Ga naar inhoud

bowauf : 3 juli 2012 : Dr. Vanoorbeek : Davinci Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Mijn naam is nikki

Ben door heel wat af te vallen ook heel wat van mijn borsten kwijt waardoor het nu half hangers zijn.

ben al op gesprek geweest bij de plastische chirurg, die vond mij al een serieus twijfel geval of lifting en opvulling of borstvergroting naar grote C achter de borstspier.

Heeft me veel tot nadenken gezet maar denk dat ik toch de vergroting laat doen ben nog maar 22 en dan toch al zo'n borsten hebben is toch ook niet zo aangenaam.

Hier op dit forum hoop ik dus ook om meer informatie en een babbel te kunnen vinden hierover :P

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Hay Nikki,

Welkom hier! Leuk forum joh.

Ik ben zelf ook heel veel afgevallen en had echt super hangborsten gekregen.

Dit is verholpen door een lift met vergroting met prothese van 450 cc achter de borstspier, ben van een lege hangende 80b naar een mooie fiere 80E gegaan. Nu lijkt een E cup heel groot, maar met silliconen heb je altijd een grotere cupmaat nodig, het oogt als een D cup. Je kunt foto's van voor en na zien in de galerij van me.

Als je vragen hebt, shoot!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij mij is het nog de vraag hoe groot het word hij zij wrs een grote C maar dacht ook nog groter aangezien ik wel naar groter moet dan vroeger om het mooi terug op zijn recht te komen, dus kan nog richting D gaan ook wat ik mss toch ga vragen voor de zekerheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ok

mijn afspraak staat vast :)

Wegens mijn veel afvallen heb ik na een jaar besloten om toch een borstvergroting te doen eerst dacht ik aan een liftoing aangezien mijn borsten toch wel wat hangen en gewoon teezakken zijn op de moment

heb momenteel iets in de begin B :P en het plan is om er 330cc dual plain in te stoppen achter de spier.

Ben nu wel zenuwachtig en soms is het ook zo van doe ik de juiste keuze, aangezien mijn moeder nu ook plots begint na mij de hele tijd gesteunt te hebben begint ze nu al van is het geen verkeerde keuze als je nu zwanger word wat dan en ga zo maar door pfffff.

Maar voor mezelf vind ik dit goed ik kan gewoon zo niet meer door met de borsten die ik nu heb als ik ze zelf gewoon soms al terug te goed moet steken omdat ze anders een rare vorm hebben als in ze plooien dubbel en mensen kunnen zien dat ze zo hangerig zijn nou dan heb ik toch liever eindelijk is terug borsten met volume... of zie ik dit verkeerd :)

sorry voor mijn klaagzang ^^^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Bowauf,

Je hebt een heeeeele goed keuze van arts! Ik ben ook veel afgevallen en heb mijn borsten ook laten doen door Jo Vanoorbeek (wel via zijn eigen kliniek), en heb nog geen minuut, nee geen seconde spijt gehad. Ik heb tegelijk een buikwandcorrectie gehad, en een borstlift, je kunt foto's van me vinden in de galerij. Echt een superchirurg en superservice! Je voelt je direkt op je gemak bij hem he.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je groot gelijk hebt, gaan met die banaan!!!

Krijg je nu dual-plane of achter de spier? Allebei kan namelijk niet tezij je 2 protheses per borst wil hebben, 1 er achter en 1 er tussen ;p

Sorry ben een beetje flauw ;)

Groetjes Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook al was het flauw lag wel plat van het lachen xD sorry is achter de spier verkeerd getypt was tegelijkertijd nog iets aan het lezen xD oeps

en ingrid ja ik voelde me meteen op mijn gemak bij hem, hij zegt ook alles heel eerlijk een super mooie borst zal ik nooooit hebben omdat ik zo tussen de twwee inzit ze hangen niet hard genoeg om een lifting dus zullen ze wel iets of wat hangerig blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is nog steeds een maand weg maar heb toch zo al soms zenuwen xD goede en ook soms slechte nog steeds van doe ik hier wel goed mee :P

de vraag die ik nu meestal van mensen krijg is : wat als je nou zwanger word wat gebeurt er dan met je borsten xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom

Voor zover ik heb gelezen en gehoord van mn PC is in principe borstvoeding gewoon mogelijk bij dual plane/achter de spier

Als je borstvoeding gaat geven dan moet je er wel rekening mee houden dat je vollume heel erg gaat veranderen! Je maakt immers heel veel melk aan en dat moet toch ergens kwijt.

Hoeveel dat is en hoe je borsten er daar na uit gaan zien, is voor iedere vrouw verschillend.

groetjes Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

borstvoeding geven ga ik in ieder geval al niet :) heb ik al beslist vroeger

en ik weet dat borsten nog veel veranderen tijdens een zwangerschap dat is de schrik ergens ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wat nu hoor juist via mijn moeder dat mijn huisarts een hele preek tegen haar heeft gedaan dat da vinci kliniek in het zwart zou werken op basis van borstvergroting en slechte commentaar krijgt... weet mezelf geen raad meer... dokter stelde voor met ziekenhuis in turnhout contact op te nemen om daar bij de chirurgen te zien aangezien hun goede commentaar hadden en nog een deel terug krijgt (naar het schijnt he )

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Over de Da Vinci Kliniek weet ik eigenlijk niets, maar ik weet zeker dat je Jo Vanoorbeek echt kunt vertrouwen hoor! Anders moet je hem zelf eens bellen (via zijn eigen kliniek) en dan dit hem voorleggen?

Ik kan je wel zeggen dat je niets terugkrijgt als je geen verkleining laat doen (en dan moet je het ook eerst aanvragen bij een medisch adviseur).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle terug krijgen verkeerd getypt maar meer goedkoper :)

maar het is ja ik moet ook een knobbeltje eruit laten halen dus ja dat trek ik wel weer terug he :;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kriebels beginnen nu toch al vooral na de klachten van mijn dokter dan zou een prive kliniek zoveel slechter zijn dan een normaal ziekenhuis ... heb ergens wel een goed gevoel bij dokter van oorbeek hoor

en ergens wil ik nog steeds een vergroting elke keer behas kopen met vulling in is gewoon niet prettig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

heb gewoon beslist dat ik doorzet :) voel me goed bij van oorbeek dus waarom verander nu beginnen gewoon de kriebels omdat het nog maar een weekje is

nu zit ik wel nog met een feestje zaterdag dus zou ik dan nog een glaasje mogen drinken denk je :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ah, fijn dat je toch doorzet, anders ga je achteraf waarschijnlijk echt spijt krijgen.. Dr. Vanoorbeek is gewoon echt een prima dokter hoor, echt wel een eerlijke en oprechte man, hoe t zit met die kliniek weet ik niet, mij heeft hij in t St-Augustinus geopereerd. Je mag nog wel een glaasje drinken op zaterdag hoor, maar niet te veel --> alcohol is bloedverdunnend. Ik ben 4 januari geopereerd en mocht met oud en nieuw ook gerust een wijntje en een champagne drinken, maar niet téveel. Ben benieuwd hoe t je vergaat, het begint nu echt te korten ey!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja word echt kort kreeg gisteren mijn uur te horen moet er om 11 uur zijn ben wat verplaatst brrrrrrrrrr soms krijg ik het nu toch lastig zo soms toch schrik voor de verdoving en al toch ook brrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

verslag zal al beginnen met dat ik er om 11 uur moet zijn :P

en zal wachten op die vreugde zeker en vast blijf nog steeds zitten met dak nie in slaap wil nog nooit gehad xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.