd heel spannend.. pff ben er iedere dag mee bezig en zenuwachtig..

Idd dat denk ik ook. Ik heb ook een 70B 75B en krijg 350cc ronde. Ik heb ook de wens uitgesproken op een D uit te komen.

Mja nogmaals... het pakt bij iedereen anders uit.

Door welke arts en bij welke kliniek laat jij je operatie uitvoeren?

En waarom heb je voor ronde implantaten gekozen?

Ik ben er ook de hele dag mee bezig, moeilijk moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo zoe,

Ik ben zelf met 335cc high profile van A naar C misschien een D uitgekomen. Dus ik denk dat de 350 zo gek nog niet is!

ik hoop dat je er wat aan hebt

groeten Roling

Zou ik misschien foto's mogen zien? Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door welke arts en bij welke kliniek laat jij je operatie uitvoeren?

En waarom heb je voor ronde implantaten gekozen?

Ik ben er ook de hele dag mee bezig, moeilijk moeilijk!

Ik heb voor ronde gekozen zodat ik meer projectie heb en de vorm. En ik moet eerlijk zijn, mijn arts heeft me dat gewoon ook sterk aangeraden, dat zou het mooiste zijn.

Ik heb een goed gevoel bij hem en zijn expertise. Het is dr. Hermens en ik laat me de 11e opereren bij de ATS Kliniek. Ik ben daar terecht gekomen via twee zeer tevreden vriendinnen. De arts komt zeer deskundig en serieus over.

Volg mijn topic zou ik zeggen.. alles komt erop te staan.. zeker het herstel.. kan dan toch niets dan toppiccen :P

http://www.borstenforum.com/topic/5434-bonfire-11-juni-dr-hermens-ats-kliniek-vlijmen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze staan in de galerij onder mn naam, schrik alleen niet van de foto's. Bij de 1ste ok had ik een infectie ;)

Ik vind het erg mooi geworden, hoe is het afgelopen met de infectie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor ronde gekozen zodat ik meer projectie heb en de vorm. En ik moet eerlijk zijn, mijn arts heeft me dat gewoon ook sterk aangeraden, dat zou het mooiste zijn.

Ik heb een goed gevoel bij hem en zijn expertise. Het is dr. Hermens en ik laat me de 11e opereren bij de ATS Kliniek. Ik ben daar terecht gekomen via twee zeer tevreden vriendinnen. De arts komt zeer deskundig en serieus over.

Volg mijn topic zou ik zeggen.. alles komt erop te staan.. zeker het herstel.. kan dan toch niets dan toppiccen :P

http://www.borstenfo...liniek-vlijmen/

Super! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc heeft enkel over ronde gesproken en ik ben verpleegkundige en in jobs waar je veel moet heffen en tillen is er een risico dat anatomische gaan draaien.

Aah oke, dus bij beroepen waarbij fysieke handelingen belangrijk zijn word er geadviseerd om ronde te nemen.

Goed om te weten! Ik heb een kantoor baan dus voor mij niet direct relevant denk ik. Maar wel goed om te weten!! :) Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoe!

Ik ben op 5 mei door dr van der Weij geholpen. Ik had een 75B en vroeg om een kleine D. We hebben gekozen voor 305 cc anatomisch van Mentor. Het is een 70E geworden! Klinkt groot, maar zo oogt het absoluut niet hoor.

Ben erg tevreden over deze pc en het resultaat. Ik kan hem je echt aanraden. Ik ben ervan overtuigd dat hij je geen onnatuurlijk grote borsten aanmeet als jij daar niet om hebt gevraagd.

Het is wel afhankelijk van je eigen lichaam hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn, het verschilt echt van persoon tot persoon, maar ik denk dat je wel meer dan een D zal krijgen met 350cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoe!

Ik ben op 5 mei door dr van der Weij geholpen. Ik had een 75B en vroeg om een kleine D. We hebben gekozen voor 305 cc anatomisch van Mentor. Het is een 70E geworden! Klinkt groot, maar zo oogt het absoluut niet hoor.

Ben erg tevreden over deze pc en het resultaat. Ik kan hem je echt aanraden. Ik ben ervan overtuigd dat hij je geen onnatuurlijk grote borsten aanmeet als jij daar niet om hebt gevraagd.

Het is wel afhankelijk van je eigen lichaam hoe het uiteindelijke resultaat zal zijn, het verschilt echt van persoon tot persoon, maar ik denk dat je wel meer dan een D zal krijgen met 350cc.

Aah bedankt voor je reactie!

Jij bent dus erg blij met het eindresultaat? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ook ik heb n consult bij dr v d weij gehad omdat hij hele mooie borsten maakt ! Ook mij adviseerde hij anatomische , 310 cc. En ook ik twijfel enorm , volgens mij is anatomisch wel heel mooi en hij zei dat t bij mij voor de spier kon.

En toch heb ik nog een consult aangevraagd bij dr van Selms , gewoon om te kijken wat hij ervan zegt en of t wel mooi word anatomische goor de spier .

Het kan nooit kwaad toch n consult ergens anders aan te vragen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.