Ga naar inhoud

bowauf : 3 juli 2012 : Dr. Vanoorbeek : Davinci Clinic


Aanbevolen berichten

Het in slaap doen heb ik het ook niet zo voor ,

maar heb het ene keer meegemaakt en viel toen wel goed mee...

maar was wel met operatie denk zo een 2u

en toen ik effe wakker was kon ik alleen maar terug in slaap vallen en heb bijna heel de avond geslapen :126:

voor je het weet ben je terug wakker met nieuwe boobs :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog effe voor ons he, bowauf! Kben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen, alvast suuuuuuuuuuper véél succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je allemaal word nu echt wel spannend ja :P ergens leuk maar ook erge zenuwen voor alles hoe het zal zijn en aanvoelen brrrr maar we gaan er voor anders heb ik er toch later spijt van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend de meesten gaan vandaag onder het mes voor mij nog een dagje brrrrr stress stijgt toch ten top hoor bij mij

iemand tips hiertegen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Veel succes morgen! Voor je t weet is het zover. Lekker vandaag nog de laatste dingetjes in je tas stoppen, een uitgebreide badbeurt met maskertje/scheren etc etc... komt allemaal goed meis, ben benieuwd naar je verslagje.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop het want juist weer ist terug van de dokter ze blijft me opjutten van dat het daar niet goed is maar ja :P

kan er ook niet meer onderuit morgen is het zover brrrrrr :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid!! Komt goed joh! Maak je niet druk en laat het gewoon maar over je heen komen. Voordat je er erg in hebt ben je alweer thuis met mooie, nieuwe boobies!!

Oh ja, kleine tip, blijf goed naar je buik ademen! Dat ontspant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer snel iets neer te typen aangezienik toch met heel wat pijn zit :P

ik de klein zerige die ik ben

maar ja dat zal de olifant nu wel zijn die over me heen loopt terug opstaan en in beweging komen pfffff

maar goed gisteren dus om iets voor 11 kwam ik eraan moest een klein minuutje wachten mocht al binnen komen bij een uiterst vriendelijke verpleegster die me een infuus aanlegde en kalmeringsmiddeltje al gaf.. ze begon ook te vertellen dat zijzelf daar ook haar borstvergroting had laten doen met geweldig resultaat al zei ze het zelf dus al meteen weer wat geruster daarna wat foto's en de amnetesist ontmoet geweldig leuke man die al direct grapjes begon te maken ik weet nog dat hij vroeg en voel je je al kalmer (ik ging op het bed liggen ) en zo van jaja lag neer en woep ik was weg xD

twee uurs later lag ik op de kamer en mocht de vriend erbij ... hebben me twee uur rustig laten wakker worden met een warm lakentje want amai had ook zo'n vreselijke bibber zoals sommige hier. Daarna vroegen ze me of ze nog een pijnstiller moesten inspuiten die me de rest van de dag wel wat zou helpen nou heb ik maar genomen :P

heeft ook goed geholpen gisteren. Wou ik vertrekken om half 4 lukte nog niet wanneer ik opstond zakte mijn bloeddruk zo hard dat ik even terug moest gaan liggen maar een kwartiertje later en met de hulp van een rolstoel was ik zo beneden.

Voor de rest gisteren nog maar wat op de bank en bed gelegen zo af en toe een dutje :) daardoor wel geen oog dichtgedaan deze nacht mede dankzij die rotmuggen hier die ik niet weggeslagen krijg met mijn armen nu :P dus ja dit al een deel van het verslag durf momenteel nog niet de bh zelf los te doen om is te kijken aangezien de pijn nog wat veel is dus foto's daarvan duren mss nog eventjes :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowauf,

Fijn dat alles goed verlopen is! Bij mij ook hoor, maar had die druk en strakheid toch wel onderschat... Welke pijnmedicatie neem jij nu? Ik heb dafalgan 3x1g/d met ibuprofen en/of Tramadol, maar deze laatste heb ik na 2x inname vh menu geschrapt want ben de hele nacht en dezemorgend misselijk geweest en moet braken... Nu gaat het gelukkig vééél beter op dat gebied, dus we dragen de pijn met fierheid en met dafalgan en ibuprofen hihi

Veel beterschap he meid!

Liefs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey!

Heel goed dat je er zo goed ontvangen bent en zo rap !

dan is de operatie toch goed verlopen !

dit geeft me veel moed :D

en zal er ook dan op consult ...

Rust maar lekker goed uit en ben zeer benieuwd naar het resultaat!!

op naar een mooi herstel!

komt allemaal goed ;)

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat beter en beter :) momenteel

en wat ik moet innemen is ibuprofren een spierontspanner snachts en een zwaardere medicatie zaldium of zoiets even naam kwijt maar neemik niet in werkt ook te hard op maag dus gebruik nu enkel de ibuprofen :P

en lukt toch al goed moet ik zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.