Ga naar inhoud

bowauf : 3 juli 2012 : Dr. Vanoorbeek : Davinci Clinic


Aanbevolen berichten

och maar neem er niet veel meer in nog maar twee per dag de pijn is goed houdbaar toch voor mij :) al lijken ze zo nog niet van mij

vooral rechts dan voel ik nie veel gevoel in links wel maar recht och ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

foto's seindelijk online gezwierd eindelijk de moed gehad om zelf ook is te kijken vind het zelf toch al hele verbetering met eerst ze moeten nog wel goed komen te staan maar i love them :)

thats more like it

de pijn is ook aan het wegebben soms wel steken maar kan al twee dagen zonder pijnstillers :D

buiten rechtkomen lukt nog wel niet zo goed maar hey ben blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto's seindelijk online gezwierd

Hmm is raar Bowauf, ik zie geen foto's bij je album staan... ben je zeker dat ze erop geraakt zijn? Ben erg benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik had niet goed gekeken :blush:

Misschien moet je eens op de naam van bowauf gaan staan, dan krijg je zo een extra scherm en dan staat er naast een icoontje om vrienden te worden of te ontvrienden, nog een icoontje. Als je daar op klikt, dan zou het wel eens kunnen lukken om bij de foto's van bowaf te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey, je hebt ze!! Het is dus eigenlijk allemaal meegevallen met de kliniek (nav de negatieve verhalen). Ik hoop dat je je snel beter voelt. Maar als je voor de spiegel staat vind je het vast allemaal de moeite waard! Ik weet nog wel dat ik echt moeite had om niet steeds maar in de spiegel te willen kijken toen de pijn minder werd :-)

Proficiat hoor, en Jo is echt een fijne pc he?

Groetjes van Ingrid.

ps. ben ook erg benieuwd naar fotos :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voila aangepast en gezet zodat iedereen het even kan zien zonder vriend te moeten zijn ;)

en tja ben er wel tevreden over so far :P als ze nog goed inzakken he ;) maar in ieder geval in bh gaan ze geweldig zijn zie ik nu al :D so me happy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Volgens mij waren ze al zichtbaar voor iedereen, ik kon je foto's daarstraks ook al bekijken.

Heel fijn dat je er zo blij mee bent, daar doen we het uiteindelijk ook voor hè! :35:

Op naar een fijn en goed herstel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb ze ook gezien, dit is een superverbetering he! Ik had nog eens terug gelezen, en je zat een beetje tussen wel en niet liften in he? Ben benieuwd hoe ze zijn als ze ingedaald zijn (uitgedraaid noemt Jo t he), en gaaf dat je er al zo blij mee bent!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.