Ga naar inhoud

Twijfel enorm, advies nodig!!


Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ook ik heb n consult bij dr v d weij gehad omdat hij hele mooie borsten maakt ! Ook mij adviseerde hij anatomische , 310 cc. En ook ik twijfel enorm , volgens mij is anatomisch wel heel mooi en hij zei dat t bij mij voor de spier kon.

En toch heb ik nog een consult aangevraagd bij dr van Selms , gewoon om te kijken wat hij ervan zegt en of t wel mooi word anatomische goor de spier .

Het kan nooit kwaad toch n consult ergens anders aan te vragen ?

Inderdaad, misschien moet ik dat ook maar gaan doen! Werd bij de andere arts hetzelfde geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bijna het zelfde als Rolingstone, ook een A (ik dan AA) met 335gr high profiel 70D. Ik denk met meer cc's dat je ook op een E of F uitkomt.

Bedankt voor je reactie! Ben je tevreden over het resultaat? En klopt het dat implantaten gemiddeld na 15 jaar moeten worden

vervangen? Het lijkt mij zon eng idee dat ik van tevoren weet dat ik in de toekomst nog vaak geopereerd moet worden.

Hoe is jou ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, weten we allemaal niet wanneer we ze moeten vervangen. Ik denk dat t deels marketing is, want als ze beweren dat ze na 15jr vervangen moeten worden dan komt het zelfde percentage vrouwen die ze 15jr geleden hebben gezet terug. Reken maar uit, kassa. Maar ik denk dat je na 15-20jr wel moet kijken of ze nog intact zijn? Je lichaam verandert ook steeds en na 15jr wil je misschien wel groter of juist kleiner?

Weet je, als je dit graag wilt dan moet je het ook doen. Je leeft maar 1 keer. Als je zo iets doet moet je ook de gevolgen hiervan dragen, hier bedoel ik t eventueel vervangen na een paar jaar.

Wat betreft kanker, de kans om kanker te krijgen wordt niet meer door de prothese. Ik denk als je het graag wilt moet je dit ook doen en niet denken 'wat als' ga er niet van uit.

Je bent hier al mee bezig en je houdt je lichaam goed in de gaten, meer kan je niet doen.

Ik ben zeer tevreden. Ik had immers geen A maar AA of nog minder. Terwijl ik wel dijen en zo heb, ziet er niet uit joh zonder borsten. Ik ben heel klein, dus ik ben ook blij met het resultaat.

Succes met je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.